فاركس حرفه اي فاركس حرفه اي .

فاركس حرفه اي

كپي معاملات در بروكر آلپاري

كپي معاملات بروكر آلپاري | كپي تريدينگ آلپاري
بسيار پيش مي آيد كه افرادي به معاملات فاركس علاقمند باشند اما به دلايل زير نتوانند به آن ورود كرده و كسب درآمد كنند :

نداشتن زمان كافي براي گذراندن دوره هاي آموزشي
نبود فرصت كافي براي ساخت و توسعه استراتژي معاملاتي
عدم توانايي در تحمل فشار عصبي معاملات مالي
اما آيا براي مشكل اين افراد راه حلي هم هست ؟
جواب مثبت است.


براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

اگر به دنبال راهي براي سرمايه گذاري و كسب سود از دانش ديگر معامله گران هستيد، هميشه در بروكر آلپاري و پس از گذراندن مرحله ثبت نام در بروكر آلپاري امكان كپي معاملات در دسترس شما وجود دارد. كپي معاملات و تراكنش ها در بازار معاملاتي فاركس در واقع نوعي از همكاري است كه به هر دو طرف سود مي‌رساند.

در هنگام كپي كردن معاملات در بروكر معتبر آلپاري، معامله گر يا سرمايه گذار سيگنال هاي معاملاتي قابل اطميناني از طرف مدير استراتژي يا در واقع معامله گري كه از آن كپي صورت گرفته، دريافت مي‌كند و در عوض مدير استراتژي سهم خود را از سود دريافت كرده يا اينكه پرداختي خود را به صورت يك نرخ ثابت دريافت مي‌كند.

در صنعت معاملات فاركس، بسياري از بروكرهاي بزرگ و كوچك امكان كپي كردن معامله گران برتر را فراهم مي‌كنند و بروكر آلپاري فارسي نيز از اين قائده مستثني نيست.

 

 

 

كپي تريدينگ بروكر آلپاري چيست؟
با بهره گيري از طرح كپي تريدينگ شما مي‌توانيد در كابين بروكر آلپاري مديران استراتژي را انتخاب كرده، فعاليت هاي آنها را دنبال كرده و به طور اتوماتيك معاملات آنها را كپي كنيد.

يك نكته مهم و بسيار جذاب در مورد معاملات كپي آلپاري اين است كه تنها وقتي با كپي كردن به معامله موفقيتي دست پيدا كنيد نيازمند به پرداخت هزينه كميسيون هستيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

قابليت معاملاتي كپي Copy Trading در بروكر آلپاري كه با نام سيگنال هاي معاملاتي Trading Signals در اختيار مشتريان قرار گرفته است، يكي از امكانات ويژه‌اي است كه به بسياري از سرمايه گذاران مي‌تواند كمك كند به راحتي سودآوري كنند.

در واقع با استفاده از سيگنال هاي بروكر آلپاري كه از طرف ديگر معامله گران كه در اينجا به آنها فراهم كننده سيگنال گفته مي‌شود ارائه مي‌شود، سرمايه‌ گذاران مي‌توانند معاملات را كپي كرده و از استراتژي ديگران بهره بگيرند.

در اين برنامه معامله گراني كه سيگنال را براي ديگر معامله گران در دسترس قرار مي‌دهند مي‌توانند از سودآوري اضافه‌اي بهره مند شوند.

 

مقدمات كپي معامله آلپاري | مقدمات كپي تريدينگ آلپاري
كپي معامله در بروكر آلپاري به پيش نيازهايي وابسته است كه قبل از آغاز كپي كردن بايد آنها را انجام دهيد. به منظور شروع به استفاده از قابليت كپي معاملات در بروكر آلپاري، بايد چند گام مهم را در وب سايت اين بروكر دنبال كنيد.

در ابتدا شما بايد در يك حساب بروكر آلپاري ثبت نام كرده يا اينكه اگر قبلا اقدام كرده‌ايد، صرفا به حساب معاملاتي خود وارد شويد.

در قدم بعدي، شما بايد مدير استراتژي مناسب را براي خود انتخاب كنيد. انتخابي كه بايد طبق نيازها و اولويت هاي شما باشد و با سبك معاملاتي شما در آلپاري ايران مطابقت داشته باشد.

پس از اين گام، نياز داريد كه حساب معاملاتي خود را تاييد يا احراز هويت كنيد تا بتوانيد به طور امن به معامله بپردازيد.

در نهايت آخرين گام به واريز حداقل 100 دلار وجه به حساب معاملاتي آلپاري مربوط مي‌شود. پس از آن به راحتي مي‌توانيد به كپي معاملات پرداخته و صبر كنيد تا مدير استراتژي با سرمايه شما برايتان سودآوري كند.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

در بروكر آلپاري به منظور استفاده از امكانات كپي تريدينگ آلپاري شما بايد از پلتفرم معاملاتي متاتريدر 4 بهره بگيريد. حداكثر اهرم يا لوريجي كه در بروكر آلپاري در دسترس مشتريان قرار دارد 1 به 1000 است و حداقل اهرم 1:25 است. بسته به جفت ارزهاي معاملاتي و شرايط خود مي‌تواند گزينه مناسب را براي خود انتخاب كنيد.

البته توجه داشته باشيد كه با بررسي بروكر آلپاري متوجه خواهيد شد كه در بروكر معاملاتي آلپاري سه نوع حساب معاملاتي وجود دارد. حساب نانو، حساب استاندارد و حساب ECN. هر سه اين حساب ها داراي نيازمندي ها و اهرم متفاوتي هستند.

در زمان كپي معاملات يكي ديگر از مواردي كه بايد به آن توجه كنيد اسپرد معامله است. اسپرد در واقع تفاوت بين قيمت Bid و Ask است و اين تفاوت هر چقدر كمتر باشد، به نفع شماست.

در بروكر آلپاري چندين نوع اسپرد آلپاري مانند اسپرد ثابت، اسپرد شناور و اسپرد متغير وجود دارد. اسپرد هاي ثابت همانطور كه از نامش مشخص است، در شرايط مختلف ثابت مي‌ماند. از طرف ديگر اسپرد شناور و اسپرد متغير به شرايط بازار بستگي دارد.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

? نام بروكر
آلپاري | Alpari
? وبسايت اصلي
وبسايت بروكر آلپاري
✅ لينك ثبت نام و افتتاح حساب
افتتاح حساب در آلپاري
? پشتيباني به زبان فارسي
پشتيباني تلگرام آلپاري
پشتيباني واتساپ آلپاري
?امكانات كپي تريد آلپاري
در وبسايت فراهم شده است
?حداقل واريز كپي تريد آلپاري
100 دلار، 100 يورو يا 100 پوند
⚡زمان به روز رساني حساب سرمايه گذاري
به روز رساني ‌هاي 1 دقيقه‌اي
?امنيت كپي تريد
كاملا امن و قابليت مشاهده حساب تنها براي شما
 

آموزش كپي معاملات در آلپاري
نحوه كاركرد سيستم كپي معاملات بسيار ساده است. اگر شما تجربه كمي در معامله كردن داريد، مي‌توانيد به راحتي مديران استراتژي را از طريق وب سايت بروكر آلپاري انتخاب كرده و به طور اتوماتيك شروع به كپي كردن معاملات بكنيد.

فراهم كنندگان سيگنال هاي معاملاتي آلپاري با اجازه دادن به سرمايه گذاران و معامله گران ديگر براي كپي معاملات آنها، اين فرصت را به آنها مي‌دهند كه تجربه باارزشي در بازارهاي فاركس به دست آورند.

براي مثال فرض كنيد كه شما داراي يك سرمايه اوليه 2 هزار دلاري هستيد و يك مدير استراتژي آلپاري را انتخاب مي‌كنيد كه در معامله بعدي خود 500 دلار سودآوري مي‌كند. با استفاده قابليت كپي معامله، در اين شرايط مدير استراتژي 10 درصد يعني 50 دلار دريافت كرده  و براي شما 450 دلار سود باقي مي‌ماند كه به سرمايه اوليه‌تان اضافه مي‌شود.

توجه داشته باشيد كه به منظور شروع كپي كردن معاملات در بروكر Alpari، بايد حداقل 100 دلار به حساب معاملاتي خود در اين بروكر واريز كرده باشيد. پلتفرم معاملاتي آلپاري از ظاهر و كاركرد كاربرپسند و ساده‌اي بهره مند است و به طور امني مي‌توانيد از آن براي كپي معاملات از طريق دستگاه هاي دسكتاپ يا موبايل آلپاري خود بهره بگيريد.

در واقع در حالي كه از طريق آموزش كامل بروكر آلپاري با بازارهاي فاركس در حال آشنايي هستيد و تكنيك هاي بسياري را از حرفه‌اي ترين معامله گران مي‌آموزيد، در كنار آن به سودآوري قابل توجهي نيز مي‌توانيد دست پيدا كنيد. روند استفاده از سيگنال هاي ارائه شده، بسيار ساده است:

افتتاح حساب در آلپاري
باز كردن يك حساب معاملاتي در بروكر آلپاري
مشترك شدن در سيگنال هاي معاملاتي ارائه شده توسط معامله گري كه خودتان انتخاب مي‌كنيد.
براي اينكه بتوانيد فراهم كننده سيگنال خود را بهتر انتخاب كنيد، مي‌توانيد از بخش رتبه‌ بندي در پلتفرم هاي متاتريدر 4 آلپاري و متاتريدر 5 آلپاري بهره بگيريد. شما مي‌توانيد معامله گران برتر را بر اساس سودآوري آنها، اهرم، تعداد مشتركان و غيره مرتب كنيد و بهترين گزينه را طبق شرايط و اولويت هاي خود برگزينيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

مزاياي كپي معاملات در آلپاري
همانطور كه مي‌دانيد يكي از مهمترين مزايا و نكات مثبت معاملات كپي، بالا بردن احتمال معاملات موفقيت آميز و سودآوري بيشتر به كمك تخصص معامله گران ديگر است.

با  بررسي بروكر آلپاري به صورت كامل متوجه خواهيد شد شما زماني كه معامله يك معامله گر با سابقه و داراي آمار خوب را كپي مي‌كنيد، احتمال اينكه سود مناسبي بتوانيد كسب كنيد به اندازه قابل توجهي بالا مي‌رود.

همينطور در هنگام استفاده از قابليت كپي معاملات، شما نيازي به تلف كردن وقت خود براي توسعه سيستم معاملاتي خود نداريد و همه چيز براي شما مهيا است تا از سرمايه خود سودآوري كنيد.

علاوه بر اين ديگر نيازي نيست به طور مداوم شرايط بازار فاركس آلپاري و نمادهاي مختلف را دنبال كنيد. زماني كه از كپي معاملات بهره مي‌گيريد، همه چيز به طور اتوماتيك انجام مي‌شود.

يك مورد ديگر كه ممكن است به آن كم توجهي شود،‌ فشار رواني است كه به عنوان معامله گر بايد تحمل كنيد. بسياري از معامله گران تازه كار آلپاري نمي‌توانند با احساسات خود در هنگام ضرر يا سودآوري كنار بيايند و از مسير منطقي منحرف شده و سرمايه خود را به باد مي‌دهند.

در هنگام انجام معاملات يكي از بزرگترين مشكلات تريدر هاي تازه كار مديريت فشار هاي عصبي معاملات است. اين فشار ها با مكانيزم هاي زير مانع از تمركز مناسب و اخذ تصميمات درست مي شوند :

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

فشار هاي عصبي امكان صحيح فكر كردن را سلب مي كنند و باعث اخذ تصميم هاي عجولانه و پر ريسك مي شوند
اين احتمال وجود دارد كه پس از چند مورد ناكامي، معامله گر روحيه خود را از دست بدهد و تصميمات اشتباهي بگيرد
فشار هاي عصبي امكان سنجش صحيح قابليت ها و فرصت ها را كم رنگ مي كند و در مجموع به ضرر معامله گران تمام مي شود
اما خبر خوب اينكه در كپي تريدينگ ديگر لزومي به تحمل اين شرايط عصبي وجود ندارد و مي توانيد همه مشكلات بازار هاي مالي را به يك معامله گر حرفه اي بسپاريد و خود تنها در سود و زيان آن شريك باشيد.

 

نكات منفي و مشكلات كپي معامله آلپاري
مانند هر استراتژي و قابليت ديگري در بازارهاي معاملاتي، كپي ترينديگ آلپاري نيز داراي معايب و نكات منفي خود است. همانطور كه معامله با ربات هاي فاركس آلپاري داراي نكات مثبت و منفي خود است.

يك موردي كه بايد با جديت به آن توجه داشته باشيد اين است كه هر چقدر يك مدير استراتژي در گذشته نتايج فوق‌العاده‌اي از خود نشان داده باشد، اين تضميني براي عملكرد موفق در آينده نيست. بنابراين هنوز هم ريسك براي ضرر وجود دارد و اگر شما با كپي كردن معاملات اين افراد ضرر كنيد، مسئوليت آن بر عهده خود شما است.

مورد ديگر اين است كه در هنگام معاملات كپي خبري از يك درآمد ثابت نيست و هيچ تضميني براي موفقيت وجود ندارد.

همينطور يك مورد بسيار مهم اين است كه اگر به دنبال رشد و افزايش دانش معاملاتي خود هستيد علاوه بر يادگيري نحوه كار با كابين شخصي آلپاري، كپي معاملات چندان كمكي به شما نمي‌كند و حتي پس از سالها نيز ممكن است براي سودآوري به ديگر معامله گران وابسته باشيد.

 

آموزش سودآوري به عنوان مدير استراتژي آلپاري
چيزي كه باعث مي‌شود سيستم كپي معاملات در بروكر آلپاري جذابيت بيشتري پيدا كند اين است كه شما نيز به راحتي مي‌توانيد به يك مدير استراتژي تبديل شده و با سرمايه ديگران درآمد كسب كنيد.

اگر واقعا به اندازه كافي تجربه فعاليت در بازارهاي معاملاتي را داريد و فكر مي‌كنيد مي‌توانيد در ازاي دريافت مبلغي به ديگران در معاملات‌شان و كسب سود كمك كنيد، مي‌توانيد به يك فراهم كننده سيگنال يا مدير استراتژي تبديل شويد.

گام هاي تبديل شدن به يك مدير استراتژي نيز به سادگي كپي كردن معاملات است:

افتتاح حساب در بروكر آلپاري
احراز هويت حساب خود در بخش كپي تريد آلپاري
فعال كردن قابليت به اشتراك گذاري سيگنال ها از طريق حساب آلپاري
شروع به معامله
به اشتراك گذاري موفقيت هاي خود در شبكه هاي اجتماعي
فراموش نكنيد كه به عنوان يك مدير استراتژي در بروكر آلپاري شما به ابزار و برنامه هاي پيشرفته‌اي دسترسي خواهيد داشت و به وسيله اين ابزارها مي‌توانيد معامله گران و سرمايه گذاران بسياري را در آلپاري به جمع دنبال كنندگان خود اضافه كنيد.

اين دنبال كنندگان به طور اتوماتيك معاملات و سيگنال هاي شما را كپي مي‌كنند و به شما كمك مي‌كنند از طريق كميسيون هاي آلپاري دريافتي سودآوري كنيد.

با تبديل شدن به يك مدير استراتژي در طرح كپي تريد آلپاري، شما مي‌توانيد از مهارت هاي معاملاتي خود نه تنها براي سودآوري در بازار فاركس آلپاري بلكه براي دريافت درصد كميسيون تا 40 درصد از طريق سرمايه گذاراني كه شما را دنبال مي‌كنند، بهره بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

از جمله امكانات و مزاياي مدير استراتژي آلپاري مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

يك صفحه شخصي آلپاري كه به شما اجازه مي‌دهد سرمايه گذاراني كه شما را دنبال مي‌كنند را ببينيد و مديريت كنيد.
استراتزي هايي كه در حال سودآوري مي‌توانند در حالت خصوصي باقي بمانند.
دسترسي به بيش از يك حساب معاملاتي آلپاري.
نظارت آني بر روي عملكرد معاملاتي با به روز رساني هاي يك دقيقه‌اي.
شهرت و جمع كردن دنبال كنندگان بيشتر از طريق صعود در جدول مديران استراتژي برتر.

 

 

سوالات متداول كپي تريدينگ آلپاري
آيا امكان كپي تريدينگ در تمامي حساب هاي معاملاتي آلپاري وجود دارد؟
بله، در بروكر خوش نام آلپاري فارغ از اينكه كداميك از حساب هاي نانوِ ?، استاندارد ? و يا ECN ? را انتخاب كرده باشيد مي توانيد با افتتاح حساب در آلپاري از مزاياي كپي تريدينگ ? بهره مند باشيد.

 

آيا پشتيباني آلپاري در مورد امكانات كپي تريدينگ هم مشاوره هاي لازم را ارائه مي كند؟
بله،‌ اگرچه در وبسايت فارسي زبان ?? اين بروكر توضيحات كاملي در اين زمينه وجود دارد اما در صورت نياز مي توانيد از طريق لينك هاي پشتيباني تلگرام آلپاري و پشتيباني واتساپ آلپاري با تيم پشتيباني آلپاري ☎️ در تماس باشيد.

 

مدير استراتژي در آلپاري چيست؟
شما به راحتي مي‌توانيد به يك مدير استراتژي ??‍? تبديل شده و با سرمايه ديگران درآمد كسب كنيد. اگر واقعا به اندازه كافي تجربه فعاليت در بازارهاي معاملاتي را داريد و فكر مي‌كنيد مي‌توانيد در ازاي دريافت مبلغي به ديگران در معاملات‌ آنها و كسب سود كمك كنيد، مي‌توانيد به يك فراهم كننده سيگنال يا مدير استراتژي تبديل شويد و به راحتي به برداشت از بروكر آلپاري بپردازيد.

 

مزاياي كپي تريدينگ در آلپاري چيست؟
همانطور كه مي‌دانيد يكي از مهمترين مزايا و نكات مثبت معاملات كپي، بالا بردن احتمال معاملات موفقيت آميز و سودآوري بيشتر به كمك تخصص معامله گران ديگر است. شما زماني كه معامله يك معامله گر با سابقه و داراي آمار خوب را كپي مي‌كنيد، احتمال اينكه سود مناسبي بتوانيد كسب كنيد به اندازه قابل توجهي بالا مي‌رود. همينطور امكان استفاده از ربات معامله آلپاري در اين زمينه وجود دارد.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

ريسك كپي معامله آلپاري چقدر است؟
هر چقدر يك مدير استراتژي در گذشته نتايج فوق‌العاده‌اي از خود نشان داده باشد، اين تضميني براي عملكرد موفق در آينده نيست. بنابراين هنوز هم ريسك ضرر وجود دارد و اگر شما با كپي كردن معاملات اين افراد ضرر كنيد و مديريت ريسك آلپاري مناسبي نداشته باشيد، مسئوليت آن بر عهده خود شما است. همينطور در هنگام معاملات كپي خبري از يك درآمد ثابت نيست و هيچ تضميني براي موفقيت وجود ندارد.

 

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: مزاياي كپي تريدينگ، آموزش كپي معاملات در آلپاري، مدير استراتژي آلپاري، خدمات PAMM آلپاري، حساب پم PAMM بروكر آلپاري، نحوه انجام معاملات Alpari،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۹:۱۴ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

?آلپاري اسپانسر نمايشگاه فاركس اكسپو?

آلپاري | اسپانسر نمايشگاه Forex Expo
نمايشگاه فاركس اكسپو دبي (Forex Expo Dubai) بزرگترين رويداد نمايشگاهي در خاورميانه براي سرمايه گذاران و فعالان صنعت فاركس است تا شركت ها و بروكرهاي فعال در اين بازار بتوانند آخرين دستاورد ها و خدمات خود را به نمايش بگذارند.

از اين رو بروكر معتبر آلپاري نيز هر ساله فرصت را غنيمت شمرده و با حضوري پر رنگ در اين نمايشگاه امكان آشنايي بازديد كنندگان با تيم آلپاري و آخرين خدمات و دستاورد هاي خود را فراهم مي آورد.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

زمان نمايشگاه فاركس اكسپو | غرفه آلپاري
بروكر معتبر آلپاري در روزهاي 19 و 20 اكتبر در نمايشگاه اكسپو دبي Forex Expo Dubai حضور خواهد داشت و شما مي‌توانيد از غرفه اين بروكر خوش نام بازديد نماييد. غرفه شماره يك متعلق به بروكر آلپاري است. براي دريافت بليط و حضور رايگان در اين نمايشگاه مي توانيد از طريق وب سايت رسمي نمايشگاه اكسپو دبي اقدام كنيد.

 

? نام نمايشگاه
فاركس اكسپو | Forex Expo
? وبسايت نمايشگاه
وبسايت رسمي نمايشگاه اكسپو دوبي
?اسپانسر اصلي |‌Alpari
وبسايت بروكر آلپاري
?مشاوره در مورد نمايشگاه
پشتيباني تلگرام فاركس حرفه اي
پشتيباني واتساپ فاركس حرفه اي
⏱زمان برگزاري نمايشگاه
۱۹ و ۲۰ اكتبر ۲۰۲۰
?محل برگزاري
دبي World Trade Center، Hall ۵-۶-۷
?شماره غرفه بروكر آلپاري Alpari
غرفه شماره ۱
?قيمت بليط
رايگان
 

توجه داشته باشيد كه علاوه بر دنياي فاركس راه هاي قابل توجه بسياري براي كسب درآمد و كسب و كار وجود دارد كه مي‌توانيد در اين نمايشگاه با آن آشنا شويد.

به طور كلي نمايشگاه فاركس اكسپو يك سازمان حرفه‌اي براي ارتباط مشتريان و بروكرها با يكديگر است كه مطالب آموزشي باكيفيت و فرصت‌هاي درآمدزايي فراواني را در فاركس و ديگر حوزه ها ارائه مي‌كند.

البته به ياد داشته باشيد كه اين رويداد به سرمايه گذاري و خريد و فروش جفت ارزها مربوط نمي‌شود و تنها راه ارتباطي بين مشتريان و بروكرها بوده و امكان آشنايي بيشتر با فرصت‌ هاي سرمايه گذاري و معامله را براي شما فراهم مي‌كند.

در اين نمايشگاه بيش از 5 هزار معامله گر و بيش از 100 بروكر فاركس گرد هم مي‌آيد و با بيش از 70 سخنران از بيش از 30 كشور در سراسر دنيا، شاهد گردهمايي بزرگي خواهيد بود.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

آلپاري اسپانسر سطح تيتانيوم در فاركس اكسپو
 

بروكر آلپاري در بين اسپانسرهاي برتر‌ ( سطح تيتانيوم ) فاركس اكسپو دبي قرار دارد و حضور پررنگي در اين نمايشگاه دارد.

به طور كلي بروكرهاي بسياري در سطوح مختلف تيتانيوم، الماس، پلاتينيوم، طلا و نقره در اين نمايشگاه حضور دارند و مي‌توانيد در سطح گسترده‌اي با بروكرهايي كه در خاورميانه فعاليت مي‌كنند از جمله آلپاري فارسي ارتباط برقرار كنيد.

در كنفرانس بزرگي كه در اين نمايشگاه برگزار مي‌شود سخنران‌ها در مورد موضوعات مختلفي از جمله ترفند فعلي بازار فاركس براي سرمايه گذاري و معامله، قوانين فاركس حال حاضر، برترين بازار ارزهاي فاركس، دگرگوني و پيشرفت در روش هاي پرداخت فاركس و مطالب پيشرفته ديگر صحبت خواهند نمود.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

از جمله ديگر اسپانسرها و بروكرهايي كه در اين نمايشگاه حضور دارند مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

Exness
XM
Capital Wallet
Aron Groups
Ava Trade
HF Markets
WindsorBrokers
B2Broker
همينطور شركت هايي كه به عنوان همكار ( Partner ) به برگزاري نمايشگاه كمك مي كنند كه در زير به آنها اشاره كرده ايم :

FX Empire
com
FXStreet
com
Finance World
 

مزاياي شركت در فاركس اكسپو
 

به منظور دريافت محتواي به روز در مورد بازار فاركس كه به شما كمك مي‌كند فرصت هاي سرمايه گذاري و معامله در بازار هاي مالي را به درستي تشخيص دهيد، از نمايشگاه اكسپو در شهر دبي ديدن كنيد.

با توجه به محبوبيت روز افزون فاركس در سراسر دنيا، بهتر است كه براي كسب سود بيشتر و موفقيت در اين بازار در حال توسعه از آخرين تغييرات و ترند ها در اين بازار جذاب آشنا باشيم و كجا بهتر از نمايشگاه بين المللي فاركس اكسپو.

با گفتگو و سخنراني هاي حرفه‌اي در اين نمايشگاه مي‌توانيد در مورد نحوه شركت در بازار فاركس و به روز ماندن در آن اطلاعات با ارزشي را كسب نماييد.

همانطور كه اشاره شد، بروكر معتبر آلپاري در غرفه 1 اين نمايشگاه حضور دارد و براي راهنمايي مي‌توانيد از طريق سايت رسمي اكسپو فاركس نقشه نمايشگاه را مشاهده كنيد و راه خود را به راحتي پيدا كنيد.

 

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

مزاياي استفاده از بروكر آلپاري
بروكر آلپاري يكي از بزرگترين و در عين حال معتبرترين بروكرهاي حال حاضر دنيا محسوب مي‌شود كه به معامله گران داخل ايران نيز به زبان فارسي خدمات رساني مي‌كند.

بروكر آلپاري در سال 1998 ميلادي تاسيس شده است و سابقه اي بسيار درخشان دارد. اين بروكر محبوب و معتبر يكي از مهم ترين و پرطرفدارترين بروكرهاي فاركس و باينري آپشن محسوب مي‌شود و در سرتاسر دنيا داراي مشتريان بسياري است.

بروكر Alpari در بيش از 150 كشور دنيا فعال است و در حال حاضر بيش از 2 ميليون معامله گر از خدمات آن استفاده مي‌كنند كه ۵۰۰ هزار مشترك فعال ايراني را نيز شامل مي شود.

نكته مهم اين است كه جايزه بهترين بروكر سال نمايشگاه Forex Expo Dubai 2021 به آلپاري تعلق گرفت و هر ساله اين بروكر در سطوح مختلفي در سرتاسر جهان، جوايز بسياري را براي خدمات امن و مناسب به مشتريان، دريافت مي‌كند.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد اين كارگزاري محبوب مي توانيد به صفحه بررسي تخصصي بروكر آلپاري مراجعه نماييد.

 

مزاياي معاملات فاركس در بروكر آلپاري 
معامله در بروكر آلپاري و بهره گيري از حساب هاي متنوع معاملاتي در اين كارگزاري شامل مزاياي بسياري است و به همين دليل معامله گران و سرمايه گذاران به صورت ميليوني در سراسر دنيا در حال استفاده از خدمات اين بروكر محبوب هستند.

در زير به برخي از مهمترين مزاياي معامله در بروكر آلپاري اشاره كرده‌ايم:

حساب دمو آلپاري با قابليت شبيه‌سازي محيط معاملات واقعي
امكان ثبت نام در بروكر آلپاري و معامله با آن از ايران به زبان فارسي
انواع حساب از جمله استاندارد،‌ نانو و ECN
برخورداري از تقويم اقتصادي جذاب FXStreet
امكانات كامل بررسي بازار و معامله با موبايل
سرعت و كيفيت بالاي معاملات
امكان بهره‌ گيري از حساب پم (Pamm) و كپي معاملات(Copy Trading)
 

سوالات متداول اسپانسري آلپاري در فاركس اكسپو
زمان برگزاري نمايشگاه اكسپو فاركس چه موقع است؟
نمايشگاه اكسپو فاركس به صورت ساليانه و معمولا در ماه اكتبر در شهر دبي برگزار مي‌شود و بروكر آلپاري نيز يكي از اسپانسرهاي اصلي اين نمايشگاه است.

براي اطلاعات بيشتر مي توانيد با مشاوران كارآزموده ما در فاركس حرفه اي ? در ارتباط باشيد.

? پشتيباني تلگرام فاركس حرفه اي
? پشتيباني واتساپ فاركس حرفه اي
 

آيا آلپاري در فاركس اكسپو از حساب هاي معاملاتي جديدش رونمايي مي كند؟
اطلاعات مربوط به حساب هاي معاملاتي معمولا در وبسايت بروكر آلپاري ? به روز مي شوند. در حال حاضر اين كارگزاري حساب هاي نانو ?، استاندارد ?، ECN ? و ECN-Pro ? را ارائه كرده است.

 

نحوه شركت در نمايشگاه اكسپو فاركس چطور است؟
شركت در نمايشگاه فاركس اكسپو رايگان است و شما مي‌توانيد بليط رايگان آن را از سايت نمايشگاه دريافت كنيد. اين نمايشگاه در دبي برگزار مي‌شود و بروكرهاي بسياري از جمله آلپاري گرد هم مي آيند تا فرصت‌هاي بسياري را براي معامله گران فراهم كنند.

 

غرفه آلپاري در نمايشگاه اكسپو فاركس در كجا قرار دارد؟
غرفه بروكر آلپاري در نمايشگاه فاركس اكسپو غرفه شماره 1 است و شما مي‌توانيد از طريق نقشه‌اي كه در سايت نمايشگاه اكسپو فاركس وجود دارد به راحتي محل آن را شناسايي كنيد.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

آيا آلپاري از اعتبار كافي برخوردار است؟
بروكر آلپاري ? داراي مجوز از رگولاتورهاي مشهور بوده و سابقه طولاني و درخشان دارد. با توجه به تعداد بالاي معامله گراني كه از اين بروكر استفاده مي‌كنند و سالهاست به آن اعتماد دارند، مي‌توان آن را در درجه بالايي از نظر امنيت و اعتبار قرار داد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد اين بروكر خوش نام مي توانيد به صفحه بررسي بروكر آلپاري مراجعه نماييد.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: مزاياي استفاده از بروكر آلپاري، اعتبار بروكر آلپاري، نحوه انجام معاملات بروكر الپاري، الپاري فاركس، مسابقات بروكر الپاري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۳:۴۶ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

? بررسي تخصصي بروكر آلپاري ? | Alpari

نقد و بررسي بروكر آلپاري | اعتبار آلپاري | شارژ ريالي
 

در اين مقاله قصد داريم به بررسي بروكر محبوب آلپاري بپردازيم. نگاهي نزديك و زير ذره بين به بروكري كه طي سالهاي اخير به بزرگترين و محبوب ترين بروكري تبديل شده است كه به ايرانيان در حوزه بازار هاي مالي خدمات رساني مي كند.

۲۳ سال فعاليت پر افتخار، خدمت رساني به بيش از ۲.۲ ميليون تريدر فعال از ۱۶۰ كشور جهان و خدماتي متمايز و جذاب، تنها بخشي كوچكي از سابقه درخشان اين بروكر را تشكيل مي دهند.

 

پس از انصراف خدمات رساني به ايرانيان توسط هات فاركس و فاركس تايم در سال گذشته كه ناشي از  افزايش تحريم هاي بين المللي عليه ايران بود، آلپاري نقش موثري در رشد و پويايي بازار هاي مالي در ايران داشت و امروزه درصد قابل توجهي از مشتريان اين شركت را تريدر هاي ايراني تشكيل مي دهند.

در ادامه پس از معرفي و بيان تاريخچه اين بروكر، خدمات متمايز، انواع حساب، نمادهاي تجاري و هرآنچه كه براي تصميم گيري براي افتتاح حساب در اين بروكر نياز داريد را در اختيارتان قرار خواهيم داد.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

? نام بروكر
آلپاري | Alpari
? وبسايت اصلي
وبسايت بروكر آلپاري
✅ لينك ثبت نام و افتتاح حساب
افتتاح حساب در آلپاري
? پشتيباني به زبان فارسي
پشتيباني تلگرام آلپاري
پشتيباني واتساپ آلپاري
? ايميل پشتيباني
support[@]alpari.com
? كشور محل تاسيس
روسيه
?? خدمات به ايرانيان
بله
?️ امتياز كاربران
۹۲٪
? سال تاسيس
۱۹۹۸
☎️ تلفن
۰۰۴۴۸۴۴۹۸۶۹۵۵۹
? رگولاتوري
FSASVG – FINCOM
? رگولاتوري براي ايرانيان
FINCOM
⚖️ لوريج
حد اكثر ۱:۳۰۰۰
? سرمايه افتتاح حساب
بدون هزينه در افتتاح حساب Nano
? نماد هاي معاملاتي
بيش از ۲۵۰ نماد
? واريز و برداشت
ريالي، بيت كوين، تتر، پرفكت ماني و ساير رمزارز ها
? كپي تريدينگ
بله
? حساب اسلامي
بله
⏱️ امكان اسكالپ
بله
 

 تاريخچه بروكر آلپاري
 

تاسيس در ۲۴ دسامبر ۱۹۹۸ در شهر كازان روسيه
تاسيس شعبه انگلستان تحت رگولاتوري FCA در سال ۲۰۰۴
تاسيس شعبه ايالات متحده آمريكا تحت رگولاتوري NFA در سال ۲۰۰۶
تاسيس شعبه قبرس تحت رگولاتوري CYSEC در سال ۲۰۱۰
يكي از برترين بروكر ها با معيار تعداد كاربر در سالهاي ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴
تعطيلي شعبه انگلستان و پس از آن آمريكا به علت بحران كاهش ارزش دلار در برابر فرانك سوييس در سال ۲۰۱۴
 

ورشكستگي بروكر آلپاري، شايعه يا واقعيت ؟
 

شايد اين يكي از بزرگترين دستاويز هاي مخالفان اين بروكر باشد تا اعتبار آن را زير سوال ببرند، حرف هايي با اين مضمون كه:

ورشكستگي ناشي از سوء مديريت كلان در اين مجموعه است و ممكن است دوباره تكرار شود.

 اما براي قضاوت بهتر است كه جزييات داستان را بدانيم. در دسامبر سال ۲۰۱۴ و طي تنها چند دقيقه، دلار آمريكا حدود ۳۰ درصد از ارزش خود را در برابر فرانك سوييس از دست داد، اتفاقي شبيه به زلزله در سطح بازار هاي مالي.

بسياري از كاربران و بروكر ها متحمل ضرر هاي سنگيني شدند و بروكر آلپاري  به همراه چند بروكر ديگر در برخي شعب اعلام ورشكستگي كردند. در شعبه انگلستان آلپاري، مطالبات كاربران به صورت كامل پرداخت شد و تنها ضرر به صاحبين سهام اين شعبه رسيد.

دانستن اين نكات نيز خالي از لطف نيست: 

اعلام ورشكستگي مربوط به شعبه انگلستان بود و هرگز تاثيري بر مركزيت شركت و شعبه اي كه به ايرانيان خدمات رساني مي كند نداشت.
بر خلاف آلپاري كه تبعات اين واقعه را به صورت موثري رفع و رجوع كرد، بسياري از بزرگان بازار هاي مالي همچون بروكر آمريكايي FXCM و Citi Bank ضرر هاي بسيار بزرگي را متحمل شدند و بعضا براي جبران ضرر مشتريان شان وام هاي چند صد ميليون دلاري گرفتند.
 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

قطع همكاري آلپاري با ايرانيان در آينده چقدر محتمل است ؟
 

اين گمانه زني ناشي از قطع همكاري بروكر فاركس تايم با ايران است. مالك بروكر آلپاري يكي از سهامداران عمده فاركس تايم است كه در حدود يك سال پيش تصميم گرفت خدمات رساني به مشتركين ايراني را قطع كند.

 حال اين فرض مطرح مي شود كه با توجه به مديريت يكسان اين دو بروكر، ممكن است در آينده آلپاري نيز با ايرانيان قطع همكاري كند.

گرچه اين فرض در ابتدا چندان دور از ذهن نيست اما بايد در نظر داشت كه امروزه درصد بسيار زيادي از كاربران و نتيجتا گردش مالي آلپاري را ايرانيان به خود اختصاص داده اند و بعيد است كه اين شركت قصد داشته باشد از سود قابل توجهي كه از فعاليت ايرانيان در بازار هاي مالي كسب مي كند چشم پوشي كند.

علاوه بر آن قطع همكاري فاركس تايم تحت تاثير فشار از رگولاتوري هاي معتبر اروپايي بود كه آلپاري همكاري اي با آنها ندارد لذا اعمال فشاري هم از جانب آنها وجود ندارد كه بر سياست هاي اين بروكر موثر باشد.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

اعتبار بروكر آلپاري
 

بي شك اولين فاكتور در بررسي اعتبار يك بروكر تعداد و كيفيت رگولاتورهايي است كه بروكر تحت نظارت آنها كار ميكند. گرچه بايد در نظر داشت كه به علت شرايط خاص ايران، هيچ بروكري تحت نظر رگولاتور هاي معتبر امكان خدمات رساني به ايرانيان را ندارد.

 با توجه به اين موضوع، اين حقيقت كه آلپاري صرفا تحت نظارت FSA كه يك رگولاتور آفشور است نمي تواند نقطه ضعفي براي آن تلقي شود .

از طرفي ۲۳ سال خدمات ارزنده و بدون اشكال اين بروكر، نقطه روشني است كه مي تواند اعتبار آن را تضمين نمايد. بديهي است كه در اين زمان طولاني هرگونه اشكال، احتمال تقلب و ريسك كلاه برداري توسط كاربران و منتقدان قابل رصد بوده است.

حال كه اطلاعات كافي از تاريخچه و اعتبار اين بروكر كسب كرديد براي تكميل دانسته هاي شما در ادامه به بررسي مسائل فني در ارتباط با آن مي پردازيم .

 

سايت و پنل كاربري بروكر آلپاري
 

بديهي است داشتن يك سايت كاربر پسند و پنل كاربري كارآمد، اولين نياز يك بروكر است كه به صورت آنلاين خدمات مالي ارائه مي دهد.

 كاربر بايد به آساني به اطلاعات مورد نيازش دسترسي داشته باشد، مراحل ثبتي را به راحتي طي كند، حساب ها را مديريت كند، برداشت و واريز انجام دهد و در صورت نياز درخواست هايش را ثبت كند و يا از پشتيباني مجموعه براي حل مشكلاتش بهره ببرد.

آلپاري با توجه به سابقه طولاني و به روز رساني پي در پي شرايط بسيار مطلوبي در اين زمينه دارد.

زبان فارسي سليس و صحيح در تمامي منو ها و دستور العمل ها وجود دارد و نيز تمامي نياز هاي كاربران به سهولت در دسترس آنان قرار مي گيرد. در تصوير زير نمايي از صفحه فارسي وبسايت آلپاري را مشاهده مي كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

شايد تنها نكته اي كه كاربران مبتدي را كمي سردرگم مي كند وجود دامنه هاي متنوع است.

Alpari.com
Alpari.org
Alpariforex.org
اين دامنه ها ممكن است هركدام براي خدمات رساني به كشور و يا منطقه خاصي باشند، از طرفي با توجه به مسدود شدن دامنه سايت هاي آلپاري توسط نهاد هاي نظارتي در ايران، آلپاري مجبور به معرفي دامنه هاي جديد خواهد بود .

ما همواره در تلاشيم تا آخرين لينك دسترسي به سايت آلپاري را كه مختص خدمات رساني به ايرانيان است در اين صفحه قرار دهيم .

براي دسترسي به وبسايت فارسي بروكر آلپاري و بخش ثبت نام فارسي زبان مي توانيد از لينك هاي زير استفاده كنيد :

وبسايت فارسي بروكر آلپاري
افتتاح حساب در آلپاري
 

انواع حساب در بروكر آلپاري
 

اين كارگزار حق انتخاب گسترده اي را در مورد نوع حساب در اختيار مشتريان مي گذارد. تمامي حساب ها بر روي متاتريدر ۴ و ۵ قابل استفاده اند و گستره اي از حساب هاي استاندارد با دپوزيت بسيار پايين تا حساب هاي ECN Pro براي مشتركين حرفه اي را در بر ميگيرند.

 شايد خلاصه سازي اطلاعات اين حساب ها و قوانين شان به درك هرچه بهتر اين خدمات كمك كند .

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

نام حساب
حداقل دپوزيت(دلار)
لوريج
استاپ اوت
كميسيون
Nano-MT4
۰
۱:۵۰۰
٪۱۰
۰
Standard-MT4
۲۰
۱:۱۰۰۰
٪۲۰
۰
Standard-MT5
۱۰۰
۱:۱۰۰۰
٪۲۰
۰
ECN-MT4
۳۰۰
۱:۳۰۰۰
٪۶۰
۰
ECN-MT5
۵۰۰
۱:۳۰۰۰
٪۶۰
از ۱.۶ دلار براي هر لات
ECNPro-MT4
۵۰۰
۱:۳۰۰۰
٪۶۰
از ۱.۶ دلار براي هر لات
 

در صورتي كه اطلاعات شما از انواع حساب و كاربرد هاي آن ها كامل نيست مي توانيد به صفحه بررسي انواع حساب در بروكرها مراجعه كنيد .

 

حساب PAMM در بروكر آلپاري
 

در خلال سال هاي ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ پس از يك دوره تبليغاتي و اسپانسرينگ از باشگاه هاي ورزشي، آلپاري توانست به ركورد يك ميليون كاربر در سال ۲۰۱۵ برسد و همچنين پس از تاييد شدن حساب ها توسط Baker Tilly Russaudit حساب هاي PAMM به مجموعه خدمات اين شركت اضافه شد.

براي كسب اطلاعات بيشتر از حساب هاي PAMM و شرايط جديدي كه براي كسب سود فراهم آورده است مي توانيد به صفحه معرفي حساب PAMM آلپاري مراجعه نماييد.

 

رگوله بروكر آلپاري
 

همانطور كه اشاره شد با توجه به شرايط خاص ايران، امكان بهره مندي از مزاياي رگولاتوري هاي معتبر ميسر نيست، اگرچه بهتر است رگولاتوري را به عنوان معيار انتخاب يك بروكر مناسب در نظر بگيريد.

آلپاري متشكل از دو شركت مجزا است كه با دامنه ها و اسامي متفاوتي مشغول به فعاليت اند.

آلپاري اينترنشنال
آلپاري ليميتد
گزينه اول مخصوص مشتريان بين المللي است و ايرانيان امكان فعاليت در آن ندارند و آلپاري ليميتد شعبه اي است كه توانسته با تدابير خاصي كماكان خدمات رساني به ايرانيان را در برنامه كار خود قرار دهد.

رگولاتوري اين بروكر شامل ۲ مورد است:


براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

FSASVG كه يك رگوله آفشور است (قبلا اشاره شد كه تحت نظر رگوله هاي معتبر جهاني امكان خدمات رساني به ايرانيان ميسر نيست)
FINCOM يا خدمات كميسيون مالي كه يك شركت بيمه است و مشتريان را به هنگام بروز مشكل تا سقف ۲۰ هزار دلار بيمه مي كند. (لازم به ذكر است كه اين سازمان يك نهاد نظارتي مستقل است و رگولاتوري محسوب نمي شود)
در زير مي توانيد تصوير اين مجوز را مشاهده نماييد.

 

 

اگرچه به لحاظ تعداد و اعتبار رگولاتوري ها آلپاري وضعيت چندان رضايت بخشي ندارد اما بايد در نظر داشت كه هيچ بروكري نمي تواند تحت نظر رگولاتوري هاي معتبر به ايرانيان سرويس بدهد.

 

نماد هاي معاملاتي در آلپاري
 

نوع و تنوع نماد هاي معاملاتي فاكتور مهمي در انتخاب يك بروكر مناسب است. هرچه تنوع اين نماد ها بيشتر باشد امكان و تنوع معاملات سودآور براي تريدر ها بيشتر است.

 از اين رو آلپاري علاوه بر ۶۰ جفت ارز بازار فاركس، امكان خريد و فروش طلا، نقره،‌نفت خام و گاز طبيعي را نيز فراهم كرده است. همچنين دسترسي به ۱۱ شاخص جهاني بازار بورس و سهام ۱۰ شركت برتر ايالات متحده نيز گستره مناسبي از دسترسي به بازار سهام را فراهم مي كند.

در نظر داشته باشيد كه معامله سهام در آلپاري به صورت تكي ميسر نيست و تنها مي توانيد شاخص هاي بورس كه سبدي متشكل از بورس چند شركت هستند را معامله نماييد.

نفت برنت، وست تگزاس اينترمدييت
شاخص هاي نزدك، داوجونز، شاخص بورس كشور هاي آلمان، استراليا، اسپانيا، ژاپن و هنگ كنگ
 

معاملات سهام در بروكر آلپاري
 

همانطور كه اشاره شد معاملات سهام در آلپاري تنها به صورت معامله شاخص هاي بورس ميسر است. در زير انواع شاخص هاي بورس كه براي معامله گران در آلپاري فراهم شده است را معرفي مي كنيم.

GreenID نوع فعاليت : فناوري محيط زيست
BEYOND MEAT ,TESLA, ENPHASE ENERGY INC WEYERHAEUSER, CLEAN HARBORS, BLOOM ENERGY

MobileID نوع فعاليت : مخابرات و ارتباطات همراه
QUALCOMM, CROWN CASTLE INT, T-MOBILE US, Verizon COMMUNIC, APPLE, QORVO, SKYWORKS SOLUTIO

SocialID نوع فعاليت : شبكه هاي اجتماعي
Facebook, Twitter, Snapchat, Google

SpWarID نوع فعاليت : هوافضا
LOCKHEED MARTIN, BOEING CO/THE, NORTHROP GRUMMAN, BALL, VIASAT

VeganID نوع فعاليت : كشاورزي
BEYOND MEAT, INGREDION INCORPORATED, BUNGE LIMITED, ARCHER-DANIELS

 

رمز ارزهاي قابل معامله در آلپاري
 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

طي سال هاي اخير كه معامله رمز ازرها از اقبال عمومي خوبي برخوردار بوده است، بروكر ها سعي كرده اند تا با ايجاد تغييراتي در خدمات خود امكان معامله آنها را در پلتفورم هاي خود فراهم آورند. امروزه امكان معامله رمز ارزها تقريبا در تمامي بروكر ها ميسر است اگرچه بسياري تنها به ارائه چند رمز ارز معروف چون بيت كوين و اتريوم بسنده كرده اند.

بروكر آلپاري نيز در پلتفورم  MT4 (متاتريدر ۴) دسترسي به معامله چند رمز ارز معروف را فراهم كرده است اما اگر نياز شما با آنها رفع نمي شود مي توانيد با افتتاح حساب ECN-MT5 رمز ارزهاي زير را با دسترسي به لوريج ۱:۱۰ معامله نماييد.

Aave, Bitcoin, Bitcoin Cash, Cardano, Chainlink, Dai, Dogecoin, EOS, Ethereum, Ethereum Classic, Filecoin, Litecoin, Monero, Polkadot, Polygon, Ripple, Solana, Stellar, Tether, TRON, Uniswap, USD Coin

 

پلتفرم هاي معاملاتي در بروكر آلپاري
 

همانند بسياري ديگر از بروكر ها در اينجا امكان بهره بردن از متاتريدر ۴ و ۵ براي مشتركين فراهم شده است. در هر دو اين نسخه ها مي توانيد از ورژن هاي متناسب با هر سيستم عاملي بر روي تلفن هوشمند و يا رايانه شخصي تان استفاده كنيد. همچنين قابليت اتصال به نسخه وب (بدون نياز به نصب و راه اندازي) نيز ميسر است .

براي سهولت دسترسي شما، در بخش زير لينك دانلود تمامي نسخ مورد نياز از اين دو برنامه فراهم شده است،‌ همچنين براي آشنايي بيشتر با نحوه فعاليت در بروكر آلپاري با كمك متاتريدر ۴ و ۵ مي توانيد به صفحه مربوطه آن مراجعه نماييد.

متاتريدر ۴ آلپاري

دانلود متاتريدر ويندوز آلپاري
دانلود متاتريدر مك آلپاري
دانلود متاتريدر اندرويد آلپاري (APK)
دانلود متاتريدر آي او اس آلپاري
متاتريدر ۵ آلپاري

دانلود متاتريدر ويندوز آلپاري
دانلود متاتريدر مك آلپاري
دانلود متاتريدر اندرويد آلپاري (APK)
دانلود متاتريدر آي او اس آلپاري
 

اسپرد و كميسيون در آلپاري
 

بدون شك اسپرد يكي از مهمترين فاكتور ها در انتخاب يك بروكر است، در صورتي كه شما يك معامله گر كوتاه مدت يا اسكلپر (Scalper) باشيد اهميت اين موضوع براي شما بسيار بيشتر خواهد بود.

در آلپاري اسپرد حساب ها متعادل بوده و البته كمترين اسپرد در ميان همتايان خود نيست. در زير ميزان اسپرد حساب ها بر روي تعدادي جفت ارزهاي معروف را آماده كرده ايم تا درك جامعي از ميزان اين فاكتور ها حاصل كنيد.

اسپرد حساب نانو و استاندارد

EUR/USD ميانگين ۱.۷ پيپ
GBP/USD ميانگين ۲.۲ پيپ
AUD/USD ميانگين ۱.۸ پيپ
USD/JPY ميانگين ۱.۸ پيپ
USD/CAD ميانگين ۲.۵ پيپ
GOLD ميانگين ۵۰ پيپ
اسپرد حساب ECN

EUR/USD ميانگين ۱.۱ پيپ
GBP/USD ميانگين ۱.۴ پيپ
AUD/USD ميانگين ۱.۲ پيپ
USD/JPY ميانگين ۱.۲ پيپ
USD/CAD ميانگين ۱.۶ پيپ
GOLD ميانگين ۳۳ پيپ
اسپرد در حساب هاي ECNPro-MT4 و ECN-MT5

EUR/USD ميانگين ۰.۳ پيپ
GBP/USD ميانگين ۰.۷ پيپ
AUD/USD ميانگين ۰.۴ پيپ
USD/JPY ميانگين ۰.۴ پيپ
USD/CAD ميانگين ۰.۶ پيپ
GOLD ميانگين ۱۳ پيپ
در حساب هاي ECNPro-MT4 و ECN-MT5 شما ملزم به پرداخت كميسيون نيز هستيد و ميزان آن برابر با ۳.۲ دلار بابت هر لات (معادل ۱۰۰ هزار دلار) حجم معامله است.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

پشتيباني فارسي بروكر آلپاري
 

طبيعي است كه در كار كردن با هر سايت و سامانه اي نياز به پشتيباني داشته باشيم. گاهي خدمات اين سامانه ها دچار مشكل مي شود و گاهي نياز به آموزش و يا ثبت درخواستي را داريم كه مستلزم ارتباط سريع و موثر با واحد پشتيباني است.

آلپاري در اين زمينه نيز امتياز خوبي را مي گيرد. پشتيباني فارسي زبان در ۷ روز هفته جواب هاي سريع و موثري را براي شما ارسال مي كنند و راه هاي ارتباطي متنوعي را در اختيار شما مي گذارند .

در زير راه هاي ارتباطي موجود براي پشتيباني در اختيار شما قرار گرفته است.

چت آنلاين وبسايت
ايميل شركت
پشتيباني تلگرام آلپاري
پشتيباني واتساپ آلپاري
 

سرعت انجام معاملات در آلپاري
 

براي معامله گران كوتاه مدت سرعت انجام معاملات اهميت ويژه اي دارد، پردازش كند و تاخير در پردازش معاملات مي تواند همه سود آنها را از بين ببرد. مطابق با آزموني كه در اين مجموعه انجام شده است معاملات در زماني حدود ۴۰۰ ميلي ثانيه انجام مي شوند.

اين سرعت اگرچه بهترين سرعت در بازار رقابتي بروكر ها نيست اما كماكان سرعت مناسبي است و اين بروكر را در جايگاه خوبي در جدول سرعت انجام معاملات قرار مي دهد.

 

شارژ حساب آلپاري | واريز و برداشت در بروكر آلپاري
 

اساس ارتباط يك كاربر با يك بروكر به منظور داد و ستد مالي اعم از واريز، برداشت و انجام معاملات است، پس طبيعي است كه از شروط لازم يك بروكر خوب تخصيص شرايط متنوع و كارآمد براي انجام اين نقل و انتقالات باشد.

 در بروكر آلپاري اين شرايط به خوبي پشتيباني مي شوند و حتي امكان نقل و انتقال ريالي هم فراهم شده است.

روش هاي شارژ‌: 

شارژ‌ ريالي از طريق ( IRPay.Pro )
وب ماني (Web Money)
پرفكت ماني (Perfect Money)
رمز ارزها ( تتر، بين كوين، لايت كوين، اترويم، زي كش)
واريز TC
اسكريل (SKRILL)
نتلر (NETELLER)
دو سيستم پرداخت نتلر و اسكريل مناسب ايرانيان نيستند و خدمات به ايرانيان را مسدود كرده اند اما استفاده از ديگر روش هاي پرداخت ميسر بوده و با سرعت مناسبي انجام پذيرند.

اگرچه برخي كاربران معترضند كه در واريز مبالغ بالاي ۱۰۰۰ دلار بعضا درخواست ها لغو مي شوند و لازم است پروسه انتقال از ابتدا طي شود .

توجه داشته باشيد كه واريز خود را در روزهاي كاري هفته (دوشنبه تا جمعه) انجام دهيد

 

حساب اسلامي در آلپاري | حساب بدون سواپ در آلپاري
 

سواپ يا بهره شبانه (Swap) همان ميزان اختلاف نرخ بهره جفت ارزهايي است كه خريد و فروش ميكنيد، در ساعت ۱۲ شب به وقت سرور بروكر، بروكر ها مطابق با فرمول خاصي حاوي همان تفاوت نرخ بهره، كميسيوني را براي معاملاتي كه از شبي به شب ديگر منتقل مي شوند در نظر مي گيرد.

تفاوت حساب اسلامي و حساب معمولي در اختصاص سواپ شبانه است. مطابق با فتواي مراجع اسلامي، سواپ مشكلات شرعي دارد لذا حساب هاي بدون بهره شبانه آلپاري به حساب هاي اسلامي معروف شده اند.

به منظور خدمات دهي به تريدر هاي مسلمان، آلپاري امكان تغيير هريك از حساب ها به حساب اسلامي را فراهم آورده است.

 براي اين منظور لازم است يك فرم را پركرده و به ايميل پشتيباني بروكر ارسال كنيد. پس از تغيير ماهيت حساب به حساب اسلامي، بهره شبانه براي معاملاتي كه تا ۳۰ روز باز باشند محاسبه نخواهد شد. البته باز بودن حساب بيش از اين زمان و از شب ۳۱ ام مشمول بهره شبانه خواهد بود.

مراحل تبديل حساب معمولي به حساب اسلامي در آلپاري
 

در ابتدا لازم است كه فرم مخصوص اين درخواست را از وبسايت آلپاري دانلود نموده و تكميل نماييد.

در ادامه درخواست خود را طي يك ايميل به آدرس swapfree[a]aplari.com ارسال نماييد. توجه داشته باشيد كه فرم درخواست به همراه تصوير كارت ملي و يا شناسنامه شما ضميمه ايميل باشد.

بررسي و تاييد اين درخواست ممكن است كمي بيش از يك روز كاري زمانبر باشد.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

ميزان لوريج در بروكر آلپاري
 

درست مثل ميزان اسپرد، ميزان لوريج نيز بستگي به ماهيت حساب شما دارد. براي مثال حداكثر ميزان لوريج در حساب هاي ECN و Standard-MT4 مقدار ۱:۱۰۰۰ است، درحاليكه حساب Micro-MT4 نهايتا لوريج نسبت ۱:۴۰۰ را در اختيار شما قرار خواهد داد.

بهتر است اين نكته را به خاطر داشته باشيد كه هرچه حجم معامله شما افزايش يابد ميزان لوريج در دسترس شما كاهش خواهد داشت، لذا براي معامله سهام و همچنين ارزهاي ديجيتال اين مساله را در نظر بگيريد.

 

طرح هاي تشويقي و پروموشن هاي آلپاري | بونوس بروكر آلپاري
 

پروموشن ها يكي از ابزارهاي تبليغاتي بروكر ها براي ترغيب مشتريان به افتتاح حساب، افزايش موجودي حساب و اقدام به معامله است .

اين طرح هاي تشويقي به روش هاي زير در اختيار كاربران قرار مي گيرند

پروموشن افتتاح حساب : در اين روش به ازاي افتتاح حساب واقعي و شارژ‌ آن، مبلغي تحت عنوان هديه به شما تعلق ميگيرد
پروموشن شارژ ‌حساب : به ازاي شارژ‌ حساب، درصدي از مبلغ شارژ ‌شده به عنوان هديه به حساب شما واريز ميگردد
پروموشن انجام معامله : در اين روش به ازاي انجام يك تعداد معامله در زماني خاص، مبلغي هديه به حساب شما واريز مي گردد
در نظر داشته باشيد كه معمولا مبالغ پروموشن و هديه قابل برداشت نبوده ( يا تا زماني خاص قابل برداشت نيستند ) اما سود حاصل از آنها برداشت مي شود و يا در صورت ضرر، جزئي از حساب شما هستند و ميزاني از ضرر را جبران مي كنند.

در حال حاضر آلپاري به ازاي افتتاح حساب واقعي، مبلغ ۲۰ دلار پروموشن در نظر گرفته است.

نوع ديگري از پروموشن هاي اين شركت  كش بك (Cash Back) است كه پس از تبديل شدن يه يك مشتري وفادار در اختيار شما قرار خواهد گرفت. اين مبالغ قابليت برداشت داشته و در پايان هر معامله به حساب شما واريز مي شوند.

براي اطلاع از همه طرح هاي تشويقي و مسابقات بهتر است به صورت مرتب به صفحه پروموشن آلپاري سر بزنيد و در جريان آخرين اخبار قرار بگيريد.

 

ثبت نام در بروكر آلپاري | آموزش تصويري ثبت نام در آلپاري
 

اگرچه رابط كاربري سايت به زبان فارسي و بسيار كاربر پسند طراحي شده است در اين قسمت طي يك آموزش تصويري اين مراحل را به ترتيب نمايش داده ايم تا مشكلي در مرحله ثبت نام در اين بروكر نداشته باشيد.

ابتدا لازم است تا از طريق لينك زير وارد وبسايت فارسي آلپاري شويد و در گوشه بالا و سمت راست گزينه ثبت نام را انتخاب كنيد تا پنجره زير براي شما باز شود.

همچنين مي توانيد از طريق لينك افتتاح حساب در آلپاري مستقيما به صفحه ثبت نام برويد.

 

 

در اين مرحله با وارد كردن نام و نام خانوادگي، آدرس ايميل و شماره تلفن همراه ثبت نام را آغاز نماييد و شرايط توافق نامه مشتري و سياست هاي شركت بپذيريد.

پس از كليك بر روي دكمه ادامه پنجره زير براي شما باز مي شود.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

در اين مرحله كشور تابعيت و شهر محل سكونت خود را انتخاب مي كنيد و بر روي دكمه ادامه كليك مي كنيد.

در پنجره بعدي مي توانيد انتخاب كنيد كه كد احراز هويت را از طريق پيامك و يا ايميل دريافت كنيد. پس از دريافت كد و وارد كردن آن در محل مورد نظر بر روي ادامه كليك كنيد.

 

 

با تكميل اين مراحل و تنها در چند دقيقه شما حالا صاحب يك حساب كاربردي در آلپاري هستيد و مطابق با تصوير زير يك صفحه شخصي با قابليت ها و ابزار هاي كامل را در اختيار داريد .

 

 

اگرچه وارد پنل كاربري خود شده ايد اما تا هويت خود را براي بروكر تاييد نكرده باشيد دسترسي به برخي قسمت ها براي شما محدود شده است و امكان شارژ حساب و انجام معاملات را نداريد .

براي تكميل مرحله احراز هويت از گوشه بالا سمت راست بر روي گزينه حساب من كليك كنيد. در اين بخش برخي اطلاعات تكميلي نظر تاريخ تولد را وارد مي كنيد و در انتها و در بخش ارسال مدارك لازم است تا تصوير برخي مدارك شناسايي خود را براي احراز هويت در سايت آپلود كنيد.

 

 

همانطور كه مشاهده مي كنيد مدارك لازم جهت ارسال در اين تصوير معرفي شده اند. علاوه بر آپلود امكان ارسال اين مدارك به ايميل شركت نيز براي شما وجود دارد

.بررسي اين مدارك ممكن است يك روز كاري زمان ببرد و پس از آن شما امكان شارژ حساب و شروع معاملات را داريد.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

ديگر ويژگي هاي بروكر آلپاري
 

يكي از ويژگي هاي بسيار خوب اين بروكر براي مشتريان تازه كار كپي تريدينگ (copy trading) است. با استفاده از اين ويژگي مي توانيد تريدر هاي معروف و موفق را دنبال كرده و در صورت تمايل معاملاتي مطابق با رويه آنها انجام دهيد و كسب درآمد كنيد.

اين بروكر همچنين بسته نسبتا كاملي از محتواي آموزشي به زبان فارسي دارد كه مي تواند براي شما بسيار مفيد و سودمند باشد.

برخي از جوايز بين المللي آلپاري
 

دريافت تنديس share درسال ۲۰۰۹
برنده جايزه World Finance در سال ۲۰۱۰ به عنوان بهترين اجرا كننده درخواست ها
برنده جايزه International Business Time Trading به عنوان بهترين بروكر در آمريكاي لاتين
برنده جايزه European Excellence Award از كشور روسيه
برنده جايزه ققنوس طلايي براي حساب هاي PAMM به عنوان بهترين روش و برنامه براي سرمايه گذاري در بازار فاركس
برنده جايزه بهترين بروكر در سال ۲۰۱۲ از Forex Expo Awards
برنده جايزه بهترين بروكر در سال ۲۰۱۶ از پورتال بين المللي FX Empire
دريافت تنديس بهترين بروكر در سال ۲۰۲۱ از Forex Expo Dubai
 

جمع بندي |‌ آيا آلپاري بروكر مناسبي براي افتتاح حساب است؟
 

در اين مقاله تلاش كرديم تا با ارائه سرفصل هاي مختلف بروكر آلپاري را از نقطه نظر هاي متفاوت بررسي كرده و به شما معرفي كنيم. شايد تجميع مزايا و معايب اين بروكر به صورت تيتر وار درك بهتري از مطالب اين صفحه را براي شما فراهم آورد.

مزاياي بروكر آلپاري
سابقه طولاني و درخشان
خدمات رساني به ايرانيان
امكان افتتاح حساب بدون سواپ
روش هاي متنوع واريز و برداشت
سرعت بالاي نقل و انتقالات مالي
اسپرد و لوريج مناسب
سرعت سرور خوب
تنوع بالا در نوع حساب
امكان استفاده از پلتفورم هاي متاتريدر۴ و ۵
ارائه طرح هاي تشويقي متنوع
ارائه پكيج آموزشي به زبان فارسي
امكان استفاده از نسخه فارسي وبسايت
پشتيباني ۲۴ ساعته كارآمد به زبان فارسي
 

معايب بروكر آلپاري
باز شدن زودهنگام دستورات پندينگ (Pending)
اسپرد پنهان در نوسانات شديد بازار
مطمعنا هيچ بروكري به طور كامل بي عيب و نقص نيست اما نكته مثبت اينجاست كه بروكر آلپاري نسبت به مشكلات خود همواره مسئوليت پذير بوده و در اسرع وقت نسبت به رفع مشكلات كاربران اقدام نموده است.

از اين رو اين شركت امروزه بيش از ۵۰۰ هزار كاربر ايراني دارد كه سهم عمده اي از گردش مالي اين بروكر را به خود اختصاص داده اند.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

سوالات متداول بروكر آلپاري
چند نوع حساب معاملاتي در بروكر آلپاري در دسترس كاربران است؟
بروكر خوش نام آلپاري حساب هاي معاملاتي متنوعي را به كاربران ارائه داده است كه در زير معرفي شده اند، حتي معامله گران و نوسان گيران اونس جهاني طلا نيز از حساب هاي كم اسپرد اين كارگزاري استفاده مي كنند.

? حساب نانو (Nano)
? حساب استاندارد (Standard)
? حساب ECN
? حساب ECN-Pro
هر دو پلتفرم معاملاتي محبوب متاتريدر ۴ و ۵ بر روي اين حساب ها قابل استفاده مي باشند.

براي بهره مندي از اين حساب ها مي توانيد وارد بخش ثبت نام و افتتاح حساب در آلپاري شويد.

 

آيا ارتباط با پشيباني فارسي بروكر آلپاري در پيام رسان ها نيز ممكن است؟
بله،‌ نمايندگان رسمي آلپاري به صورت ۲۴ ساعته ⏱️ در تمامي روز هاي هفته ? و به زبان فارسي از طريق روش هاي زير در دسترس شما قرار دارد :

? پشتيباني تلگرام آلپاري
? پشتيباني واتساپ آلپاري
 

آيا بروكر آلپاري معتبر است؟
بله، اگرچه اين بروكر تحت رگولاتوري هاي معتبر فعاليت نمي كند و تنها رگولاتوري FSASVG  و تعهدات شركت بيمه FINCOM را داراست، اما بيش از ۲۰ سال سابقه اين شركت در ارائه خدمات، اعتماد بسياري از كاربران را جلب كرده است و امروزه اين بروكر به بيش از ۵۰۰ هزار تريدر ايراني خدمات رساني مي كند.

براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به صفحه معرفي بروكر آلپاري مراجعه نماييد.

 

آيا بروكر آلپاري سابقه ورشكستگي دارد؟ 
در سال ۲۰۱۴ و پس از بحران ايجاد شده مربوط به فرانك سوييس، شعبه انگلستان اين بروكر همانند بسياري ديگر از بروكر ها اعلام ورشكستگي كرد، اين شعبه تمامي مطالبات كاربران را پرداخت نموده و ضرر تنها مربوط به صاحبين سهام اين شعبه بود .

اين ورشكستگي مربوط به شعبه اصلي شركت و نيز شعبه اي كه به ايرانيان خدمات رساني مي كند نبوده و تاثيري بر عملكرد آنان نداشته است.

 

آيا اين بروكر از واريز و برداشت ريالي پشتيباني مي كند؟
روش هاي متنوعي شامل كارت اعتباري، رمز ارزها، وب ماني، پرفكت ماني و همچنين واريز و برداشت ريالي از طريق IrPay.Pro براي اين كار در دسترس است.

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: بررسي تخصصي بروكر آلپاري، ورشكستگي بروكر آلپاري، اعتبار بروكر آلپاري، انواع حساب در بروكر آلپاري، رگولاتوري بروكر آلپاري، معاملات سهام در بروكر آلپاري، پلتفرم هاي معاملاتي alpari، پشتيباني فارسي بروكر آلپاري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۸:۵۸ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

انتقال وجه در بروكر آلپاري بين حساب شخصي و حساب تجاري1

بروكر آلپاري به عنوان يكي از معتبرترين و پيشرو ترين بروكر هاي فاركس، حساب هاي معاملاتي متعددي را ارائه كرده است. يكي از كليدي ترين مهارت ها در بازار هاي مالي، مديريت سرمايه توسط معامله گران است.

در اين مهارت معامله گران مي آموزند كه چگونه سرمايه نقدي خود را مديريت كنند، به حساب هاي مختلف معاملاتي واريز نمايند و از آن ها براي انجام معاملات سود آور بهره ببرند.

در اين مقاله قصد داريم تا فرآيند انتقال پول بين حساب ها در بروكر محبوب آلپاري را آموزش دهيم. در فايل ويديويي زير مي توانيد موارد اشاره شده در اين متن را با بياني ديگر مشاهده نمايي.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

Video Player

00:00

04:52

 

در ابتدا اطلاعات كلي اين بروكر را به صورت جدول زير آماده كرده ايم و لينك هاي مورد نياز براي دسترسي به امكانات مختلف آلپاري را نيز گنجانده ايم :

 

? نام بروكر
آلپاري | Alpari
? وبسايت اصلي
وبسايت بروكر آلپاري
✅ لينك ثبت نام و افتتاح حساب
افتتاح حساب در آلپاري
? پشتيباني به زبان فارسي
پشتيباني تلگرام آلپاري
پشتيباني واتساپ آلپاري
?آموزشي تصويري
انتقال وجه در بروكر آلپاري بين حساب شخصي و حساب تجاري
?گروه آموزشي
بروكر آلپاري
?شماره جلسه
02189
?مدرس
امير افشاري
?زمان
04:52
?قابل مشاهده
كانال آپارات
?لينك مشاهده
كانال يوتيوب
 

در صورتي كه در مورد اين كارگزاري به اطلاعات كامل تري نياز داريد پيشنهاد مي كنيم كه به صفحه بررسي بروكر آلپاري مراجعه نماييد.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

چگونه در بروكر آلپاري بين حساب شخصي و تجاري انتقال وجه انجام دهيم؟
 آلپاري به عنوان يكي از قديمي ترين و با سابقه ترين بروكر ها ، داراي چندين حساب مختلف با قابليت هاي متفاوت مي باشد .

اين حساب ها عبارت اند از :

حساب هاي شخصي
حساب هاي تجاري
حساب هاي سرمايه گذاري يا همان حساب هاي پم (Pamm)
حساب هاي شخصي 
اين دسته از حساب ها براي شما نقش كيف پول را دارند . يا به نوعي نقش مكاني براي نگهداري دارايي كلي شما در بروكر هستند.

در واقع شما در وهله ي اول با شارژ حساب بروكر خود مبلغ را به حساب شخصي خود انتقال مي دهيد و سپس با توجه به برنامه معاملاتي كه از قبل براي خودتان طراحي كرده ايد و هدف گذاري نموده ايد، اين مبلغ را به حساب هاي تجاري و يا حساب هاي پم انتقال مي دهيد.

مبلغي كه در اين حساب ها نگهداري مي شود از تاثيرات بازار هاي مالي دور مي ماند و هرگز نتايج معاملات شما تاثيري بر ميزان آن نخواهد داشت.

 

حساب هاي تجاري 
حساب هاي تجاري و يا معاملاتي مربوط به آن دسته از كاربراني است كه در حساب هاي معاملاتي نانو ، استاندارد و ECN قصد انجام معاملات فاركس را دارند.

اين افراد در مي توانند با توجه به استراتژي معاملاتي و سلايق خود،‌ مقداري از اندوخته خود را به يكي از حساب هاي معاملاتي خود منتقل كنند و معاملات فاركس را شروع كنند.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

حساب هاي سرمايه گذاري پم :
دسته ي آخر از حساب ها ، حساب هاي پم (Pamm) مي باشند كه ماهيت سرمايه گذاري دارند ، نمي توان گفت كه اين نوع از حساب ها تنها مختص افراد خاصي است زيرا همه علاقمندان به بازار هاي مالي اعم از مبتدي و پيشرفته امكان استفاده از اين حساب ها را دارند .

در حساب هاي پم شما حكم سرمايه گذار را داريد و مي توانيد يكي از مديران حساب بروكر آلپاري ( و يا حتي چند مدير حساب ) را انتخاب كنيد تا به جاي شما به معاملات فاركس مشغول باشد و براي شما كسب درآمد نمايد.

براي انتخاب يك مدير حساب متبحر در بروكر آلپاري مي توانيد به پشتيباني فارسي فاركس حرفه اي در تماس باشيد و مشورت هاي لازم را از تيم پشتيباني ما دريافت نماييد.

 

روش انتقال وجه بين حساب ها در آلپاري
در ادامه به بررسي روش انتقال وجه در بين حساب هاي بروكر معتبر آلپاري مي پردازيم. براي انجام اين كار پس از وارد شدن به كابين حساب شخصي خود حساب هاي موجود خود را مشاهده مي كنيد،گزينه ي انتقال حساب به حساب را انتخاب مي كنيم تا به صفحه ي مربوط به اين انتقالات منتقل شويم .

 

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

در صفحه ي جديدي كه به ما نمايش داده مي شود 3 مرحله مشاهده مي شود كه در حال حاضر در مرحله اول اطلاعات اوليه قرار داريم، سه كادر در مقابل ما قرار دارد كه كادر اول به صورت خودكار پر مي شود و شما تنها نياز داريد دو كادر بعد را تكميل كنيد .

1_در كادر دوم لازم است حسابي را انتخاب كنيم كه وجه در آن حساب قرار دارد و ما قصد داريم اين مبلغ را به حساب ديگري منتقل كنيم . در حال حاضر مبلغ 47 دلار در حساب دلاري شخصي ما قرار دارد و ما آن حساب را انتخاب مي كنيم . در صورتي كه قصد داشته باشيد از حسابي جز حساب شخصي ، وجه خود را به حساب ديگري انتقال دهيد ، تنها كافيست حساب مد نظرتان را در در كادر دوم انتخاب كنيد.

 

2_در كادر سوم نيز بايد حساب مقصد را انتخاب كنيم. حسابي كه قصد واريز مبلغ به آن را داريم . به طور مثال ما قصد داريم مبلغ 47 دلار را به حساب استاندارد متاتريدر 4 در دسته بندي حساب هاي تجاري انتقال دهيم پس اين حساب را انتخاب مي كنيم .

3_بعد از تكميل دو مورد اول گزينه ي ادامه را انتخاب كرده تا به مرحله ي دوم منتقل شويم .

 

 

پس از انجام مراحل قبلي وارد مرحله دوم يعني جزئيات انتقال از روند انتقال وجه بين حساب ها مي شويم . در اين مرحله دو كادر در مقابل شما قرار گرفته است كه تنها نياز است كادر اول را پر كرده تا كادر دوم به صورت خودكار تكميل شود .

كادر دوم به منظوراين قرار گرفته كه بروكر ميزان كارمزد فرآيند را از مبلغ فوق كم كرده و مبلغ نهايي را در كادر وارد ميكند، اما از آنجايي كه براي انتقال وجه بين حساب ها در آلپاري كارمزدي دريافت نمي شود پس مبلغ كادر اول و دوم مشابه يكديگر خواهند بود.

 

1_در كادر اول مبلغ مد نظر خود كه قصد انتقال آن به حساب مقصد را داريد وارد كنيد و پس از وارد كردن اين مبلغ به صورت خودكار مشاهده مي كنيد كه كادر دوم نيز تكميل ميشود .

2_گزينه ي ادامه را انتخاب كنيد تا به مرحله سوم از مراحل انتقال وجه بين حساب ها انتقال داده شويد.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

مرحله سوم صرفا براي بررسي و اطمينان پيدا كردن از صحيح وارد شدن تمامي اطلاعات قرار گرفته شده است، پس از بررسي دقيق اطلاعاتي از جمله نوع انتقال ، انتقال از، انتقال به و مبلغ انتقالي، در صورت صحيح بودن تمامي اطلاعات گزينه ي انتقال وجه را انتخاب مي كنيم

 

در اينجا شما پس از تكميل مراحل بالا با كادر سبزي كه در تصوير مشاهده مي كنيد مواجه مي شويد. در اين مرحله مي توانيد با توضيحات ارائه شده در تصوير، صحت تراكنش را تاييد نماييد.

 

 

در نهايت با برگشتن به كابين شخصي خود قادر هستيد جابجايي مبلغ از حساب مبدا به حساب مقصد را مشاهده كنيد كه اين بدين معناست كه انتقال وجه شما با موفقيت انجام شد و شما قادر هستيد از آن استفاده كنيد

  براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

آموزش ارائه شده در اين نوشتار به صورت يك فايل PDF نيز آماده شده است كه مي توانيد از طريق لينك زير آن را دريافت نماييد.

02-189-Transfer-Between-Account-Alpari-Pforex-pdf

 

سوالات متداول انتقال وجه بين حساب ها در آلپاري
آيا حساب هاي معاملاتي متفاوت در آلپاري روش هاي متفاوتي براي انتقال وجه دارند؟
خير، در بروكر خوش نام آلپاري ? حساب هاي معاملاتي متنوعي ارائه مي شوند اما همگي با توضيحات اين مقاله، قابليت انتقال وجه ? به حساب شخصي و بالعكس را دارند.

براي ثبت نام و استفاده از اين حساب هاي جذاب معاملاتي مي توانيد از لينك افتتاح حساب در آلپاري ? استفاده كنيد.

 

آيا خدمات پشتيباني آلپاري در صورت بروز مشكل در نقل و انتقالات مالي عملكرد مناسبي دارد ؟
بله،‌ تيم پشتيباني بروكر آلپاري ? به صورت شبانه روزي ⏱️ و در تمامي طول سال ? براي رفع مشكلاتي احتمالي شما در اين زمينه در دسترس است و خدمات مناسبي را نيز ارائه مي نمايند.

براي دسترسي به اين خدمات ارزنده مي توانيد از لينك هاي پشتيباني تلگرام آلپاري ☎️ و پشتيباني واتساپ آلپاري ☎️ استفاده نماييد.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

آيا انتقال وجه بين حساب ها در آلپاري از امنيت كافي برخوردار است ؟
بله، امنيت در بروكر آلپاري ? حرف اول را مي زند و اين را مي توان از سابقه طولاني و درخشان اين كارگزاري مشاهده كرد.

با اين وجود تمامي تراكنش هايي كه كاربران انجام مي دهند تا سقف ۲۰ هزار دلار براي هر تراكنش ? توسط FINCOM بيمه شده است و جاي هيچ نگراني اي وجود ندارد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد اين بروكر خوشنام مي توانيد به صفحه بررسي بروكر آلپاري مراجعه نماييد.

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: انتقال وجه در بروكر آلپاري، انتقال وجه بين حساب ها در آلپاري، افتتاح حساب در آلپاري، امنيت در بروكر آلپاري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۴:۰۵ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

? به روز رساني بروكر آلپاري ۲۰۲۲ ?

جديدترين بروزرساني بروكر آلپاري ۲۰۲۲ | بروزرساني متاتريدر آلپاري
 

بروكر معتبر آلپاري به عنوان يكي از قديمي ترين و پيشرو ترين بروكر هايي كه به ايرانيان نيز خدمات رساني ميكند، تغييراتي را در طول زمان بر فرآيند هاي فني خود اعمال مي كند كه بيشتر با هدف بهبود رابط كاربري با معامله گران، رفع ايرادات گزارش شده و افزايش قابليت هاي معاملاتي انجام مي شوند.

طبيعي است كه بسياري از مسائل از قبيل مسائل فني و يا سياست هاي يك بروكر در طول زمان دستخوش تغيير شود. اين تغييرات مي توانند كوچك يا بزرگ باشند و لازم است كه معامله گران با دنبال كردن اخبار اين تغييرات، تاثيرات آن را بر همكاري خود با بروكر بسنجند.

در اين نوشتار در تلاش خواهيم بود تا تغييرات اعمال شده بر متاتريدر ۴ آلپاري را بيان كنيم و در صورتي كه با رفع اين مساله دچار مشكلي شديد، راهنمايي هاي لازم براي استفاده نسخه صحيح آن را در اختيارتان قرار دهيم.

در فاركس حرفه اي در تلاش خواهيم بود تا آخرين تغييرات مربوط به بروكر هاي فاركس را در ارائه نموده و همواره در كنار معامله گران باشيم.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

Video Player

00:00

04:42

 

در ابتدا اطلاعات كلي بروكر محبوب آلپاري را در قالب يك جدول ارائه كرده ايم كه لينك دسترسي به قسمت هاي مهم و كاربردي اين كارگزاري نيز در آن گنجانده شده است :

 

? نام بروكر
آلپاري | Alpari
? وبسايت اصلي
وبسايت بروكر آلپاري
✅ لينك ثبت نام و افتتاح حساب
افتتاح حساب در آلپاري
? پشتيباني به زبان فارسي
پشتيباني تلگرام آلپاري
پشتيباني واتساپ آلپاري
?آموزشي تصويري
جديدترين بروزرساني بروكر معتبر آلپاري
?گروه آموزشي
بروكر آلپاري
?شماره جلسه
04217
?مدرس
امين افشاري
?زمان
04:42
?قابل مشاهده
كانال آپارات
?لينك مشاهده
كانال يوتيوب
 

در صورتي كه به اطلاعات كامل تري در مورد اين بروكر خوشنام نياز داريد مي توانيد به صفحه بررسي بروكر آلپاري مراجعه نماييد.

تغييرات جديد بروكر آلپاري از 5 فوريه 2022
از 5 فوريه 2022، پشتيباني شركت آلپاري از پايانه هاي مشتري پلتفرم متاتريدر 4 نسخه 1340 به پايين، متوقف خواهد شد. لطفاً توجه داشته باشيد كه شرايط مشابه براي حساب‌هاي آزمايشي از 29 ژانويه 2022 اعمال مي‌شود

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

مشاهده نسخه متاتريدر 4 آلپاري :
متاتريدر را شايد بتوان محبوب ترين پلتفرم معاملاتي بين ايرانيان دانست، اين پلتفرم تقريبا در تمامي بروكر هايي كه به ايرانيان خدمات رساني دارد پشتيباني مي شود و با ظاهري كاربر پسند و ساده، نياز بسياري از معامله گران را پوشش مي دهد.

در ابتدا لازم است كه نسخه پلتفرم معاملاتي خود را چك كرده و در صورتي كه مشمول اين تغييرات مي شويد، اقدامات لازم را انجام دهيد.

براي مشاهده ي نسخه ي متاتريدري كه از آن استفاده ميكنيد ميبايست در ابتدا وارد پلتفرم معاملاتي خود شويد و سپس برروي قسمت Help كليك كنيد و پس از آن برروي قسمت About كليك كنيد.

 

 

زماني كه اين كار را انجام دهيد ميتوانيد نسخه ي پلتفرم معاملاتي خود را مشاهده كنيد

 

 

بروزرساني متاتريدر 4 آلپاري :
به طور معمول بروزرساني متاتريدر به صورت خودكار و يا اتوماتيك انجام ميشود ولي اگر اين اتفاق صورت نگرفت به 2 روش ميتوانيد متاتريدر خود را بروزرساني كنيد:

روش اول : در ابتدا با كمك لينك فاركس حرفه اي وارد وبسايت ما شويد و سپس در قسمت بروكر ها,  پلتفرم هاي معاملاتي را انتخاب كنيد.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

در صفحه اي كه باز خواهد شد ميتوانيد ليست كاملي از آخرين نسخه هاي متاتريدر بروكرهاي فاركس را مشاهده كنيد كافيست تا برروي دانلود پلتفرم متاتريدر 4 آلپاري كليك كنيد و آخرين نسخه متاتريدر را دانلود نماييد .

 

 

روش دوم : براي اين منظور لازم است تا به پنل كاربري خود در وبسايت بروكر آلپاري وارد شويد و در انتهاي منوي سمت راست برروي دريافت متاتريدر كليك كنيد و با توجه به سيستمي كه از آن استفاده ميكنيد متاتريدر را دانلود و نصب كنيد.

 

در هر دو روش به نسخه هاي متفاوتي از متاتريدر دسترسي خواهيد داشت،‌ نسخه هايي كه براي كامپيوتر هاي خانگي و يا تلفن هاي همراه توسعه يافته اند. با انتخاب سيستم عامل مورد نظر خود نسخه صحيح را انتخاب و نصب نماييد.

زماني كه براي اولين بار متاتريدر 4 را دانلود و نصب كنيد و وارد آن شويد لازم است سرور حساب معاملاتي خود را انتخاب كنيد و سپس نام كاربري حساب معاملاتي و رمز عبور خود را بنويسيد و سپس بر روي گزينه ي Finish كليك كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

چگونه متاتريدر خود را برروزرساني كنيم؟
به طور معمول متاتريدر به صورت خودكار بروزرساني مي شود ولي اگر به صورت خودكار اين اتفاق نيفتاد ميتوانيد از طريق وبسايت بروكر و يا IB هاي معتبر آن بروكر نسبت به دانلود و نصب آخرين نسخه از پلتفرم معاملاتي اقدام نماييد.

همچنين در فايل PDF ارائه شده در زير مي توانيد راهنماي جديد ترين بروزرساني بروكر آلپاري را در اختيار داشته باشيد.

04-217-updatemt4alpari-pforex-pdf

 

سوالات متداول آپديت بروكر آلپاري
آيا بروزرساني ها در نوع حساب هاي معاملاتي هم تغييراتي ايجاد كرده است ؟
خير، بروكر خوش نام آلپاري همچون سابق حساب هاي معاملاتي نانو ?، استاندارد ?، ECN ? و ECN-Pro ? را در اختيار كاربران قرار داده است. اين حساب ها گستره مناسبي از خدمات و ويژگي ها را پوشش مي دهند و مي توانند براي طيف وسيعي از معامله گران مناسب باشند.

براي ثبت نام و استفاده از خدمات بي نظير اين بروكر مي توانيد از لينك افتتاح حساب در آلپاري ? استفاده نماييد.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

آيا در بروزرساني اخير تغييراتي در خدمات پشتيباني آلپاري ايجاد شده است؟
خير،‌ خدمات پشتيباني آلپاري همچون سابق و از طريق لينك هاي پشتيباني تلگرام آلپاري و پشتيباني واتساپ آلپاري در دسترس كاربران است و خدمات خود را به صورت ۲۴ ساعته ⏱️ و به زبان فارسي ?? ارائه كرده است.

 

براي اطلاع از آخرين بروزرساني هاي آلپاري چه روش هايي در دسترس است ؟
براي اين كار مي توانيد به طور مرتب به وبسايت اين كارگزاري مراجعه كنيد و از آخرين تغييرات مطلع باشيد. همچنين وبسايت فاركس حرفه اي ? در تلاش است تا همواره صفحه بررسي بروكر آلپاري را بروزرساني كرده و آخرين اطلاعات و تغييرات را در اختيار شما قرار دهد.

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: بروزرساني بروكر آلپاري، تغييرات جديد بروكر آلپاري، پشتيباني بروكر الپاري، ورود به حساب تجاري الپاري، نحوه انجام معاملات در بروكر Alpa،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۰:۵۰ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

? راهنماي كامل بروكر آلپاري ? انواع حساب معاملاتي

معرفي كامل بروكر آلپاري | حساب هاي معاملاتي | كپي تريدينگ آلپاري
 

تاسيس بروكر آلپاري به ۲۵ سال پيش يعني سال ۱۹۸۸ ميلادي بازمي‌گردد. اين بروكر محبوب و معتبر يكي از مهم ترين و پرطرفدارترين بروكرهاي فاركس  محسوب مي‌شود و در سرتاسر دنيا داراي مشتريان بسياري است.

بروكر Alpari در بيش از 150 كشور دنيا فعال است و در حال حاضر بيش از 2 ميليون معامله گر از خدمات آن استفاده مي‌كنند. اين بروكر در سالهاي فعاليت خود جوايز بسياري را دريافت كرده است كه در زير به برخي از آنها اشاره مي‌كنيم:

جايزه بهترين بروكر از Forex Expo Dubai 2021
جايزه بهترين بروكر FX Empire Awards
جايزه بهترين بروكر Finance Magnates Awards
جوايز Forex Expo Awards
جوايز International Finance Magazine Awards 
بروكر آلپاري مدام در حال توسعه و اضافه كردن قابليت هاي جديد،‌ نمادهاي جديد، راه هاي جديد سودآوري و اعمال كردن لايه هاي امنيتي بيشتري براي حفاظت از سرمايه و اطلاعات مشتريان است. بنابراين مي‌توانيد در كنار آلپاري بهترين تجربيات معاملاتي خود را داشته باشيد و بدون نگراني از كلاهبرداري و مشكلات بروكر آلپاري، به معامله و افزايش سرمايه خود بپردازيد.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

در ابتدا بهتر است با اطلاعات كلي اين بروكر خوش نام در قالب يك جدول آشنا شويد :

 

? نام بروكر
آلپاري | Alpari
? وبسايت اصلي
وبسايت بروكر آلپاري
✅ لينك ثبت نام و افتتاح حساب
افتتاح حساب در آلپاري
? پشتيباني به زبان فارسي
پشتيباني تلگرام آلپاري
پشتيباني واتساپ آلپاري
? ايميل پشتيباني
support[@]alpari.com
? كشور محل تاسيس
روسيه
?? خدمات به ايرانيان
بله
?️ امتياز كاربران
۹۲٪
? سال تاسيس
۱۹۹۸
 

حساب دمو آلپاري | حساب آزمايشي Alpari
معاملات دمو در واقع استفاده از يك نرم‌افزار معاملاتي براي شبيه ‌سازي محيط معاملاتي واقعي در بازار است. تقريبا تمام پلتفرم ‌هاي معاملاتي امروزي نوعي از معامله دمو يا تمريني را ارائه مي‌كند كه تجربه‌ واقعي معامله را با يك نرم‌افزار به طور دقيق يا مشابه به آن شبيه‌ سازي مي‌كند.

اين حساب‌ هاي دمو به شما اجازه مي‌دهند كه دقيقا مانند بازار واقعي معامله كنيد اما در اين روند، نيازي به استفاده از سرمايه واقعي نيست و با پول مجازي معامله خواهيد كرد.

شما همينطور مي‌توانيد پارامترهاي حساب دمو را خودتان تنظيم كنيد. اين يك مزيت بزرگ است زيرا دقيقا مانند يك ورزشكار، معامله ‌گران نياز به تمرين مهارت ‌هاي خود دارند تا در رقابت عقب نمانند.

در حالي كه شروع كردن با يك دوره‌ آموزشي آنلاين براي يك حرفه‌ معاملاتي ضروري است،‌ گام ضروري بعدي، صرف زمان و تلاش براي تست كردن مهارت ‌ها و ايده ‌ها در يك محيط واقعي است.

از نظر تئوري اين عالي است اما هيچ چيزي نمي‌تواند شما را براي عمل واقعي خريد و فروش آماده كند،‌ به جز محيط شبيه ‌سازي شده‌ يك حساب دمو.

معامله با حساب دمو اين امكان را به شما مي‌دهد كه در واقع نتيجه‌ ايده‌ ها و مهارت‌ هاي خود را در مواجهه با ريزه‌كاري ‌ها، پيچيدگي و استرس تصميم‌ گرفتن در بازار معاملاتي ببينيد.

به ياد داشته باشيد كه براي هر معامله‌اي كه انجام مي‌دهيد شما بايد دقيقا بدانيد كه چرا به معامله وارد شده يا از آن خارج شده‌ايد و چه كاري مي‌توانيد انجام دهيد تا سودآوري خود را افزايش داده و ريسك خود را به حداقل برسانيد.

حساب هاي دمو در واقع جايي هستند كه معامله گران و سرمايه گذاران آلپاري در آن به تمرين روش ها معاملاتي و استراتژي هاي خود مي‌پردازند و قبل از شروع به معامله با مبالغ واقعي، سيستم هاي مختلف را ياد مي‌گيرند.

بسياري از بروكرهاي معاملاتي فاركس حساب دمو را به صورت رايگان در اختيار مشتريان مي‌گذارند تا آنها بدون درگيري با ريسك و ترس از دست دادن سرمايه خود، حس معامله در بازار معاملاتي را درك كنند.

حساب هاي دمو به طور كلي جذابيت بالايي براي معامله گران و سرمايه گذاران تازه‌ كار دارد و با اينكه اين نوع حساب هاي تمريني يا مجازي داراي فوايد بسياري هستند، باعث ايجاد برخي ذهنيت هاي غلط نيز مي‌شوند.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

آموزش ثبت نام حساب دمو آلپاري Alpari
براي ثبت نام و استفاده از حساب دموي بروكر معاملاتي آلپاري، بايد مراحل زير را طي كنيد.

1 – از طريق وبسايت بروكر آلپاري روي گزينه باز كردن حساب دمو كليك كنيد.

2 – فرم ثبت نام را با ارائه نام و نام خانوادگي، انتخاب كشور محل اقامت، شماره تلفن همراه، ايميل و كلمه عبور، تكميل كنيد.

3 – پس از اين مرحله يك رمز به شماره تلفن شما ارسال مي شود و از آن بايد براي تاييد شماره تلفن همراه خودتان استفاده كنيد.

4 –  پس از تكميل كردن اطلاعات لازم، معامله گر بايد قوانين آلپاري را بپذيرد و روي گزينه ثبت نام يا Register Now كليك كند.

5 – پس از اين مرحله از ثبت نام به پروفايل شخصي آلپاري منتقل مي‌شويد كه در آنها بايد اطلاعات بيشتري وارد كنيد تا ثبت نام شما تكميل شود.

در صورتي كه در افتتاح حساب در آلپاري به مشكلي برخورديد مي توانيد به آموزش تصويري ثبت نام در آلپاري در صفحه بررسي بروكر آلپاري مراجعه كنيد.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

مشخصات حساب استاندارد آلپاري Alpari
حساب استاندارد MT4 به افرادي پيشنهاد مي‌شود كه داراي حداقل كمي تجربه هستند و مي‌توانند ريسك را تحمل كنند.

اين نوع حساب انعطاف پذيري بيشتري نسبت به حساب نانو دارد و بين معامله گران نيز محبوبيت زيادي دارد.

در اين نوع حساب تنها نياز به واريز 100 دلار يا بيشتر است و لوريج معاملات 1 به 1000 است. ارزهاي پشتيباني شده در حساب استاندارد شامل USD، EUR، GBP و NGN مي‌شود. اين نوع حساب بدون كميسيون بوده و معاملات در آن معمولا به صورت آني اجرا مي‌شوند.

اسپرد در حساب استاندارد از 1.2 شروع مي‌شود و سطح مارجين كال آلپاري بر روي ۶۰ درصد و سطح استاپ اوت بر روي ۲۰ درصد تنظيم شده است.

حداقل حجم در هر معامله 0.01 لات و حداكثر حجم نيز 30 لات تعيين شده است. با اين حال شما مي‌توانيد به تعداد نامحدودي دستور معاملاتي داشته باشيد كه حجم كل آنها به 100 لات مي‌رسد.

 

 

معرفي حساب نانو در بروكر آلپاري Alpari
اگر هنوز آماده استفاده از حساب استاندارد نيستيد و پس از فعاليت با حساب دمو مي‌خواهيد طعم واقعي معاملات را با سرمايه اندكي بچشيد، حساب نانو آلپاري براي شما طراحي شده است.

در واقع با حداقل واريز بسيار كم و ارائه بسياري از امكانات حساب استاندارد، مي‌توانيد استراتژي خود را ريسك محدود به سرمايه اندك، امتحان كنيد و سپس سراغ معاملات بزرگتر برويد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

بنابراين اين نوع حساب براي افرادي كه مي‌خواهند با سرمايه كمي وارد معاملات شوند و ريسك كمتري را متحمل شوند مناسب است.

براي اين حساب نيازي به سرمايه گذاري نداريد. اهرم در اين حساب نيز تا ۱ به ۵۰۰ در دسترس قرار داده شده است. اين نوع حساب نيز بدون كميسيون بوده و سقف حداكثر واريز ندارد. با اجراي آني معاملاتي اين حساب مي‌توانيد اسپردي از 1.7 در معاملات دريافت كنيد.

سطح مارجين كال اين حساب بر روي 50 درصد تنظيم شده است و سطح استاپ اوت (Stop Out) آلپاري نيز بر روي ۱۰ درصد قرار گرفته است. براي معامله در اين حساب بايد حداقل حجم معاملاتي 0.01 لات و حداكثر 1 لات را در هر معامله رعايت كنيد.

حداكثر تعداد دستورهاي معاملاتي در اين حساب 1000 دستور بوده و حجم حداكثر آنها بايد تا 5 لات باشد. همينطور مي‌توانيد تا 100 دستور در حال انتظار داشته باشيد.

 

معرفي حساب ECN بروكر آلپاري Alpari
براي افرادي كه تجربه‌اي حرفه‌اي از معاملات فاركس مي‌خواهند، بهره‌ گيري از حساب‌هاي ECN آلپاري كه مجهز به شبكه ارتباطي الكترونيك (Electronic Communication Network) است، پيشنهاد مي‌شود.

با اين سيستم اتوماتيك به طور مستقيم با بانك‌ها، بروكرها و ديگر فراهم‌كنندگان نقدينگي ارتباط خواهيد داشت و به بهترين قيمت Ask و Bid و كمترين اسپرد دسترسي پيدا خواهيد كرد.

به دليل امكانات اين حساب،‌ حداقل واريز آن 500 دلار تعيين شده است و لوريج ارائه شده تا ۱ به ۳۰۰۰ است. كميسيون اين نوع 1.5 به ازاي هر لات بوده و سقفي براي حداكثر واريز آن تعيين نشده است.

اسپرد در اين نوع حساب تنها از 0.4 شروع مي‌شود و مارجين كال حساب ECN بر روي ۱۰۰ درصد تنظيم شده است و سطح استاپ اوت نيز ۶۰ درصد است.

حداقل حجم معاملاتي 0.01 لات و حداكثر حجم نيز 50 لات است. تعداد و حجم حداكثر دستورهاي معاملاتي در اين حساب نامحدود است.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

آشنايي با حساب ECN Pro بروكر آلپاري Alpari
اگر حتي امكانات حساب ECN معمولي براي نيازهاي معاملاتي شما كافي نيست، مي‌توانيد به باشگاه حرفه‌اي‌ها بپيونديد و از قابليت‌ هاي ويژه حساب ECN Pro با پلتفرم معاملاتي MT4 بهره بگيريد.

با اين حساب اسپردهاي بهتري براي معاملاتي خود دريافت مي‌كنيد و دسترسي بهتر و سريعتري به نقدينگي بدون واسطه با فراهم كنندگان نقدينگي خواهيد داشت.

البته براي استفاده از اين حساب بايد سرمايه حداقل موردنياز آن را دارا باشيد. حداقل واريز در اين نوع حساب مبلغ بالاي 25 هزار دلار است كه به دليل قابليت‌ هاي ويژه حساب ECN Pro تعيين شده است.

اهرم حداكثر در اين نوع حساب ۱ به ۳۰۰۰ است و معاملات در اين نوع حساب بدون كميسيون و بدون سقف براي حداكثر واريز انجام مي‌شود. اسپرد نيز مانند حساب ECN از 0.4 شروع مي‌شود.

مارجين كال اين نوع حساب 120 درصد بوده و سطح استاپ اوت نيز بر روي 100 درصد تنظيم شده است. حداقل و حداكثر حجم معاملاتي نيز به ترتيب 0.01 لات و 250 لات است. تعداد و حجم حداكثر دستورهاي معاملاتي نيز نامحدود است.

فراموش نكنيد كه اسپردها شناور هستند و ممكن است در دوره هاي زماني خاص و تغيير شرايط بازار، افزايش پيدا كنند.

 

معامله با تقويم اقتصادي آلپاري Alpari
با تقويم اقتصادي بروكر معتبر آلپاري Alpari كه FXStreet نام دارد، مي‌توانيد با آخرين اخبار اقتصادي و رويدادها به روز بمانيد و به بهترين شكل ممكن به تحليل فاندامنتال بپردازيد.

تقويم اقتصادي بروكر آلپاري در واقع ابزاري بسيار كاربردي است كه تمام داده‌ هايي كه در مورد رويدادها و انتشار اطلاعات مالي نياز داريد را در اختيار شما قرار مي‌دهد.

بنابراين براي بيش از دو ميليون نفر معامله گري و سرمايه گذاري كه بروكر معاملاتي آلپاري را انتخاب كرده‌اند، اين يك ابزار بسيار كاربردي به شمار مي‌آيد. همينطور با تقويم اقتصادي FXStreet تمام اخبار مربوط به بازارهاي مالي و توضيحات پرجزئيات از تمام انديكاتورهاي مرتبط را دريافت مي‌كنيد.

پس از استفاده از تقويم اقتصادي بروكر آلپاري متوجه خواهيد شد كه اين تقويم بهترين دوست شما براي اطلاع از وضعيت بازارهاي آمريكا، اروپا، ژاپن و غيره است. تقويم اقتصادي FXStreet در واقع با زمانبندي دقيق رويدادها و شاخص هاي مرتبط را براي شما ليست مي‌كند.

شما مي‌توانيد رويدادها را به طور رويدادهاي اخير، رويدادهاي امروز، رويدادهاي فردا، رويدادهاي هفته جاري و هفته بعدي و پس از آن مشاهده كنيد.

همينطور قابليت فيلتر كردن نتايج در تقويم اقتصادي وجود دارد و شما مي‌توانيد رويدادها را بر اساس كشور موردنظر، تاريخ شروع و پايان رويداد و همينطور كلمات كليدي كه وارد مي‌كنيد، پيدا كنيد.

براي راحتي كار مشترياني كه از سرتاسر دنيا در حال معامله با بروكر پرطرفدار آلپاري هستيد،‌ به راحتي اين امكان وجود دارد كه ساعت محل سكونت فعلي خود را وارد كرده و نتايج را بر اساس آن تنظيم كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

در تقويم اقتصادي FXStreet قادر هستيد نوسان هر رويداد را به طور مجزا مشاهده كنيد و همينطور تنها با يك كليك بر روي رويداد موردنظر آن، در مورد آن اطلاعات بيشتري كسب نماييد. لازم به ذكر است كه تقويم اقتصادي بروكر آلپاري بيش از 16 زبان زنده دنيا را پشتيباني مي‌كند.

 

معامله آلپاري موبايل | اپليكيشن Alpari
خدمات آلپاري در دستگاه هاي موبايل شامل 4 اپليكيشن موبايل مي‌شود كه هر كدام داراي برند خود مي‌باشد:

Alpari Fix-Contracts
Alpari Invest
Alpari Mobile
Alpari Mobile Analytics
اپليكيشن سرمايه ‌گذاري آلپاري شامل كامل‌ ترين و به روز ترين اطلاعات در مورد محصولات سرمايه ‌گذاري، حساب ‌هاي PAMM و پرتفوي‌ هاي PAMM مي‌شود.

اين اپليكيشن كه در اوايل سال 2014 منتشر شده است به مشتريان آلپاري اين اجازه را مي‌دهد كه سرمايه ‌گذاري ‌هاي خود را مديريت كرده و به طور آني نتايج آن را ببينند. در اواسط سال 2016، محدوده‌ خدمات آلپاري با اضافه شدن اپليكيشن موبايل قراردادهاي Fix-Contracts تكميل‌تر شد.

به دليل سادگي و آسان بودن تنظيمات آن، اين اپليكيشن حتي به يك تازه‌ كار نيز اين امكان را مي‌دهد كه به سادگي در مقدمات معاملات مهارت كسب كرده و در هر زمان و مكاني به طور مستقل به معامله بپردازد.

اين پلتفرم موبايل وابستگي به منابع خارجي ندارد و بدون خروج از آن شما مي‌توانيد به حساب myAlpari خود وارد شويد، آن را شارژ كنيد و همينطور مبالغ خود را برداشت نماييد.

اپليكيشن موبايل ‌Alpari Mobile در اوايل سال 2017 عرضه شد. اين اپليكيشن براي معامله ‌گران دسترسي به نقل‌قول ‌هاي قيمتي آني را براي تمام ابزارهاي معاملاتي شناخته شده در بازار فاركس فراهم مي‌كند.

اين موارد شامل شاخص ‌هاي سهام، قرارداد هاي آتي، سهام، نرخ ‌هاي بهره مربوط به بانك ‌هاي مركزي و غيره مي‌شود. شما همينطور مي‌توانيد با استفاده از اين اپليكيشن به حساب myAlpari خود وارد شده و حساب خود را شارژ كنيد.

اپليكيشن جديد Alpari Mobile Analytics در سال 2019 عرضه شد. مانند اپليكيشن ‌هاي قبل از خود اين اپليكيشن به طور داخلي در آلپاري طراحي و ساخته شده است.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

مخاطب هدف اين اپليكيشن معامله ‌گران و سرمايه ‌گذاراني هستند كه مي‌خواهند به سرعت به آخرين اخبار بازار دسترسي پيدا كنند و از آخرين تغييرات بازار اطلاع داشته باشند.

 

 

سرعت معاملات آلپاري | معامله آني Alpari
به عنوان يكي از پيشروترين بروكر هاي صنعت فاركس، بروكر آلپاري اين مسئوليت را دارد كه بهترين خدمات با بالاترين سرعت و كيفيت را به مشتريان خود ارائه كند.

به عنوان نتيجه‌اي بر تلاش هاي بروكر آلپاري، ميليون ها معامله گر از كشورهاي مختلف در سرتاسر دنيا با اين بروكر همراه شده‌اند و در حال حاضر شاخص اعتماد به خدمات بروكر آلپاري بر روي عدد تحسين برانگيز 97 درصد قرار گرفته است.

يكي از دلايل اصلي موفقيت و محبوبيت بروكر آلپاري كه باعث اعتماد مشتريان براي بيش از 20 سال شده است، استانداردهاي بالاي اين بروكر در كيفيت اجراي معاملات و همينطور سرعت بالا است.

با توجه به آماري كه وبسايت بروكر آلپاري ارائه كرده است، 82 تا 87 درصد از درخواست هاي واريز اين بروكر در كمتر از تنها 5 دقيقه پردازش مي‌شوند.

همينطور حداقل 66 درصد از درخواست هاي مربوط به برداشت از حساب آلپاري نيز در زير 5 دقيقه انجام مي‌شوند.

در صورتي كه مشكلي در سيستم هاي پرداخت وجود نداشته باشد،‌اكثر درخواست هاي باقي مانند بين يك ساعت تا حداكثر يك روز انجام مي‌شوند.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

كيفيت خدمات آلپاري | معامله ECN Alpari
يكي از بزرگترين اقدامات بروكر آلپاري در بهبود كيفيت خدمات به مشتريان، توسعه و پياده سازي سيستم ECNCore بود.

اين سيستم ECN باعث مي‌شود كيفيت و سرعت خدمات به سطح جديدي برسد. در واقع ECNCore باعث مي‌شود تا در بازارهاي مالي به فراهم كنندگان نقدينگي بهتري متصل شويد و بدون واسطه به معامله بپردازيد.

از زمان پياده سازي اين سيستم شاهد جهش قابل توجهي در كيفيت خدمات بروكر آلپاري به مشتريان بوده‌ايم. در زير به شواهد ثابت شده اين جهش در كيفيت خدمات مي‌پردازيم:

پس از اجرايي شدن سيستم ECN اسپردها براي مشتريان بسيار كاهش پيدا كرد. براي مثال در جفت ارز EUR/USD شاهد كاهش اسپرد به ميزان بسيار كم 0.13 هستيم.

با اين پيشرفت بزرگ، معامله گران شاهد كاهش هزينه هاي معاملاتي خود به طور قابل توجهي خواهند بود. با پياده سازي سيستم ECN، حالا استاندارد جديدي در سرعت اجراي معاملات بروكر آلپاري ايجاد شده است.

براي مثال در حساب نانو Nano شاهد اجراي معاملات در كمتر 160 ميلي ثانيه هستيم و در حساب استاندارد اجراي معاملات در كمتر از 140 ميلي ثانيه انجام مي‌شود.

حالا اگر اين اعداد را با حساب هاي ECN آلپاري مقايسه كنيم، تفاوت را مي‌توانيد احساس كنيد.

در حساب ECN دستورهاي معاملاتي تا زير 70 ميلي ثانيه مي‌رسد و در حساب Pro ECN مي‌توانيد از اجراي معاملات در كمتر از 60 ميلي ثانيه لذت ببريد.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

حساب پم PAMM بروكر آلپاري Alpari
حساب پم در واقع يك محصول منحصربفرد از بروكر آلپاري است كه به سرمايه گذاراني كه داراي دانش يا زمان كافي براي معامله نيستند، اين امكان را فراهم مي‌كنند كه به سودآوري دست پيدا كنند.

اين سودآوري از طريق سرمايه گذاري مبالغ موردنظر سرمايه‌ گذار در مسيري است كه معامله گران حرفه‌اي ارائه مي‌كنند.

در واقع در حساب پم PAMM، معامله گران بروكر آلپاري Alpari با سرمايه‌اي كه از سرمايه گذاران دريافت مي‌كنند،‌ به معامله مي‌پردازند و سپس با دريافت درصدي از سود حاصل شده، مبلغ را به سرمايه گذار بازمي‌گردانند.

از اين طريق هر دو سرمايه گذار و معامله گر با همكاري يكديگر و قرار دادن سرمايه و دانش در كنار هم، به سودآوري دست پيدا مي‌كنند.

پرتفوي پم PAMM همانطور كه از نام آن پيداست،‌ در واقع مجموعه‌اي از چند حساب پم PAMM در كنار هم است كه مشتريان مي‌توانند از آنها براي تنوع بخشي به معاملات خود بهره بگيرند.

به لطف قابليت جذاب انتخاب كردن حساب هاي پم PAMM با سطوح مختلفي از ريسك، بنابراين مي‌توانيد به خوبي به پوشش ريسك سرمايه گذاري خود بپردازيد و از از دست رفتن قسمت بزرگي از سرمايه خود تنها با حركت خلاف جهت يك جفت ارز خودداري كنيد.

 

 

سودآوري با مسابقات بروكر آلپاري Alpari
بروكر معتبر و محبوب آلپاري به طور مرتب مسابقات و رقابت هايي را در اختيار مشتريان قرار مي‌دهد كه هم باعث هيجان انگيزتر شدن روند معاملات و هم سودآوري بيشتر مي‌شود.

بروكر Alpari در همين سال 2021 بيش از 70 هزار دلار آمريكا به عنوان جوايز مسابقات خود در نظر گرفته است و 18 هزار دلار آمريكا نيز به مسابقات حساب دمو اختصاص يافته است. به طور كلي بيش از 80 جايزه به طور ماهانه به مشتريان بروكر آلپاري اهدا مي‌شود.

براي برنده شدن و جلو زدن از رقبا كافي است عملكرد معاملاتي عالي داشته باشيد و بتوانيد بيشتر از ديگر به معامله و سودآوري بپردازيد.

در واقع اين نوع مسابقات شما را تشويق مي‌كند تا بهتر از هميشه به معامله بپردازيد و دقت بيشتري به استراتژي در حال استفاده خود اختصاص داده و بيشتر در مورد تكنيك هاي معاملاتي آلپاري مطالعه كنيد.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

كپي معاملات بروكر آلپاري | معاملات اجتماعي Alpari
كپي معاملات و تراكنش ها در بازار معاملاتي فاركس در واقع نوعي از همكاري است كه به هر دو طرف سود مي‌رساند.

در هنگام كپي كردن معاملات در بروكر معتبر آلپاري، معامله گر يا سرمايه گذار سيگنال هاي معاملاتي قابل اطميناني از طرف مدير استراتژي يا در واقع معامله گري كه از آن كپي صورت گرفته، دريافت مي‌كند و در عوض مدير استراتژي سهم خود را از سود دريافت كرده يا اينكه پرداختي خود را به صورت يك نرخ ثابت دريافت مي‌كند.

يكي از مهمترين تفاوت هاي كپي كردن معاملات و استفاده از حساب هاي PAMM اين است كه در هنگام كپي معاملات، معامله در همان حساب سرمايه گذار انجام مي‌شود و انتقال پول به حساب معامله گر باتجربه ديگر صورت نمي‌گيرد.

در صنعت معاملات فاركس، بسياري از بروكرهاي بزرگ و كوچك امكان كپي كردن معامله گران برتر را فراهم مي‌كنند و آلپاري نيز از اين قائده مستثني نيست.

با بهره گيري از طرح كپي تريدينگ (CopyTrading) شما مي‌توانيد مديران استراتژي را انتخاب كرده، فعاليت هاي آنها را دنبال كرده و به طور اتوماتيك معاملات آنها را كپي كنيد.

يك نكته مهم و بسيار جذاب در مورد معاملات كپي اين است كه تنها وقتي با كپي كردن به معامله موفقيتي دست پيدا كنيد نيازمند به پرداخت هزينه كميسيون هستيد.

 براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

سوالات متداول بروكر آلپاري
آيا آلپاري تنوع مناسبي از حساب هاي معاملاتي را به كاربران ارائه كرده است ؟
بله، بروكر خوش نام آلپاري با درك اين موضوع حساب هاي نانو ?، استاندارد ?، ECN ? و ECN-Pro ? را  در اختيار كاربران قرار داده است كه همگي با متاتريدر ۴ و ۵ قابل دسترسي هستند.

براي افتتاح حساب و بهره مندي از خدمات كم نظير آلپاري مي توانيد از لينك  افتتاح حساب در آلپاري استفاده كنيد.

 

آيا امكان بهره مندي از حساب هاي Pamm براي همه ميسر است؟
بله، كافيست تا پس از ثبت نام در اين كارگزاري و در كابين شخصي به قسمت سرمايه گذاري رفته و مراحل آن را طي نماييد. در صورت بروز هر گونه مشكل نيز مي توانيد از طريق لينك هاي ? پشتيباني تلگرام آلپاري و ? پشتيباني واتساپ آلپاري با واحد پشتيباني ☎️ در تماس باشيد.

 

آيا آلپاري از اعتبار مناسبي در بازار هاي مالي برخوردار است ؟
بله، اين كارگزاري خوش نام يكي از معتبر ترين بروكر هايي است كه خدمات خود را براي ايرانيان نيز ارائه كرده است.

آلپاري ? توسط رگولاتوري FSASVG تنظيم و رگوله شده است و هر تراكنش از سوي كاربران را تا سقف ۲۰ هزار دلار توسط شركت FINCOM بيمه كرده است.

اگرچه رگولاتوري اشاره شده يك شركت خصوصي است و نمي توان آن را يك رگوله معتبر و دولتي دانست، اما در نظر داشته باشيد كه امكان خدمات رساني به معامله گران ايراني تحت نظر رگولاتوري هاي معروف و دولتي ميسر نيست.

براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به صفحه بررسي بروكر آلپاري مراجعه نماييد.

 

 


ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: حساب آزمايشي Alpari، انواع حساب سرمايه گذاري الپاري، سرعت معاملات آلپاري، حساب پم PAMM بروكر آلپاري، تقويم اقتصادي آلپاري، كيفيت خدمات آلپاري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۶:۴۲ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

مسابقه فاركس با 1500 دلار جايزه نقدي ❤️ در بروكر آلپاري♠️

?مسابقه هيجان انگيز فاركس با 1500 دلار براي 12 نفر در بروكر آلپاري | حساب هاي واقعي و يا دمو?
فاركس حرفه اي در راستاي ايجاد هيجان و انگيزه براي تمامي علاقه مندان به بازار فاركس و ارزهاي ديجيتال و همچنين ايجاد يك سرگرمي براي معاملاگران مبتدي و يا حرفه اي فاركس، دست به برگزاري يك مسابقه پر هيجان زده تا بتواند در يك محيط رقابتي سالم، چالشي را براي معامله گران در كارگزاري معتبر آلپاري ايجاد كند.

اين رقابت از تاريخ 13 فوريه ( 24 بهمن )  آغاز خواهد شد و در تاريخ 10 مارچ ( 19 اسفند ) به پايان مي رسد. اين مسابقه براي تمامي افرادي كه به افتتاح حساب آلپاري پرداخته‌اند و در ليست فاركس حرفه اي قرار دارند، امكان پذير است.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

Video Player
 
 
00:00
 
00:30
 
 
 

مشاورين و پشتيباني آلپاري در واتساپ و تلگرام در تمامي روزهاي هفته آماده پاسخ گويي به شما هستند.

 

 

 

?بروكر منتخب براي برگزاري مسابقه
بروكر آلپاري
?پشتيباني آنلاين مسابقه
تلگرام و واتساپ
?جوايز حساب هاي ريل
900 دلار
?جوايز حساب هاي دمو
400 دلار
?جوايز قرعه كشي تمامي معامله گران
200 دلار
 

معامله گران با حساب واقعي يا ريل | گروه 1 با 4 برنده
تمامي معامله گراني نياز است تا در كارگزاري آلپاري Alpari حساب افتتاح كنند و يا حساب معاملاتي خود را به ليست مشتريان فاركس حرفه اي منتقل نمايند. افتتاح حساب در بروكر معتبر آلپاري كمتر از 2 دقيقه انجام خواهد شد.

براي آن دسته از عزيزاني كه در بروكر آلپاري حساب دارند، مي توانند ماي آلپاري My Alpari خود را با وارد كردن كد 1201185 به ليست مشتريان فاركس حرفه اي منتقل نمايند.

شما مي توانيد با استفاده از لينك زير در بروكر معتبر آلپاري افتتاح حساب خود را انجام داده و سپس در مسابقه بزرگ فاركس حرفه اي شركت كنيد. در صفحه بررسي بروكر آلپاري به معرفي اين بروكر و نحوه افتتاح حساب در اين بروكر پرداختيم كه در صورت لزوم، مي توانيد ثبت نام بروكر آلپاري خود را به راحتي و با توضيحات پيش بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

? گروه 1

? جوايز معامله گران در حساب هاي واقعي (REAL)

? نفر اول 400 دلار
? نفر دوم 300 دلار
? نفر سوم 100 دلار
? نفر چهارم 100 دلار

حساب هاي فعال واقعي در مسابقه ملاك بررسي خواهد بود
نكته : حساب ريل آلپاري فعال باشد يعني 2 شرط رو داشته باشند:

حداقل واريزي 20 دلار.
آپلود يكي از مدارك شناسايي (شناسنامه، گواهينامه، كارت ملي و يا پاسپورت) براي احراز هويت آلپاري در بخش كابين شخصي.
پس در ابتدا قبل از هر كار ديگري اين مورد رو تكميل نماييد و سپس با افتتاح حساب جديد و يا همان حسابي كه معاملات رو انجام مي دهيد، در مسابقه بزرگ شركت نماييد.

نحوه احراز هويت در كارگزاري آلپاري در بررسي بروكر آلپاري توضيح داده شده تا به راحتي بتوانيد حساب معاملاتي و يا كابين بروكر آلپاري خود را در سايت بروكر آلپاري تاييد نماييد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

معامله گران حساب دمو يا مجازي بدون واريزي | گروه 2 با 4 برنده
فاركس حرفه اي براي آن دسته از معامله گراني كه تا امروز وارد تريد نشده اند و يا در بروكرهاي ديگري مانند آماركتس، ويندزور بروكرز، آي اف سي ماركتس و … حساب دارند و يا علاقه مندان به بازارهاي مالي هستند كه تازه مي خواهند وارد دنيا معاملات شوند، هم جوايز نفسي رو در نظر دارد.

پس نيازي به واريز وجه و شارژ حساب بروكر آلپاري نيست. تنها كافي است تا كابين كاربري خود را از طريق لينك زير در بروكر آلپاري ايجاد نماييد و سپس در بخش حساب هاي دمو بروكر آلپاري، يك حساب آزمايشي ايجاد نماييد.

با مراجعه به پشتيبان زبان فارسي بروكر آلپاري در تلگرام و يا مشاورين امين خود در واتس اپ در اين كارگزاري در بروكر، در قرار گرفتن در ليست شركت كنندگان مطمئن شويد.

نكته مهم : اگر قبل در بروكر آلپاري كابيني افتتاح كرديد، مي توانيد با مراجعه به سايت بروكر آلپاري نسبت به افتتاح حساب دمو جديدي اقدام نماييد و سپس شماره حساب دمو يا امتحاني خود را در اختيار پشيباني آنلاين آلپاري در تلگرام و واتس اپ قرار دهيد.

? گروه 2

? جوايز معامله گران در حساب هاي آزمايشي (DEMO)

? نفر اول 200 دلار
? نفر دوم 100 دلار
? نفر سوم 50 دلار
? نفر چهارم 50 دلار

قرعه كشي براي تمامي شركت كنندگان مسابقه فاركس حرفه اي | گروه 3 با 4 برنده
تمامي افرادي كه به ثبت نام بروكر آلپاري پرداخته‌اند و در اين دور از مسابقات فاركس حرفه اي شركت مي كنند، در قرعه كشي شركت داده مي شوند. اين قرعه كشي به منظور پرداخت جايزه به عزيزاني است كه ما را قابل دانسته و در اين مسابقات شركت مي كنند.

تمامي افرادي در مسابقه آلپاري در حساب هاي ريل و دمو شركت كرده و حساب آنها پذيرفت شده در قرعه كشي ما قرار خواهند داشت. به 4 برنده خوش شانس به رسم يادبود جوايز رو به صورت تتر (TRC-20) پرداخت خواهيم كرد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

? گروه 3

? جوايز قرعه كشي براي تمامي شركت كنندگان در مسابقه

? براي 4 نفر، نفري 50 دلار

 

?انواع مسابقه فاركس آلپاري
شرايط شركت در مسابقه
?مسابقه معامله‌ گران حساب واقعي
حداقل واريز 20 دلار و آپلود يكي از مدارك پس از ثبت نام در آلپاري
✨مسابقه معامله گران حساب دمو
ثبت نام اوليه در آلپاري بدون نياز به واريز
?قرعه كشي بزرگ آلپاري
تمام شركت‌كنندگاني كه در آلپاري ثبت‌نام كرده‌اند

شرايط و قوانين شركت در مسابقه فاركس Alpari
نتايج مسابقه بزرگ فاركس حرفه اي در تاريخ 5 آپريل 2023 به همگان در كانال تلگرامي، اعلام و جوايز ارزنده به معامله گران برتر پرداخت مي شود.
مبالغ به حساب معاملاتي معامله گراني كه به افتتاح حساب آلپاري پرداخته‌اند واريز خواهد شد و يا به صورت تتر Tether بر مبناي ترون TRC-20 پرداخت خواهد شد.
بدون محدوديت سني، هر فرد مي تواند يك حساب معاملاتي رو به تيم پشتيبانيي فاركس حرفه اي اعلام نماييد. پس هر شماره ماي آلپاري MYALPARI و يا هر فرد مي تواند تنها يك حساب معاملاتي رو معرفي نمايد. تمامي حساب هاي معاملاتي در متاتريدر 4 و 5 به صورت لايو Live و يا دمو (مجاري) Demo مورد قبول است.

تمامي معامله‌ گران با تمامي روشهاي نوسان‌گيري، فست اسكالپ، تريدهاي روزانه و هفتگي مي توانند با رعايت شرايط زير در اين مسابقه شركت نمايند:

1. محدوديتي در تعداد معاملات؛ حجم معاملات، لوريج، نوع حساب معاملاتي آلپاري و نمادهاي معاملاتي وجود ندارد.

2. ميزان حركت در خلاف جهت موجودي مشتري و يا Draw down نبايد بيش از 20% از كل سرمايه باشد.

3. تمامي معامله گران در حساب دمو آلپاري، مي‌بايستي كه حساب جديدي اعلام نمايند و شروع معاملات از زمان آغاز روز 13 فوريه باشد.

4. براي معامله گران ريل و لايو، ملاك بررسي از زمان شروع مسابقات است و نبايد معاملاتي قبل از شروع مسابقه در حساب معاملاتي به صورت باز وجود داشته باشد.

5. به منظور بررسي حساب هاي معاملاتي آلپاري، مشخصات اينوستر براي فاركس حرفه اي ارسال شود (فقط و فقط قابليت مشاهده معاملات).

6. حساب و يا كابين آلپاري از طريق لينك ارائه شده افتتاح شود و يا در صورت وجود كابين فعلي، به مجموعه فاركس حرفه اي منتقل شود.

7. در تمامي طول مسابقه حساب معاملاتي و كابين مي بايستي در ليست مشتريان فاركس حرفه اي باقي بماند و در غير اينصورت از دور مسابقات حذف خواهد شد.

8. براي اطمينان از اينكه در ليست فاركس حرفه اي قرار داريد، مي توانيد با مشاورين حرفه اي فارسي زبان ما در واتساپ و تلگرام مراجعه كرده و با ارائه شماره ماي آلپاري My Alpari خود، اين موضوع را استعلام نماييد.

9. حساب هاي ريل آلپاري كه در مجموعه فاركس حرفه اي قرار دارند و يا منتقل مي شوند، مي توانند درخواست ريبيت و يا كش بك خود را در اول هر ماه ميلادي و در طول مسابقات دريافت نمايند.

10. ثبت نام بسته نخواهد شد و هر فردي تا 15 مارچ فرصت دارد تا در اين مسابقه شركت نماييد و يكي از برندگان خوش شانس (معامله گر موفق) باشد.

11. استفاده از انواع ربات آلپاري، اكسپرت و اتوماتيك تريدينگ مجاز است.

12. نوع حساب پايه مي تواند به دلار و يورو افتتاح گردد.

13. فاركس حرفه اي مجاز است تا نمودار رشد حساب شركت كنندگان را بدون نام، اطلاعات شخصي و شماره را اطلاع رساني كند تا ميزان رشد برترين حساب ها و ميزان پيشرفت آنها مشهود باشد.

14. زمان مسابقه قابل تمديد نيست و در زمان مقرر مسابقه به پايان خواهد رسيد.

15. تك تك شركت كنندگان، با ارائه آدرس ايميل، شماره تماس، شماره ماي آلپاري و يا شماره حساب معاملاتي خود از طريق ارتباط با مشاوران در تلگرام و يا راهنمايي در واتساپ، مي توانند حساب خود را ثبت كنند. از طريق پيام رسان مورد نظر با برندگان يا همان معامله گران حرفه اي تماس خواهيم گرفت.

16. معاملات در حساب هاي باينري آپشن Fix contracts جزو معاملات محسوب نمي‌شوند.

هم اكنون ثبت نام بروكر آلپاري خود را هم اكنون انجام دهيد تا بتوانيد يكي از برندگان خوش شانس و يا معامله گران موفق باشيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

مسابقات فاركس حرفه اي در بروكرهاي معتبر فاركس ايران
مسابقات فاركس در بروكرهاي معتبر مانند لايت فاركس، روبوفاركس، لايت فاركس، هات فاركس در 2 دسته مسابقات دمو فاركس و مسابقات واقعي فاركس برگزار مي شود. اخبار تك تك اين وقعايع را منتشر كرديم و در كانال فاركس حرفه اي، تمامي مسابقات اطلاع رساني شده.

يكي از بهترين بروكرهاي فاركس ايران كه مسابقات هفتگي در حساب دمو را رائه مي كند، بروكر لايت فاركس است. در برخي موارد شرايط مسابقه لايت فاركس بسيار جذاب و جوايز بسيار ارزنده است.

براي شركت در مسابقه دمو لايت فاركس مي توانيد از طريق تنها نماينده رسمي بروكر لايت فاركس، ثبت نام را در 1 دقيقه انجام و در مسابقات فاركس لايت فاركس شركت نماييد.

مسابقات دمو فاركس يا همان مسابقات مجازي لايت فاركس از محبوب ترين مسابقات فاركس در سطح جهان است و اين مسابقات فاركس جهاني با ميزباني لايت فاركس و روبو فاركس انجام مي شود.

شايان ذكر است كه مسابقات فاركس در بروكر فاركس تايم هم برگزار مي شد كه اين مسابقات در سال 2022 براي تريدرهاي ايراني مقيم خارج از ايران با همكاري فاركس حرفه اي و بروكر معتبر فاركس تايم برگزار شد.

سوالات متداول مسابقه فاركس آلپاري Alpari
مسابقه فاركس آلپاري چه زماني برگزار مي‌شود؟
اين رقابت از تاريخ 13 فوريه ( 24 بهمن )  آغاز خواهد شد و در تاريخ 10 مارچ ( 19 اسفند ) به پايان مي رسد. اين مسابقه براي تمامي افرادي كه به افتتاح حساب آلپاري پرداخته‌اند و در ليست فاركس حرفه اي قرار دارند، امكان پذير است.

با حساب هاي سرمايه گذاري پم يا كي پريد بروكر آلپاري مي توان در مسابقه شركت كرد؟
بله. مي توان با حساب هاي PAMM و يا كپي تريد مديران حساب و يا حساب هاي سرمايه گذاري بروكر معتبر آلپاري در مسابقه فاركس شركت كرد.

چگونه با حساب واقعي در مسابقه آلپاري شركت كنيم؟
آن دسته از عزيزاني كه در بروكر آلپاري حساب دارند، مي توانند ماي آلپاري My Alpari خود را با وارد كردن كد 1201185 به ليست مشتريان فاركس حرفه اي منتقل نمايند. مشاورين و پشتيباني واتساپ و مشاوران در تلگرام در تمامي روزهاي هفته آماده پاسخ گويي به شما هستند.

انواع حساب هاي معاملاتي متاتريدر 4 و متاتريدر 5 در بروكر آلپاري قابل انتخاب است :

حساب نانو Nano
حساب استاندارد
حساب اي سي ان ECN
پرو اي سي ان Pro ECN
مسابقه فاركس آلپاري در حساب دمو چگونه انجام مي‌شود؟
پس نيازي به واريز وجه و واريز به حساب آلپاري نيست. تنها كافي است تا كابين كاربري خود را از طريق لينك زير در بروكر آلپاري ايجاد نماييد و سپس در بخش حساب هاي دمو بروكر آلپاري، يك حساب آزمايشي ايجاد نماييد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

چه كساني در قرعه كشي فاركس آلپاري شركت داده مي‌شوند؟
تمامي افرادي كه به ثبت نام در بروكر آلپاري پرداخته‌اند و در اين دور از مسابقات فاركس حرفه اي شركت مي كنند، در قرعه كشي شركت داده مي شوند. اين قرعه كشي به منظور پرداخت جايزه به عزيزاني است كه ما را قابل دانسته و در اين مسابقات شركت مي كنند.

برنده‌ها و جوايز مسابقه فاركس آلپاري چگونه ارائه مي‌شود؟
نتايج مسابقه بزرگ فاركس حرفه اي در تاريخ 5 آپريل 2023 به همگان در كانال تلگرامي، اعلام و جوايز ارزنده به معامله گران برتر پرداخت مي شود. مبالغ به حساب معاملاتي معامله گران در بروكر آلپاري و يا به صورت تتر Tether بر مبناي ترون TRC-20 پرداخت خواهد شد.

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب: مسابقه كارگزاري آلپاري، قوانين شركت در مسابقه الپاري، قرعه كشي بزرگ آلپاري، مسابقه حساب واقعي و يا دمو، معاملات در بروكر الپاري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۸:۵۳ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

بررسي صرافي ارز ديجيتال MEXC

?معامله با صرافي MEXC?
صرافي پرطرفدار MEXC در سال 2018 تاسيس شده است و براي عملكرد قدرتمند و پرسرعت در معاملات و تكنولوژي جفت كردن تراكنش‌ها شهرت دارد. تيم صرافي MEXC Global شامل افراد باتجربه و پيشرو در صنعت بلاكچين و مالي مي‌شود.

بيش از 10 ميليون نفر به ثبت نام در صرافي MEXC پرداخته‌اند و اين صرافي خدمات خود را در بيش از 170 كشور و منطقه ارائه مي‌كند. اين دستاوردي فوق‌العاده براي يك صرافي كه تنها چند سال در بازارهاي معاملاتي خدمات ارائه كرده است، محسوب مي‌شود.

شركت MEXC Global هدف دارد كه به بهترين پلتفرم براي معامله گران جديد و سرمايه گذاران باتجربه تبديل شود. صرافي MEXC در مناطق و حوزه‌هاي قضايي بزرگي در سرتاسر دنيا حضور دارد و هم به صورت مستقيم و هم از طريق شركت‌هاي وابسته، MEXC رگوله شده است.

سايت صرافي MEXC به زبان هاي مختلف براي سرمايه گذاران از كشورهاي متفاوت در دسترس است و اين باعث مي‌شود معامله براي آنها بسيار آسان‌تر شود. اين شامل زبان فارسي نيز مي‌شود.

صرافي ارائه شده توسط شركت MEXC Global عملكرد پرقدرتي دارد و توسط متخصصان صنعت بانكداري طراحي شده و امكان تكميل كردن 1.4 ميليون تراكنش را در ثانيه دارد كه باعث كارايي و بهبود عملكرد فوق‌العاده در هنگام معامله در پلتفرم MEXC مي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

?سايت صرافي MEXC
www.mexc.com
?راهنماي استفاده از خدمات
پشتيباني تلگرام و واتساپ
✨سال تاسيس
2018
?دفتر مركزي صرافي
سنگاپور
✔سايت به زبان فارسي
بله
❗محدوديت‌ها
استفاده از اين نام مجاز نمي باشد با آي پي ثابت
?تعداد كريپتوكارنسي‌هاي معامله
بيش از 1500
?اپليكيشن موبايل
براي اندرويد و iOS
⚡پشتيباني مشتريان
24 ساعته در 7 روز هفته
 

امنيت صرافي ارز ديجيتال MEXC
صرافي معتبر MEXC داراي يك كيف پول سرد پيچيده است تا از مبالغ مشتريان به شكل جدي در حساب صرافي MEXC محافظت كند. اين پلتفرم به گونه‌اي طراحي شده است تا به اندازه 500 ميليون دلار واريز كريپتوكارنسي را مديريت كند.

تا به حال هيچ هك يا مشكل امنيتي براي پلتفرم MEXC رخ نداده است و اين صرافي از تكنولوژي هاي مدرن امنيتي و تراكنشي بهره‌مند است. همينطور در هنگام ثبت نام در صرافي MEXC بايد كد ورودي كه به ايميل شما ارسال مي‌شود را وارد كنيد و همينطور مي‌توانيد از قابليت تاييد دو مرحله‌اي كه در آن كد به تلفن همراه شما ارسال مي‌شود، بهره بگيريد.

سايت صرافي MEXC داراي سيستم هاي حفاظتي است و ضد حملات DDOS است و در مقابل ريسك هاي احتمالي هك شدن و سرقت اطلاعات مقاوم است و اين را در سالهاي فعاليت خود ثابت كرده است.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

صرافي MEXC براي كاربران ايراني
همانطور كه ممكن است بدانيد، تمام صرافي هاي متمركز خارجي موظف هستند به دليل تحريم‌ها،‌ به مشتريان ايراني خدمات ارائه نكنند. به همين دليل استفاده از صرافي هاي خارجي براي افراد ساكن ايران هميشه داراي ريسك قابل توجهي است.

براي كاهش اين ريسك شما مي‌توانيد اقداماتي انجام دهيد. يكي از اين اقدامات استفاده از اين نام مجاز نمي باشد مناسب با آي پي ثابت براي انجام امور صرافي است. در صورتي كه صرافي متوجه شود شما از داخل ايران در حال استفاده از خدمات آنها هستيد، ممكن است حساب شما مسدود شود.

با وجود اين نكته جالب اين است كه سايت MEXC از زبان فارسي پشتيباني مي‌كند و مي‌توانيد در همان صفحه اول با انتخاب زبان فارسي، قابليت هاي اين صرافي را به زبان فارسي تجربه كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

امكانات صرافي كريپتو MEXC
صرافي رمزارز MEXC امكانات گسترده‌اي براي مشتريان خود فراهم كرده است و گزينه‌هاي مختلفي براي معامله در اين پلتفرم ارائه مي‌كند. انواع معامله در اين پلتفرم پس از ثبت نام در صرافي MEXC شامل معامله اسپات، معامله مارجين، قراردادهاي فيوچرز، قراردادهاي هميشگي Perpetual، معاملات اتوماتيك و كپي تريدينگ مي‌شود.

مخصوصا اين پلتفرم ابزار مشتقه و معامله مارجين همچنين ETFها يا صندوق هاي قابل معامله داراي لوريج يا اهرم MEXC را ارائه مي‌كند كه بر روي بيش از 1000 رمزارز تمركز دارد.

به طور كلي MEXC داراي يكي از متنوع‌ و گسترده‌ترين انواع معاملات بين صرافي هاي بين‌المللي است. با اين حال اين ليست خدمات بيشتر كاربران حرفه‌اي كه با فضاي كار كريپتوها آشنا هستند را هدف قرار داده است و ممكن است اين قابليت‌هاي ويژه‌،‌ براي معامله گران تازه‌كار MEXC بيش از حد سردرگم كننده باشد.

 

كپي معاملات در صرافي MEXC
مانند بهترين شبكه‌هاي و پلتفرم‌هاي كپي معاملات، MEXC نيز قابليت كپي تريدينگ براي مشترياني كه در به ثبت نام در صرافي MEXC مي‌پردازند، فراهم كرده است. مشتريان اين صرافي به راحتي مي‌توانند سودآورترين معامله گران رمزارز را پيدا كرده و در پلتفرم MEXC معاملات آنها را كپي كرده و از آن سودآوري كنند.

با وجود قابليت هاي پيشرفته اين صرافي شما به سادگي مي‌توانند برترين معامله گران را بر اساس نرخ موفقيت در معاملات، سرمايه كل، تعداد دنبال كننده و ميزان سودآوري MEXC رتبه‌بندي كنيد و بهترين‌ ها را انتخاب نماييد.

با اينكه اين قابليت در MEXC مانند پلتفرم‌هايي مثل eToro به شدت محبوب نيست، به طور كلي اين يك قابليت بسيار مفيد مخصوصا براي معامله گران تازه‌كاري است كه خودشان از پس تحليل بازار كريپتو در MEXC برنمي‌آيند و مي‌خواهند از معامله گران حرفه‌اي ديگر تجربه كسب كنند.

قبل از انجام كپي معاملات در MEXC حتما از ريسك هاي مربوط به آن بايد آگاه باشيد. اگر معامله فردي كه كپي مي‌كنيد موفقيت‌آميز نباشد و از استراتژي هاي مديريت ريسك MEXC بهره نگرفته باشيد، ممكن است در مدت زماني كم سرمايه خود را به سادگي از دست بدهيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

معامله ETFها با استفاده از اهرم MEXC
يكي از قابليت هاي منحصربه‌فرد پلتفرم MEXC خدمات ETFها يا صندوق هاي قابل معامله داراي اهرم يا لوريج MEXC است. مشتريان پس از ثبت نام در صرافي MEXC اين قابيلت را دارند كه بيش از 1000 ارز ديجيتال را با اهرمي تا 5 برابر معامله كنند.

اين باعث افزايش قدرت معامله كاربران مي‌شود و مي‌تواند سودآوري احتمالي آنها را در پيش‌بيني حركت صحيح بازار به راحتي چند برابر كند. با اين حال توجه داشته باشيد كه استفاده از معامله داراي لوريج همينطور ريسك معامله MEXC را نيز افزايش مي‌دهد و امكان دارد ضررهايتان نيز چند برابر شود.

ETFهاي شاخص پلتفرم معامله MEXC به سرمايه گذاران اجازه مي‌دهد كه پرتفوي معاملاتي خود را با سرمايه گذاري در چندين نماد معاملاتي مختلف تنوع بخشي كنند. اين شامل شاخص Grayscale، شاخص Major Crypto، شاخص DSA و غيره مي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

آموزش ثبت نام در صرافي MEXC
ثبت نام در صرافي MEXC آسان تر از چيزي است كه ممكن است تصورش را بكنيد. از آنجايي كه احراز هويت در صرافي MEXC اجباري نيست،‌ شما مي‌توانيد تنها با ثبت نام در اين صرافي از امكانات آن استفاده كنيد. با اين حال با احراز هويت كه براي كاربران ايراني امكان‌پذير نيست، محدوديت‌هاي حساب MEXC كمتر مي‌شود.

براي ثبت نام در اين صرافي گام‌هاي زير را دنبال كنيد و به محتويات هر تصوير توجه داشته باشيد تا بدون مشكل حساب خود را در اين صرافي بسازيد:

1 – در سايت رسمي صرافي MEXC در گوشه سمت راست بالا روي گزينه Sign Up كه در تصوير مشخص شده است كليك كنيد تا به صفحه ديگري منتقل شويد.

 

2 – در اين صفحه شما بايد اطلاعات اوليه خود را ارائه كنيد. اين امكان وجود دارد كه از يك آدرس ايميل يا يك شماره تلفن استفاده كنيد. در اين حالت بهتر است از ايميل استفاده كنيد چون اين صرافي از كاربران ايراني پشتيباني نمي‌كند،‌ ممكن است روند ثبت نام شما با شماره داخل ايران به مشكل بخورد.

همينطور بايد يك رمز عبور مناسب انتخاب كنيد. در كادر بعدي توجه كنيد كه اگر داراي كد معرف هستيد مي‌توانيد آن را وارد كنيد. تيك مربوط به خواندن قوانين و مقررات MEXC را بزنيد و در نهايت روي گزينه ثبت نام يا Sign Up كليك كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

3 – حالا سايت از شما مي‌خواهد كه تاييد كنيد ربات نيستيد. كافي است روي كادر مربعي كليك كنيد و در صورت مشاهده كردن يك پازل، آن را تكميل كنيد.

 

4 – اگر گزينه ايميل را انتخاب كرده باشيد، در اين بخش ايميلي حاوي يك كد براي شما ارسال شده است. بايد اين كد را در اين صفحه وارد كنيد تا حساب شما تاييد شود. در صورت انتخاب تلفن همراه،‌ اين كد به شماره همراه شما پيامك مي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

5 – حالا به راحتي وارد كابين معامله MEXC شده‌ايد و مي‌توانيد از تمام امكانات اين صرافي استفاده كنيد. اما براي انجام معامله نياز به واريز به حساب MEXC داريد كه مي‌توانيد با كليك بر روي گزينه Wallets يا كيف پول و انتخاب گزينه Overview وارد صفحه ديگري شويد.

 

6 – در اين صفحه كافي است روي گزينه آبي رنگ واريز يا Deposit كليك كنيد تا به صفحه واريز از طريق روشي كه مي‌خواهيد منتقل شويد و شارژ حساب MEXC را تكميل نماييد. پس از اين مرحله مي‌توانيد از خدمات معامله اين صرافي بهره بگيريد.

 

فراموش نكنيد كه تمام اين مراحل را بهتر است با استفاده از يك اين نام مجاز نمي باشد با آي پي ثابت انجام دهيد تا صرافي تشخيص ندهد از داخل ايران در حال ثبت نام هستيد. در غير اين صورت ممكن است حساب شما مسدود شود.

شارژ حساب صرافي MEXC
صرافي MEXC به كاربران خود اجازه مي‌دهد كه با استفاده از بيش از 20 ارز فيات كه شامل دلار آمريكا، يورو، پوند انگليس و غيره مي‌شود، به شارژ حساب صرافي MEXC بپردازند. واريزها همينطور مي‌توانند از طريق كارت هاي اعتباري و پولي، انتقال بانكي و همينطور كيف پول هاي ارز ديجيتال انجام شود.

اين باعث مي‌شود سرمايه گذاران انتخاب هاي بسياري براي نحوه واريز به اين صرافي داشته باشند. بسياري از اين روش هاي براي برداشت از حساب MEXC نيز جوابگو است و شما مي‌توانيد از همان روش واريز براي برداشت نيز بهره بگيريد.

هيچ محدوديتي براي واريز كريپتو به صرافي MEXC وجود ندارد اما واريزهاي فيات حداكثر تا 100 هزار دلار قابل انجام هستند. برداشت ها نيز به صورت روزانه حداكثر تا 200 بيت كوين قابل انجام است. توجه داشته باشيد كه واريزها كاملا عاري از هزينه انجام مي‌گيرند و برداشت ها نيز بستگي به نماد مربوطه دارد.

كارمزد معاملات صرافي MEXC
با ثبت نام در صرافي MEXC مي‌توانيد از كارمزدهاي مناسبي بهره مند شويد. صرافي MEXC براي دستورهاي ميكر 0 درصد و  براي دستورهاي تيكر 0.2 درصد مرتبط با خريد و فروش كريپتوها در بازار اسپات دريافت مي‌كند.

براي سرمايه گذاراني كه توكن مربوط به اين صرافي يعني MX را در اختيار دارند، اين كارمزد معامله MEXC براي دستورهاي تيكر مي‌تواند تا 20 درصد كاهش پيدا كند. بنابراين كاربراني كه از اين بونوس استفاده مي‌كنند، براي معامله هاي تيكر رمزارزها 0.16 درصد كارمزد پرداخت مي‌كنند.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

هزينه هاي تراكنش MEXC در بين صرافي هاي بازار بسيار رقابتي تعيين شده است و مي‌توان آن را با صرافي هاي بزرگ و بسيار محبوبي مانند بايننس Binance مقايسه كرد كه در واقع يكي از به‌صرفه‌ترين صرافي هاي دنيا محسوب مي‌شود.

براي ديگر انواع معاملات در MEXC، اين صرافي براي معاملات ميكر 0.02 درصد و 0.06 درصد براي معاملات تيكر دريافت مي‌كند. اين نسبتا به صرفه است و مشابه پلتفرم هاي مبتني بر مارجين مشهور مانند باي بيت ByBit است.

مانند بازار اسپات MEXC، در هنگام استفاده از اهرم يا لوريج نيز مي‌توانند با پرداخت توكن MX 10 درصد تخفيف در كارمزد دريافت كنيد. علاوه بر اين، هزينه ها ممكن است بسته به حجم معاملات ماهانه كاربران تا 0.014 درصد براي معامله ميكر و 0.042 براي معامله تيكر كاهش پيدا كند.

اپليكيشن موبايل صرافي MEXC
مانند بسياري ديگر از صرافي ها و بهترين اپليكيشن هاي بازار كريپتو، صرافي MEXC نيز داراي يك اپليكيشن موبايل MEXC است. اين گزينه مخصوصا براي سرمايه گذاراني كه هميشه در حال جابه‌جايي و سفر هستند و ترجيح مي‌دهد به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته به سرمايه گذاري‌هاي خود دسترسي داشته باشند، بسيار مناسب است.

اپليكيشن MEXC براي دانلود بر روي سيستم عامل هاي اندرويد و iOS در دسترس است و همينطور مي‌توانيد روند ثبت نام در صرافي MEXC را به راحتي از طريق اين اپليكيشن انجام دهيد.

اين اپليكيشن همان تجربه معاملاتي كه در پلتفرم مبتني بر وب MEXC تجربه مي‌كنيد را بدون كاهش كيفيت ارائه مي‌كند و مي‌توانيد بدون محدوديت زماني و مكاني به خريد نمادهاي كريپتو MEXC بپردازيد و با كمترين نياز به صرف زمان، بر پرتفوي خود نظارت كنيد.

كاربران اپليكيشن موبايل MEXC همينطور مي‌توانند از گزينه پشتيباني داخل اپليكيشن براي برقراري ارتباط با بخش پشتيباني مشتريان MEXC استفاده كنند و سوالات و مشكلات خود را با آنها مطرح كرده و پاسخ خود را از طريق همان اپليكيشن دريافت نمايند.

 

معامله با حساب دمو در صرافي MEXC
صرافي MEXC به تازگي يك قابليت تمريني براي كاربرانش در دسترس قرار داده است كه در حالت دمو به معامله ارزهاي ديجيتال و تجربه پلتفرم قبل از واريز به حساب MEXC بپردازند. حساب تمريني اين صرافي مي‌تواند تا 50 هزار دلار USDT به صورت پول مجازي شارژ شود.

شما مي‌توانيد پس از ثبت نام در صرافي MEXC از اين قابليت بهره بگيريد. رابط كاربري در اين حالت به طور كامل نحوه معامله زنده MEXC را تقليد مي‌كند و قيمت هاي رمزارزها و قابليت ثبت دستورهاي معاملاتي و اجراي آنها به صورت كاملا عادي و مانند معاملات واقعي انجام مي‌گيرد.

برخلاف بسياري از صرافي ها كه براي استفاده از حساب دمو نياز به يك ورود و ثبت نام جداگانه دارد،‌ اما براي استفاده از حساب دمو MEXC شما كافي است پس از ورود به حسابتان تنها يك گزينه را انتخاب كنيد و وارد حالت دمو اين صرافي شويد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

نمادهاي معاملاتي صرافي MEXC
با گذشت زمان بازار ارزهاي ديجيتال بزرگتر و بزرگتر مي‌شوند و رشد مرتبي را تجربه مي‌كند. براي اينكه صرافي MEXC اطمينان حاصل كند مشتريانش به بهترين و محبوب ترين ارزهاي ديجيتال دسترسي دارند، اين صرافي به طور مداوم در حال اضافه كردن كوين هاي جديد به سيستم خود است.

در حال حاضر اين صرافي بيش از 1500 نماد كريپتو و بيش از 2500 جفت ارز معامله MEXC را در مجموع به مشتريان خود ارائه مي‌كند. سرمايه گذاران مي‌توانند به معامله نمادهاي معاملاتي مشهوري مانند بيت كوين، اتريم و كاردانو در MEXC بپردازند.

اين روند متنوع MEXC مخصوصا براي مشتريان و سرمايه گذاراني مناسب است كه به دنبال تنوع بخشي به پرتفوي خود هستند و صرفا روي نمادهاي بزرگ تمركز نكرده‌اند.

در زير ليست مهمترين نمادهاي ارز ديجيتالي كه مي‌توانيد در صرافي MEXC از معامله آنها سودآوري كنيد آورده شده است:

بيت كوين (BTC)
اتريوم (ETH)
بيت كوين كش (BCH)
لايت كوين (LTC)
توكن MX
ترون Tron (TRX)
ريپل (XRP)
اتريوم كلاسيك (ETC)
دوج كوين (DOGE)
كاردانو (ADA)
دش (DASH)
چين لينك (LINK)
 

سودآوري با واريز به حساب MEXC
صرافي MEXC داراي يك پلتفرم سودآور به نام كسب درآمد يا Earn براي سرمايه گذاراني است كه نمادهاي ديجيتال ساكن خود را براي سودآوري در آن قرار مي‌دهد. پس از ثبت نام در صرافي MEXC كاربران مي‌توانند با استفاده از اين سرويس بين 0.7 درصد تا 7 درصد از نمادهاي خود سودآوري كنند.

اين يك راه عالي براي كسب درآمد در كنار معاملات خود است و در اين صرافي حداكثر درصد درآمد سالانه بر روي 18 درصد قرار گرفته است كه بين ديگر صرافي‌ها و در مقايسه با آنها بسيار مناسب است. براي سودآوري از اين روش نيازي نيست كه كار ديگري انجام دهيد و كافي است نمادهاي خود را در اين بخش استفاده كنيد و براي مدت مشخصي در آن نگه داريد.

علاوه بر اين صرافي ارز ديجيتال MEXC سرويس درآمدزايي MX-DeFi را ارائه مي‌كند كه به سرمايه گذاران اجازه مي‌دهد از كوين هاي خود پاداش‌هاي استخراج دريافت كنند. روش هاي ديگر سودآوري در خصوص شبكه‌ها و رمزارزهاي كمتر شناخته شده نيز در اين صرافي ارائه مي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

حجم و نقدينگي صرافي MEXC
به لطف حجم معاملات بالاي روزانه، اين صرافي رتبه‌بندي بالايي بين بزرگترين صرافي ها دارد. طبق سايت CoinMarketCap، صرافي MEXC در حال حاضر در رتبه 16 بين صرافي‌هاي بزرگ قرار دارد و بيش از 1.5 ميليارد دلار حجم معاملاتي در 24 ساعت گذاشته داشته است.

از اين ميزان حجم معاملاتي حدود نيمي از آن به معاملات بيت كوين مرتبط مي‌شود. اين باعث شده است ثبت نام در صرافي MEXC گزينه مناسبي براي افرادي باشد كه مي‌خواهند بيت كوين معامله كنند و بدون ترس از اسليپيج به آلت كوين خود دسترسي داشته باشند.

 

چارت ها و انديكاتورهاي صرافي MEXC
رابط كاربري استاندارد صرافي MEXC داراي يك آيكون خريد و فروش در زير نماد موردنظر است. پس از ثبت نام در صرافي MEXC مي‌توانيد به اين صفحه كابين معاملات MEXC دسترسي داشته باشيد. مشتريان به چارت هاي معاملاتي جذابي دسترسي دارند كه يك بازه زماني از 1 دقيقه تا يك ماه را پوشش مي‌دهد.

سرمايه گذاراني كه داراي دانش معاملاتي بيشتري هستند مي‌توانند از انديكاتورهاي MEXC نيز بيشترين استفاده را بكنند. شما در اين صرافي به ميانگين متحرك ها، ميانگين متحرك نمايي EMA، استراتژي باندهاي بولينگر و پارابوليك سار SAR به عنوان مهمترين انديكاتورها دسترسي خواهيد داشت.

ديگر انديكاتورهايي فرعي كه از اين انديكاتورهاي اصلي نشات مي‌گيرند شامل انديكاتور ميانگين متحرك همگرا واگرا MACD، شاخص قدرت نسبي RSI و حجم آني يا VOL مي‌شود و همه اين موارد به راحتي از طريق كابين معاملات MEXC در دسترس هستند.

اين صرافي همينطور به مشتريان اجازه مي‌دهد كه تمام انديكاتورها را از طريق رنگ‌ها و زمانبندي آنها شخصي‌سازي كنند. چنين امكانات و رابط كاربري براي تمام كوين هاي MEXC در پلتفرم در دسترس است و كاربران مي‌توانند دستورهاي معاملاتي را تنها در چند ثانيه پس از ثبت شدن،‌ اجرا كنند.

قابليت‌هاي پيشرفته براي معامله گران حرفه‌اي MEXC
براي سرمايه گذاراني كه داراي دانش بيشتري هستند و نياز به ابزار پيشرفته و اطلاعات سريع و دقيق‌تري دارند، MEXC يك قابليت جذاب ارائه مي‌كند كه اطلاعات و چارت‌ها را به رابط اپليكيشن TradingView متصل مي‌كند.

با توجه به اينكه اين يك قابليت پيشرفته براي افرادي است كه تجربه و دانش بيشتري دارند، رابط كاربري سايت صرافي MEXC نيز جزئيات بيشتري در اين حالت دارد. چارت ها به طور موثرتري تعداد نمادهاي معامله شده را نشان مي‌دهند، دكمه‌هاي Long و Short در دسترس قرار گرفته‌اند و حتي انديكاتورهاي MEXC بيشتري در دسترس مشتريان خواهد بود.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

سرمايه گذاران MEXC همينطور اين انتخاب را دارند كه به جاي قيمت بازار در قيمت هاي فعلي،‌ آخر و Fair به معامله بپردازند. علاوه بر اين، كاربران پيشرفته مي‌توانند از اهرم در MEXC استفاده كنند تا پتانسيل سودآوري خود را افزايش دهند و براي معاملات خود از دستورهاي حد بهره بگيرند.

همينطور صرافي MEXC داراي امكان معامله فيوچرز Cross و Isolated است و اين امكان را فراهم كرده است كه سرمايه گذاران در سناريوهاي خاصي به نقدينگي بيشتري دسترسي پيدا كنند. در كل رابط كاربري MEXC در اين حالت از نظر امكانات با پلتفرم‌هاي برتر ارزهاي ديجيتال برابري مي‌كند.

دستورهاي معاملاتي صرافي MEXC
براي ثبت يك دستور معاملاتي در MEXC، پس از ثبت نام در صرافي MEXC كاربران بايد نام نماد را در بخش جستجو وارد كنند و جفت ارز دلخواه خود را در بازار اسپات MEXC انتخاب كنند. پس از آن بايد ميزان نمادي كه مي‌خواهند خريداري كنند را وارد كنند و گزينه دستورهاي بازار يا حد را انتخاب كنند.

دستور حد يا Limit براي كاربران اين امكان را فراهم مي‌كند كه قيمت ورود براي خريد نماد را شخصي‌سازي كنند. زماني كه اين انجام شد، صرافي دستور را ذخيره مي‌كند و زماني كه بازار به قيمت تنظيم شده برسد، به طور اتوماتيك آن را اجرا مي‌كند.

از طرف ديگر يك دستور بازار يا Market فورا با ثبت خريد سرمايه گذار در قيمت فعلي اجرا مي‌شود. صرافي MEXC همينطور به كاربران اجازه مي‌دهد كه دستورهاي توقف ضرر و كسب سود را قبل از خريد يا فروش ثبت كنند تا بتوانند به مديريت سرمايه MEXC بپردازند.

پشتيباني مشتريان صرافي MEXC
بخش پشتيباني مشتريان MEXC به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته پاسخگوي مشتريان اين صرافي است. در ابتدا بهتر است براي سوالهاي خود به بخش سوالات متداول اين صرافي سري بزنيد و اگر پاسخ خود را در اين بخش پيدا نكرديد، به سراغ ارتباط مستقيم با بخش پشتيباني مشتريان برويد.

شما مي‌توانيد از بخش چت زنده و يا ايميل با پشتيباني صرافي MEXC ارتباط برقرار كنيد. متاسفانه پشتيباني مشتريان به زبان فارسي وجود ندارد و از آنجايي كه ايران در تحريم اين صرافي است، انتظار ديگري نيز نمي‌توان داشت. اين صرافي همينطور در شبكه‌هاي اجتماعي مختلف نيز فعاليت دارد و از اين طريق نيز مي‌توانيد با آنها ارتباط برقرار كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

نكات مثبت و منفي صرافي MEXC
صرافي MEXC داراي نقاط قوت قابل توجهي است كه باعث شده است به يك پلتفرم مناسب براي معامله كريپتو تبديل شود. با اين حال همينطور محدوديت هايي مخصوصا براي كاربران ايراني وجود دارد كه باعث مي‌شود كار آن كمي سخت باشد.

در زير مزايا و معايب اين صرافي پرداخته‌ايم. شما بايد قبل از اينكه به سراغ استفاده از خدمات و ثبت نام در صرافي MEXC برويد، از اين موارد آگاهي كامل داشته باشيد:

نكات مثبت صرافي MEXC:

تنوع ارزها و كوين‌هاي بسيار بالا (بيش از 1500 كريپتوكارنسي براي معامله)
پشتيباني از بيش از 20 ارز فيات براي واريز و شارژ حساب MEXC
پلتفرم معاملاتي پيشرفته با سيستم تراكنش پرسرعت و قوي
كارمزدهاي رقابتي و به صرفه (0 درصد كارمزد ميكر معامله اسپات)
ارائه ETF هاي داراي اهرم براي معامله
نكات منفي صرافي MEXC:

عدم پشتيباني از كاربران ساكن ايران
عدم امكان ارتباط با پشتيباني مشتريان به زبان فارسي

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

سوالات متداول بررسي صرافي MEXC
آيا صرافي MEXC امن است؟
تا به حال هيچ هك يا مشكل امنيتي براي پلتفرم MEXC رخ نداده است و اين صرافي از تكنولوژي هاي مدرن امنيتي و تراكنشي بهره‌مند است. همينطور در هنگام ثبت نام در صرافي MEXC بايد كد ورودي كه به ايميل شما ارسال مي‌شود را وارد كنيد و همينطور مي‌توانيد از قابليت تاييد دو مرحله‌اي كه در آن كد به تلفن همراه شما ارسال مي‌شود، بهره بگيريد.

آيا صرافي MEXC به كاربران ايراني خدمات ارائه مي‌كند؟
خير، همانطور كه ممكن است بدانيد، تمام صرافي هاي متمركز خارجي موظف هستند به دليل تحريم‌ها،‌ به مشتريان ايراني خدمات ارائه نكنند. به همين دليل استفاده از صرافي هاي خارجي براي افراد ساكن ايران هميشه داراي ريسك قابل توجهي است. براي كاهش اين ريسك شما مي‌توانيد اقداماتي انجام دهيد. يكي از اين اقدامات استفاده از اين نام مجاز نمي باشد مناسب با آي پي ثابت براي انجام امور صرافي است. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با ما ارتباط برقرار كنيد.

كارمزد معاملات MEXC چقدر است؟
با ثبت نام در صرافي MEXC مي‌توانيد از كارمزدهاي مناسبي بهره مند شويد. صرافي MEXC براي دستورهاي ميكر 0 درصد و  براي دستورهاي تيكر 0.2 درصد مرتبط با خريد و فروش كريپتوها در بازار اسپات دريافت مي‌كند. براي سرمايه گذاراني كه توكن مربوط به اين صرافي يعني MX را در اختيار دارند، اين كارمزد معامله MEXC براي دستورهاي تيكر مي‌تواند تا 20 درصد كاهش پيدا كند.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

آيا صرافي MEXC اپليكيشن موبايل دارد؟
بله، مانند بسياري ديگر از صرافي ها و بهترين اپليكيشن هاي بازار كريپتو صرافي MEXC نيز داراي يك اپليكيشن موبايل MEXC است. اپليكيشن MEXC براي دانلود بر روي سيستم عامل هاي اندرويد و iOS در دسترس است و همينطور مي‌توانيد روند ثبت نام در صرافي MEXC را به راحتي از طريق اين اپليكيشن انجام دهيد.

صرافي MEXC چه تعداد نماد ارائه مي‌كند؟
براي اينكه صرافي MEXC اطمينان حاصل كند مشتريانش به بهترين و محبوب ترين ارزهاي ديجيتال دسترسي دارند، اين صرافي به طور مداوم در حال اضافه كردن كوين هاي MEXC جديد به سيستم خود است. در حال حاضر اين صرافي بيش از 1500 نماد كريپتو و بيش از 2500 جفت ارز معامله MEXC را در مجموع به مشتريان خود ارائه مي‌كند. سرمايه گذاران مي‌توانند به معامله نمادهاي معاملاتي مشهوري مانند بيت كوين، اتريم و كاردانو در MEXC بپردازند.

 

 


ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب: امنيت صرافي MEXC، آموزش ثبت نام در صرافي MEXC، نمادهاي معاملاتي MEXC، ميزان سودآوري MEXC،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۵:۱۱ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

بروكر آي سي ام بروكرز ICMBROKERS ??

معرفي دقيق بروكر آي سي ام بروكرز ? ICMB
 

 

✅ سايت بروكر
سايت icmbrokers
? پشتيباني فارسي زبان
مشاوران در واتساپ و تلگرام
?معاملات اونس طلا
دارد
? پلتفرم معاملاتي
متاتريدر 4
?حداقل معاملات
0.01 لات
?نرخ بهره
ندارد
?حداقل افتتاح حساب
100 دلار
? لوريج
1:400
 

نكته: لازم به ذكر است كه از فوريه سال 2023 قوانين جديدي براي هزينه‌هاي شبانه مربوط به معاملات اسپات فاركس و فلزات، دستورهاي در حال انتظار و امكان اسليپيج تعيين شده است. همينطور حداكثر تعداد پوزيشن‌هاي باز و در حال انتظار به 200 دستور محدود شده است. براي اطلاعات بيشتر به بخش حساب استاندارد و پرايم آي سي ام بروكرز مراجعه كنيد.

 

 براي افتتاح حساب در بروكراي سي ام بروكرزicm brokers اينجا را كليك كنيد.

 

بروكر آي سي ام بروكرز ICM Brokers | اي سي ام چيست؟
واريز (شارژ) و برداشت به صورت ريالي در كمتر از 1 ساعت يكي از خدمات فاركس حرفه اي به مشتريان خود در بروكر آي سي ام بروكرز است كه تا 100 تومان زير قيمت دلار روز انجام مي شود. 

كارگزاري اي سي ام بروكرز با گواهي در كشور آمريكا به ثبت رسيده و در امارات متحده عربي در حال فعاليت مي باشد. براي ورود به سايت آي سي ام بروكرز از اين راهنما استفاده كنيد.

در اين مطلب قصد دارم به بررسي بروكر icm ، يكي از بروكر هاي معروف و نام آشنا براي تمامي افراد دنيا و همينطور براي ساكنين كشور خودمان ايران به شما عزيزان معرفي كرده و به بررسي اطلاعات كلي اين بروكر در بخش هاي مختلف بپردازيم .

اي سي ام بروكر يك موسسه مالي با تخصص در اجراي خدمات آنلاين در تسويه حساب سرمايه گذاران خرده فروشي و سازماني است . اي سي ام بروكرز جديد كسب و كار خود را بر اساس بهترين شيوه هاي صنعت اداره مي كند و بالاترين استانداردهاي انطباق و يكپارچگي را در دنياي مالي حفظ كرده است .

اين كارگزاري فاركس به ارائه نمادهاي معاملاتي فاركس، سهام، شاخص ها، كالاها به ارائه سرويس مي پردازد. هدف اين گروه، ثبت نام بروكر آي سي ام بروكرز به طور آسان، آسان سازي معاملات براي مشتريان در سراسر دنيا و خصوصا ايران مي باشد و براي راحتي هر چه بيشتر معامله گران بورس بين الملل در بازار سرمايه، ارائه خدمات را از طريق نماينده فعال خود فاركس حرفه اي در دستور كار قرار دارد.

 براي افتتاح حساب در بروكراي سي ام بروكرزicm brokers اينجا را كليك كنيد.

 

دفاتر رسمي بروكر icmbrokers | آي سي ام بروكرز يعني چه؟
آي سي ام بروكرز دفاتر رسمي خود را در كينگستون، سنت وينسنت ، گرنادين و همچنين دفتر خدمات معامله گران در دبي امارات قرار داده است. سايت icmbrokers اطلاعات بيشتري در اين زمينه در اختيار شما قرار مي‌دهد.

 

براي افتتاح حساب در بروكراي سي ام بروكرزicm brokers اينجا را كليك كنيد.

 

Ib بروكر اي سي ام ايران icm brokers
علاوه بر اين، بروكر icm brokers داراي دفاتر IB و يا معرفي كننده بروكر در بيش از بيست كشور در  سراسر جهان است كه كشور ايران هم يكي از اين كشور هاست و تيم فاركس حرفه اي به عنوان معرف رسمي اين بروكر يا همان IB، به معامله گران ايراني خدمات متنوعي ارائه مي‌دهد و به راحتي مي‌توانيد با راهنمايي كامل به ثبت نام بروكر آي سي ام بروكرز بپردازيد.

امنيت سرمايه IcmBrokers
جهت امنيت كامل وجوه سرمايه گذاران و معامله گران، بروكر Icmb تمام سپرده‌هاي معامله گران و سرمايه گذاران خود را نزد مؤسسات مالي داراي اعتبار و جايگاه بالا و تضمين شده نگه مي‌ دارد و همين امر باعث امنيت كامل سرمايه ي سرمايه گذاران مي شود .

به علاوه اين بروكر پيوندهاي مستقيمي را به صرافي ها و بخش هاي خزانه داري بانك هاي بزرگ ايجاد كرده است تا قيمت هاي واقعي و رقابتي را ارائه دهد. پيشرفت فناوري ذاتي در آي سي ام تريدر بروكر پلتفرم معاملاتي ، تغذيه كردن قيمت را تثبيت مي كند و اسپردهاي ثابت را بيشتر محدود مي كند .

پلتفرم معاملاتي فاركس icmb    
تمامي معامله گران قادر هستند از پلتفرم معاملاتي ICM Brokers براي دسترسي به بازارها استفاده كنند و به ورود به سايت آي سي ام بروكرز بپردازند. اين پلتفرم يك سيستم چند محصولي واقعي مدرن با دارايي هاي مختلف و متنوع است كه قادر است هزاران تراكنش را به طور همزمان مديريت كند. اين موارد و ويژگي ها باعث محبوبيت بسيار زياد اين پلتفرم در ميان سرمايه گذاران حرفه اي و خرده فروش شده است .

icm broker بروكر، براي انجام معاملات كاربران خود ، متاتريد 4 ( icm broker mt4 ) را به عنوان نرم افزار معاملاتي اي سي ام انتخاب نموده است . اين پلتفرم ( متاتريد 4 ) ساده و محبوب تريدرها است و داشتن اين پلتفرم به عنوان نرم افزار معاملاتي آي سي ام بروكرز براي كارگزار يك امتياز به شمار مي رود .

متاتريد 4 تمامي امكانات مورد نياز يك كاربر براي انجام معاملات خود و يا تحليل و بررسي روند ها ، در اختيار وي قرار مي دهد . به علاوه سرعت بالاي متاتريدر 4 نيز يكي ديگر از مزيت هاي اين پلتفرم به عنوان نرم افزار معاملاتي اي سي ام بروكرز مي باشد و عدم پشتيباني از متاتريدر 5 را نميتوان به عنوان يكي از معايب حساب كرد .

 

براي افتتاح حساب در بروكراي سي ام بروكرزicm brokers اينجا را كليك كنيد.

 

معامله گران براي دانلود و icmbrokers نصب متاتريدر 4 اي سي ام بروكرز تنها كافيست از لينك هاي زير استفاده كنند:

دانلود متاتريدر 4 براي گوشي اندرويد   

 دانلود متاتريدر 4 براي گوشي آيفون   

  دانلود متاتريدر 4 نسخه ي ويندوز    

  دانلود متاتريدر 4 نسخه ي مك او اس

 

 

ويژگي هاي icmbrokers بروكر
شرايط ويژه و جذاب براي معامله گران، مخصوصا براي معامله بر روي نماد هاي طلا ، نفت و همينطور داوجونز كه اين شرايط بروكر آي سي ام را در مقايسه با مابقي بروكر ها خاص مي كند .
مناسب بودن معامله در اين بروكر مخصوصا براي معامله گران لحظه اي ، آن هم به دليل سرعت بسيار بالا و همينطور اجراي بدون ريكوت تمامي معاملات . به نوعي با ثبت نام بروكر آي سي ام بروكرز مي توان براي معاملات اسكالپينگ استفاده كرد و دريافت سود داشت
انجام واريز و برداشت در اين بروكر با راحت ترين و سريع ترين روش ها. پس تمامي معامله گران با هر شرايطي كه دارند و همينطور در هر نقطه از دنيا قابليت انجام راحت واريز و برداشت را خواهند داشت .
ارائه نماد هاي معاملاتي متنوع و متفاوت از جمله جفت ارز ها ، كالا ها ، فلزات همچون طلا و شاخص هاي نزدك و داوجونز
اسپرد ثابت اين بروكر (3 پيپ) در معاملات نماد هاي طلا ، نفت و داوجونز
سرعت بسيار بالاي اين بروكر براي انجام معاملات كه نتيجه ي سرور هاي قوي اين بروكر مي باشد .

براي افتتاح حساب در بروكراي سي ام بروكرزicm brokers اينجا را كليك كنيد.


معتبر بودن بروكر icmbrokers
هميشه گفته مي شود رگوله داشتن نشان دهنده اعتبار يك كارگزاري است اما با گذشت زمان، به راحتي مشاهده شد كه اين موضوع هميشگي نيست و گاها بروكر هايي ديده شده اند كه با وجود داشتن رگوله، نارضايتي بسيار از طرف مشتريان داشته‌اند. پس مي توان يكي از اصلي ترين ملاك ها براي اعتبار يك بروكر را رضايت مشتريان دانست.

سايت icmbrokers با بيش از 15 سال سابقه در دنياي فاركس توانسته رضايت مشتريان را كسب كند و بازخورد مثبتي را از طرف آن ها دريافت كند كه همين موضوع موجب تاييد اعتبار بروكر icm capital است . به علاوه رگوله بروكر icm هم براي ساكنين ايران VFSC است .

ريبيت يا بونوس بروكر ( icmbrokers bonus )
برخلاف اكثر بروكر ها كه در حال حاضر بونوس ها و ريبيت هايي براي مشتريان خود در نظر گرفته اند آي سي ام بروكر متاسفانه بونوسي را به معامله گران خود ارائه نمي دهد. اين را مي‌توانيد با ورود به سايت آي سي ام بروكرز مشاهده كنيد.

اما نگران نباشيد چون فاركس حرفه اي به عنوان آي بي معتبر بروكر آي سي ام به تمامي مشتريان خود در برور اي سي ام بروكرز در راستاي ارتقاء سطح كيفي خود اقدام به پرداخت 5 دلار در هر لات مي كند يعني هر معامله Spot مانند ارزها و طلا كه انجام شود و بسته شود، بابت هر لات معامله 5 دلار پرداخت مي شود. اين پرداخت همان ريبيت فاركس حرفه اي بابت معاملات مي باشد.

 

براي افتتاح حساب در بروكراي سي ام بروكرزicm brokers اينجا را كليك كنيد.

 

به طور مثال در صورتي كه معامله اي به ارزش 10 لات انجام بگيرد ، مبلغ 50 دلار به عنوان ريبيت به معامله گر پرداخت مي شود كه نكته ي قابل توجه اين مبلغ اين است كه معامله گر به راحتي مي تواند مبلغ را برداشت كند

چطور ريبيت را دريافت كنيم ؟
معامله گران در صورتي كه ثبت نام بروكر آي سي ام بروكرز را توسط فاركس حرفه اي انجام دهند و در ليست مشتريان فاركس حرفه اي قرار بگيرند جز افراد دريافت كننده ي ريبيت به حساب مي آيند .

پس از آن تنها كافيست در روز هاي 28 ام تا 4 ام هر ماه درخواست ريبيت خود را به آدرس ايميل [email protected] ارسال كرده و در 4 روز اول هر ماه منتظر دريافت ريبيت خود باشند .

براي كسب اطلاعات بيتشر در مورد بونوس ها و طرحهاي تشويقي بروكر آي سي ام مي توانيد از طريق كانال تلگرام فاركس حرفه اي اطلاعات به روزي را كسب كنيد.

 

خدمات واريز و برداشت ريالي در اي سي ام بروكرز
با بررسي سايت icmbrokers متوجه خواهيد شد كه براي واريز در بروكر آي سي ام، تنها به وسيله واريز ريالي و از طريق تاپ چنج و همچنين مبلغ بالاي 100 دلار امكان پذير مي باشد .

تيم فاركس حرفه اي براي راحتي و سهولت در واريز و برداشت وجه روش هاي متفاوتي را خدمت كاربران و مشتريان خود ارائه مي دهد كه برداشت ريالي آي سي ام بروكرز هم يكي از اين روش هاست . در ادامه به بررسي تمامي روش ها امكان پذير براي واريز و برداشت مي پردازيم .

 

براي افتتاح حساب در بروكراي سي ام بروكرزicm brokers اينجا را كليك كنيد.

 

واريز و برداشت از طريق كيف پول هاي الكترونيكي
واريز يا برداشت  از طريق پول هاي الكترونيكي  ( وب ماني و پرفكت ماني )  مي باشد . حداقل مبلغي كه مي بايست براي بار نخست پرداخت گردد 100 دلار مي باشد . در نوبت هاي بعد اين مبلغ به 50 دلار كاهش مي يابد

واريز از طريق ارز هاي ديجيتال
يكي ديگر از روش هاي واريز و برداشت آسان اين بروكر استفاده از ارز هاي ديجيتال پس از ورود به سايت آي سي ام بروكرز است. به اين شكل كه معامله گران قادر هستند با واريز ارز هايي كه در ادامه نام برده شده و يا برداشت اين ارز ها ، سرمايه خود را واريز و يا برداشت كند .

ارز هاي ديجيتالي كه اين بروكر از آن ها پشتيباني مي كند عبارت اند از :

بيت كوين ، اتريوم ، تتر ، ريپل ، بيت كوين كش و ترون

حداقل مبلغي كه مي بايست براي براي بار نخست پرداخت گردد 100 دلار مي باشد . در نوبت هاي بعد اين مبلغ به 50 دلار كاهش مي يابد .

واريز و برداشت از طريق تاپ چنج
صرافي تاپ چنج امكان واريز و برداشت وجه را براي بروكر آي سي ام icm brokers فراهم مي كند . به اين صورت كه معامله گران با پرداخت ريالي به صرافي تاپ چنج و انتقال سرمايه به بروكر آي سي ام قادر هشتند حساب خود را در اين بروكر شارژ كنند . حداقل مبلغي كه مي بايست براي براي بار نخست پرداخت گردد 100 دلار مي باشد . در نوبت هاي بعد اين مبلغ به 50 دلار كاهش مي يابد .

براي واريز و يا برداشت از اين روش كافي است پس از ثبت نام بروكر آي سي ام بروكرز كاربران با استفاده از ايميل و رمز عبور كه در بروكر آي سي ام ثبت نام كرده اند ، مي توانند وارد سايت تاپ چنج شوند .

 

براي افتتاح حساب در بروكراي سي ام بروكرزicm brokers اينجا را كليك كنيد.

 

واريز و برداشت از طريق حواله
واريزي و برداشت از طريق حواله براي افراد مقيم خارج از ايران مي باشد. در اين روش معامله گران مي توانند از طريق حواله ماني گرام يا وسترن يونيون واريزي و برداشت خود را انجام دهند .

تحويل حضوري دلار نقدي آي سي ام بروكرز
قابليت تحويل دستي دلار (حداقل 1000 دلار) فقط در تهران، تركيه، گرجستان، اكراين، كانادا، امارات و ساير كشورها فراهم شده.

 

انواع حساب در بروكر  icm
به طور كلي تمامي حساب هاي معاملاتي در اين بروكر در دو زيرمجموعه حساب هاي معاملاتي دمو يا نسخه آزمايشي و ريل يا واقعي تقسيم مي شود كه هر يك زير مجموعه هايي دارند. در ادامه به بررسي انواع حساب ها بروكر icm trader با ورود به سايت آي سي ام بروكرز و زير مجموعه ها خواهيم پرداخت.

 

 

حساب هاي معاملاتي ريل
حساب هاي معاملاتي ريل يا همان واقعي هميشه بهترين راه براي آغاز معاملات براي معامله گران مبتدي بوده است، از آنجا كه شما بايد تمامي و جنبه هاي معامله را براي آموزش در نظر بگيريد، يكي از مهم ترين اين جنبه ها كنترل احساسات است كه تنها در اين دسته از حساب ها قابل مشاهده مي باشد و پس از ثبت نام بروكر آي سي ام بروكرز با آن مواجه خواهيد شد.

در ماه فوريه سال 2023 بروكر آي سي ام بروكرز تغييراتي در حساب استاندارد و حساب پرايم خود داده است كه در بخش مربوطه مي‌توانيد جزئيات آن را مشاهده كنيد:

براي افتتاح حساب در بروكراي سي ام بروكرزicm brokers اينجا را كليك كنيد.

 

انواع حساب هاي معاملاتي ريل
اين دسته از حساب ها در سايت icmbrokers سه زير مجموعه دارند:

حساب هاي ميكرو و استاندارد ، حساب هاي پرايم و حساب هاي حرفه اي كه البته زيرمجموعه آخر يعني حساب هاي حرفه اي در حال حاضر ارائه نمي شود .

لازم به ذكر است كه تمامي حساب هاي معاملاتي ريل تنها در پلتفرم متاتريدر 4 ارائه مي شوند.

در ادامه ابتدا جدول خلاصه اي از اين دسته از حساب ها مشاهده ميكنيد و سپس به بررسي جزئي هر يك ميپردازيم.

 

طبقه بندي حساب 
حساب ميكرو استاندارد
اكانت پرايم
حساب حرفه اي
پلتفرم
متاتريدر 4
متاتريدر 4
متاتريدر 4
حداقل سرمايه براي شروع
100 دلار
100 دلار
5000 دلار
اسپرد
ثابت:به اندازه 2 پيپ
ثابت:كمتر از 1.6 پيپ
شناور: كمتر از 0.5 پيپ
حداكثر لوريج
اهرم 1:400
اهرم 1:200
اهرم:1.100
لوريج شناور
بله
بله
خير
اسليپيج
خير
بله
بله
سواپ
خير
خير
بله
اجرا
آني
بازار
بازار
اجراي معاملات
اتوماتيك
اتوماتيك
اتوماتيك
ليكوييديتي
خودكار در 0% نسبت حقوق صاحبان /مارجين
خودكار در 0% نسبت حقوق صاحبان/مارجين
خودكار در 10% نسبت حقوق صاحبان/مارجين
فاركس اسپات
بله
بله
بله
فلزات اسپات
بله
بله
بله
معاملات آتي فلزات فرابورس 
بله
بله
خير
معاملات آتي فرابورس
بله
بله
بله
سي اف دي ها 
بله
بله
خير
حداقل اندازه لات 
0.01 از يك لات استاندارد
0.01 از يك لات استاندارد
1 از يك لات استاندارد
حداكثر اندازه لات
100 از يك لات استاندارد
100 از يك لات استاندارد
100 از يك لات استاندارد
حداكثر پوزيشن باز
بدون محدوديت
بدون محدويت
بدون محدوديت
نمودار ها و پلتفرم ها 
بله
بله
بله
گزارش هاي پژوهشي
بله
بله
بله
معاملات با تلفن همراه
بله
بله
بله
ارز حساب
دلار آمريكا
دلار آمريكا
دلار آمريكا
 

حساب هاي معاملاتي ميكرو و استاندارد  Standard account
همانطور كه در بالا هم ذكر شد حساب هاي معاملاتي ميكرو استاندارد در پلتفرم متاتريدر 4 قرار دارند.

از ديگر ويژگي هاي اين حساب ها ميتوان به شروع معاملات در اين بروكر با حداقل مبلغ 100 دلار آن هم توسط آي بي آي سي ام يعني فاركس حرفه اي اشاره كرد. به علاوه اسپرد ثابت بودن اين حساب آن هم به ميزان 2 پيپ ديگر ويژگي حساب هاي استاندارد و ميكرو است .

در اين دسته از حساب ها معامله گران پس از ثبت نام بروكر آي سي ام بروكرز قادر به دريافت لوريج 1:400 مي باشند كه به نوعي بالاترين لوريج در آي سي ام بروكر است .

براي افتتاح حساب در بروكراي سي ام بروكرزicm brokers اينجا را كليك كنيد.

 

اين لوريج شناور است . به صورتي كه اگر مبلغ سرمايه ي معامله گري كه قصد باز كردن پوزيشن را دارد تا 2000 دلار باشد در اين حالت لوريج اعمال شده براي جفت ارز ها 1:200 مي باشد اين در صورتي است كه همين لوريج براي معاملات نماد هاي شاخص و كالا ها 1:100 مي باشد . با اين وجود ذكر شد كه لوريج اين حساب ها قابليت افزايش تا 1:400 را دارد پس معامله گران در صورتي كه قصد افزايش آن را داشته باشند تنها كافيست درخواست افزايش لوريج را دهند .

همينطور اسليپيج (Slippage) و سواپ (Swap) نيز در اين دسته از حساب ها قرار گرفته نشده است .

نكته قابل ذكر ديگر در رابطه با اين حساب ها Instant Execution بودن معاملات در اين حساب ايت كه موجب بالا بودن سرعت معاملات مي شود، همينطور اجراي معاملات نيز به صورت خودكار انجام مي گيرد .

حداقل اندازه هر معامله كه معامله گر قصد باز كردن آن را دارد ميبايستي 0.01 لات باشد كه اين ميزان برابر با حداقل اندازه در دسته بندي حساب هاي پريم نيز مي باشد . حداكثر اندازه ي اين معاملات نيز در حساب هاب ميكرو و استاندارد 100 لات مي باشد .

در اين نوع حساب هاي icmbrokers معامله گران قابليت انجام معاملات خود بر روي فارك ، فلزات و معاملات فرابورس آتي فلزات و آتي و همينطور سي اف دي ها را دارند . واحد پولي معاملاتي در اين حساب ها دلار آمريكا مي باشد و حساب با اين واحد افتتاح مي شود .

لازم به ذكر است كه معامله گر بلافاصله بعد از انجام افتتاح حساب در دسته بندي ريل ، حسابش به صورت پيش فرض از نوع استاندارد مي باشد كه فرد در صورت علاقه به تغيير نوع حساب تنها كافيست با ايجاد درخواست تغيير ، حساب خود را به پرايم تغيير دهد.

 

آپديت فوريه سال 2023: طبق اعلام بروكر آي سي ام بروكرز به تازگي تغييراتي در شرايط حساب استاندارد ايجاد شده است كه در زير جزئيات آن را براي شما آورده‌ايم:

نمادهاي اسپات فاركس در آي سي ام بروكرز در حين بسته بودن بازار CFDهاي فيوچرز و تعطيلات رسمي، بسته خواهند بود.
تمام پوزيشن هاي باز نمادهاي فاركس و فلزات اسپات اگر بيش از 365 روز باز بمانند، شامل پرداخت هزينه شبانه Overnight خواهند شد.
 تمام دستورهاي در حال انتظار مربوط به نمادهاي فاركس و فلزات اسپات در شرايط فعال تا زمان لغو شدن (Good Till Cancelled) قرار مي‌گيرند و امكان اسليپيج براي آنها در هنگام زمان باز شدن بازار و تعطيلات وجود خواهد داشت.
تمام پوزيشن هاي باز مربوط به نماد نقره اسپات زماني كه بيش از 90 روز باز باقي بمانند، شامل هزينه شبانه خواهند شد.
قبل از ورود به سايت آي سي ام بروكرز آگاه باشيد كه تمام دستورهاي در حال انتظار CFD هاي فيوچرز در شرايط فعال تا زمان لغو شدن (Good Till Canceled) و در معرض اسليپيج قرار خواهند گرفت.
اجازه بستن يك جهت از پوزيشن‌هاي پوششي Hedged بر اساس مارجين آزاد در دسترس داده خواهد شد. اين قانون جديد كاربران آي سي ام بروكرز را در مقابل ريسك نقد شدن حساب آنها محافظت مي‌كند.
حداكثر تعداد دستورهاي باز و دستورهاي در حال انتظار به طور همزمان به 200 دستور محدود مي‌شود.
هزينه شبانه براي فلزات اسپات و فاركس اسپات از سوم جولاي 2023 اعمال مي‌شود و بر اساس تاريخ باز شدن پوزيشن محاسبه مي‌شود. پيشنهاد مي‌كنيم كاربراني كه پوزيشن‌هاي باز قديمي‌تر از 1 سال دارند، براي اجتناب از هزينه شبانه قبل از سوم جولاي 2023 براي بستن پوزيشن اقدام كنند.
 براي افتتاح حساب در بروكراي سي ام بروكرزicm brokers اينجا را كليك كنيد.

 

حساب هاي معاملاتي پرايم  Prime account
همانطور كه گفته شد حساب هاي معاملاتي پرايم نيز همچون حساب هاي استاندارد و ميكرو در پلتفرم متاتريدر 4 قرار دارند و با ثبت نام بروكر آي سي ام بروكرز به آن دسترسي پيدا مي‌كنيد.

ويژگي بعد كه مي توان آن را ذكر كرد اين است كه در اين حساب ها ميتوان به شروع معاملات در بروكر آي سي ام فقط با مبلغ 100 دلار آن هم توسط آي بي آي سي ام ، يعني فاركس حرفه اي پرداخت. علاوه بر اين مي توان به اسپرد ثابت بودن اين حساب آن هم ميزان كمتر از 1.6 پيپ به عنوان ويژگي بعد اشاره داشت.

در دسته حساب هاي معاملاتي پرايم معامله گران قادر به دريافت لوريج 1:200 مي باشند كه به نوعي يكي از لوريج هاي نسبتا خوب در آي سي ام مي باشد. اين موضوع قابل ذكر است كه اين لوريج نيز همانند لوريج در حساب هاي معاملاتي ميكرو و استاندارد شناور است. همينطور اسليپيج (Slippage) در اين نوع حساب قرار گرفته شده در صورتي كه سواپ (Swap  ) در اين دسته از حساب ها قرار گرفته نشده است.

نكته قابل ذكر ديگر در رابطه با اين حساب ها Market Execution بودن معاملات در اين حساب است كه اين موضوع يكي از تفاوت هاي اين حساب با حساب هاي استاندارد مي باشد .

حداقل اندازه هر معامله كه معامله گر قصد باز كردن آن را دارد نيز همچون حساب هاي استاندارد ميبايستي 0.01 لات باشد . به علاوه حداكثر اندازه ي اين معاملات نيز در حساب هاي پرايم همانند حساب هاي ميكرو 100 لات مي باشد .

در اين نوع حساب ها در سايت icmbrokers هم معامله گران همچون حساب هاي استاندارد قابليت انجام معاملات خود را بر روي فاركس ، فلزات و معاملات فرابورس آتي فلزات و آتي و همينطور سي اف دي ها را دارند . و مورد آخر واحد پولي معاملاتي در اين حساب ها دلار آمريكا مي باشد و حساب با اين واحد افتتاح مي شود .

 

براي افتتاح حساب در بروكراي سي ام بروكرزicm brokers اينجا را كليك كنيد.

 

اين حساب از نوع اسپرد شناور Floating Spread مي باشد و اسپرد آن از 1.2 الي 1.5 پيپ شروع مي شود. نوع معاملات آن Market Execution يا معاملات بازار است و بروكر در نزديك ترين قيمت به سفارش شما اقدام به گرفتن پوزيشن مي كند.

نكته : در اين حساب در آخر هفته حدود سود و ضرر يا Take Profit و يا Stop Loss حذف نمي شود.

 

آپديت فوريه سال 2023: طبق اعلام بروكر آي سي ام بروكرز به تازگي تغييراتي در شرايط حساب پرايم ايجاد شده است كه در زير جزئيات آن را براي شما آورده‌ايم:

اسپردهاي اسپات فاركس تا حداقل 1.2 پيپ كاهش پيدا مي‌كنند.
اسپردهاي مربوط به اسپات فلزات و اسپات فاركس به اسپرد بازار (Market Spread) تغيير خواهد كرد.
تمام پوزيشن هاي باز نمادهاي فاركس و فلزات اسپات اگر بيش از 365 روز باز بمانند، شامل پرداخت هزينه شبانه Overnight خواهند شد.
تمام پوزيشن هاي باز مربوط به نماد نقره اسپات زماني كه بيش از 90 روز باز باقي بمانند، شامل هزينه شبانه خواهند شد.
تمام دستورهاي در حال انتظار در معرض اسليپيج خواهند بود.
امكان بستن يك جهت از پوزيشن‌هاي پوششي Hedged بر اساس مارجين آزاد در دسترس داده خواهد شد. اين قانون جديد كاربران آي سي ام بروكرز را در مقابل ريسك نقد شدن حساب آنها محافظت مي‌كند.
حداكثر تعداد دستورهاي باز و دستورهاي در حال انتظار به طور همزمان به 200 دستور محدود مي‌شود.
هزينه شبانه براي فلزات اسپات و فاركس اسپات از سوم جولاي 2023 اعمال مي‌شود و بر اساس تاريخ باز شدن پوزيشن محاسبه مي‌شود. پيشنهاد مي‌كنيم كاربراني كه پوزيشن‌هاي باز قديمي‌تر از 1 سال دارند، براي اجتناب از هزينه شبانه قبل از سوم جولاي 2023 براي بستن پوزيشن اقدام كنند.
 براي افتتاح حساب در بروكراي سي ام بروكرزicm brokers اينجا را كليك كنيد.

حساب هاي معاملاتي حرفه اي يا پرميوم 
Professional account ( اين حساب وجود ندارد و ارائه نمي شود)
در ابتدا نياز است كه اين نكته را ذكر كنم كه در حال حاضر بروكر آي سي ام اين دسته از حساب ها را ارائه نمي دهد اما براي آشنايي بيشتر معامله گران ما به بررسي اطلاعات اين دسته از حساب ها نيز ميپردازيم

اطلاعات مشترك حساب هاي معاملاتي حرفه اي با دو دسته حساب قبلي كه به معرفي آن ها پرداختيم در موارد زير است :
پلتفرم معاملاتي حساب هاي حرفه اي متاتريدر 4 است .
اجراي معاملات به صورت اتوماتيك انجام مي پذيرد .
واحد ارز معاملاتي اين حساب دلار آمريكا است .
تعداد پوزيشن باز به صورت نا محدود مي باشد .
حداكثر اندازه لات يك معامله 100 لات است .
تفاوت اين حساب با حساب هاي استاندارد و ميكرو و حساب هاي پرايم :
حداقل واريزي براي شروع معاملات در حساب هاي پرميوم 5000 دلار است .
شناور بودن اسپرد اين دسته از حساب ها آن هم به ميزان كمتر از 0.5 پيپ
لوريج ثابت حساب آن هم به ميزان 1:100
سواپ فري نبودن حساب
امكان انجام معاملات CFD ها در حساب هاي حرفه اي امكان پذير نيست .
حداقل اندازه ي لاتيك معامله 1 لات است .
امكان انجام معاملات آتي فلزات فرابورس در اين دسته از حساب ها وجود ندارد.
 

 

حساب معاملاتي دمو بروكر آي سي ام (icm brokers demo)
تقريبا اكثر بروكر ها بخشي را با عنوان دمو براي معامله گران در نظر ميگيرند  كه اين حساب ها تنها به منظور آشنايي معامله گران با پلتفرم معاملاتي آي سي ام مي باشد و معامله گران ياد ميگيرند چطور از اين پلتفرم استفاده كنند و با ويژگي هاي پلتفرم آشنا مي شوند . اي موضوع به نوعي براي معامله گران مفيد است اما همه مي دانند براي يادگيري درست معاملات ، معامله گر نياز دارد در فضاي ريل و واقعي قرار گيرد تا تمامي جنبه هاي مورد نياز براي تبديل شدن به يك معامله گر حرفه اي را كسب كند .

 

براي افتتاح حساب در بروكراي سي ام بروكرزicm brokers اينجا را كليك كنيد.

 

اين كار حتما نياز نيست با سرمايه ي بالا شروع شود و مي تواند با حداقل سرمايه و ورود به سايت آي سي ام بروكرز انجام شود. از طرفي در حساب هاي دمو معمولا معامله گران با شرمايه هاي بالا مثل 1000 و بالاتر تريد هاي خود را انجام مي دهند كه اين كار هم به نوعي مي تواند براي روند يادگيري معامله گر مضر باشد .

عملا استفاده از حساب هاي دمو را ميتوان به يادگيري بازي بيليارد با بازي هاي تلفن همراه تشبيه كرد كه شما با آن بازي قادر هستيد تنها بعضي قوانين كلي بازي را متوجه شويد اما به هيچ وجه ياد نميگيريد در دنياي واقعي بيليارد بازي كنيد تا زماني كه آن را امتحان كنيد . پس پيشنهاد تيم فاركس حرفه اي به شما در ابتدا به شما آغاز با حساب دمو تنها تا زماني كه با پلتفرم آشنا شويد است و پس از آن شروع به معاملات ريل با حداقل سرمايه براي تكميل يادگيري است .

نماد هاي معاملاتي كارگزاري icm
كارگزاري آي سي ام بروكرز از تعدادي نماد هاي معاملاتي متنوع براي استفاده معامله گران استفاده مي كند كه در ادامه اين نماد ها را نام مي‌بريم :

با ثبت نام بروكر آي سي ام بروكرز، مشاهده خواهيد كرد كه در پلتفرم معاملاتي از 20 جفت ارز فاركس پشتيباني مي‌شود. به علاوه معامله گران قادر به انجام معاملات خود بر روي سهام 8 شركت بزرگ بين المللي مي باشند از جمله شركت هاي مايكروسافت و سيتي گروپ.

نماد هاي طلا و نقره نيز 2 نماد فلزات اين بروكر است كه به صورت اسپات در اين بروكر قابل معامله است .

به علاوه نفت و گاز طبيعي و همينطور شاخص هايي همچون NASDAQ و FTSE 100

كريپتوكارنسي يا رمزارز ها در آي سي ام بروكرز icmb
سايت icmbrokers در حال حاضر امكان معامله رمزارزها يا كريپتوكارنسي را فراهم نمي‌كند و تمركز خود را بر روي جفت ارزهاي فاركس، سهام، طلا و نفره و شاخص هاي مختلف گذاشته است.

 

براي افتتاح حساب در بروكراي سي ام بروكرزicm brokers اينجا را كليك كنيد.

 

با توجه به افزايش روزافزون محبوبيت رمزارزها و درخواست مشتريان اين بروكر، ممكن است در آينده اين امكان در بروكر آي سي ام بروكرز ممكن شود.

چرا پيشنهاد مي شود معاملات طلا را در بروكر آي سي ام انجام دهيد؟
معاملات طلا به عنوان يكي از پر طرفدار ترين و محبوب ترين نماد هاي معاملاتي آي سي ام بروكرز فاركس هميشه مورد توجه معامله گران بوده و هست . طلا در بازار هاي مالي داراي موقعيتي قابل توجه با نقدينگي بسيار بالا مي باشد .

با ورود به سايت آي سي ام بروكرز، اين بروكر نيز با ايجاد شرايطي منحصر به فرد و ويژه براي معامله گران، شرايط خوبي براي انجام معاملات ايجاد كرده است كه از جمله اين شرايط مي توان به اسپرد ثابت 3 پيپ اشاره كرد .

ميزان لوريج كارگزاري icm brokers
آي سي ام بروكر ابتدا با چك كردن موجودي حساب معامله گر، به كاربر ضريب هاي لوريج متفاوتي را پيشنهاد مي دهند. لوريج هاي پيشنهادي به صورت زير مي باشد :

كاربراني كه موجودي كمتر از 2 هزار دلار داشته باشند ، مي توانند از لوريج 1:400 استفاده كنند.

كاربراني كه  موجودي آن ها بين 2000 تا 6000 دلار باشند ، مي توانند از لوريج 1:200 استفاده كنند.

همچنين كاربراني كه موجودي آن ها بالاي 6 هزار دلار باشد، مي توانند از لوريج 1:100 استفاده كنند.

 

براي افتتاح حساب در بروكراي سي ام بروكرزicm brokers اينجا را كليك كنيد.

 

علت پايين بودن لوريج كارگزاري اي سي ام بروكرز icmbrokers
ضريب اهرمي ( لوريج ) نوعي اعتبار حساب مي باشد ( مانند وام ) كه به وسيله كارگزاري پس از ثبت نام بروكر آي سي ام بروكرز در اختيار كاربر قرار داده مي شود . اين اعتبار باعث مي شود افرادي كه حتي داراي سرمايه اوليه كم مي باشند ، قادر به دريافت سود بيشتري هستند .

اين موضوع نيز بايد در نظر گرفت كه با بالا رفتن ضريب اهرم ( لوريج ) ، علاوه بر سود ريسك معامله نيز افزايش پيدا مي كند . به عبارت ديگر هر چقدر ميزان ضريب، بالاتر باشد درصد سود و زيان نيز افزايش مي يابد . از طرف تيم مجرب و با سابقه فاركس حرفه اي به افرادي كه داراي تجربه كمي در معاملات مي باشند ، توصيه مي شود براي استفاده از لوريج ، ضريب هاي پايين استفاده كنند . استفاده از ضريب هاي بالا ممكن است باعث ضرر مالي يا حتي منفي شدن حساب گردد .

بروكر آي سي ام بروكرز افتتاح حساب icmbrokers
 

 

افتتاح حساب آي سي ام بروكرز در سايت icmbrokers بسيار ساده مي باشد. كاربران و معامله گراني كه قصد دارند در اين بروكر ثبت نام كنند كافي است با برقراري ارتباط با آي بي اين بروكر يعني فاركس حرفه اي و ارسال تنها يك مدرك شناسايي ثبت نام خود را در كمتر از 1 دقيقه انجام دهند

تنها يكي از مدارك شناسايي براي افتتاح حساب كفايت مي كند: كارت ملي ( پشت و روي كارت ) – شناسنامه – پاسپورت كه حتما امضا شده باشد.

اسكن رنگي كارت شناسايي.
چنانچه پاسپورت موجود نيست ميتوانيد از اسكن پشت و روي كارت ملي يا اسكن شناسنامه استفاده كنيد.
اسم و فاميل كامل ، شماره تماس ، آدرس محل كار يا سكونت و كد اي بي 161800 را به [email protected] ارسال گردد. حتما مدارك شناسايي را هم در ايميل ارسالي ضميمه  كنيد.
نمونه امضاء كه در پاسپورت يا فرم تكميل شده موجود است در هنگام برداشت مورد استفاده قرار مي گيرد.
 تذكر: با توجه به اينكه حد سود و حد زيان در اين بروكر گارانتي شده، يعني اينكه بعد از اينكه شما پوزيشني را باز مي كنيد و حدود سود و زيان را مشخص مي كنيد، در هر نوع نوسان و در هر سرعتي از بازار كه قيمت به حدود مشخص شده برسد، دقيقا در همان نقطه بسته مي شود.

با توجه به اين مزيت خاص، در پايان روز جمعه تمامي حدود سود و زيان و معاملات در حال انتظار حذف شده و نياز است كه در روز دوشنبه دوباره تنظيمات مورد نظر با ورود به سايت آي سي ام بروكرز انجام شود.

تذكر: افرادي كه از اكسپرت يا سيستم معاملات اتوماتيك در متاتريدر 4 استفاده مي كنند بايد در نظر داشته باشند كه حذف حدود سود و زيان و معاملات در حال انتظار، مي تواند در Magic Number تعبيراتي را بوجود آورد، پس حتما قبل از استفاده از اكسپرت به اين موضوع توجه داشته باشيد.

چنانچه در آي سي ام بروكرز حساب معاملاتي داريد، مي توانيد حساب معاملاتي خود را به ليست مشتريان فاركس حرفه اي منتقل كنيد و از كميسيون ريبيت بهره مند شويد. فاركس حرفه اي بابت تك تك معاملات در آي سي ام حداقل 5 دلار بابت هر لات پرداخت مي كند.

 

براي افتتاح حساب در بروكراي سي ام بروكرزicm brokers اينجا را كليك كنيد.

 

مزايا و معايب بروكر آي سي ام بروكرز icmbrokers
بروكر آي سي ام بروكرز مطمئنا داراي مزاياي بسياري براي معامله گران است اما مانند هر بروكر ديگري، بي نقص نيست و داراي معايبي است كه در زير به هر كدام از آنها اشاره كرده‌ايم و قبل از ثبت نام بروكر آي سي ام بروكرز بايد از آنها آگاه باشيد:

مهمترين مزاياي معامله با بروكر آي سي ام بروكرز:

پشتيباني از زبان فارسي
حساب هاي معاملاتي متنوع با ويژگي هاي مختلف
امكان واريز و برداشت از راه هاي مختلف از جمله واريز و برداشت ريالي
سابقه بالاي فعاليت در بازارهاي معاملاتي از سال 2007
قابليت معامله بدون سواپ
مهمترين معايب معامله با بروكر آي سي ام بروكرز:

پشتيباني مشتريان 24 ساعته و در 7 روز هفته در دسترس نيست
مشكلات سايت براي بخش فارسي
عدم امكان معامله رمزارزها يا كريپتوكارنسي ها
 

آموزش صفر تا صد فاركس آي سي ام بروكرز icm brokers
براي آموزش معامله در سايت icmbrokers آي سي ام بروكرز منابع مختلفي در سرتاسر اينترنت در دسترس است كه شما مي‌توانيد با استفاده از آنها به يادگيري icmbrokers farsi و همينطور icmbrokers mobile و ديگر جنبه‌هاي آن مانند نصب icmbrokers بپردازيد.

اگر سوال اولتان اين است كه icmbrokers چيست و چگونه از icmbrokers فارسي استفاده كنيد، ابتدا بهتر است اين مطلب را به طور كامل مطالعه كنيد و سپس سراغ نحوه انجام معاملات و آموزش 0 تا 100 فاركس برويد.

آموزش رايگان فاركس و اموزش كار در فاركس به صورت هاي مختلف از جمله آموزش فاركس pdf، آموزش بورس فاركس، آموزش فاركس براي مبتديان، دوره فاركس، پكيج آموزش فاركس، آموزش فاركس فراچارات، آموزش فاركس هومن مقراضي، نحوه خريد و فروش در فاركس و البته روش هاي سنتي تر مانند كتاب آموزش فاركس، دوره آموزش فاركس، آموزش تريد در فاركس و پيدا كردن بهترين آموزش فاركس در دسترس است.

بنابراين براي يادگيري فاركس شما بايد خودتان به جستجو بپردازيد و بهترين كارگزاري فاركس را از بين كارگزاري هاي فاركس انتخاب كرده و سپس به سراغ آموزش هاي پيشرفته تر مانند icmbrokers mt4، آموزش تصويري فاركس و فراچارت فاركس برويد.

 

براي افتتاح حساب در بروكراي سي ام بروكرزicm brokers اينجا را كليك كنيد.

 

پشتيباني مشتريان آي سي ام بروكرز icmbrokers
خدمات پشتيباني مشتريان بروكر آي سي ام بروكرز بروكرهاي فاركس ايران هر هفته از روز دوشنبه تا جمعه در ساعات كاري در دسترس مشتريان است.

اين پشتيباني مشتريان از 4 راه و روش مختلف انجام مي‌شود و شما مي‌توانيد طبق شرايط  خودتان از گزينه‌اي كه با آن راحت تر هستيد استفاده كنيد:

پشتيباني تلفني
چت زنده
پشتيباني از طريق ايميل
فرم ارتباط آنلاين از طريق وب سايت
با اينكه پشتيباني بروكر آي سي ام بروكرز به صورت همه روزه و 24 ساعته با ورود به سايت آي سي ام بروكرز در دسترس نيست ولي به دليل پشتيباني از زبان فارسي، براي ساكنان ايران يك پشتيباني مناسب محسوب مي‌شود.

ورود به سايت بروكر آي سي ام بروكرز
همانطور كه گفتيم آي سي ام بروكرز از زبان فارسي پشتيباني مي‌كند و مي‌توانيد با ورود به اين وبسايت گزينه زبان فارسي را انتخاب كنيد.

با اين حال در حال حاضر بخش فارسي زبان سايت بروكر داراي مشكلاتي است و در صورت ورود ممكن است با خطا مواجه شويد. همينطور نمي‌توان به راحتي و بدون فيلتر وارد وب سايت آي سي ام بروكرز شد.

مسابقات بروكر آي سي ام بروكرز | مسابقات icm
كارگزاري اي سي ام بروكرز icmbrokers در بين ليست بروكرهاي فاركس icmbrokers مسابقات و رقابت هاي جذابي را براي مشتريان خود برگزار مي‌كند و مي‌توانيد با ثبت نام بروكر آي سي ام بروكرز آنها را مشاهده كنيد.

در اين مسابقات امكان برنده شدن مبالغ بزرگي وجود دارد. برنده شدن در مسابقات كارگزاري icm brokers نيازمند معاملات موفقيت آميز در كابين آي سي ام بروكرز است و شما مي‌توانيد از نرم افزار معاملاتي اي سي ام بروكرز كمك بگيريد و با شارژ ريالي آي سي ام بروكرز و استفاده از ماشين حساب آي سي ام بروكرز، در جدول رده‌بندي معامله گران از بقيه معامله گران صرافي icm جلو بزنيد.

 براي افتتاح حساب در بروكراي سي ام بروكرزicm brokers اينجا را كليك كنيد.

بهترين بروكر فاركس اي سي ام بروكرز
اگر به دنبال بهترين بروكر فاركس ايران اي سي ام هستيد، مطمئنا بروكر اي سي ام بروكرز، يكي از بهترين مواردي است كه مي توانيد انتخاب كنيد.

با توجه به اينكه ساخت حساب بروكر icm آسان است و به راحتي مي‌توان به دانلود اي سي ام بروكرز يا دانلود برنامه icm trader پرداخت و با ورود به سايت آي سي ام بروكرز icm brokers به معامله پرداخت، اين براي ايرانيان مي‌تواند گزينه مناسبي باشد.

از آنجايي كه هيچ تخلف بروكر آي سي ام بروكرز در جايي ثبت و ديده نشده است و ريبيت اي سي ام بروكرز مناسب است، فاركس icm و يا كارگزاري icm brokers به عنوان يك بروكر معتبر شناخته مي‌شود و شركت اي سي ام بروكرز به يكي از بزرگترين بروكرهاي فاركس تبديل شده است.

 

سوالات متداول بروكر آي سي ام بروكز Icm Brokers
بروكر icm چيست | icm يعني چه
اي سي ام بروكر يك موسسه مالي با تخصص در اجراي خدمات آنلاين در تسويه حساب سرمايه گذاران خرده فروشي و سازماني است. ثبت نام بروكر آي سي ام بروكرز بسيار آسان است و خدمات متنوعي در اختيار شما قرار مي‌دهد.

آيا آي سي ام معتبر است ؟
اي سي ام بروكرز با بيش از 15 سال سابقه در دنياي فاركس توانسته رضايت مشتريان را كسب كند و بازخورد مثبتي را از طرف آن ها دريافت كند كه همين موضوع موجب تاييد اعتبار بروكر icm است .

ICMBrokers از چه پلتفرم معاملاتي استفاده مي كند ؟
متاتريدر 4 – MT4

انواع حساب در بروكر آي سي ام كاپيتال كدام هستند ؟
حساب ريل – حساب دمو در سايت icmbrokers

انواع حساب هاي ريل كدام هستند ؟
حساب استاندارد و ميكرو ، حساب پرايم ، حساب حرفه اي

آيا آي بي معتبري براي بروكر اي سي ام در ايران وجود دارد ؟
بله . فاركس حرفه اي با بيش از 17 سال سابقه در بازار هاي مالي آي بي بروكر آي سي ام است .

روش هاي واريز و برداشت در بروكر اي سي ام امريكا كدام هستند ؟
واريز و برداشت از طريق كيف پول هاي الكترونيكي
واريز از طريق ارز هاي ديجيتال
واريز و برداشت از طريق تاپ چنج
واريز و برداشت از طريق حواله
تحويل حضوري
براي افتتاح حساب و كسب اطلاعات بيشتر در زمينه بروكر اي سي ام روي لينك كليك كنيد و با مشاورين ما در واتساپ و تلگرام ارتباط برقرار كنيد.

 

 


ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: مزايا و معايب بروكر آي سي ام، معاملات بدون سواپ، ميزان لوريج icm brokers، نماد هاي معاملاتي icm، واريز و برداشت ريالي در اي سي ام، icmbrokers bonus، پلتفرم معاملاتي icmb،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۳:۵۷ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

صرافي ارز ديجيتال باي بيت ByBit

بررسي صرافي باي بيت ByBit
انتخاب يك صرافي ارز ديجيتال مناسب و امن يكي از چالش‌‌هايي است كه معامله گران و مشتريان رمزارزها با آن روبه‌رو هستند. از بين گزينه‌هاي مطرح صرافي ارز ديجيتال، باي بيت ByBit جزو مواردي است كه مي‌تواند نظر شما را جلب كند. سايت رسمي صرافي باي بيت از سال 2018 و به مدت تقريبا 5 سال در حال خدمت‌رساني به مشتريان خود است.

در همين مدت نسبتا كم صرافي باي بيت ByBit به يكي از پرطرفدارترين صرافي هاي ارز ديجيتال به صورت بين‌المللي تبديل شده است و توانسته مشتريان بسياري را به خود جذب كند. باي بيت به ارائه امكانات معاملاتي عالي از جمله معامله با لوريج مشهور است.

از آنجايي كه امكان معامله بدون نياز به احراز هويت باي بيت وجود دارد، بنابراين براي مشتريان ايراني و به طور كلي معامله گراني كه از داخل ايران سعي دارند به مبادله رمزارزها بپردازند، باي بيت يكي از گزينه‌هاي جذاب محسوب مي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.
|

با اين حال هر صرافي ارز ديجيتالي داراي نكات مثبت و نكات منفي خود است و براي اينكه بتوانيد بهترين انتخاب ممكن را انجام دهيد، شما بايد با تمام ويژگي‌هاي صرافي موردنظر آشنا شويد و بدانيد كه باي بيت مي‌تواند كدام نيازهاي معاملاتي شما را برطرف كنيد.

صرافي ByBit بدون شك از جمله صرافي‌هايي است كه ارزش آشنايي كامل را دارد. در اين مطلب با هم به ويژگي‌هاي اين صرافي، ثبت نام در صرافي باي بيت، نحوه استفاده از آن، نقاط قوت و ضعف، امكانات صرافي و موارد ديگر مي‌پردازيم تا در كمترين زمان ممكن نسبت به اين صرافي آگاهي پيدا كنيد.

✨سايت باي بيت ByBit
Bybit.com
?اپليكيشن موبايل
اندرويد و iOS
✔احراز هويت
اختياري
?انواع معامله
اسپات، فيوچرز، NFT
?امكان كپي معامله
بله
❗پشتيباني از زبان فارسي
خير
?كارمزد معاملات
بسيار كم
?پشتيباني مشتريان
24 ساعته در 7 روز هفته
تاريخچه و معرفي صرافي باي بيت ByBit
صرافي باي بيت توسط يك بروكر فاركس باتجربه به نام Ben Zhou در سال 2018 تاسيس شده است. او در سال 2016 به دنياي كريپتو علاقه‌مند شد و با توجه به پتانسيل بسيار بالاي اين بازار، علاقه خود را دنبال كرد و يك صرافي مدرن براي مشتريان در سايت رسمي ByBit ايجاد كرد.

در 5 سال فعاليت اين صرافي در دنياي كريپتوها، شاهد پيشرفت قابل ملاحظه‌اي بوده‌ايم كه نشان از موفقيت و اعتبار صرافي باي بيت دارد. در زير مي‌توانيد روند گسترش اين صرافي را در سالهاي اخير مشاهده كنيد:

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

2018 | تاسيس و آغاز خدمات رمزارزها، ارائه قراردادهاي هميشگي Perpetual بيت كوين

2019 | دستيابي به 10 درصد از حجم جهاني بيت كوين BTC، دستيابي به رتبه چهارم صرافي هاي ارز ديجيتال در دنيا، عضويت 8 هزار شركت كننده در مسابقات باي بيت بين‌المللي

2020 | عبور حجم روزانه معامله به بيش از 4 ميليارد دلار، اعلام همكاري با باشگاه بورسيا دورتمند

2021 | شروع به كار پلتفرم معاملاتي اسپات باي بيت، دستيابي به حجم معاملاتي 35 ميليارد دلار

2022 | همكاري با Oracle Red Bull Racing، ارائه آپشن‌هاي ETH و SOL با مارجين USDC

دفتر مركزي صرافي موفق باي بيت ByBit در دبي Dubai قرار دارد و اين صرافي همچين داراي دفاتري در كشور هنگ كنگ است. اين صرافي با نام رسمي Bybit Fintech Limited در جرايز ويرجين بريتانيا ثبت شده است و در حال فعاليت است.

 

اعتبار صرافي باي بيت ByBit
طبق سايت باي بيت ByBit، اين صرافي بر اساس سه پايه اصلي خدمات خود را ارائه مي‌كند: قابل اعتماد بودن، ارائه جديدترين محصولات و خدمات و فراهم كردن فرصت‌هاي معاملاتي ويژه پس از ثبت نام در صرافي باي بيت. خدمات باي بيت در بيش از 160 كشور دنيا در دسترس است و اين صرافي بيش از 16 زبان زنده دنيا را پشتيباني مي‌كند.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

در حال حاضر صرافي باي بيت با بيش از 10 ميليون كاربر از كشورهاي سرتاسر دنيا، پشتيباني مشتريان 24 ساعته در 7 روز هفته، ارائه بيش از 270 نماد براي معامله اسپات و بيش از 200 قرارداد هميشگي و سه ماهه فيوچرز در باي بيت، توانسته به يكي از موفق‌ترين صرافي هاي دنياي كريپتوكارنسي تبديل شود.

علاوه بر موسس باي بيت كه داراي بيش از 8 سال سابقه فعاليت در بازار فاركس است، ديگر اعضاي اين صرافي نيز بسيار باتجربه هستند و از شركت‌هاي مطرحي مانند Tencent، Morgan Stanley و غيره به اين صرافي ملحق شده‌اند. يكي از دلايل موفقيت اين صرافي همين تيم قدرتمند آن است كه امكان سودآوري در باي بيت به صورت مطمئن را براي مشتريان فراهم مي‌كند.

يكي از روش‌هاي سنجش اعتبار صرافي‌ها بررسي ليست‌هاي پلتفرم‌هاي معتبر مانند سايت CoinMarketCap است. در اين سايت، صرافي باي بيت در بين تمام صرافي‌هاي دنيا در حال حاضر در رتبه قابل‌توجه هشتم قرار گرفته است و اين نشان‌دهنده محبوبيت و اعتبار صرافي باي بيت است.

امنيت صرافي باي بيت ByBit
با توجه به كلاهبرداري‌ها و رويدادهاي هك سايت‌هاي بزرگ، بسياري از مشتريان رمزارزها براي انتخاب يك صرافي مناسب در شك و شبهه به سر مي‌برند. با اين حال سايت رسمي صرافي ByBit تا به حال در معرض هك شدن قرار نگرفته‌ است و از اين نظر داراي سابقه بسيار مثبتي است.

با وجود اين، هيچ صرافي وجود ندارد كه در برابر ريسك‌هاي كلاهبرداري و دزدي اطلاعات و سرمايه براي هميشه به صورت صد در صد مقاوم باشد. بنابراين شما بايد به عنوان مشتريان صرافي باي بيت، هميشه با اقدامات امنيتي و احتياطي را انجام دهيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

پلتفرم باي بيت تا به حال هيچ قطعي را از زمان شروع به كار تجربه نكرده است و به لطف ظرفيت فوق‌العاده 135 هزار تراكنش در ثانيه، به طور مداوم به مشتريان خود خدمات ارائه كرده است. توجه داشته باشيد كه تمام مبالغ در باي بيت به طور امني در كيف پول سرد باي بيت نگه‌داري مي‌شود.

در صورتي كه احيانا در آينده اين صرافي مورد حمله و هك قرار گيرد، طبق سايت اين صرافي، خسارت كامل مشتريان از طرف اين صرافي پرداخت خواهد شد. از اين نظر مي‌توان در مورد امنيت سرمايه در باي بيت اطمينان بالايي داشته باشيد.

اما به طور كلي ما پيشنهاد مي‌كنيم مبالغ خود را در صرافي‌هاي ارز ديجيتال ذخيره نكنيد و پس از اينكه معامله و تبادل شما انجام شد، سرمايه خود را خارج كرده و در كيف پول امن خودتان ذخيره كنيد تا احتمال از دست رفتن سرمايه خود را به حداقل برسانيد.

خدمات باي بيت ByBit براي مشتريان ايراني
اگر ساكن ايران هستيد، اولين سوالي كه در هنگام انتخاب يك صرافي خارجي بايد بپرسيد اين است كه آيا صرافي به كاربران ايراني خدمات ارائه مي‌كند يا خير. ثبت نام در صرافي باي بيت براي همه به راحتي قابل انجام است.

از آنجايي كه احراز هويت در باي بيت اجباري نيست و شما مي‌توانيد بدون اينكه نياز به ارائه مدارك هويتي داشته باشيد در آن فعاليت كنيد، امكان دارد كه با اقدامات مناسب از امكانات اين صرافي بهره بگيريد.

اما بايد توجه داشته باشيد كه در صورت مشكوك شدن باي بيت به شما، امكان بسته شدن حساب باي بيت شما وجود دارد. بنابراين پيشنهاد مي‌كنيم حتما در هنگام استفاده از سايت اين صرافي، از يك اين نام مجاز نمي باشد مناسب با آي پي ثابت بهره بگيريد تا اين صرافي تشخيص ندهد شما از داخل ايران در حال استفاده از خدمات آن هستيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

در حال حاضر بسياري از مشتريان ايراني از همين روش در حال استفاده از خدمات صرافي باي بيت هستند. با اين حال با توجه به اينكه كشور ايران در ليست تحريم‌هاي صرافي‌هاي خارجي قرار گرفته است، هميشه اين امكان وجود دارد كه حساب شما بسته شود. بنابراين بهتر است پس از استفاده از اين پلتفرم، مبالغ خود خارج كرده و در كيف پول خود ذخيره كنيد.

 

امكانات صرافي ارز ديجيتال باي بيت
باي بيت به بيش از 10 ميليون مشتري خود در سرتاسر دنيا دسترسي به معامله كريپتو در بازار اسپات، بازار ابزار مشتقه، آپشن‌ها و فيوچرز را ارائه مي‌كند و همينطور امكان معامله NFT نيز در اين صرافي وجود دارد. پس از ثبت نام در صرافي باي بيت مي‌توانيد از اين امكانات بهره بگيريد.

باي بيت همينطور ابزار متنوعي براي تحليل بازار رمزارزها در باي بيت ارائه مي‌كند. يكي از اين موارد بخش داده پيشرفته يا Advanced Data است كه محبوبيت بسياري مخصوصا در بين طرفداران بيت كوين دارد. در اين بخش چارت‌ها و ابزار گرافيكي مناسبي در اختيار مشتريان قرار گرفته است تا بتوانيد استراتژي معاملاتي خود را به كار بگيريد.

از ابزار ديگر تحليل تكنيكال بازار معاملاتي در باي بيت مي‌توان به انواع ميانگين متحرك‌ هاي قيمتي كه قيمت ميانگين نماد را در بازه‌هاي مختلف زماني نشان مي‌دهد، اشاره كرد. همينطور در بخش محدوده قيمتي ماهانه مي‌توانيد حداكثر و حداقل‌هاي نماد را مشاهده كنيد.

از طرف ديگر ابزارهايي براي مشاهده و اندازه‌گيري نوسان در بازار باي بيت در دسترس است كه به مشتريان اجازه مي‌دهد نوسان در روزهاي گذشته را با نوسان ميانگين آن دوره مقايسه كنند و متوجه شوند كه نماد در آن دوره چقدر تنوع در ارزش را تجربه كرده است.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

معامله اسپات در صرافي باي بيت
بازار اسپات در باي بيت يكي از بزرگترين بازارهاي اسپات در اين صنعت به شمار مي‌آيد و روزانه بيش از 3.4 ميليارد حجم معاملاتي در آن شكل مي‌گيرد. اين بازار بسيار نقدينه است و به شما اجازه مي‌دهد كه تا 371 جفت ارز كريپتو در باي بيت را خريد و فروش كنيد.

صرافي باي بيت همينطور بيش از 60 توكن مختلف را در پلتفرم معاملاتي اسپات خود ارائه مي‌كند و به شما اجازه مي‌دهد كه به سراغ پروژه‌هاي كمتر شناخته شده برويد و پس از ثبت نام در صرافي باي بيت گزينه‌هاي مناسبي براي خود پيدا كنيد.

همينطور يك كيف پول اختصاصي باي بيت براي شما در دسترس است تا بتوانيد سرمايه و دارايي هاي خود را به طور امن در آن ذخيره كنيد. البته پيشنهاد مي‌شود براي بلندمدت از كيف پول امن خودتان استفاده كنيد.

معامله فيوچرز در صرافي باي بيت
بازار فيوچرز در باي بيت در واقع محبوب ترين روش معاملاتي است كه اين صرافي ارائه مي‌كند و به صورت روزانه بيش از 10 ميليارد دلار حجم معاملاتي را مي‌توان در آن مشاهده كرد. پس از ثبت نام در صرافي باي بيت، به راحتي مي‌توانيد به معامله قراردادهاي فيوچرز دسترسي پيدا كنيد.

با ارائه اين روش از جابه‌جايي فيوچرز هميشگي، اطمينان حاصل مي‌شود كه قراردادها منقضي نمي‌شوند. بنابراين شما مي‌توانيد با اين قراردادها با اهرم باي بيت تا 100 برابر به معامله بيت كوين باي بيت بپردازيد و تاريخي نيز براي بسته شدن معامله نداشته باشيد.

باي بيت سه نوع قرارد فيوچرز هميشگي يا Perpetual ارائه مي‌كند كه شما مي‌توانيد در كابين باي بيت به آنها دسترسي پيدا كيند:

فيوچرز هميشگي معكوس با بيش از 21 قرارداد در دسترس براي معامله
فيوچرز هميشگي USDT تتر با بيش از 186 جفت ارز در دسترس براي معامله
فيوچرز هميشگي BTC/USDC با بيش از 21 جفت ارز در دسترس براي معامله
اين نوع معامله فيوچرز هميشگي بسيار جذاب است. در واقع شما مي‌توانيد به معامله خريد و فروش بيت كوين در باي بيت با اهرمي تا 100 برابر وارد شويد و تنها وقتي كه مي‌خواهيد معامله را ببنديد. استفاده از اين روش بسيار آسان و سريع است.

معامله آپشن‌ها در صرافي باي بيت
بازار آپشن ها در باي بيت يكي از جديدترين خدماتي است كه اين صرافي براي كاربران خود در دسترس قرار داده است و عمدتا به دليل تقاضاي مشتريان اين صرافي براي آپشن هاي كريپتو ByBit به اين پلتفرم اضافه شده است.

با اينكه اين نوع نماد در حال حاضر در روزهاي ابتدايي خود به سر مي‌برد، صرافي باي بيت سعي كرده است با همكاري با متخصصان اين صنعت، نقدينه ترين آپشن‌هاي ممكن را براي مشتريان خود به ارمغان آورد.

با ورود به سايت رسمي باي بيت مي‌توانيد به ليستي از آپشن‌هاي Call برابر محبوب ترين نمادهاي كريپتو دسترسي پيدا كنيد و از طريق معامله آنها به سودآوري مناسبي دست پيدا كنيد. البته ريسك معامله آپشن‌ها را نيز در نظر بگيريد و بدون استراتژي مناسب از آنها استفاده نكنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

معامله NFT در صرافي ByBit
صرافي باي بيت همينطور يك بازار NFT باي بيت را در سال 2022 به پلتفرم خود اضافه كرده است. اين قابليت جديد در همين مدت زمان بسيار كم توانسته بيش از 1 ميليون كاربر ثبت نام شده را به خود جذب كند و باي بيت را در اين زمينه در ليست 5 بازار NFT برتر بر اساس كاربران فعال ماهانه قرار دهد.

شما به راحتي مي‌توانيد با استفاده از كيف پول Web 3 باي بيت به بازار NFT ها دسترسي پيدا كنيد و كلكسيون NFT هاي خود را با ذخيره كنيد. اين كيف پول به سادگي قابل دسترسي است و تنها مي‌توانيد با يك كليك در پلتفرم معامله باي بيت آن را ايجاد كنيد.

اين كيف پول يك چارچوب امن مناسبي را ايجاد مي‌كند كه دارايي هاي خود را نگه‌داري كنيد و همينطور از قابليت جابه‌جايي سريع نيز بهره‌مند است.

خريد و فروش بيت كوين در باي بيت ByBit
باي بيت داراي نوعي پيشرفته از ثبت دستور معاملاتي است كه از نظر قابليت هاي معامله با لوريج بهترين گزينه محسوب مي‌شود. اين قابليت به شما اجازه مي‌دهد كه نه تنها نحوه ورود به معامله خود را شخصي‌سازي كنيد بلكه همينطور ريسك معامله باي بيت را مديريت كنيد.

در زمان ثبت معامله شما مي‌توانيد فرم مربوط به معامله را مشاهده كنيد. در بخش بالاي فرم شما مي‌توانيد نوع دستور معاملاتي را از بين موارد مختلف انتخاب كنيد. پس از آن مي‌توانيد اهرم باي بيت، قيمت و ميزان معامله را ثبت كنيد.

به طور كلي سه نوع دستور معاملاتي وجود دارد. دستور بازار كه در واقع ثبت معامله با قيمت فعلي نماد در بازار است. اگر معامله خريد باشد، آن را با قيمت Ask ثبت مي‌كند و اگر معامله فروش باشد، معامله با قيمت Bid ثبت مي‌شود.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

دستور حد بسيار محبوب است و پيشنهاد مي‌شود در هنگام معامله در باي بيت از آن استفاده كنيد. در اين حالت معامله گر انتخاب مي‌كند كه معامله در قيمتي كمي متفاوت يا دقيقا قيمت بازار انجام شود. در واقع در اين حالت دستور باز است و منتظر اين است كه توسط يك خريدار يا فروشنده كه موافق قيمت است، پر شود.

دستور شرطي نيز يك نوع پيشرفته و محبوب ديگر است كه با ثبت نام در صرافي باي بيت به آن دسترسي خواهيد داشت و با رسيدن قيمت به يك سطح خاص، دستور به عنوان دستور بازار يا حد اجرا مي‌شود. زماني كه معامله ثبت مي‌شود، شما قيمت شرط را در كنار جهت، ميزان معامله و اهرم انتخاب مي‌كنيد.

در كنار اين موارد دستورهاي معاملاتي باي بيت پيشرفته نيز از جمله معامله فعال تا زمان لغو شدن (Good Till Cancelled) يا به طور مختصر GTC، اجراي آني يا لغو (Immediate or Cancel) يا به طور مختصر IOC و پر شدن كامل يا لغو معامله كه با نام Fill or Kill يا FOK شناخته مي‌شود.

كپي معاملات در باي بيت ByBit
كپي معاملات باعث مي‌شود معامله كريپتوها براي معامله گران بسيار آسان‌تر شود مخصوصا براي معامله گران تازه‌كاري كه به تازگي در به ثبت نام در صرافي باي بيت پرداخته‌اند و تجربه معاملاتي قابل توجهي ندارند.

اين قابليت به معامله گران اجازه مي‌دهد كه يك معامله گر متخصص كه در صرافي باي بيت ثبت نام كرده است را انتخاب كرده و معاملات آنها را به صورت اتوماتيك دنبال كنند و به كپي بپردازند.

با كمك كپي تريدينگ در باي بيت، معامله گراني كه كپي انجام داده‌اند به همان اندازه معامله گر اصلي سودآوري مي‌كنند يا اينكه ضرر متحمل مي‌شوند. به عنوان يك كپي تريدر در باي بيت شما همينطور بايد 10 درصد از سود خالص خود را با معامله‌گري كه از آن كپي مي‌كنيد، به اشتراك بگذاريد.

كپي معامله در باي بيت يكي از بهترين و آسان‌ترين راه‌ها براي معامله گران جديد است تا بدون اينكه تمام اطلاعات را در مورد نحوه معامله رمزارزها در باي بيت بدانند، به سودآوري بپردازند. باي بيت به طور كلي يكي از بهترين پلتفرم‌هايي است كه امكان كپي معاملات را براي مشتريان خود فراهم مي‌كند.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

آموزش ثبت نام در صرافي باي بيت ByBit
ثبت نام در صرافي باي بيت بسيار ساده‌تر از چيزي است كه فكر مي‌كنيد و نيازي به طي كردن مراحل پيچيده ندارد. از آنجايي كه احراز هويت در باي بيت اجباري نيست شما مي‌توانيد تنها با ثبت نام كردن در اين صرافي و استفاده از يك اين نام مجاز نمي باشد با آي پي ثابت، از خدمات آن استفاده كنيد.

براي ثبت نام در اين صرافي مراحل زير را به همراه تصاوير دنبال كنيد:

1 – در صفحه اول سايت باي بيت در منوي بالاي صفحه در سمت راست گزينه ثبت نام يا Sign Up را انتخاب كنيد.

 

2 – حالا وارد صفحه‌اي مي‌شويد كه مي‌توانيد اطلاعات اوليه حساب باي بيت را در آن وارد كنيد. ايميل يا شماره تلفن خود را در كادر مشخص شده وارد كنيد و يك رمز عبور مناسب براي حساب خود انتخاب كنيد.

اگر داراي كد معرفي هستيد مي‌توانيد در كادر مشخص شده، آن را وارد كنيد. امكان ثبت نام با استفاده از حساب هاي اپل و گوگل شما نيز وجود دارد. در نهايت روي گزينه ايجاد حساب يا Create Account كليك كنيد تا اين مرحله به پايان برسد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

3 – در اين مرحله با حل كردن يك پازل ساده بايد ثابت كنيد كه يك ربات نيستيد. به راحتي دكمه مشخص شده را به سمت راست هدايت كنيد تا تكه پازل در مكان مناسب قرار گيرد.

 

4 – حالا اگر ايميل خود را در مرحله 2 وارد كرده باشيد، يك ايميل براي شما ارسال شده است كه حاوي يك كد تاييد حساب براي شما است. آن را در كادر مشخص شده وارد كنيد تا حساب شما تاييد شود. اگر در مرحله 2 شماره تلفن وارد كرده باشيد، كد مربوطه براي شما پيامك مي‌شود.

 

5 – حالا حساب شما ايجاد شده است و به صفحه كابين صرافي باي بيت منتقل مي‌شويد و امكان دسترسي به تمام قابليت‌هاي اين صرافي را خواهيد داشت. براي شروع بايد به واريز به حساب باي بيت بپردازيد.

براي اين كار در منوي بالاي صفحه سمت راست روي گزينه نمادها يا Assets كليك كنيد و نوار باز شده گزينه واريز يا Deposit را انتخاب كنيد تا به صفحه واريز رمزارز به باي بيت منتقل شويد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

نحوه احراز هويت در صرافي باي بيت
همانطور كه گفتيم احراز هويت در صرافي باي بيت اجباري نيست و تنها با ثبت نام در صرافي باي بيت مي‌توانيد از امكانات آن استفاده كنيد. توجه داشته باشيد كه احراز هويت با مدارك ايراني به هيچ وجه قابل انجام نيست و اگر ساكن ايران هستيد بهتر است به احراز هويت نپردازيد.

با اين حال اگر داراي مدارك كشور مورد تاييد صرافي باي بيت هستيد مي‌توانيد به احراز هويت باي بيت بپردازيد و از امكانات بيشتر اين صرافي بهره‌مند شويد. با احراز هويت محدوديت برداشت باي بيت تا 2 بيت كوين در روز از بين مي‌رود.

باي بيت داراي دو سطح از احراز هويت است كه در زير به آنها مي‌پردازيم:

سطح 1 – در اين سطح با ارائه مدارك هويتي خود مي‌توانيد از افزايش محدوديت برداشت تا 50 بيت كوين در روز برخوردار شويد. مدارك موردنياز براي اين سطح از احراز هويت كارت شناسايي يا پاسپورت به همراه تصوير چهره خودتان است.

سطح 2 – در اين سطح شما مي‌توانيد محدوديت برداشت از حساب باي بيت را به 100 بيت كوين يا معامل آن در روز برسانيد. مدارك بيشتري كه براي اين سطح نياز داريد شامل فيش بانكي، قبض مصرفي و هر تاييديه سكونتي كه توسط دولت منتشر شده است، مي‌شود.

كارمزد در معاملات باي بيت ByBit
كارمزدهاي بسيار پايين و به‌صرفه باي بيت يكي از دلايلي است كه اين پلتفرم را به يكي از محبوب ترين صرافي هاي ارز ديجيتال تبديل كرده است. باي بيت داراي هزينه برداشت بسيار پايين 0.0005 بيت كوين است كه در مقايسه با ميانگين ديگر صرافي‌ ها كه تقريبا 0.0008 است، بسيار مناسب است.

نكته جالب در مورد هزينه معامله در باي بيت اين است كه اگر از يك دستور حد استفاده كنيد، شما به جاي پرداخت يك هزينه در واقع يك ريبيت باي بيت دريافت مي‌كنيد. به عبارت ديگر، براي ثبت دستورهاي حد از طرف باي بيت به شما مبلغي پرداخت مي‌شود.

به طور كلي هزينه تيكر Taker در دستور بازار يا Market Order باي بيت 0.075 درصد، هزينه ميكر در دستور حد -0.025 درصد و هزينه برداشت 0.0005 بيت كوين است. براي معاملات اسپات در باي بيت نيز هزينه تيكر 0.1 درصد است و در ميكر هزينه‌اي وجود ندارد.

 

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

 

اپليكيشن موبايل صرافي باي بيت
معامله گراني كه معمولا در حال سفر و جابه‌جايي هستند مطمئنا نياز دارند كه در هر زماني به معاملات خود در باي بيت دسترسي داشته باشند. به همين دليل است كه اين صرافي يك اپليكيشن موبايل كه روي اندرويد و iOS منتشر شده است را در دسترس قرار داده است.

اپليكيشن موبايل باي بيت همان عملكرد نسخه دسكتاپ را ارائه مي‌كند و در ارائه چارت هاي پيشرفته و مديريت دستورهاي معاملاتي در آن كمبودي مشاهده نمي‌شود. معامله گران همينطور مي‌توانند سطوحي قيمتي را تنظيم كنند تا به صورت نوتيفيكشن به دستگاه موبايل خود ارسال شود.

به عنوان يك معامله گر كريپتو در باي بيت شما به انواع دستورهاي معامله پيشرفته در اين اپليكيشن دسترسي خواهيد داشت. در حالي كه اپليكيشن بسياري از صرافي هاي ديگر معمولا امكانات پيشرفته را در نسخه موبايل ارائه نمي‌كنند.

با اينكه به طور كلي بررسي چارت هاي باي بيت و نظارت بر چندين بازار به طور همزمان در نسخه دسكتاپ راحت تر است اما براي افرادي كه امكان نشستن در مقابل كامپيوتر براي ساعت ها را ندارند، اپليكيشن اندرويد باي بيت و اپليكيشن iOS باي بيت بهترين گزينه است. براي دانلود اين اپليكيشن ها از لينك هاي زير استفاده كنيد:

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

اپليكيشن اندرويد صرافي باي بيت ByBit

اپليكيشن iOS صرافي باي بيت ByBit

پشتيباني مشتريان صرافي باي بيت
يكي از نقاط قوت صرافي باي بيت پشتيباني مشتريان 24 ساعته و در هر روز هفته آن است. پس از ثبت نام در صرافي باي بيت، شما مي‌توانيد به پشتيباني قوي اين صرافي دسترسي پيدا كنيد. متاسفانه تيم پشتيباني اين صرافي به زبان فارسي خدمات ارائه نمي‌كند.

سرعت پاسخگويي بالاي بخش پشتيباني مشتريان باي بيت پس از ثبت نام در صرافي باي بيت و همينطور قابليت ارتباط از روش هاي مختلف باعث شده است سوالات و مشكلات شما به سرعت و به بهترين شكل برطرف شود.

براي ارتباط با تيم پشتيباني مشتريان باي بيت به راحتي مي‌توانيد در صفحه سايت در سمت راست پايين بر روي گزينه Chat كليك كنيد و ارتباط با اين صرافي را آغاز كنيد. همينطور امكان برقراري ارتباط از طريق ايميل و فرم تماس نيز وجود دارد.

نكات مثبت و منفي باي بيت ByBit
باي بيت از جمله صرافي هاي معتبري است كه داراي كمترين معايب بوده و براي مشتريان خود امكانات بسيار جذابي فراهم كرده است و مي‌تواند انتخاب بسيار مناسبي براي افرادي باشد كه به معامله رمزارزها علاقه‌مند هستند. پس از ثبت نام در صرافي باي بيت مي‌توانيد از امكانات وسيع اين صرافي بهره‌مند شويد.

مزاياي صرافي باي بيت ByBit

كارمزدهاي معاملات كم
عدم اجباري بودن احراز هويت
اپليكيشن موبايل كاربردي و مدرن
انواع مختلف معاملات از جمله اسپات و فيوچرز
امكان كپي معاملات
برگزاري مسابقات جذاب
پشتيباني مشتريان قوي و 24 ساعته در 7 روز هفته
امنيت و سرعت بالاي معاملات
معايب صرافي بيت ByBit

عدم پشتيباني از زبان فارسي
تحريم كاربران ايراني و امكان استفاده تنها با اين نام مجاز نمي باشد با آي پي ثابت

براي افتتاح حساب در بروكرآلپاري Alpari  اينجا را كليك كنيد.

 

سوالات متداول بررسي صرافي باي بيت
آيا صرافي معامله در صرافي باي بيت امن است؟
پلتفرم باي بيت تا به حال هيچ قطعي را از زمان شروع به كار تجربه نكرده است و به لطف ظرفيت فوق‌العاده 135 هزار تراكنش در ثانيه، به طور مداوم به مشتريان خود خدمات ارائه كرده است. توجه داشته باشيد كه پس از ثبت نام در صرافي باي بيت تمام مبالغ در باي بيت به طور امني در كيف پول سرد باي بيت نگه‌داري مي‌شود.

كارمزد معامله باي بيت چگونه است؟
كارمزدهاي بسيار پايين و به‌صرفه باي بيت يكي از دلايلي است كه اين پلتفرم را به يكي از محبوب ترين صرافي هاي ارز ديجيتال تبديل كرده است. باي بيت داراي هزينه برداشت بسيار پايين 0.0005 بيت كوين است كه در مقايسه با ميانگين ديگر صرافي‌ ها كه تقريبا 0.0008 است، بسيار مناسب است. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما تماس حاصل كنيد.

آيا صرافي باي بيت معتبر است؟
در حال حاضر صرافي باي بيت با بيش از 10 ميليون كاربر از كشورهاي سرتاسر دنيا، پشتيباني مشتريان 24 ساعته در 7 روز هفته، ارائه بيش از 270 نماد براي معامله اسپات و بيش از 200 قرارداد هميشگي و سه ماهه فيوچرز در باي بيت، توانسته به يكي از موفق‌ترين صرافي هاي دنياي كريپتوكارنسي تبديل شود.

آيا باي بيت داراي اپليكيشن موبايل است؟
اين صرافي يك اپليكيشن موبايل كه روي اندرويد و iOS منتشر شده است را در دسترس مشتريان قرار داده است. اپليكيشن موبايل باي بيت همان عملكرد نسخه دسكتاپ باي بيت را ارائه مي‌كند و در ارائه چارت هاي پيشرفته و مديريت دستورهاي معاملاتي در آن كمبودي مشاهده نمي‌شود.

كپي تريدينگ در باي بيت چگونه انجام مي‌شود؟
با كمك كپي تريدينگ در باي بيت، معامله گراني كه كپي انجام داده‌اند به همان اندازه معامله گر اصلي سودآوري مي‌كنند يا اينكه ضرر متحمل مي‌شوند. به عنوان يك كپي تريدر در باي بيت شما همينطور بايد 10 درصد از سود خالص خود را با معامله‌گري كه از آن كپي مي‌كنيد، به اشتراك بگذاريد.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب: بررسي صرافي باي بيت ByBit، اعتبار صرافي باي بيت، رمزارزها در باي بيت، معامله فيوچرز در صرافي، معاملات اسپات در باي بيت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۵:۵۲ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)