فارکس حرفه ای فارکس حرفه ای .

فارکس حرفه ای

آموزش شارژ و برداشت در پاکت آپشن PocketOption

?واریز و برداشت در پاکت آپشن PocketOption?
بروکر معتبر پاکت آپشن PocketOption دارای روش های متنوعی برای واریز و برداشت است و شما می‌توانید طبق نیازهای خود یکی از روش ها را انتخاب کنید و پس از واریز وارد معامله شوید و پس از سودآوری مبلغ خود را برداشت کنید.

با ثبت نام در بروکر پاکت آپشن شما به کابین پاکت آپشن دسترسی خواهید داشت که از طریق آن می‌توانید انواع اقدامات معاملاتی از جمله شارژ حساب پاکت آپشن و همینطور برداشت از حساب پاکت آپشن را انجام دهید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

در این مطلب به شما نحوه شارژ و برداشت بروکر پاکت آپشن را آموزش می‌دهیم تا بدون مشکل بتوانید موجودی حساب پاکت آپشن خود را افزایش دهید و معامله کردن در این بروکر را شروع کنید.

?هزینه واریز و برداشت
بدون هزینه و کمیسیون
⏱زمان واریز و برداشت
واریز عمدتا به صورت آنی و برداشت از 1 تا 3 روز کاری
✨انواع روش واریز و برداشت
کیف پول‌های الکترونیک، انتقال بانکی، کارت‌های بانکی، رمزارزها
⚡احراز هویت
برای شارژ بدون نیاز به احراز هویت و برای برداشت نیاز به احراز هویت
?بونوس واریز
50 درصد
آموزش شارژ حساب پاکت آپشن PocketOption
با اینکه شما می‌توانید به واریز و برداشت از طریق کارت های بانکی بین‌المللی در سایت بروکر PocketOption بپردازید اما برای معامله گران ساکن ایران و به طور کلی معامله گران سرتاسر دنیا، روش واریز با کیف پول الکترونیکی محبوب بسیار بالاتری دارد.

این به دلیل راحتی و همینطور امنیت بالای این روش های پرداخت الکترونیک است و افتتاح حساب در آنها نیز به سختی دریافت کارت هایی مانند MasterCard و Visa نیست. بنابراین بهتر است همیشه از این روش ها استفاده کنید.

قدم اول این است که در کابین پاکت آپشن صفحه واریز یا Deposit را انتخاب کنید. سپس باید یکی از روش های پرداخت الکترونیک را که با آن راحت تر هستید و به آن دسترسی دارید را انتخاب کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

در حال حاضر در پاکت آپشن بدون فیلتر این روش های پرداخت الکترونیک را به مشتریان خود ارائه می‌کند:

وب مانی WebMoney
پرفکت مانی Perfect Money
Advcash
PayRedeem
Jeton
MoMo Pay
حالا که کیف پول الکترونیک را انتخاب کردید، به یک صفحه دیگر منتقل می‌شود که باید در آن اطلاعات پرداخت را وارد کنید. ابتدا مبلغی که می‌خواهید واریز کنید را به دلار وارد کنید.

دقت داشته باشید که به ازای واریز به حساب پاکت آپشن، این بروکر به شما جایزه واریز ارائه می‌کند. از بین صندوق های به نمایش درآمد یکی را انتخاب کنید. به طور تصادفی شما هدیه‌ای دریافت خواهید کرد که به معاملات شما و همینطور سودآوری در معاملات آینده شما کمک می‌کند.

بعد از اینکه این موارد را انتخاب کردید، باید بر روی گزینه ادامه یا Continue کلیک کنید تا به صفحه بعدی منتقل شوید. در این صفحه جدید شما باید آدرس ایمیل و رمز عبور مربوط به روش پرداخت خود را وارد کنید و وارد صفحه اختصاصی آن روش پرداخت الکترونیک شوید.

زمانی که اطلاعات پرداخت را تکمیل کردید، چند لحظه طول می‌کشد تا مبلغ موردنظر شما به حساب زنده پاکت آپشن منظور شود. حالا به راحتی می‌توانید از مبلغی که واریز کرده‌اید برای معامله پاکت آپشن بهره بگیرید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

هزینه و کمیسیون واریز پاکت آپشن
توجه داشته باشید که بروکر پاکت آپشن هیچ کمیسیونی را برای واریز دریافت نمی‌کند. اما ممکن است روش پرداختی که شما انتخاب می‌کنید، به ازای واریز، درصدی از مبلغ را به عنوان کمیسیون پاکت آپشن از شما دریافت کند.

حساب معاملاتی که در حال حاضر پاکت آپشن ارائه می‌کند تنها با ارز دلار آمریکا کار می‌کند. با این حال شما می‌توانید با انواع ارزهای محبوب دنیا و ارزهایی که روش پرداخت شما اجازه استفاده از آن را می‌دهد، به شارژ حساب خود بپردازید.

هر ارزی که به حساب پاکت آپشن واریز کنید، به طور اتوماتیک با توجه به نرخ فعلی تبدیل آن ارز، به دلار آمریکا تبدیل می‌شود و بروکر پاکت آپشن ایران، هیچ هزینه‌ تبدیلی را از شما دریافت نمی‌کند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

استفاده از بونوس واریز پاکت آپشن PocketOption
یکی از جذاب‌ترین روش های افزایش امکان سودآوری مخصوصا در زمان اولین واریز، استفاده از کد بونوس واریز است. پاکت آپشن نیز به مشتریان خود بونوس ارائه می‌کند و شما می‌توانید از طریق وب سایت رسمی پاکت آپشن به کد این بونوس های واریز پاکت آپشن دسترسی پیدا کنید.

برای اعمال کردن کد بونوس واریز پاکت آپشن و دریافت یک بونوس واریز برای مبلغی که واریز می‌کنید، شما باید کد را در صفحه واریز،‌ در کادر مخصوص آن که در مقابل کادر مبلغ واریز است، وارد کنید. با این روش بونوس مربوطه به طور اتوماتیک بر روی مبلغ شما اعمال می‌شود.

توجه داشته باشید که پس از وارد کردن کد، در زیر کادر بونوس، شرایط مربوط به آن بونوس در کادر سبز رنگی به نمایش درمی‌آید. برای مثال برای بونوس 30 درصد پاکت آپشن، شما حداقل باید 100 دلار و حداکثر 5000 دلار واریز کنید تا بتوانید از این بونوس استفاده کنید.

پس از تکمیل واریز، مبلغ بونوس به حساب شما اعمال می‌شود. شما می‌توانید به کسب سود با این بونوس بپردازید و آن را در معاملات پاکت آپشن سرمایه گذاری کنید. اگر کل مبلغ معامله شما بیش از 2500 دلار شود، شما می‌توانید مبلغ بونوس را نیز برداشت کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

پیگیری واریز و پشتیبانی مشتریان پاکت آپشن
اگر مبلغ واریز پاکت آپشن شما احیانا در زمان کوتاهی به حساب های پاکت آپشن شما منظور نشد، کافی است از طریق کابین پاکت آپشن به بخش خدمات مشتریان پاکت آپشن بروید و یک درخواست پشتیبانی جدید ثبت کنید.

در این درخواست باید اطلاعات موردنیاز را در فرم وارد کنید و آن را ثبت کنید. تیم پشتیبانی مشتریان پاکت آپشن در اولین فرصت پرداخت شما را مورد بررسی قرار داده و آن را تکمیل می‌کند.

خوشبختانه بروکر پاکت آپشن از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از این زبان با پاکت آپشن فارسی ارتباط برقرار کنید و مشکلات خود را با آنها در میان بگذارید.

همینطور شما می‌توانید از بخش Help Center بروکر پاکت آپشن برای پیدا کردن راه حل مشکلات خود در سایت پاکت آپشن PocketOption استفاده کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

درخواست برداشت از حساب پاکت آپشن
برای برداشت از حساب واقعی پاکت آپشن نیز در مقابل شما گزینه های متعددی وجود دارد و می‌توانید از هر روشی درخواست برداشت ثبت کنید تا موجودی حساب پاکت آپشن خود را در حساب بانکی خود یا کیف پول الکترونیک خود دریافت کنید.

در ابتدا در کابین پاکت آپشن به بخش Finance یا بخش مالی منتقل شوید و گزینه Withdrawal یا برداشت را انتخاب کنید.

حالا کافی است مبلغی که می‌خواهید برداشت کنید را وارد کنید و یک روش در دسترس برای برداشت برگزینید. لطفا توجه داشته باشید که مبلغ حداقل برداشت پاکت آپشن با توجه به روش برداشت متفاوت است.

پس از انتخاب روش برداشت شما باید شماره حساب مربوط به آن روش برداشت را در بخش Account Number وارد کنید و سپس روی گزینه ادامه یا Continue کلیک کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

توجه داشته باشید که اگر در هنگام داشتن یک بونوس فعال یک درخواست برداشت ایجاد کنید، مبلغ بونوس از موجودی حساب شما کسر می‌شود.

برداشت با کریپتوکارنسی در پاکت آپشن
همانطور که می‌دانید امکان معامله رمزارزها در بروکر پاکت آپشن وجود دارد و شما می‌توانید نمادهای مربوط به این رمزارزها از جمله بیت کوین را به راحتی در پلتفرم پاکت آپشن معامله کنید.

خبر خوب این است که شما حتی می‌توانید برداشت خود را نیز به صورت رمزارز یا کریپتوکارنسی پاکت آپشن انجام دهید. کافی است در هنگام انتخاب روش برداشت در صفحه درخواست برداشت، از کادر Payment Method یا روش پرداخت یک گزینه رمزارز مانند بیت کوین را انتخاب کنید.

حالا لازم است مبلغی که می‌خواهید برداشت کنید را وارد کنید و در ادامه آدرس بیت کوین پاکت آپشن خود را وارد کنید. بعد از کلیک کردن بر روی گزینه Continue یا ادامه، شما با پیغامی مواجه خواهید شد که اعلام می‌کند درخواست شما در صف انتظار است.

حالا شما می‌توانید به بخش تاریخچه یا History بروید و وضعیت آخرین برداشت های پاکت آپشن خود را بررسی کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

برداشت با Visa یا Mastercard پاکت آپشن
برای معامله گران و سرمایه گذارانی که خارج از ایران هستند و دسترسی به حساب های Visa و Mastercard دارند، امکان برداشت آسان از این طریق نیز با ورود به سایت پاکت آپشن وجود دارد. کافی است در هنگام انتخاب روش برداشت یکی از گزینه های Visa یا Mastercard را انتخاب کنید.

حتما به یاد داشته باشید که در برخی مناطق شما باید کارت بانکی خود را تایید کنید تا درخواست برداشت ثبت شود.

حالا باید مقدار برداشت را در کادر مربوطه وارد کنید و درخواست برداشت را ثبت کنید. توجه داشته باشید که در برخی موارد ممکن است برداشت از این روش 3 تا 7 روز کاری طول بکشد تا بانک شما پرداخت را پردازش کند.

در سایت بدون فیلتر پاکت آپشن پس از کلیک کردن بر روی گزینه ادامه، پیغامی را مشاهده خواهید کرد که نشان می‌دهد برداشت شما در صف انتظار است و شما می‌توانید از طریق بخش تاریخچه وضعیت درخواست برداشت خود را بررسی کنید.

زمان پردازش و هزینه برداشت پاکت آپشن
حساب معاملاتی در پلتفرم پاکت آپشن در حال حاضر تنها با ارز دلار آمریکا یا USD در دسترس هستند. با این حال شما می‌توانید مبالغ برداشتی از حساب خود را با هر ارزی دریافت کنید و این به روش برداشت شما بستگی دارد.

در اکثر مواقع پس از پردازش درخواست پرداخت، مبالغ به صورت آنی به حساب شما انتقال داده می‌شود. توجه داشته باشید که پاکت آپشن هیچ هزینه و کمیسیونی را برداشت دریافت نمی‌کند. با این حال پلتفرم روش برداشت شما ممکن است درصدی را به عنوان هزینه دریافت کند.

درخواست های برداشت معمولا بین 1 تا 3 روز کاری پردازش می‌شود. با این حال در برخی مواقع زمان برداشت می‌تواند تا 14 روز کاری طول بکشد و اگر این اتفاق بیفتد به شما از طریق بخش پشتیبانی پاکت آپشن اطلاع داده می‌شود.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

نحوه لغو درخواست برداشت پاکت آپشن
به دلایل مختلفی ممکن است بخواهید درخواست برداشت خود را از حساب پاکت آپشن حذف کنید. شما می‌توانید این کار را قبل از تغییر وضعیت برداشت به تکمیل شده یا Complete انجام دهید.

برای کنسل کردن درخواست برداشت شما باید بخش تاریخچه مالی یا Finance History را باز کنید و به بخش برداشت ها یا Withdrawals بروید.

حالا کافی است درخواست برداشتی که می‌خواهید لغو کنید را در سایت پاکت آپشن بدون فیلترشکن پیدا کرده و بر روی دکمه لغو یا Cancel کلیک کنید تا درخواست برداشت نادیده گرفته شود و مبلغ موردنظر در موجودی حساب شما دوباره منظور شود.

قوانین برداشت پاکت آپشن PocketOption
به یاد داشته باشید که شما تنها می‌توانید از روشی برای برداشت از حساب پاکت آپشن استفاده کنید که قبلا از آن واریز به حساب واقعی پاکت آپشن استفاده کرده‌اید.

اگر شرایطی وجود دارد که شما نمی‌توانید از روش های قبل استفاده کنید، با پشتیبانی مشتریان پاکت آپشن ارتباط برقرار کنید تا روش جدیدی برای برداشت تعیین کند.

همینطور اگر اشتباهی کرده باشید و اطلاعات اشتباه وارد کرده باشید، می‌توانید درخواست برداشت خود را حذف کرده و دوباره یک درخواست جدید ثبت کنید.

طبق قوانین AML و KYC، برداشت ها تنها برای مشتریانی که کاملا مراحل احراز هویت پاکت آپشن خود را انجام داده باشند، در دسترس است. اگر درخواست برداشت شما توسط یک مدیر لغو شده باشد، یک بخش درخواست پشتیبانی جدید ایجاد می‌شود که در آن دلیل لغو شدن به شما توضیح داده می‌شود.

در برخی شرایط زمانی که مبلغ برداشتی امکان ارسال به حساب انتخاب شده وجود ندارد، یک متخصص مالی از طرف پاکت آپشن یک درخواست جایگزین برای برداشت از طریق بخش پشتیبانی برای شما ارسال می‌کند.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

سوالات متداول آموزش شارژ و برداشت در بروکر پاکت آپشن
کدام روش شارژ حساب پاکت آپشن برای ایرانیان مناسب است؟
با اینکه شما می‌توانید به واریز و برداشت از طریق کارت های بانکی بین‌المللی بپردازید اما برای معامله گران ساکن ایران و به طور کلی معامله گران سرتاسر دنیا، روش واریز با کیف پول الکترونیکی محبوب بسیار بالاتری دارد. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما همراه باشید.

بونوس واریز پاکت آپشن چگونه اعمال می‌شود؟
شما می‌توانید از طریق وب سایت رسمی پاکت آپشن به کد این بونوس های واریز پاکت آپشن دسترسی پیدا کنید. برای اعمال کردن کد بونوس واریز پاکت آپشن و دریافت یک بونوس واریز برای مبلغی که واریز می‌کنید، شما باید کد را در صفحه واریز،‌ در کادر مخصوص آن که در مقابل کادر مبلغ واریز است، وارد کنید.

آیا پاکت آپشن پشتیبانی فارسی زبان دارد؟
خوشبختانه بروکر پاکت آپشن از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از این زبان با پاکت آپشن فارسی ارتباط برقرار کنید و مشکلات خود را با آنها در میان بگذارید. کافی است از طریق کابین پاکت آپشن به بخش خدمات مشتریان پاکت آپشن بروید و یک درخواست پشتیبانی جدید ثبت کنید.

برای افتتاح حساب در بروکر پاکت آپشن PocketOption اینجا را کلیک کنید.

 

آیا برای برداشت از حساب پاکت آپشن باید احراز هویت کنیم؟
برداشت ها تنها برای مشتریانی که کاملا مراحل احراز هویت در پاکت آپشن خود را انجام داده باشند، در دسترس است. اگر درخواست برداشت شما توسط یک مدیر لغو شده باشد، یک بخش درخواست پشتیبانی جدید ایجاد می‌شود که در آن دلیل لغو شدن به شما توضیح داده می‌شود.

آیا امکان برداشت با رمزارز در پاکت آپشن وجود دارد؟
شما به راحتی می‌توانید برداشت خود را نیز به صورت رمزارز یا کریپتوکارنسی در پاکت آپشن انجام دهید. کافی است در هنگام انتخاب روش برداشت در صفحه درخواست برداشت، از کادر روش پرداخت یک گزینه رمزارز مانند بیت کوین را انتخاب کنید.

 

 

 

ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  [email protected]

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای


برچسب: پلتفرم بروکر پاکت آپشن، اسپرد پاکت آپشن، معاملات CFD در پاکت آپشن، اندیکاتورهای پاکت آپشن، آموزش جامع باینری، مزایای بروکر پاکت آپشن،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۴:۴۴ توسط:روزبه افشاری موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده