فاركس حرفه اي فاركس حرفه اي .

فاركس حرفه اي

معامله با اپليكيشن هاي موبايل پاكت آپشن

?اپليكيشن موبايل بروكر پاكت آپشن PocketOption?
با اينكه پلتفرم اصلي بروكر پاكت آپشن يا وب سايت رسمي بروكر پاكت آپشن بر روي وب و از طريق مرورگر در دسترس است اما پاكت آپشن اپليكيشن هايي براي استفاده بر روي كامپيوتر و همينطور دستگاه هاي موبايل نيز در اختيار مشتريان خود قرار داده است.

اپليكيشن موبايل پاكت آپشن هم بر روي سيستم عامل iOS و هم اندرويد در دسترس مشتريان بروكر پاكت آپشن است و صرف نظر از گوشي هوشمندي كه داريد به راحتي مي توانيد به اخبار معاملاتي دسترسي داشته باشيد و معاملات خود را انجام دهيد.

لازم به ذكر است كه اپليكيشن هاي موبايل بروكر پاكت آپشن شامل همه امكاناتي مي‌شوند كه نسخه آنلاين بروكر پاكت آپشن در اختيار دارد. فرايند نيز يكسان است و نحوه معامله تفاوتي ندارد. همينطور رابط كاربري اپليكيشن ها نيز بسيار ساده و كاربرپسند است.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

اپليكشن بروكر پاكت آپشن به راحتي قابل نصب و استفاده است و از آنجايي كه اين اپليكيشن ها به صورت رايگان ارائه مي‌شوند، نيازي نيست كه نگران هزينه هاي اضافي باشيد و مي‌توانيد به طور كامل بر روي معامله و سرمايه گذاري پاكت آپشن خود تمركز داشته باشيد.

?راه هاي معامله با پلتفرم پاكت آپشن
امكان دسترسي
✨وب سايت رسمي PocketOption
همه مرورگرهاي مدرن
?اپليكيشن موبايل اندرويد Andriod
گوشي هوشمند با اندرويد نسخه 4.4 يا بالاتر
?اپليكيشن موبايل iOS آي او اس
گوشي هوشمند با iOS نسخه 11.0 يا بالاتر
?اپليكيشن دسكتاپ ويندوز Desktop
قابل نصب بر روي سيستم عامل ويندوز
اپليكيشن iOS بروكر پاكت آپشن PocketOption
نسخه موبايل پلتفرم معاملاتي پاكت آپشن دقيقا داراي امكانات سايت بروكر پاكت آپشن است. متعاقبا هيچ مشكلي براي معامله و انتقال مبالغ و همينطور واريز و برداشت حساب پاكت آپشن از طريق اپليكيشن وجود ندارد.

علاوه بر اين اپليكيشن معاملاتي پاكت آپشن براي iOS به عنواني يكي از بهترين اپليكيشن هاي معاملات آنلاين در نظر گرفته شده است. از اين رو داراي امتياز بالايي در فروشگاه اپل استور است. شما به راحتي مي‌توانيد اين اپليكيشن را از طريق فروشگاه اپل دانلود كنيد و آن را با راهنماي زير نصب كنيد.

ابتدا صبر كنيد كه نصب اپليكيشن تكميل شود. در ادامه شما مي‌توانيد به ثبت نام در بروكر پاكت آپشن از طريق اپليكيشن بپردازيد يا اينكه اگر قبلا ثبت نام كرده‌ايد، صرفا با ارائه اطلاعات ورود، وارد حساب پاكت آپشن خود شويد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

آموزش ثبت نام با اپليكيشن iOS پاكت آپشن
باز كردن حساب در پاكت آپشن از طريق اپليكيشن PocketOption در سيستم عامل iOS بسيار ساده است و كافي است در صفحه اول اپليكيشن بر روي گزينه باز كردن حساب يا Open Account كليك كنيد و اين گام هاي ساده را دنبال كنيد:

1 – وارد كردن يك آدرس ايميل صحيح

2 – ايجاد يك رمز عبور قدرتمند

3 – زدن تيك مربوط به خواندن و قبول كردن قوانين و مقررات پاكت آپشن

4 – كليك بر روي گزينه ثبت نام يا Sign Up

تبريك مي‌گوييم! به همين راحتي ثبت نام خود را از طريق اپليكيشن پاكت آپشن تكميل كرديد و حالا به امكانات حساب بروكر پاكت آپشن دسترسي داريد. مي‌توانيد بر روي گزينه ادامه به حساب دمو يا Continue Demo كليك كنيد تا وارد حساب دمو پاكت آپشن شويد و با آن معامله كنيد.

در حساب دمو پاكت آپشن شما به 1000 دلار پول مجازي دسترسي خواهيد داشت. يك حساب دمو در واقع ابزاري مفيد براي اين است كه شما با پلتفرم پاكت آپشن بر روي iOS به خوبي آشنا شويد، مهارت هاي معاملاتي خود را بهبود ببخشيد و قابليت هاي جديد را بدون ريسك بر روي نمادهاي معاملاتي مختلف امتحان كنيد.

همانطور كه گفتيم اگر از قبل در حساب در بروكر پاكت آپشن ثبت نام كرده باشيد، به راحتي مي‌توانيد با نام كاربري و رمز عبور خود در iOS وارد حساب خود شده و روند معاملاتي و تحليلي خود را ادامه دهيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

اپليكيشن اندرويد بروكر پاكت آپشن PocketOption
اپليكيشن موبايل اندرويد پاكت آپشن به عنوان يكي از بهترين اپليكيشن هاي معاملاتي شناخته مي‌شود و همينطور داراي امتياز بالايي در فروشگاه گوگل مي‌باشد و به راحتي مي‌توانيد به افتتاح حساب پاكت آپشن از اين طريق بپردازيد.

امكان شارژ حساب پاكت آپشن و همينطور برداشت از حساب از طريق اپليكيشن اندرويد پاكت آپشن به راحتي وجود دارد و شما مي‌توايند بدون مشكل به انتقال پول و معامله از طريق اين اپليكيشن بپردازيد.

دانلود اپليكيشن اندرويد پاكت آپشن به سادگي از طريق گوگل پلي امكان پذير است و كافي است نام Pocket Option Broker را در اين فروشگاه جستجو كنيد تا به سادگي بتوانيد به آن اپليكيشن دسترسي پيدا كنيد.

بر روي گزينه نصب يا Install كليك كنيد تا اين اپليكشن بر روي گوشي هوشمند شما نصب شود و آماده استفاده از آن و معامله و سودآوري در بروكر پاكت آپشن باشيد.

آموزش ثبت نام با اپليكيشن اندرويد پاكت آپشن
ثبت نام در بروكر PocketOption از طريق اپليكيشن اندرويد پاكت آپشن بسيار ساده است. كافي است قدم هاي زير را دنبال كنيد تا با استفاده از اپليكيشن Android پاكت آپشن بتوانيد روند معاملاتي خود در پاكت آپشن را آغاز كنيد.

پس از اينكه وارد اولين صفحه اپليكيشن شديد كافي است در اولين كادر در دسترس يك ايميل صحيح وارد كنيد. سپس يك رمز عبور مناسب و قوي براي حساب پاكت آپشن خود برگزينيد. در ادامه تيك مربوط به موافقت نامه قوانين پاكت آپشن را بزنيد و سپس با زدن روي گزينه ثبت نام يا Sign Up مراحل را تكميل كنيد.

به همين راحتي شما به ثبت نام اوليه در بروكر پاكت آپشن پرداختيد و حالا بدون مشكل مي‌توانيد وارد حساب تمريني پاكت آپشن شويد و از امكانات آن بهره بگيريد.

همانطور كه مي‌دانيد شما به يك مبلغ مجازي هزار دلاري در حساب دمو در پاكت آپشن دسترسي خواهيد داشت و مي‌توانيد از آن بدون ريسك براي معامله و امتحان استراتژي هاي پاكت آپشن مختلف بهره بگيريد.

فراموشن نكنيد كه شما به راحتي مي‌توانيد مبلغ مجازي مربوط به حساب دمو پاكت آپشن را هر چند بار كه بخواهيد دوباره دريافت كنيد و صرف معامله و آزمون و خطا كنيد. استفاده از حساب آزمايشي پاكت آپشن هيچ محدوديتي ندارد و حتي پس از باز كردن حساب واقعي پاكت آپشن نيز مي‌توانيد از آن بهره بگيريد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

پلتفرم پاكت آپشن بر روي گوشي هوشمند
خبر خوب اين است كه براي امكان استفاده از اپليكيشن معاملاتي پاكت آپشن بر روي سيستم عامل iOS شما تنها كافي است نسخه 11.0 يا جديدتر iOS را بر روي دستگاه خود داشته باشيد و سپس به ورود به سايت رسمي پاكت آپشن بپردازيد.

بنابراين اين امكان براي شما وجود دارد كه از اين اپليكيشن كاربردي و مفيد حتي بر روي دستگاه هاي iPad يا iPod Touch نيز بدون مشكل بهره بگيريد و به راحتي بتوانيد معاملات خود و همچنين تحليل تكنيكال پاكت آپشن خود را از طريق اين دستگاه ها انجام دهيد.

از طرف ديگر اگر شما داراي گوشي هاي اندرويدي هستيد، تنها كافي است گوشي هوشمند شما داراي نسخه 4.4 يا جديدتر اندرويد باشيد تا بتوانيد از تمام امكانات اپليكيشن اندرويد Pocket Option بهره مند شويد.

بنابراين بروكر پاكت آپشن فارسي براي شما انتخاب هاي بسياري فراهم كرده است تا بدون اينكه نگران زمان و مكان معامله باشيد و صرف نظر از اينكه چه دستگاهي را همراه خود داريد به روند معاملاتي خود بپردازيد و سودآوري هاي شگفت‌انگيزي را از هر جاي دنيا تجربه كنيد.

نمادهاي معاملاتي در اپليكيشن پاكت آپشن
همانطور كه گفتيم تمام امكانات معاملاتي نسخه وب پاكت آپشن در اپليكيشن ها نيز بدون محدوديت در دسترس معامله گران و سرمايه گذاران پاكت آپشن است. از اين رو تمام بيش از 130 نماد معاملاتي از طريق اپليكيشن هاي اندرويد، iOS و دسكتاپ پاكت آپشن نيز در دسترس است.

اين نمادها شامل موارد زير مي‌شود:

جفت ارزهاي معاملاتي فاركس
شاخص هاي معاملاتي
سهام شركت هاي بزرگ
رمزارزها يا كريپتوكارنسي هاي پاكت آپشن
نماد كالاها
به عنوان يك بروكر نسبتا تازه تاسيس بروكر پاكت آپشن از همان ابتدا با قدرت و نمادهاي معاملاتي جديد و پرطرفدار وارد بازار معاملاتي شده است كه شما بيت كوين پاكت آپشن و اتريوم مي‌شود. بسياري از بروكرهاي قديمي تر از اين نمادها عاري هستند كه جزو نقطه ضعف آنها محسوب مي‌شود.

از طريق اپليكيشن هاي معاملاتي پاكت آپشن شما به راحتي مي‌توانيد زمانبندي مربوط به نمادهاي معاملاتي مختلف و همينطور درصد پرداخت و سودآوري مربوط به هر كدام در معاملات باينري آپشن پاكت آپشن را مشاهده كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

واريز و برداشت با اپليكيشن هاي پاكت آپشن
واريز به حساب و برداشت از آن به سادگي از طريق اپليكيشن هاي موبايل پاكت آپشن در دسترس است. بنابراين حتما لازم نيست به ورود به سايت بدون فيلتر پاكت آپشن بپردازيد تا قابليت شارژ و برداشت داشته باشيد.

زماني كه ثبت نام خود را از طريق اپليكيشن ها تكميل كرديد، مي‌توانيد براي انتقال به حساب زنده پاكت آپشن و معامله با پول واقعي، به شارژ حساب در پاكت آپشن بپردازيد. تمام راه هاي واريز و برداشت كه در سايت پاكت آپشن وجود دارد از طريق اپليكيشن نيز در دسترس معامله گران قرار گرفته است.

روش هاي واريز و برداشت از حساب پاكت آپشن در اپليكيشن هاي موبايل شامل اين موارد مي‌شود:

كارت هاي اعتباري Visa و Mastercard و غيره
رمزارزهايي مانند بيت كوين،‌لايت كوين، اتريوم، بيت كوين كش، ريپل و زي‌كش
كيف پول ديجيتال اسكريل Skrill
كيف پول ديجيتال نتلر Neteller
توجه داشته باشيد كه ميزان حداقل واريز به حساب هاي پاكت آپشن 50 دلار است و براي برداشت نيز شما به راحتي مي‌توانيد حداقل 10 دلار را از حساب معاملاتي خود برداشت كنيد. برخلاف برخي بروكرها هيچ كميسيون و هزينه‌اي براي برداشت و واريز وجود ندارد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

سوال هاي متداول اپليكيشن موبايل بروكر پاكت آپشن
امكانات اپليكيشن موبايل پاكت آپشن چيست؟
اپليكيشن هاي موبايل بروكر پاكت آپشن شامل همه امكاناتي مي‌شوند كه نسخه آنلاين بروكر پاكت آپشن در اختيار دارد. فرايند نيز يكسان است و نحوه معامله تفاوتي ندارد. همينطور رابط كاربري اپليكيشن ها نيز بسيار ساده و كاربرپسند است. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما همراه باشيد.

اپليكيشن اندرويد پاكت آپشن چيست؟
اپليكيشن موبايل اندرويد پاكت آپشن به عنوان يكي از بهترين اپليكيشن هاي معاملاتي شناخته مي‌شود و همينطور داراي امتياز بالايي در فروشگاه گوگل مي‌باشد و به راحتي مي‌توانيد به افتتاح حساب در پاكت آپشن از اين طريق بپردازيد.

حساب دمو پاكت آپشن چيست؟
در حساب دمو پاكت آپشن شما به 1000 دلار پول مجازي دسترسي خواهيد داشت. يك حساب دمو در واقع ابزاري مفيد براي اين است كه شما با پلتفرم پاكت آپشن بر روي iOS به خوبي آشنا شويد، مهارت هاي معاملاتي خود را بهبود ببخشيد و قابليت هاي جديد را بدون ريسك بر روي نمادهاي معاملاتي مختلف امتحان كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

اپليكيشن پاكت آپشن بر روي چه گوشي هايي قابل نصب است؟
براي امكان استفاده از اپليكيشن معامله پاكت آپشن بر روي سيستم عامل iOS شما تنها كافي است نسخه 11.0 يا جديدتر iOS را بر روي دستگاه خود داشته باشيد. از طرف ديگر اگر شما داراي گوشي هاي اندرويدي هستيد، تنها كافي است گوشي هوشمند شما داراي نسخه 4.4 يا جديدتر اندرويد باشيد تا بتوانيد از تمام امكانات اپليكيشن اندرويد پاكت آپشن بهره مند شويد.

نحوه شارژ حساب با اپليكيشن پاكت آپشن چگونه است؟
زماني كه ثبت نام خود را از طريق اپليكيشن ها تكميل كرديد، مي‌توانيد براي انتقال به حساب زنده پاكت آپشن و معامله با پول واقعي، به شارژ حساب در پاكت آپشن بپردازيد. تمام راه هاي واريز و برداشت كه در سايت رسمي كارگزاري پاكت آپشن وجود دارد از طريق اپليكيشن نيز در دسترس معامله گران قرار گرفته است.

 

 


ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي

 


برچسب: پاكت اپشن معتبر، بررسي بروكر هاي باينري، روش شارژ ريالي، حداقل شارژ حساب پاكت اپشن، حساب ازمايشي پاكت اپشن،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۱:۰۵ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

سبك هاي معاملاتي بروكر پاكت آپشن PocketOption

?انواع سبك هاي معاملاتي در بروكر پاكت آپشن PocketOption?
هر نوع معامله گري امكان استفاده از خدمات بروكر پاكت آپشن را دارد. با ثبت نام در بروكر پاكت آپشن چه يك معامله گر علاقه مند به باينري آپشن باشيد، چه بر روي فاركس تمركز داشته باشيد و چه به ديگر بازارها از جمله سهام و CFD ها علاقه‌مند باشيد، به راحتي مي‌توانيد در پلتفرم پاكت آپشن به معامله بپردازيد.

از طرف ديگر هر سبك معاملاتي متفاوتي كه داشته باشيد مي‌توانيد آن را در بروكر پاكت آپشن به كار بگيريد. در واقع امكان استفاده از انواع استراتژي هاي پاكت آپشن وجود دارد و چه معامله گر مهاجمانه و چه معامله گر محافظه كار باشيد، مي‌توانيد از امكانات بروكر پاكت آپشن بهره بگيريد.

برخي معامله گران ترجيح مي‌دهند به معامله با مبالغ كم اما تعداد بالا در يك بازه زماني كوتاه بپردازيد و برخي ديگر نيز معاملات طولاني مدت با مبالغ بالا انجام مي‌دهند. همه نوع معامله گران تا جايي كه قوانين پاكت آپشن اجازه دهد امكان فعاليت و سودآوري در پاكت آپشن را دارند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

در اين مطلب به انواع معامله گران در بروكر پاكت آپشن مي‌پردازيم و با خواندن اين مطلب مي‌توانيد تشخيص دهيد كه چه نوع سبك معاملاتي براي معامله در سايت رسمي بروكر پاكت آپشن براي شما مناسب تر است.

انتخاب سبك معاملاتي در پاكت آپشن PocketOption
براي تعيين سبك معاملاتي پاكت آپشن خود شما بايد به موارد زير توجه ويژه‌اي داشته باشيد:

1 – زمان معاملاتي: در مورد اينكه چه زماني را مي‌توانيد به معامله كردن اختصاص دهيد فكر كنيد و اينكه چه زماني انتظار داريد معامله شما در پلتفرم بروكر پاكت آپشن به سرانجام برسد.

بسياري از استراتژي هاي پاكت آپشن نيازمند اين است كه به طور مرتب بر بازار نظارت كنيد بنابراين مهم است كه يك سبك مطابق با شرايط زندگي و كار خود انتخاب كنيد.

2 – امكان شما براي ريسك كردن را اندازه گيري كنيد: در دنظر بگيريد كه چقدر مي‌توانيد به انجام معاملاتي ريسكي بپردازيد. برخي روش ها شامل سطح بالايي از ريسك معاملات پاكت آپشن مي‌شود.

بنابراين انتخاب يك روش كه با آن راحت هستيد بسيار مهم است و شما بايد همينطور امكان توسعه يك استراتژي مديريت ريسك پاكت آپشن را داشته باشيد كه احتمال ضرر كردن را به حداقل برسانيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

3 – تجربه خود را مدام بررسي كنيد: ببينيد كه چقدر در هنگام تمرين معاملاتي در وب سايت رسمي پاكت آپشن راحت هستيد. برخي روش هاي معاملاتي نيازمند دانش و تحليل تكنيكال بيشتري نسبت به ديگر روش ها هستند. پس بايد روشي را انتخاب كنيد كه دانش كافي را براي آن داريد.

4 – روش سودآوري خود را انتخاب كنيد: فكر كنيد كه بيشتر علاقه مند به سودآوري در كوتاه مدت هستيد يا به سودآوري هاي بزرگتر در بازه هاي زماني بلندتر علاقه داريد. معمولا معامله گران از اين دو را ترجيح مي‌دهند. بنابراين براي سودآوري در پاكت آپشن به صورت دلخواه بايد اين مورد را در نظر بگيريد.

?عناصر انتخاب سبك معاملاتي
توضيحات
✨زمان معاملاتي
زماني كه مي‌خواهيد به معامله اختصاص دهيد
?ميزان تحمل ريسك
چقدر مي‌توانيد به انجام معاملاتي ريسكي بپردازيد
?بررسي معاملات قبلي
عملكرد خود در تمرين معاملات را بررسي كنيد
?روش سودآوري
كوتاه مدت يا بلند مدت
مهارت هاي معاملاتي در بروكر پاكت آپشن PocketOption
براي اينكه به يك معامله گر خوب در بازارهاي معاملاتي و در سايت رسمي بروكر PocketOption تبديل شويد نيازمند تعدادي مهارت مهم است كه بايد از آنها آگاه باشيد و سعي كنيد در آنها به تبحر برسيد.

يكي از اين مهارت ها سازگاري است. اين يعني قابليت اين را داشته باشيد كه روش ها و استراتژي هاي پاكت آپشن خود را به راحتي و با توجه به شرايط بازار معاملاتي تغيير دهيد. بسياري مهم است كه معامله گران بتوانند خود را با شرايط بازار وفق دهند.

ذهنيت تحليل نيز يكي ديگر از مهارت ها محسوب مي‌شود كه باعث مي‌شود بتوانيد اطلاعات را به خوبي ارزيابي كنيد و تصميم گيري معاملاتي انجام دهيد. اين مي‌توانيد شامل تحليل بازار براي تشخيص ترندهاي بازار پاكت آپشن و فعاليت هاي قبلي خودتان شود.

مهارت هاي تصميم گيري شما نيز بايد در سطح قابل قبولي باشد تا بتوانيد روش هاي مناسب را انتخاب كنيد و بدانيد چه موقع معامله انجام دهيد. مهم است كه معامله گران پاكت آپشن اعتماد به نفس داشته باشند و بدانند كه چه معاملاتي براي آنها مي‌توانيد سودآور باشد.

مهارت هاي رياضي نيز بسيار مي‌تواند شما را در راه تبديل شدن به يك معامله گر ماهر كمك كند. همينطور مي‌توانيد از اين طريق به راحتي بتوانيد چارت هاي پاكت آپشن و استراتژي هاي پيچيده را به كار بگيريد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

يك مهارت ديگر مديريت ريسك در پاكت آپشن است كه بسيار مهم است و به توانايي شما در كاهش دادن ريسك ها مربوط مي‌شود. اين بسيار ضروري است كه معامله گران از انجام معاملات متضرر و تجربه ضررهاي مالي خودداري كنند.

اجتناب از اشتباهات معاملاتي پاكت آپشن
براي موفقيت در معاملات يكي از مهمترين عناصر در واقع كنترل كردن احساسات خود و آگاه بودن است. اولين نكته‌اي كه بايد به ياد داشته باشيد، عملكرد قاطعانه پس از تصميم‌گيري نهايي در هنگام معامله در سايت بدون فيلتر پاكت آپشن است.

همينطور بايد به ياد داشته باشيد كه هميشه خونسرد بمانيد مخصوصا در زماني كه با يك وضعيت متضرر روبه‌رو هستيد. بدين ترتيب بدترين سناريوهاي ممكن را در ذهن خود تكرار كنيد تا زماني كه آن اتفاق رخ داد براي آن آماده باشيد.

فراموش نكنيد كه وقتي با اهرم يا لوريج پاكت آپشن در حال معامله هستيد، ضرر شما مي‌تواند از مقداري كه براي معامله اختصاص داده‌ايد، فراتر برود. همينطور اجازه ندهيد نظر ديگران بر روي استراتژي معاملاتي شما تاثير بگذارد. برخي مواقع ديگر معامله ‌گران ديدگاه‌ هايي را ارائه مي‌كنند كه بر اساس تحقيق و شناخت كافي نيست.

اگر به دنبال كمك و نصيحت هستيد، بهتر است با متخصص‌ هاي حرفه‌اي مشاوره كنيد تا بر اساس سبك معاملاتي شما، به شما نكاتي ارائه كنند. همينطور بايد بر روي اهميت صبر داشتن تاكيد بسياري كنيم. اگر نمي‌توانيد فرصت معاملاتي پاكت آپشن مناسبي پيدا كنيد، صرفا براي اينكه فعال باشيد معامله نكنيد.

معاملات مي‌تواند استرس‌زا باشد زيرا نياز به توجه و انگيزه‌ مداوم است. شما مي‌توانيد با تفكر در مورد اولويت‌ هاي معاملاتي خود، با استرس مبارزه كنيد. علاوه بر اين، داشتن رويكرد انعطاف‌ پذير بسيار اهميت دارد. شرايط بازار مي‌تواند به طور پرسرعتي تغيير پيدا كند بنابراين شما بايد براي هر شرايطي آماده باشيد و انعطاف داشته باشيد.

با اين حال وفادار بودن به بازاري كه انتخاب كرده‌ايد و همينطور بازه زماني كه با آن راحت هستيد، ضروري است. يكي از تكنيك ‌هاي معاملاتي پاكت آپشن، نوشتن جزئيات دقيق معامله و دلايل شما براي ورود و خروج از معامله و نگه‌داشتن آن است.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

اين به شما در آينده كمك مي‌كند تا بتوايند معاملات قبلي خود را ارزيابي كرده و از اشتباهات خود درس بگيريد و فرصت ‌هاي معاملاتي مناسب و آشنا در بازار PocketOption را به آساني شناسايي كنيد.

در نهايت هيچ‌ وقت از بستن معامله سودآور خودتان و كسب سود ترسي نداشته باشيد. اگر متوجه شويد كه پس از خروج از يك معامله سودآور پاكت آپشن، ترند به حركت خود ادامه مي‌دهد، از تصميم خود پشيمان نشويد.

معاملات روزانه در بروكر پاكت آپشن PocketOption
معاملات روزانه در واقع يك استراتژي معاملاتي كوتاه ‌مدت و محبوب است كه شامل خريد و فروش نمادهاي معاملاتي با هدف بستن معامله قبل از پايان روز معاملاتي در سايت كارگزاري PocketOption و سودآوري از حركات قيمتي كوچك، مي‌شود.

معامله گران روزانه معمولا ترجيح مي‌دهند كه از نمادهاي نقدينه استفاده كنند چون اين نمادها به آنها اجازه مي‌دهد كه به سرعت وارد معامله شده و از آن خارج شوند. اين نوع معامله گران اغلب محدوده‌اي از استراتژي هاي بروكر پاكت آپشن را براي تكميل معاملات خود به كار مي‌گيرند.

با اينكه معمولا معاملات روزانه نيازمند سرمايه اوليه بالايي است اما اين نوع معامله مي‌تواند بسيار براي سودآوري در كوتاه مدت در سايت رسمي كارگزاري پاكت آپشن مفيد باشد.

اسكالپينگ در بروكر پاكت آپشن PocketOption
هدف يك معامله‌ گر اسكالپر پاكت آپشن اين است كه يك نتيجه‌ مثبت را با چندين معامله كوتاه مدت با سود كوچك به دست آورند و ريسك ‌هاي مربوطه را مديريت كنند.

در نتيجه طول باز بودن معاملات بسيار كوتاه است. بسته به بازار معاملاتي و رويكرد معامله ‌گر، يك معامله اسكالپينگ مي‌تواند از چند ثانيه تا چندين ساعت طول بكشد. اسكالپرها ممكن است يك معامله را به سرعت ببندند تا به سراغ معامله بعدي بروند و از مجموعه‌اي از معامله ‌هاي كوچك سود ببرند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

از آنجايي كه اين نوع تحليل به معاملات كوتاه مدت با ورود به سايت پاكت آپشن مربوط مي‌شود، بهترين و آسان ‌ترين نوع چارت مي‌تواند چارت ميله‌اي و كندل استيك ‌ها باشد. اين به معامله ‌گران اجازه مي‌دهد كه از كندل‌ ها و ميله ‌ها در بازه‌ هاي زماني بسيار كوتاه بهره بگيرند.

معامله گران الگوريتميك پاكت آپشن PocketOption
معامله گران الگوريتميك Algorithmic در واقع از برنامه هاي كامپيوتري استفاده مي‌كنند تا در بهترين مواقع معاملات خود را پس از ورود به سايت بروكر پاكت آپشن ثبت كنند.

اين معامله گران ممكن است دستورالعمل هاي خاصي را براي معاملات خود تعريف كنند يا اينكه به سراغ استفاده از الگوريتم هاي پر سرعت با تعداد معامله بالا براي حداكثر سودآوري در پلتفرم پاكت آپشن بروند.

با اينكه اين نوع معامله نيازمند درك عالي از چارت هاي پاكت آپشن و تكنولوژي است اما به طور كلي اگر بتوانيد دانش آن را به دست آوريد، بسيار مي‌تواند براي شما در هر شرايطي سودآور باشد و با اختصاص كمترين زمان سودآوري كنيد.

سوالات متداول انواع سبك هاي معاملاتي بروكر پاكت آپشن
چطور سبك معاملاتي در پاكت آپشن انتخاب كنيم؟
در مورد اينكه چه زماني را مي‌توانيد به معامله كردن پس از افتتاح حساب پاكت آپشن اختصاص دهيد فكر كنيد و اينكه چه زماني انتظار داريد معامله شما در پلتفرم بروكر پاكت آپشن به سرانجام برسد. بسياري از استراتژي هاي پاكت آپشن نيازمند اين است كه به طور مرتب بر بازار نظارت كنيد بنابراين مهم است كه يك سبك مطابق با شرايط زندگي و كار خود انتخاب كنيد.

مديريت ريسك در پاكت آپشن چگونه انجام مي‌شود؟
مديريت ريسك در پاكت آپشن بسيار مهم است و به توانايي شما در كاهش دادن ريسك ها مربوط مي‌شود. اين بسيار ضروري است كه معامله گران از انجام معاملات متضرر و تجربه ضررهاي مالي خودداري كنند. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما تماس حاصل كنيد.

مهارت تصميم گيري در معامله پاكت آپشن چقدر مهم است؟
مهارت هاي تصميم گيري شما نيز بايد در سطح قابل قبولي باشد تا بتوانيد روش هاي مناسب را انتخاب كنيد و بدانيد چه موقع معامله انجام دهيد. مهم است كه معامله گران پاكت آپشن اعتماد به نفس داشته باشند و بدانند كه چه معاملاتي براي آنها مي‌توانيد سودآور باشد.

اسكالپينگ در پاكت آپشن چطور انجام مي‌شود؟
هدف يك معامله‌ گر اسكالپر اين است كه يك نتيجه‌ مثبت را با چندين معامله كوتاه مدت با سود كوچك به دست آورند و ريسك ‌هاي مربوطه را مديريت كنند. در نتيجه طول باز بودن معاملات بسيار كوتاه است. بسته به بازار معاملاتي و رويكرد معامله ‌گر، يك معامله اسكالپينگ پاكت آپشن مي‌تواند از چند ثانيه تا چندين ساعت طول بكشد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

چه سبك هاي معاملاتي را مي‌توانيد در پاكت آپشن به كار گرفت؟
ديگر هر سبك معاملاتي متفاوتي كه داشته باشيد مي‌توانيد آن را در بروكر پاكت آپشن به كار بگيريد. در واقع امكان استفاده از انواع استراتژي معامله پاكت آپشن وجود دارد و چه معامله گر مهاجمانه و چه معامله گر محافظه كار باشيد، مي‌توانيد از امكانات بروكر پاكت آپشن بهره بگيريد.

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: پاكت اپشن معتبر، بررسي بروكر هاي باينري، روش شارژ ريالي، حداقل شارژ حساب پاكت اپشن، حساب ازمايشي پاكت اپشن،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۰:۴۰ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

آموزش معامله ارزها در پاكت آپشن PocketOption

?معامله جفت ارزها در بروكر پاكت آپشن✨
يكي از بهترين روش هاي معامله در پلتفرم پاكت آپشن، معامله ارزها محسوب مي شود كه پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن مي‌توانيد به آن دسترسي پيدا كنيد. اين شامل معامله دو ارز است كه با نام جفت ارزها شناخته مي‌شوند.

به زبان ساده در هنگام معامله جفت ارزهاي پاكت آپشن شما به خريد يك ارز در ازاي فروش يك ارز ديگر، مي‌پردازيد.

بخش ارزها در پلتفرم بروكر پاكت آپشن شامل 12 شاخص، 28 ارز، 2 فلز، 5 سهام و 9 رمزارز پاكت آپشن مي‌شود. به لطف چنين تنوعي شما مي‌توانيد به صورت 24 ساعته در 5 روز هفته به معامله بپردازيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

در اين مطلب افراد تازه كار مي‌توانند در مورد نحوه معامله ارزها در پاكت آپشن و سودآوري در بروكر پاكت آپشن اطلاعات مفيدي كسب كنند و روند معاملاتي خود را طبق اين اطلاعات شروع كنند.

بازار ارزها در بروكر پاكت آپشن PocketOption
بازار تبادل جهاني ارزها در واقع به خريد يك ارز در مقابل ارز ديگر مربوط مي‌شود. بنابراين ارزها به صورت جفتي براي معامله ارائه مي‌شوند. ارزش يك ارز در مقابل ارز ديگر هميشه در حال تغيير است و در هنگام ورود به سايت پاكت آپشن براي معامله بايد اين مورد را به ياد داشته باشيد.

اين تغييرات ارزش ارزها به عرضه و تقاضاي آنها بستگي دارد. عرضه و تقاضا نيز توسط معاملات جهاني دچار تغيير و تحول مي‌شوند و هميشه بايد به عناصر تكنيكال و فاندامنتال در هنگام معامله در بروكر پاكت آپشن PocketOption توجه داشته باشيد.

قبل از اينكه سراغ معامله در پاكت آپشن برويم، براي مثال فرض كنيد كه يك وارد كننده از كشور استراليا مي‌خواهد كه تعدادي كالا از ژاپن خريداري كنيد كه ارز مربوط به آن ين يا JPY است. بنابراين فرد استراليايي بايد دلار استراليا يا AUD خود را به JPY تبديل كند تا بتواند به معامله بپردازد.

هر چقدر وارد كنندگان بيشتري از استراليا به خريد ين ژاپن بپردازند و اين افراد بيشتر از خريداران دلار استراليا از طرف ژاپن باشند، تقاضا براي ين ژاپن بالاتر خواهد رفت. بنابراين با همين قانون ساده عرضه و تقاضا، ارزش ين ژاپن در مقابل دلار استراليا در بازارهاي معاملاتي پاكت آپشن افزايش خواهد يافت.

جفت ارزهاي بروكر پاكت آپشن PocketOption
حالا اگر مي‌خواهيد يك معامله گر در اين بازار باشيد، وظيفه شما اين است كه نوسانات قيمت در پاكت آپشن را كه به دليل عرضه و تقاضاي دو ارز مربوط به جفت ارز ايجاد شده است را مورد تحليل و نظارت قرار دهيد.

به عبارت ديگر در وب سايت رسمي بروكر پاكت آپشن شما بايد مشخص كنيد كه ارزش يك ارز در مقابل يك ارز ديگر در آينده نزديك افزايش خواهد يافت يا اينكه دچار كاهش مي‌شود.

مثلا وقتي كه مي‌بينيد جفت ارز AUDJPY ارزشي برابر 78.62550 دارد يعني شما مي‌توانيد 1 دلار استراليا را در ازاي 78.62550 ين ژاپن خريداري كنيد. وظيفه شما اين است كه پيش بيني كنيد كه اين مقدار افزايش خواهد يافت يا اينكه كاهش پيدا مي‌كند.

در ادامه كافي است بر روي دكمه صحيح در كابين بروكر پاكت آپشن كليك كنيد تا ارزي كه فكر مي‌كنيد ارزش بيشتري پيدا خواهد كرد را خريداري كرده و در صورتي كه فكر مي‌كنيد قيمت ارز كاهش خواهد يافت، به معامله فروش بپردازيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

برخلاف بازار معاملات باينري آپشن پاكت آپشن، زمان انقضاي معامله مشخص نيست و شما معامله را باز مي‌كنيد و تا زماني كه قيمت به محل مشخص شده برسد يا اينكه خودتان معامله را ببنديد، معامله باز مي‌ماند.

سودآوري با معاملات ارزي پاكت آپشن
معامله جفت ارزها در سايت بروكر PocketOption روش بسيار مناسبي براي سودآوري محسوب مي‌شود. اما شما بايد از ريسك ها آگاه باشيد و تنها يك ضرر بزرگ مي‌تواند موجودي حساب پاكت آپشن شما را خالي كند.

بنابراين شما بايد هميشه ابتدا بازار معاملاتي پاكت آپشن را تحليل كنيد، يك جفت ارز مناسب را انتخاب كنيد، استراتژي پاكت آپشن مناسب را اعمال كنيد و در نهايت نيز از روش هاي مديريت سرمايه و ريسك بهره بگيريد تا ضرر را به حداقل برسانيد.

خبر خوب اين است كه قيمت هاي پاكت آپشن به طور كلي دقت بالايي در بازار فاركس دارد. شما مي‌توانيد به انديكاتورهاي پاكت آپشن مختلفي دسترسي پيدا كنيد و از چارت هاي متعددي كه براي كمك به شما در تحليل بازار ايجاد شده‌اند، بهره بگيريد.

علاوه بر اين، كارگزاري پاكت آپشن رابط كاربري جذاب و كاربرپسندي ارائه مي‌كند و باعث مي‌شود تجربه معاملاتي مناسب و ساده‌اي داشته باشيد و به راحتي تمركز خود را روي سودآوري در اين پلتفرم بگذاريد.

آموزش شروع معامله ارزها در پاكت آپشن
اولين كاري كه شما بايد انجام دهيد افتتاح حساب بروكر پاكت آپشن است. افتتاح حساب در اين بروكر رايگان است و شما با اين كار 10 هزار ارز مجازي براي تمرين در حساب دمو پاكت آپشن دريافت مي‌كنيد.

شما مي‌توانيد از حساب دمو پاكت آپشن در هر زماني و براي هر مدت زماني استفاده كنيد تا انديكاتورهاي جديد را امتحان و استراتژي هاي خود را محك بزنيد و راه هاي مختلفي براي سودآوري پيدا كنيد.

ثبت نام بسيار آسان است. شما تنها كافي است يك فرم ثبت نام كارگزاري پاكت آپشن را در سايت اين بروكر تكميل كنيد. در ادامه يك ايميل از طرف بروكر پاكت آپشن دريافت مي‌كنيد تا ثبت نام خود را تاييد كنيد.

زماني كه وارد سايت شديد، در گوشه سمت راست بالا در كنار نام نماد معاملاتي كه در حال حاضر نمايش داده مي‌شود، يك پيكان كوچك پيدا مي‌كنيد. با كليك بر روي آن يك منوي از ليست نمادهاي معاملاتي پاكت آپشن به نمايش درمي‌آيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

شما بايد جفت ارز موردنياز خود را انتخاب كنيد. در ادامه مي‌توانيد يك ارز را انتخاب كنيد و در نهايت يك جفت ارز را برگزينيد تا بتوانيد در بازار جفت ارز پاكت آپشن معامله كرده و سودآوري كنيد.

فراموش نكنيد كه پلتفرم بروكر پاكت آپشن همينطور از طريق اپليكيشن هاي دسكتاپ و اپليكيشن هاي موبايل پاكت آپشن در دسترس مشتريان است. شما مي‌توانيد به راحتي اين اپ ها را دانلود كنيد و از طريق آنها به معامله در پاكت آپشن بپردازيد.

گام هاي معامله ارزها در پاكت آپشن
براي اينكه دقيقا بدانيد در سايت رسمي بروكر PocketOption چگونه معامله جفت ارزها را انجام دهيد بايد موارد زير را به صورت دقيق دنبال كنيد.

1 – گام اول اين است كه تصميم بگيريد چه جفت ارزي را پس از ورود به سايت پاكت آپشن بدون فيلترشكن انتخاب كنيد.

2 – نوع چارت ها و انديكاتورها را انتخاب كنيد: بسياري از معامله گران از كندل استيك هاي ژاپني پاكت آپشن با فاصله كندل هاي 5 دقيقه استفاده مي‌كنند. به ياد داشته باشيد كه نيازي نيست هميشه از انديكاتورها استفاده كنيد. شما همينطور مي‌توانيد تنها با كندل ها معامله كنيد.

3 – ميزان سرمايه گذاري را تنظيم كنيد، يك ضرب كننده يا اهرم پاكت آپشن انتخاب كنيد و تصميم بگيريد كه توقف ضرر و كسب سود را در كدام نقطه‌اي اعمال كنيد. ميزاني كه مي‌خواهيد سرمايه گذاري كنيد به شدت به استراتژي مديريت ريسك پاكت آپشن كه استفاده مي‌كنيد بستگي دارد.

هميشه به ياد داشته باشيد كه مبلغ زيادي را تنها به يك معامله اختصاص ندهيد. با 1 تا 5 درصد از ميزان موجودي خود شروع كنيد. اين قانون را همينطور در هنگام معامله در حساب تمريني پاكت آپشن پياده سازي كنيد. از اين نظر كه حساب دمو بايد شما را براي معاملات واقعي آماده كند.

ضرب كننده يا لوريج پاكت آپشن نيز يك ابزار عالي است كه مي‌تواند ميزان سودآوري شما را تا حد زيادي افزايش دهد. با اين حال شما بايد در هنگام استفاده از لوريج بسيار دقت به خرج دهيد چون لوريج مي‌تواند ميزان ضرر شما را نيز چند برابر كند.

يك نكته مهم اين است كه در هنگام معامله جفت ارزها، به خوبي از دستورهاي توقف ضرر پاكت آپشن و كسب سود بهره بگيريد. از اين راه مي‌توانيد حساب خود را در مقابل ضررهاي بيش از حد محافظت كنيد. زماني كه قيمت به سطح توقف ضرر يا كسب سود مي‌رسد، معامله به طور اتوماتيك بسته خواهد شد.

4 – به خريد يا فروش بپردازيد: حالا زمان آن رسيده است كه تصميم بگيريد بازار در چه جهتي حركت خواهد كرد و دكمه خريد يا فروش را در سايت بروكر PocketOption طبق پيش‌بيني خود انتخاب كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

شما مي‌توانيد در هر زماني معامله خريد يا فروش خود را ببنديد. مي‌توانيد ماوس خود را بر روي معامله باز شده بر روي چارت پاكت آپشن قرار داهيد تا ببينيد با چه وضعيتي مي‌توانيد در حال حاضر معامله خود را ببنديد.

?گام هاي معامله ارزي در پاكت آپشن
توضيحات
✨انتخاب جفت ارز پاكت آپشن
از بين بيش از 100 نماد پاكت آپشن
?انتخاب نوع چارت و انديكاتورها
براي مثال انتخاب كندل استيك ژاپني با انديكاتور شاخص قدرت نسبي
?تعيين ميزان معامله و اهرم
اختصاص 1 تا 5 درصد از كل سرمايه براي هر معامله
?تصميم گيري در مورد معامله خريد يا فروش
تحليل تكنيكال بازار و جهت حركت نماد معاملاتي
تغيير حساب دمو به حساب زنده پاكت آپشن
حساب دمو در پاكت آپشن براي كمك به شما براي بهبود تكنيك، استراتژي هاي پاكت آپشن و تمرين در اختيارتان قرار مي‌گيرد. هر چقدر كه دوست داريد از آن استفاده كنيد اما در يك نقطه بايد به سراغ حساب زنده پاكت آپشن برويد.

شما بالاخره بايد به سراغ حساب واقعي پاكت آپشن برويد چون نمي‌توانيد در حساب دمو به سودآوري بپردازيد.

در ابتدا لازم است كه به ورود به سايت بدون فيلتر پاكت آپشن بپردازيد و به سراغ حساب واقعي برويد. در ادامه دكمه واريز به حساب پاكت آپشن را انتخاب كنيد و روش واريز را برگزينيد.

پس از آن شما به سادگي بايد دستورالعمل هاي موجود بر روي صفحه را دنبال كنيد و جزئيات لازم را تكميل كنيد.

سوالات متداول آموزش معامله ارزها در پاكت آپشن
چگونه به ثبت نام در پاكت آپشن بپردازيم؟
ثبت نام بسيار آسان است. شما تنها كافي است يك فرم افتتاح حساب بروكر PocketOption را در سايت اين بروكر تكميل كنيد. در ادامه يك ايميل از طرف بروكر پاكت آپشن دريافت مي‌كنيد تا ثبت نام خود را تاييد كنيد.

چطور از اهرم يا لوريج در پاكت آپشن استفاده كنيم؟
ضرب كننده يا لوريج پاكت آپشن نيز يك ابزار عالي است كه مي‌تواند ميزان سودآوري شما را تا حد زيادي افزايش دهد. با اين حال شما بايد در هنگام استفاده از لوريج بسيار دقت به خرج دهيد چون لوريج مي‌تواند ميزان ضرر شما را نيز چند برابر كند. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما تماس حاصل كنيد.

نحوه انتخاب جفت ارز در پاكت آپشن چگونه است؟
زماني كه وارد سايت شديد، در گوشه سمت راست بالا در كنار نام نماد معاملاتي كه در حال حاضر نمايش داده مي‌شود، يك پيكان كوچك پيدا مي‌كنيد. با كليك بر روي آن يك منوي از ليست نمادهاي معامله پاكت آپشن به نمايش درمي‌آيد. شما بايد جفت ارز موردنياز خود را انتخاب كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

چه ميزان سرمايه را به هر معامله در پاكت آپشن اختصاص دهيم؟
هميشه به ياد داشته باشيد كه مبلغ زيادي را تنها به يك معامله اختصاص ندهيد. با 1 تا 5 درصد از ميزان موجودي خود شروع كنيد. اين قانون را همينطور در هنگام معامله در حساب تمريني پاكت آپشن پياده سازي كنيد. از اين نظر كه حساب دمو بايد شما را براي معاملات واقعي آماده كند.

چطور به تغيير حساب دمو به واقعي پاكت آپشن بپردازيم؟
در ابتدا لازم است كه به ورود به سايت رسمي پاكت آپشن بپردازيد و به سراغ حساب واقعي برويد. در ادامه دكمه واريز به حساب پاكت آپشن را انتخاب كنيد و روش واريز را برگزينيد. پس از آن شما به سادگي بايد دستورالعمل هاي موجود بر روي صفحه را دنبال كنيد و جزئيات لازم را تكميل كنيد.

 

 


ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: معامله سريع پاكت آپشن، ديجيتال اپشن، نمادهاي پاكت آپشن، اكسپرس پاكت آپشن، Pending پاكت آپشن، سوداوري در باينري اپشن،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۸:۰۳ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

احساسات بازار پاكت آپشن PocketOption

تمام معامله گران در بازارهاي معاملاتي فاركس و باينري آپشن پاكت آپشن داراي ديدگاه ها و نظرات خود هستند. علاوه بر اين همه داراي ديدگاهي هستند كه چرا بازار معاملاتي در سايت بروكر پاكت آپشن در يك جهت خاص در حال حركت است.

اين ديدگاه ها و احساسات نسبت به بازار مخصوصا در هنگام معامله تاثير بزرگ خود را نشان مي دهد و باعث مي‌شود بازار دچار تغيير و تحول شود و اين تغييرات در پلتفرم پاكت آپشن قابل مشاهده باشد.

يك معامله گر فاركس بايد آگاه باشد كه بازار معاملاتي در واقع تركيبي از ديدگاه هاي مختلف، ايده ها و نظرات است. تحليل اين تفاوت ها مي‌تواند به شما كمك كند تا احساسات كلي بازار را تشخيص داده و در جهت آن به سودآوري در بروكر پاكت آپشن بپردازيد.

در اين مطلب به احساسات بازار پاكت آپشن و تاثير آن بر روي بازار معاملاتي و نحوه شناسايي آن مي‌پردازيم. اينكه چگونه از احساسات بازار به نفع خود استفاده كنيد. همينطور به معرفي انواع مختلف انديكاتورهاي احساسات بازار در دسترس در بازار معاملاتي نيز مي‌پردازيم.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

احساسات بازار پاكت آپشن چيست؟
تحليل احساسات نوعي از تحليل بازار پاكت آپشن است كه بر روي مشخص كردن و اندازه گيري مداوم وضعيت احساسي و روانشناسي تمام شركت كنندگان در بازار معاملات سايت رسمي پاكت آپشن تمركز دارد.

اين نوع از تحليل بازار سعي مي‌كند كه درصد شركت كنندگان بازار و معامله گراني كه ديدگاه صعودي يا نزولي به بازار معاملاتي دارند را مشخص كند. به عبارت ديگر اين نوع تحليل مشخص مي‌كند كه معامله گران به وضعيت بازار پاكت آپشن ايران خوش‌بين هستند يا بدبين.

زماني كه اكثريت احساسات بازار شناسايي مي‌شود، معامله گران مي‌توانند از آن استفاده كنند تا وارد معامله سودآور پاكت آپشن شوند و جهت بازار در آينده و وضعيت فعلي بازار را مشخص كنند.

معامله تنها بر اساس احساسات بازار در پاكت آپشن يك تكنيك نامناسب تلقي مي‌شود و شما بايد همواره در هنگام استفاده از احساسات بازار، به تحليل تكنيكال پاكت آپشن و همينطور تحليل فاندامنتال بپردازيد تا عمق بيشتري به درك‌تان از بازار معاملاتي اضافه كنيد.

شما بايد سعي كنيد از هر سه نوع تحليل به طور همزمان بهره بگيريد و با اينكه اين كار ممكن است براي بسياري سخت و طاقت فرسا به نظر برسد اما مطمئنا ارزش تلاش را دارد و باعث مي‌شود به وضعيت مناسبي از سودآوري در پاكت آپشن دست پيدا كنيد.

روش هاي اطلاع از احساسات بازار PocketOption
احساسات بازار در واقع محاسبه‌اي است كه نظر مختصصان، تحليلگران و استراتژيست‌‌ها را در مورد احساس كلي بازار جويا مي‌شود تا بتوان پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن، آگاهي كافي از وضعيت شركت كنندگان آن داشته باشيم.

در واقع هدف اين تحليل اين است كه وقتي به احساسات بازار معاملاتي نگاه كنيم، ببينيم كه سرمايه گذاران چه نظري در مورد بازار معامله فاركس پاكت آپشن دارند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

بدون شك يكي از قديمي ترين نظرسنجي هاي احساسات بازار در واقع به انجمن سرمايه گذاران انفرادي آمريكا يا American Association of Individual Investors مربوط مي‌شود. اين نظرسنجي همينطور با نام AAII شناخته مي‌شود. اين نظرسنجي به صورت آنلاين و هر پنجشنبه انجام مي‌شود.

كسب و كارهاي مشخصي داده هاي معاملاتي مانند تعداد معامله هاي بزرگ يا علاقه مندي به فروش را در نظر مي‌گيرند. همينطور ترندها در مطالبي كه توسط خبرگذاري هاي مالي منتشر مي‌شود نيز داده هاي مهم براي معامله در كارگزاري پاكت آپشن محسوب مي‌شود.

همينطور چيزي به نام خط كاهش و پيشروي ده روزه براي شاخص مشهور S&P 500 وجود دارد كه در واقع معياري است كه تعداد سهام صعودي در مقابل سهام نزولي را به صورت جدول نشان مي‌دهد و اگر اين مقدار براي بيش از 10 روز منفي باشد، يعني وضعيت بازار پاكت آپشن بيشتر به سمت اشباع از فروش قرار دارد.

نحوه بهره‌گيري از احساسات بازار پاكت آپشن
يك تضاد مشخص در مورد احساسات بازار براي معامله در وب سايت بروكر PocketOption وجود دارد. اين نظرسنجي ها و تفسيرها تنها نشان مي‌دهند كه بازار در چه وضعيتي قرار دارد نه اينكه در آينده در چه وضعيتي خواهد بود.

در اكثر مواقع پيش بيني مربوط به اين نظرسنجي ها باعث اين مي‌شود كه بازار برخلاف نظرسنجي و به طور كلي نظر اكثريت پيش برود و بتوان يك رابطه معكوس براي معامله و تحليل بازار پاكت آپشن متصور شد.

اين يعني آن دوره هاي صعودي شديد نهايتا به يك دوره نزولي و فروش منتهي خواهد شد و همينطور از طرف ديگر ديد كاهشي به بازار نهايتا مي‌تواند يك سيگنال پاكت آپشن براي يك ترند صعودي در بازار باشد.

اگر همه در مورد وضعيت بازار به طور همزمان احساس صعودي داشته باشند، بنابراين افراد كمتري وجود دارد كه نياز به متقاعد كردن براي ورود به سايت پاكت آپشن و ورود به بازار دارند. بنابراين مي‌توان نتيجه گرفت كه تقاضاي كمتري در آينده وجود خواهد داشت.

از طرف ديگر، زماني كه اكثريت معامله گران احساس نزولي به بازار دارند، آنها به تدريج به حالت صعودي روي مي‌آورند تا در صورت صعودي شدن بازار بتوانند به سودآوري پاكت آپشن بپردازند. در نتيجه چنين روندي باعث ايجاد تقاضاي بيشتر براي آن نماد معاملاتي خواهد شد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

انواع انديكاتورهاي احساسات بازار پاكت آپشن
سوال اين است كه انديكاتور احساسات بازار پاكت آپشن چيست؟ اين نوع انديكاتورها در واقع يك انديكاتور گرافيكي يا عددي است كه براي نشان دادن وضعيت احساس گروهي خاص در مورد بازار يا محيط يك كسب و كار يا ديگر عناصر، ساخته شده است.

انديكاتورهاي احساسات بازار اين هدف را دنبال مي‌كنند كه احساس و وضعيت بازار را اندازه گيري كنند. شما مي‌توانيد تعداد زيادي از انديكاتورهاي پاكت آپشن را در اينترنت پيدا كنيد.

بنابراين شما به عنوان مشتريان بروكر معتبر پاكت آپشن اين امكان را داريد كه از انواع متفاوتي از ابزار تكنيكال و فاندامنتال براي اندازه گيري و تشخيص احساسات بازار استفاده كنيد و سپس با تركيب كردن آن با انواع ديگر تحليل، براي سودآوري در اين بازار پر از پتانسيل استفاده كنيد.

در اين مطلب ما به سه مورد از مهمترين و دقيق‌ترين موارد مي‌پردازيم:

?انديكاتور احساسات بازار پاكت آپشن
كاربرد انديكاتور
?روش معكوس انديكاتورهاي احساسات
استفاده متضاد از احساسات بازار
⚡گزارش تعهد معامله گران
داده هاي ساده در مورد موضع‌گيري معامله‌ گران
?شاخص نوسان VIX
مشخص كردن نوسان ضمني بازار
ترفند معكوس انديكاتورهاي احساسات پاكت آپشن
رفتار اكثريت اساس و پايه سرمايه گذاري معكوس است. اين يعني زماني كه اكثريت به روند صعودي خوش بين هستند، به معامله فروش بپردازيم و در زماني كه بازار بدبين است، به معامله خريد پاكت آپشن بپردازيد.

اين رويكرد تنها به اين دليل وجود دارد كه قيمت هاي پاكت آپشن توسط احساسات بازار تعيين مي‌شوند. اين رفتار اكثريت در واقع تركيبي از تعداد بالايي از ذهنيت ها و فرايندهاي جانبدارانه است و به اين دليل غير ممكن است كه آن را اندازه گيري كرد.

ابزارهايي وجود دارد كه در طبقه بندي انديكاتورهاي احساسات بازار قرار مي‌گيرند و ما مي‌توانيم از آنها براي پيدا كردن احساسات بازار صعودي يا نزولي در هنگام تحليل بازار در وب سايت كارگزاري پاكت آپشن استفاده كنيم.

تعداد زيادي از اين انديكاتورها در پاكت آپشن وجود دارد و به روش هاي متعددي مي‌توان آنها را تفسير كرد. انديكاتورهاي احساسات بايد با ديگر انديكاتورهاي تكنيكال و همينطور تحليل فاندامنتال تركيب شوند. انديكاتورهاي احساسات شفاف هستند و به راحتي قابل دسترسي هستند.

 

گزارش تعهد معامله گران پاكت آپشن PocketOption
گزارش تعهد معامله گران يا Commitment of Traders Report كه به طور مختصر با نماد COT شناخته مي‌شود مي‌تواند اطلاعات به روزي در مورد ترندها و قدرت تعهدي كه معامله گران پاكت آپشن به ترندها دارند را با مشخص كردن جزئيات احساس و موضع‌ گيري معامله گران ارائه مي‌كند.

همينطور كميسيون معاملات قراردادهاي آتي كالا يا Commodity Futures Trading Commission يا به طور مختصر CFTC يك گزارش تعهد معامله گران جديد را در هر روز جمعه منتشر مي‌كند. شما مي‌توانيد از آن براي تشخيص احساسات بازار در يك بازه زماني مشخص در پاكت آپشن فارسي استفاده كنيد.

گزارش COT در واقع شامل اطلاعات مفيد بسياري مي‌شود. با اين حال اساس اين گزارش ارائه داده هايي است كه پوزيشن هاي خريد و فروش خالص براي هر قرارداد آتي پاكت آپشن را براي معامله گران به نمايش بگذارد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

شاخص نوسان VIX پاكت آپشن PocketOption
شاخص نوسان VIX داراي محبوبيت قابل توجهي در جامعه معامله گران فاركس پاكت آپشن دارد. اين عموما به دليل آن است كه VIX در واقع انديكاتور احساسات بازاري است كه براي اندازه گيري نوسان ضمني استفاده مي‌شود.

همانطور كه مي‌دانيد نوسان در واقع مقداري است كه قيمت از قيمت ميانگين در يك بازه زماني خاص منحرف مي‌شود. علاوه بر اين انديكاتور پاكت آپشن VIX نرخ نوسان ضمني را محاسبه مي‌كند تا اينكه نوسان تاريخي آپشن هاي خريداري و فروخته شده طبق شاخص S&P 500 را نشان دهد.

اين خصوصيت بارز اين انديكاتور احساسات بازار محسوب مي‌شود كه كاربرد آن را نيز در هنگام معامله پس از ورود به سايت بروكر پاكت آپشن تغيير مي‌دهد.

در صورتي كه ما آپشن هاي پاكت آپشن را به عنوان روشي محافظت كننده در مقابل يك حركت اصلاحي بازار در مقابل يك ترند بزرگ در نظر بگيريم، پس ما به وضوح اين اصل را باور داريم:

هر چقدر نوسان ضمني بزرگتر باشد، ترس بين معامله گران خاصي كه ترند پاكت آپشن را دنبال مي‌كنند بيشتر خواهد بود چون آنها بيشتر باور مي‌كنند كه بازار معاملاتي در حال رسيدن به يك نقطه بيش از حد است.

 

سوالات متداول احساسات معامله در بروكر پاكت آپشن
احساسات بازار پاكت آپشن چيست؟
اين نوع از تحليل بازار سعي مي‌كند كه درصد شركت كنندگان بازار و معامله گراني كه ديدگاه صعودي يا نزولي به بازار معاملاتي دارند را مشخص كند. به عبارت ديگر اين نوع تحليل مشخص مي‌كند كه معامله گران به وضعيت بازار پاكت آپشن ايران خوش‌بين هستند يا بدبين. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما تماس برقرار كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

كاربرد احساسات بازار پاكت آپشن چيست؟
يك معامله گر بايد آگاه باشد كه بازار معاملاتي در واقع تركيبي از ديدگاه هاي مختلف، ايده ها و نظرات است. تحليل اين تفاوت ها مي‌تواند به شما كمك كند تا احساسات كلي بازار را تشخيص داده و در جهت آن به سودآوري پس از افتتاح حساب بروكر پاكت آپشن بپردازيد.

انديكاتور احساسات بازار پاكت آپشن چيست؟
اين نوع انديكاتورها در واقع يك انديكاتور گرافيكي يا عددي است كه براي نشان دادن وضعيت احساس گروهي خاص در مورد بازار يا محيط يك كسب و كار يا ديگر عناصر، ساخته شده است. انديكاتورهاي احساسات بازار اين هدف را دنبال مي‌كنند كه احساس و وضعيت بازار را اندازه گيري كنند.

از احساست بازار صعودي پاكت آپشن چه نتيجه‌اي مي‌گيريم؟
اگر همه در مورد وضعيت بازار به طور همزمان احساس صعودي داشته باشند، بنابراين افراد كمتري وجود دارد كه نياز به متقاعد كردن براي ورود به سايت پاكت آپشن و ورود به بازار دارند. بنابراين مي‌توان نتيجه گرفت كه تقاضاي كمتري در آينده وجود خواهد داشت.

چطور نوسان ضمني بازار پاكت آپشن را مشخص كنيم؟
شاخص نوسان VIX داراي محبوبيت قابل توجهي در انواع معامله گران پاكت آپشن دارد. اين عموما به دليل آن است كه VIX در واقع انديكاتور احساسات بازاري است كه براي اندازه گيري نوسان ضمني استفاده مي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي

 


برچسب: پلتفرم بروكر پاكت آپشن، اسپرد پاكت آپشن، معاملات CFD در پاكت آپشن، انديكاتورهاي پاكت آپشن، آموزش جامع باينري، مزاياي بروكر پاكت آپشن،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۶:۰۷ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)