فاركس حرفه اي فاركس حرفه اي .

فاركس حرفه اي

صرافي ارز ديجيتال ال بانك LBank

?بررسي صرافي ال بانك LBank?
صرافي ال بانك LBank از سال 2015 شروع به كار كرده است و در مدت كمي توانسته به يك صرافي برتر در بازارهاي معاملاتي ارز ديجيتال تبديل شود. با بررسي سايت صرافي ال بانك LBank مي‌توانيد ببينيد كه اين پلتفرم معاملاتي از نهادهاي مختلفي از جمله NFA، MSB، Canada MSB و AUSTRAC استراليا، مجوز دريافت كرده است.

به طور كلي صرافي LBank براي كاربران بين‌المللي خود محصولات و خدمات امن، حرفه‌اي و آسان كه شامل معاملات ارز ديجيتال، ابزار مشتقه، NFT ها و سرمايه گذاري هاي مختلف مي‌شود را ارائه مي‌كند.

در حال حاضر با ثبت نام در صرافي ال بانك LBank مي‌توانيد از معامله بيش از 50 ارز فيات كه شامل USD، EUR، GBP، JPY، KRW، CAD، AUD، RUB، INR، AED و غيره مي‌شود بهره‌مند شويد. همينطور ارزهاي ديجيتال بزرگ مانند بيت كوين، اتريوم، تتر و غيره نيز در دسترس است.

براي واريز و برداشت نيز صرافي ال بانك LBank بيش از 20 راه روبه‌روي شما قرار داده است كه شامل كيف پول هاي الكترونيك، كارت هاي اعتباري معتبر، گوگل پلي، انتقال بانكي و غيره مي‌شود.

صرافي ال بانك LBank داراي دفترهايي در كشورهاي مختلف است تا بتواند خدمات مناسبي در مناطق متفاوت به مشتريان اين صرافي ارائه كند. اما دفتر اصلي و مركزي اين شركت در كشور اندونزي واقع شده است. دفاتر ديگر اين صرافي در كشورهاي آمريكا، استراليا، كانادا و جزاير ويرجين بريتانيا واقع شده است.

✨سال تاسيس
2015
?رمزارزهاي ارائه شده
بيش از 120
?جفت ارزهاي معاملاتي
بيش از 180
?كارمزد واريز و برداشت
بدون كارمزد
?اپليكيشن موبايل
اندرويد و iOS
⚡پشتيباني مشتريان
چت زنده، ايميل، شبكه هاي مجازي
❗پشتيباني از زبان فارسي
خير
?انواع معاملات
اسپات، فيوچرز، گريد و ETF
✔امكان معامله NFT
بله
?احراز هويت
اختياري
اعتبار و امنيت صرافي ال بانك LBank
يكي از اولين سوالهاي مشتريان در مورد يك صرافي اعتبار و امنيت آن است. در بيش از 7 سال فعاليت اين صرافي در بازار ارزهاي ديجيتال تا به حال گزارشي از كلاهبرداري يا هك وب سايت رسمي صرافي ال بانك گزارش نشده است و مشتريان نيز گزارشي مبني بر از دست دادن سرمايه خود نداده‌اند.

با اين حال اين صرافي معتبر امكاناتي را در اختيار شما گذاشته است تا بتوانيد در مقابل خطرات احتمالي سرمايه ال بانك و اطلاعات شخصي خود را حفظ كنيد. اين صرافي از آخرين تكنولوژي سرورهاي رمزگذاري شده SSL بهره‌مند است و شما را در مقابل هك شدن و از دست رفتن سرمايه حفاظت مي‌كند.

از طرف ديگر سايت اين صرافي به قابليت تاييد دو مرحله‌اي مجهز است كه مي‌توانيد براي تراكنش ها و ورود به سايت ال بانك از آن استفاده كنيد. همينطور شما قادر هستيد از كيف پول هاي گرم و سرد براي ذخيره سازي مبالغ خود در اين صرافي بهره بگيريد.

با اينكه LBank رگوله مانند بسياري از صرافي هاي ديگر توسط رگولاتورهاي مشهور مجوز دريافت نكرده است، اما با توجه به سابقه آن و مشترياني كه از خدمات آن رضايت دارند، مي‌توان نتيجه گرفت كه با يك صرافي معتبر روبه‌رو هستيم كه خدمات مناسبي به معامله گران ارائه مي‌كند.

امكانات صرافي ال بانك LBank
با اينكه ال بانك انواع مختلفي از معاملات و نمادها را براي مشتريان سايت رسمي صرافي ال بانك فراهم مي‌كند،‌ اما كريپتوكارنسي ها تمركز اصلي اين صرافي هستند. شما مي‌توانيد با كمترين هزينه به خريد و فروش رمزارزهاي محبوب در اين صرافي بپردازيد.

به لطف تكنولوژي هاي امنيتي SSL و تاييد دو مرحله‌اي، ال بانك يك پلتفرم مدرن و امن براي معامله گران محسوب مي‌شود كه امكان استفاده از كيف پول هاي ال بانك سرد و گرم را براي نگه‌داري و ذخيره سرمايه شما فراهم كرده است.

با اينكه در نگاه اول پلتفرم ال بانك ساده به نظر مي‌رسد اما براي معامله گران باتجربه انديكاتورهاي Lbank بسياري در دسترس است و امكانات تحليل بازار به طور حرفه‌اي در اين پلتفرم تعبيه شده است.

با اين حال اگر از معامله گران تازه‌كار ال بانك هستيد، منابع آموزشي ال بانك قابل توجهي نيز در اين پلتفرم در دسترس است تا بتوانيد راه خود را پيدا كرده و مهارت هاي معاملاتي خود را تقويت كنيد.

با استفاده از پلتفرم معامله ال بانك شما به راحتي مي‌توانيد به انواع معامله از جمله معامله قراردادهاي فيوچرز، معامله اسپات ال بانك، معامله NFTها و معامله گريد Grid بپردازيد و طبق مهارت هاي معاملاتي و نمادهاي موردنياز خود، سودآوري كنيد.

معامله اسپات در صرافي ال بانك LBank
يك معامله اسپات Spot در واقع يك تراكنش ساده بين يك خريدار و يك فروشنده براي معامله در قيمت فعلي بازار است كه با نام قيمت اسپات شناخته مي‌شود و اين عمل در سايت صرافي معتبر ال بانك به سادگي و با امنيت بالا قابل انجام است.

زماني كه دستور معامله تكميل مي‌شود، معامله به طور آني انجام مي‌شود. كاربران مي‌توانند از قبل معاملات اسپات LBank را آماده كنند تا زماني كه به يك قيمت مشخص اسپات مي‌رسد، اجرا شوند. به اين نوع معامله، دستور حد گفته مي‌شود.

قبل از معامله اسپات اطمينان حاصل كنيد كه به شارژ حساب ال بانك پرداخته‌ايد و داراي موجودي كافي براي انجام معامله اسپات در اين صرافي هستيد. پس از آن كافي است وارد سايت اين صرافي شويد و گزينه معامله يا Trade را انتخاب كنيد.

پس از اين كار، بايد كيف پول خود را در حال اسپات Spot قرار دهيد. با اين كار يك صفحه جديد باز مي‌شود كه شما مي‌توانيد نمادهاي معاملاتي ال بانك را براي معامله انتخاب كنيد. امكان جستجوي نماد نيز براي پيدا كردن نماد موردنياز خودتان نيز وجود دارد.

پس از پيدا كردن نماد، حالا جفت ارزي كه مي‌خواهيد معامله كنيد را انتخاب كنيد و روي آن كليك كنيد. در صفحه جديد بازه زماني را انتخاب كنيد، چارت هاي ال بانك را بررسي كنيد و تحليل خود را انجام دهيد و به سراغ ثبت دستور معاملاتي خود برويد.

معامله فيوچرز صرافي ال بانك LBank
در معامله فيوچرز Futures شما مي‌توانيد در حركات بازار معاملاتي سهيم باشيد و با معامله خريد يا فروش در قرارداد فيوچرز به سودآوري در ال بانك LBank دست پيدا كنيد. براي معامله خريد، در واقع معامله گر با انتظار اينكه ارزش قرارداد در آينده افزايش خواهد يافت، به خريد مي‌پردازد.

از طرف ديگر با معامله فروش در سايت رسمي بروكر ال بانك، يك معامله گر در واقع با انتظار اينكه قيمت قرارداد فيوچرز كاهش خواهد يافت، به معامله فروش آن مي‌پردازد.

در پلتفرم صرافي ال بانك شما مي‌توانيد به معامله خريد و فروش فيوچرز ال بانك به همراه اهرم يا لوريج بپردازيد تا سودآوري خود را در شرايط نوساني بازار بالاتر ببريد. براي شروع معامله فيوچرز در ال بانك كافي است گام‌هاي زير را در پلتفرم اين صرافي برداريد:

1 – به واريز USDT يا تتر به حساب فيوچرز ال بانك خود به عنوان مارجين بپردازيد.

2 – سطح اهرم يا لوريج ال بانك را طبق نيازهاي خود انتخاب كنيد.

3 – نوع معامله را انتخاب كنيد (خريد يا فروش).

4 – تعداد قراردادهاي كه مي‌خواهيد مالك آن باشيد را انتخاب كنيد.

معامله گريد Grid صرافي ال بانك
معامله گريد در واقع يك استراتژي معاملاتي محسوب مي‌شود كه در آن به فروش در حداكثر و خريد در حداقل در يك محدوده قيمتي مشخص مي‌پردازيم تا در يك بازار نوساني مخصوصا بازار كريپتوكارنسي هاي ال بانك به سودآوري دست پيدا كنيم.

ربات معاملاتي ال بانك در معامله گريد به طور دقيقي دستورهاي خريد و فروش را در يك محدوده قيمتي مشخص كه توسط معامله گر تعيين شده است، اجرا مي‌كند و معامله گران را از تصميم‌هاي نامناسب سرمايه‌گذاري، عدم آگاهي از اطلاعات بازار و نگراني در مورد نوسان هاي بازار نجات مي‌دهد.

ويژگي‌هاي كليدي گريد تريدينگ در وب سايت صرافي ال بانك شامل اين موارد مي‌شود:

اين برنامه كاملا منطقي است و هيچ اثري از معامله عجولانه‌ و بي‌دليل در آن وجود ندارد.
دستورهاي معاملاتي زماني كه گريد تنظيم مي‌شود به طور اتوماتيك ثبت مي‌شوند و ديگر نيازي نيست معامله گر هميشه بر روي چارت نظارت كند.
ربات ال بانك به طور 24 ساعته و بدون از دست دادن هيچ اطلاعات بازاري كار مي‌كند.
آسان و كاربرپسند بودن و بدون نياز به پيش‌بيني ترند بازار.
سودآوري ثابت در يك بازار نوساني.
معامله NFT در صرافي ال بانك LBank
پلتفرم معاملاتي NFT ال بانك داراي دو بخش به نام هاي Marketplace و بازار مزايده است. پس از افتتاح حساب صرافي ال بانك شما مي‌توانيد در بخش بازار يا Marketplace به خريد كارهاي هنري NFT موردعلاقه خود بپردازيد.

اين در حالي است كه در بازار مزايده كاربران اين امكان را دارند كه بر روي آن قيمت بگذارند و فرصتي براي برنده شدن 10 درصد از قيمت اسپرد ال بانك به عنوان جايزه را داشته باشند. پرداخت براي افرادي كه پيشنهاد خريد داده‌اند معلق خواهد شد تا زماني كه پيشنهاد قيمت بالاتري داده شود يا اينكه مزايده به پايان برسد.

به منظور آپلود كردن NFT‌ها و فروش آنها، گام‌هاي زير را بايد برداريد:

1 – به بخش NFT سايت ال بانك برويد و وارد حساب LBank خود شويد.

2 –  گزينه Public را از صفحه اصلي سايت انتخاب كنيد.

3 – حالا در صفحه باز شده مي‌توانيد NFT خود را بارگذاري كنيد، قيمت آن و روش پرداخت كريپتو آن را وارد كنيد. حالا كافي است نام و جزئيات NFT خود را وارد كنيد. بر روي گزينه تاييد كليك كنيد و منتظر بمانيد تا تاييد شود.

توجه داشته باشيد كه براي فروش NFT خود شما بايد يك مارجين ال بانك 20 درصدي پرداخت كنيد. پس از تاييد NFT در بخش بازار قرار مي‌گيرد تا فروخته شود.

صندوق قابل معامله ETF در ال بانك
صندوق هاي قابل معامله يا ETF هاي داراي اهرم ال بانك، در واقع يك محصول معاملاتي در نظر گرفته مي‌شود كه ميزان افزايش يا كاهش نماد مرتبط مانند بيت كوين BTC را با اندازه‌هاي خاصي دنبال مي‌كند. مثلا 3 برابر، 5 برابر، -3 برابر، -5 برابر.

اگر قيمت بيت كوين ال بانك 1 درصد افزايش پيدا كند، قيمت ETFهاي داراي لوريج 3 برابر و 5 برابر به ترتيب 3 درصد و 5 درصد افزايش پيدا خواهد كرد. اين در حالي است كه ETFهاي -3 و -5 به اندازه 3 درصد و 5 درصد كاهش خواهند يافت.

يكي از بهترين خصيصه‌هاي ETFها كه پس از ورود به سايت صرافي LBank مي‌توانيد آنها را معامله كنيد، عدم نياز به مارجين و عدم وجود ريسك نقدينگي است. با اين حال توجه كنيد كه اگر قيمت در خلاف جهت پيش‌بيني شما حركت كند، ريسك رسيدن قيمت به صفر در شرايط حاد وجود دارد.

براي سرمايه گذاران ال بانك كه داراي زمان زيادي نيستند كه روي بازار نظارت كنند و قيمت را زير نظر بگيرند، خريد ETF هاي داراي لوريج مي‌تواند انرژي و زمان بسياري از آنها را صرفه‌جويي كند. نامگذاري ETFها به اين صورت است كه براي مثال BTC3L يعني خريد بيت كوين با اهرم 3 برابر و BTC3S يعني فروش بيت كوين با اهرم 3 برابر.

فعاليت مشتريان ايراني در ال بانك LBank
به طور كلي ايران در ليست كشورهايي كه صرافي ال بانك به آنها خدمات ارائه مي‌كند نيست. بنابراين مانند بسياري از صرافي هاي خارجي ديگر، پس از ثبت نام در صرافي LBank در صورتي كه اين صرافي مشكوك شود شما از داخل ايران در حال استفاده از امكانات آن هستيد، ممكن است حساب شما مسدود شود.

بنابراين به عنوان يك قانون كلي بايد به ياد داشته باشيد كه در هنگام استفاده از خدمات صرافي هاي خارجي، حتما از يك اين نام مجاز نمي باشد مخصوص كشوري كه اين صرافي به آن خدمات ارائه مي‌كند با آي پي ثابت استفاده كنيد.

توجه داشته باشيد كه احراز هويت براي استفاده از امكانات صرافي ال بانك LBank اجباري نيست. بنابراين لازم نيست به احراز هويت ال بانك بپردازيد و در حال حاضر تنها با ثبت نام و استفاده از يك اين نام مجاز نمي باشد مناسب مي‌توانيد از خدمات اين صرافي بهره‌مند شويد.

با اين حال قبل از اينكه سرمايه قابل توجهي را وارد اين صرافي كنيد، بهتر است به واريز و برداشت ال بانك به صورت مبالغ كم بپردازيد و چند معامله كم ارزش انجام دهيد و با روند كار آن آشنا شويد. اگر بدون مشكل توانستيد مبالغ خود را برداشت كنيد، مي‌توانيد به روند عادي معامله و تبادل خود بپردازيد.

پشتيباني مشتريان ال بانك LBank
سايت صرافي Lbank از روش هاي مختلفي خدمات پشتيباني مشتريان ارائه مي‌كند. مشتريان مي‌توانند از طريق چت زنده يا پلتفرم هاي شبكه مجازي با كارشناسان ال بانك ارتباط برقرار كنند و سوالات و مشكلات خود را با آنها در ميان بگذارند.

همينطور امكان ارتباط از طريق ايميل نيز وجود دارد. با اين حال از آنجايي سايت اين صرافي داراي بخش سوالات متداول نسبتا كاملي است، ممكن است بدون نياز به ارتباط با پشتيباني مشتريان ال بانك، پاسخ سوالات خود را داخل سايت اين صرافي پيدا كنيد.

متاسفانه از آنجايي كه خبري از پشتيباني فارسي نيست و همينطور وب سايت اين صرافي از زبان فارسي برخوردار نيست، كاربران فارسي زبان ممكن است به راحتي نتوانند پاسخ سوالات خود را دريافت كنند.

با اين حال يك گروه تلگرام ال بانك به صورت رسمي ايجاد شده است كه جامعه معامله گران اين صرافي به زبان انگليسي با هم در ارتباط هستند و از اين طريق نيز مي‌توانيد اطلاعات و كمك بسياري از ديگر معامله گران با تجربه دريافت كنيد.

سايت صرافي ال بانك LBank
مانند بسياري از صرافي هاي ارز ديجيتال، ال بانك LBank نيز داراي پلتفرم معاملاتي وب محور اختصاصي خود است. سايت صرافي ال بانك بسيار ساده و كاربردپسند طراحي شده است و مشتريان مي‌توانند به راحتي از آن استفاده كنند و قابليت هاي مختلف آن را درك كنند.

اين پلتفرم معاملاتي ابزار پيشرفته‌ و ويژگي‌هاي مفيدي مانند انديكاتورهاي تحليل تكنيكال پيشرفته از جمله ميانگين متحرك همگرا واگرا، شاخص قدرت نسبي و CCI را براي مشتريان صرافي ال بانك فراهم كرده است.

پلتفرم ال بانك از يك بخش عمق بازار در زير چارت معاملاتي بهره‌مند است و همينطور يك بخش اختصاصي براي حجم معاملات تدارك ديده است. جاي‌گذاري همه قابليت ها مناسب است و به خوبي براي طراحي آن فكر شده است.

به طور كلي با اينكه هنوز همه ابزارهاي معاملاتي لازم در اين پلتفرم براي مشتريان فراهم نشده است اما مي‌توان با قابليت هاي فعلي آن را يك پلتفرم معاملاتي نسبتا مدرن دانست كه هم براي معامله گران با تجربه مناسب است و هم براي معامله گران تازه كار ال بانك به اندازه كافي ساده است.

آموزش افتتاح حساب در صرافي ال بانك
افتتاح حساب در صرافي LBank به سادگي قابل انجام است و از آنجايي كه مراحل احراز هويت در ال بانك اجباري نيست، به سرعت مي‌توانيد يك حساب ال بانك ايجاد كرده و از امكانات اين صرافي استفاده كنيد.

براي افتتاح حساب در اين صرافي با گام به گام مراحل و تصاوير زير را دنبال كنيد:

1 – پس از باز كردن لينك سايت صرافي ال بانك، در صفحه اول سايت، در نوار بالا سمت رست بر روي گزينه Register يا ثبت نام كليك كنيد.

2 – حالا در صفحه‌اي كه باز شده است مي‌توانيد ايميل خود را وارد كنيد و در ادامه يك رمز عبور براي خود تعيين كنيد. توجه داشته باشيد كه مي‌توانيد به جاي ايميل از شماره تلفن خود و فعال سازي پيامكي استفاده كنيد.

در زير كادر رمز عبور يك كادر ديگر قابل باز كردن است كه اگر كد دعوت داريد مي‌توانيد آن را وارد كنيد. همينطور امكان ثبت نام از طريق حساب گوگل يا اپل نيز در صرافي معاملاتي ال بانك قابل انجام است. اگر اپليكيشن ال بانك را دانلود كرده باشيد مي‌توانيد با اسكن كد QR نيز وارد حساب خود شويد.

در نهايت پس از تكميل اطلاعات كافي است بر روي گزينه Register كليك كنيد تا حساب صرافي ال بانك براي شما ايجاد شود.

3 – در اين مرحله احتمالا با يك صفحه كوچك براي تاييد ربات نبودن شما مواجه خواهيد شد. كافي است علامت پيكان را به سمت راست هدايت كنيد و زماني كه تصوير كامل شد آن را رها كنيد.

4 – حالا اگر ايميل وارد كرده باشيد، كد تاييد در قالب يك ايميل از طرف ال بانك براي شما ارسال شده است و بايد آن را در كادر مربوطه در اين صفحه وارد كنيد تا حساب شما تاييد شود. توجه داشته باشيد كه اگر از شماره تلفن استفاده كرده باشيد، اين كد براي شما پيامك مي‌شود.

5 –  حالا وارد كابين ال بانك شده‌ايد و مي‌توانيد عمليات هاي معاملاتي و خريد و فروش را شروع كنيد. براي شروع در بالاي صفحه سمت راست روي گزينه واريز يا Deposit كليك نماييد و وارد مرحله واريز به حساب LBank شويد.

نحوه احراز هويت در صرافي ال بانك
توجه داشته باشيد كه صرافي ال بانك احراز هويت اجباري ندارد و شما مي‌توانيد بدون انجام احراز هويت بدون مشكل از امكانات آن استفاده كنيد. احراز هويت پس از افتتاح حساب در سايت ال بانك تنها زماني لازم است كه بخواهيد سقف برداشت روزانه خود را بيشتر كنيد. اين معمولا براي افرادي كه حجم معاملات بسيار بالايي دارند مناسب است.

با اين حال با توجه به اينكه كاربران ايراني در ال بانك پشتيباني نمي‌شوند، پس شما حتما بايد ساكن كشورهايي باشيد كه اين صرافي آنها را پشتيباني مي‌كند. سپس از بخش احراز هويت اطلاعات و مدارك هويتي خود را كه مي‌تواند كارت شناسايي، پاسپورت يا گواهينامه مربوط به آن كشور باشد را ارائه كنيد.

شما بايد اين مدارك را به صورت پشت و رو و در كنار عكس سلفي خودتان در سايت ال بانك آپلود كنيد و منتظر بمانيد كه كارشناسان اين صرافي اطلاعات شما را تاييد كرده و احراز هويت شما انجام شود. توجه داشته باشيد كه احراز هويت با مدارك ايراني قابل انجام نيست.

طرح دعوت مشتريان صرافي ال بانك
با اين طرح مي‌توانيد به يكي از بيشترين كميسيون هاي دنياي رمزارزها براي دعوت مشتريان دسترسي پيدا كنيد. با دعوت دوستان خود به معامله در سايت بروكر ال بانك شما مي‌توانيد تا 60 درصد كميسيون از هزينه هاي معاملاتي آنها را دريافت كنيد.

براي شركت در اين طرح كافي است از طريق سايت صرافي عضو شويد. هر فردي كه داراي يك جامعه دوستان يا مشتريان، مديا يا ديگر منابع است مي‌تواند از اين طرح استفاده كند. در ادامه به شما يك لينك اختصاصي تعلق مي‌گيرد تا از طريق آن دوستان خود را به پلتفرم صرافي ال بانك دعوت كنيد.

با اضافه شدن هر نفر به ليست افرادي كه دعوت كرده‌ايد، بخشي از كميسيون ال بانك مربوط به معاملات آنها را دريافت خواهيد كرد. اگر دوستاني كه دعوت كرده‌ايد ثبت نام كنند و به تعداد قابل توجه‌اي معامله انجام دهند، سودآوري شما از اين طرح مي‌تواند بيشتر از چيزي باشد كه تصور مي‌كنيد.

اپليكيشن موبايل صرافي ال بانك LBank
مانند بسياري از صرافي هاي پيشرفته دنياي ارزهاي ديجيتال، اپليكيشن هاي صرافي ال بانك نيز راهي جذاب براي معامله از هر مكان و در هر زماني محسوب مي‌شود. ال بانك در هر دو سيستم عامل پرطرفدار موبايل يعني اندرويد و iOS در دسترس است و شما مي‌توانيد از طريق لينك هاي زير به دانلود آنها بپردازيد:

دانلود اپليكيشن اندرويد ال بانك LBank

دانلود اپليكيشن iOS ال بانك LBank

استفاده از اپليكشن موبايل ال بانك سريعترين و راحت ترين راه دسترسي به بازارهاي معاملاتي اين صرافي، مشاهده شرايط بازار، انجام معامله، تبادل ارزها و استفاده از خدمات اين صرافي به شمار مي‌آيد. شما مي‌توانيد به جز سايت اين صرافي، اين اپليكيشن را از فروشگاه اپل استور و گوگل پلي نيز دانلود بكنيد.

رابط كاربري اين اپليكيشن ها بسيار ساده و كاربرپسند طراحي شده است و سرعت معامله در آن با نسخه وب صرافي ال بانك مي‌تواند برابري كند. لازم به ذكر است كه اين اپليكيشن ها از نظر امكانات چيزي از نسخه وب كم ندارند و شما مي‌توانيد از تمام امكانات اين صرافي بهره‌مند شويد.

بونوس هاي صرافي ال بانك LBank
پس از ثبت نام در وب سايت ال بانك شما قادر خواهيد بود كه از بونوس هاي ويژه اين صرافي استفاده كنيد تا سودآوري و درآمد خود را به حداكثر برسانيد. اين بونوس ها به صورت وظايف يا Taskهايي كه ارائه مي‌شود قابل دريافت است.

بونوس هاي ال بانك كه در حال حاضر به مشتريان ارائه مي‌شود شامل موارد زير مي‌شود:

دريافت كارت كش بك 20 USDT تتر با معامله اسپات با ارزش بيش از 1000 دلار در مجموع
دريافت بونوس 200 USDT تتر با واريز و نگه‌داري بيش از 200 تتر در بخش LBank Earning
دريافت معادل 5 USDT بيت كوين با معامله كريپتو بيش از معادل 100 دلار بيت كيون
دريافت بونوس فيوچرز 10 USDT تتر با باز كردن حساب فيوچرز ال بانك و انتقال 10 دلار.
دريافت كارت كش بك 20 USDT تتر با خلق سه استراتژي معاملاتي ال بانك با حجم معاملات گريد كل بيش از 500 دلار.
توجه داشته باشيد كه كاربران تنها يك بار شانس شركت و استفاده از اين بونوس ها را دارند. اگر موفق به دريافت بونوس ها شديد،‌ اين بونوس هاي LBank در بخش كوپن ها My Coupons سايت صرافي قابل دسترسي خواهند بود.

كارمزد معاملات ال بانك LBank
اكثر صرافي هاي ارز ديجيتال به طور كلي سه نوع هزينه و كارمزد از مشتريان خود دريافت مي‌كنند كه شامل هزينه معامله، هزينه واريز و هزينه برداشت مي‌شود. صرافي هاي كريپتوكارنسي همينطور عمدتا كارمزد ميكر و تيكر نيز دريافت مي‌كنند كه در سايت صرافي LBank اين كارمزدها قابل مشاهده است.

به طور كلي كارمزد صرافي ال بانك بين صرافي هاي ديگر بسيار مناسب و قابل پرداخت است. براي هر معامله ميكر يا تيكر و هر دستور حد يا بازاري، در ال بانك 0.1 درصد از مشتريان دريافت مي‌شود كه با توجه به ميانگين هزينه 0.25 درصد در اين صنعت، بسيار مناسب و قابل توجه است.

خيالتان راحت باشد كه براي واريز به پلتفرم ال بانك يا برداشت از اين پلتفرم هزينه‌اي از طرف اين صرافي براي شما تعيين نشده‌ است. شما مي‌توانيد انواع روش هاي واريز را از جمله كيف پول هاي الكترونيك، كريپتوكارنسي هاي ال بانك، مستر كارت و غيره را براي واريز انتخاب كنيد.

براي برداشت ممكن است شبكه‌هايي كه از آن استفاده مي‌كنند به طور مستقل از شما هزينه‌اي دريافت كنند. براي مثال براي برداشت هاي اتريوم Ethereum هزينه 0.1 درصدي تعيين شده است.

مزايا و معايب صرافي ال بانك LBank
صرافي ال بانك با ارائه خدمات مناسب و مطمئن در سايت صرافي معتبر Lbank به يكي از گزينه هاي مناسب براي خريد و فروش رمزارزها و معامله كريپتوكارنسي ها تبديل شده است. با اين حال هيچ صرافي وجود ندارد كه بدون نقص باشد.

صرافي هاي خارجي به طور كلي به دليل عدم پشتيباني از كاربران ايراني، داراي ريسك هستند و بايد اقدامات حفاظتي بيشتري انجام دهيد تا سرمايه خود را در آنها حفظ كنيد و بتوانيد به راحتي فعاليت كنيد. در زير به نكات مثبت و منفي اين صرافي پرداخته‌ايم. قبل از استفاده از هر صرافي شما بايد از نقاط ضعف و قوت آن آگاهي كاملي داشته باشيد:

نكات مثبت صرافي ال بانك LBank

كارمزدهاي كم و به‌صرفه
عدم نياز به احراز هويت اجباري
ثبت نام و افتتاح حساب آسان
طراحي كاربرپسند و ساده سايت LBank
اپليكيشن موبايل LBank
منابع آموزشي مناسب در سايت صرافي
كيف پول هاي سرد و گرم براي ذخيره سرمايه
لايه هاي امنيتي SSL و تاييد دو مرحله‌اي
ابزار معاملاتي پيشرفته از جمله انديكاتورهاي محبوب
انواع روش هاي معامله و سودآوري
نكات منفي صرافي ال بانك LBank

عدم پشتيباني از كاربران ساكن ايران
عدم پشتيباني از زبان فارسي
پشتيباني مشتريان ضعيف براي ايرانيان
رگوله نبودن توسط نهادهاي معتبر
سوالات متداول بررسي صرافي ال بانك LBank
آيا ايرانيان مي‌توانند از خدمات ال بانك استفاده كنند؟
در حال حاضر ايران در ليست كشورهايي كه صرافي ال بانك به آنها خدمات ارائه مي‌كند نيست. بنابراين به عنوان يك قانون كلي بايد به ياد داشته باشيد كه در هنگام استفاده از خدمات صرافي هاي خارجي، حتما از يك اين نام مجاز نمي باشد مخصوص كشوري كه اين صرافي به آن خدمات ارائه مي‌كند با آي پي ثابت استفاده كنيد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

آيا صرافي ال بانك امن است؟
اين صرافي از آخرين تكنولوژي سرورهاي رمزگذاري شده SSL بهره‌مند است و شما را در مقابل هك شدن و از دست رفتن سرمايه حفاظت مي‌كند. از طرف ديگر سايت ال بانك LBank به قابليت تاييد دو مرحله‌اي مجهز است كه مي‌توانيد براي تراكنش ها و ورود به سايت ال بانك از آن استفاده كنيد. همينطور شما قادر هستيد از كيف پول هاي گرم و سرد براي ذخيره سازي مبالغ خود در اين صرافي بهره بگيريد.

اپليكيشن موبايل ال بانك چه كاربردي دارد؟
استفاده از اپليكشن موبايل ال بانك سريعترين و راحت ترين راه دسترسي به بازارهاي معاملاتي اين صرافي، مشاهده شرايط بازار، انجام معامله، تبادل ارزها و استفاده از خدمات اين صرافي به شمار مي‌آيد. رابط كاربري اين اپليكيشن ها بسيار ساده و كاربرپسند طراحي شده است و سرعت معامله در آن با نسخه وب صرافي ال بانك مي‌تواند برابري كند.

معامله اسپات ال بانك چيست؟
يك معامله اسپات Spot ال بانك در واقع يك تراكنش ساده بين يك خريدار و يك فروشنده براي معامله در قيمت فعلي بازار است كه با نام قيمت اسپات شناخته مي‌شود و اين عمل در سايت صرافي معتبر ال بانك به سادگي و با امنيت بالا قابل انجام است. زماني كه دستور معامله تكميل مي‌شود، معامله به طور آني انجام مي‌شود.

آيا استفاده از سايت ال بانك آسان است؟

مانند بسياري از صرافي هاي ارز ديجيتال، ال بانك LBank نيز داراي پلتفرم معاملاتي وب محور اختصاصي خود است. سايت صرافي ال بانك بسيار ساده و كاربردپسند طراحي شده است و مشتريان مي‌توانند به راحتي از آن استفاده كنند و قابليت هاي مختلف آن را درك كنند. با اين حال از آنجايي كه سايت ال بانك فارسي را پشتيباني نمي‌كند، ممكن است استفاده از آن براي برخي از كاربران سخت باشد.

 

 


ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: صرافي ال بانك LBank، اعتبار صرافي ال بانك، پلتفرم صرافي ال بانك، معامله اسپات Spot ال بانك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۶:۴۳ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

☑️ليست صرافي هاي ارز ديجيتال ايراني و خارجي?

?معرفي بهترين صرافي هاي ارز ديجيتال?
با گسترش روزافزون محبوبيت ارزهاي ديجيتال يا كريپتوكارنسي‌ها، بسياري از علاقه‌مندان به معامله و سودآوري در بازار رمزارزها به دنبال اين است كه بهترين صرافي ارز ديجيتال را با توجه به شرايط خود انتخاب كنند.

انتخاب يك صرافي ارز ديجيتال معتبر و مناسب براي شما بسيار اهميت بالايي دارد. از آنجايي كه در سالهاي اخير تعداد صرافي‌هاي خارجي و صرافي‌هاي ايراني ارز ديجيتال به شكل قابل توجهي افزايش يافته است، ريسك پيدا كردن يك صرافي معتبر نيز بيشتر شده است.

براي اينكه در دام كلاهبرداري صرافي‌هاي نامعتبر نيفتيد و همينطور توسط قوانين خاص صرافي‌هاي خارجي ارز ديجيتال مبالغ شما مسدود نشود، قبل از ورود به دنياي صرافي‌هاي ارز ديجيتال حتما بايد به طور كامل از گزينه‌هايي كه مي‌توانيد انتخاب كنيد آگاه شده و به تحقيق و بررسي آنها بپردازيد.

براي اينكه كار شما آسان‌تر شود، ما در اين مطلب براي شما ليست صرافي هاي ارز ديجيتال ايراني و همينطور صرافي هاي ارز ديجيتال خارجي را گرد هم آورده‌ايم و با هم آنها را مورد بررسي و مقايسه قرار مي‌دهيم تا به راحتي در كمترين زمان ممكن بتوانيد انتخاب خود را انجام دهيد.

توجه داشته باشيد كه هيچ صرافي تضمين شده نيست و ممكن است مشكلاتي براي سرمايه و معاملات شما ايجاد شود. به طور كلي استفاده از صرافي‌هاي ارز ديجيتال داراي ريسك‌هايي است كه شما بايد خودتان مسئوليت آن را بر عهده بگيريد و قبل از سرمايه‌گذاري به طور كامل از امنيت آن اطمينان حاصل كنيد.

تفاوت صرافي خارجي و ايراني ارز ديجيتال
انتخاب بين يك صرافي ايراني و خارجي يكي از مهمترين تصميم‌هايي است كه بايد بگيريد. هر كدام داراي نكات مثبت و منفي خود هستند و شما بايد آگاهانه و پس از تحقيق در اين زمينه تصميم بگيريد.

صرافي هاي خارجي معمولا داراي امكانات بيشتري هستند و امنيت معاملات آن با تكنولوژي‌هاي پيشرفته‌اي محافظت شده است و همينطور با توجه به مشتريان بيشتر و نقدينگي بالاتر، مي‌توانند سرعت بالايي از معاملات را براي مشتريان فراهم كنند.

اين در حالي است كه اگر ساكن ايران هستيد، اكثر صرافي هاي خارجي از شما پشتيباني نمي‌كنند و اگر صرافي تشخيص دهد كه در ايران زندگي مي‌كنيد، ممكن است حساب شما را ببندد و دريافت سرمايه‌تان براي شما سخت شود. از طرف ديگر ممكن است سايت صرافي از داخل براي شما فيلتر شود.

صرافي هاي ايراني مشكل دسترسي و محدوديت حساب را ندارند و شما مي‌توانيد به راحتي در آنها ثبت نام كرده و احراز هويت كنيد و شروع به خريد و فروش نماييد. اما از طرف ديگر اكثر صرافي هاي ايراني داراي امكانات نه چندان قدرتمندي هستند و از آنجايي كه اكثرا قدمت چنداني ندارند، امنيت تضمين‌شده‌اي ندارند.

به طور كلي شما بايد نكات قوت و ضعف هر كدام را بسنجيد و نسبت به شرايطي كه در آن قرار داريد، يك صرافي مطمئن و امن را انتخاب كنيد و همينطور اقدامات لازم را جهت پيشگيري از اتفاقات ناخواسته انجام دهيد. مثلا در هنگام استفاده از صرافي خارجي مانند صرافي معتبر بايننس، بهتر است از ذخيره مبالغ خود كيف پول اين صرافي‌ها اجتناب كنيد و پس از انجام معامله مبلغ خود را خارج كنيد.

صرافي هاي ارز ديجيتال خارجي
✨نام صرافي خارجي
نكات قوت صرافي
?BingX بينگ اكس
پشتيباني از زبان فارسي و مشتريان ساكن ايران
?KuCoin كوكوين
امنيت بالا و كارمزدهاي پايين
?CoinEx كوينكس
تنوع بالاي رمزارزها، تعداد زياد مشتريان ايراني
?Binance بايننس
پرطرفدارترين صرافي دنيا، امن و پيشرفته
?Coinbase كوين بيس
تعداد بالاي توكن‌هاي ارائه شده
?BYBIT باي بيت
امنيت و پشتيباني قوي
?Hotbit هات بيت
ارائه خدمات به ايرانيان
?Gate.io گيت
ارائه بيش از 250 توكن، كارمزد پايين
?Huobi هيوبي
امكانات جانبي متعدد مانند ربات معامله
?LBank ال بانك
بدون احراز هويت اجباري، انواع مختلف معاملات ارزي
✔MEXC
پشتيباني از زبان فارسي و امكان معامله ايرانيان
⚡BKEX
ارائه خدمات به افراد ساكن ايران، امكان معامله با مارجين
صرافي بينگ اكس BingX ارز ديجيتال
از جمله بهترين صرافي هاي ارز ديجيتال مي‌توان به بينگ اكس BingX اشاره كرد كه به صورت بين‌المللي خدمات خود را به مشتريان ارائه مي‌كند.

با اينكه اين يك صرافي خارجي محسوب مي‌شود اما يكي از بهترين گزينه ها براي مشتريان ايراني است زيرا بينگ اكس از معدود صرافي‌هاي خارجي است كه از زبان فارسي پشتيباني مي‌كند و به ايراني ها خدمات ارائه مي‌كند. از اين رو شما به راحتي مي‌توانيد به ثبت نام در بينگ اكس بپردازيد و از خدمات آن استفاده كنيد.

يكي از جذابيت‌هاي اين صرافي عدم نياز به احراز هويت محسوب مي‌شود كه كار را براي مشتريان بسيار راحت كرده است و كاربران مي‌توانند تا سقف 50 هزار دلار بدون نياز به احراز هويت در اين صرافي مشهور به تبادل بپردازند.

علاوه بر اين، بينگ اكس از امكانات جانبي بسيار جذابي نيز بهره‌مند است كه آن را به يكي از بهترين انتخاب‌ها در ميان ديگر صرافي‌ها تبديل كرده است. امكان كپي معاملات بينگ اكس وجود دارد و شما مي‌توانيد در جامعه مشتريان اين صرافي به بحث و گفتگو و كسب و تجربه بپردازيد.

صرافي كوكوين KuCoin ارز ديجيتال
اگر به دنبال يك صرافي معتبر هستيد كه با امنيت بالا معاملات رمزارز خود را انجام دهيد معامله با صرافي كوكوين گزينه بسيار مناسبي به شمار مي‌آيد. كوكوين طيف وسيعي از رمزارزها را به مشتريان خود ارائه مي‌كند و شما مي‌توانيد اطمينان داشته باشيد كه رمزارز موردنظر خود را پيدا خواهيد كرد.

متاسفانه كوكوين KuCoin به مشتريان ساكن ايران خدمات ارائه نمي‌كند اما شما مي‌توانيد از طريق روش‌هايي مانند استفاده از IP خارجي به معامله پرداخت. كوكوين احراز هويت نسبتا آساني نسبت به ديگر صرافي‌ها دارد اما به هر حال براي معامله گران ايراني ريسك مسدود شدن حساب وجود دارد.

صرافي كوكوين KuCoin در سرتاسر دنيا طرفداران بسياري زيادي را به خود جذب كرده است و با ارائه رمزارزهاي متنوع و كارمزدهاي پايين، رضايت مشتريان را دريافت كرده است. معاملات با سرعت بسيار بالايي در اين صرافي انجام مي‌گيرند و اگر با محدوديتي كه اين صرافي براي ايرانيان تعيين كرده است مشكلي نداريد، كوكوين مي‌تواند صرافي منتخب شما باشد.

صرافي كوينكس CoinEx ارز ديجيتال
صرافي كوينكس CoinEx يك گزينه مناسب براي مشتريان ايراني است چون به عنوان يك صرافي خارجي، محدوديتي براي مشتريان ايراني تعيين نكرده است و شما مي‌توانيد بدون نياز به استفاده از روش‌هاي پر از ريسك، با يك احراز هويت آسان، از امكانات آن به بهترين شكل استفاده كنيد.

كوينكس تنوع بسيار بالايي در ارائه امكان خريد و فروش براي رمزارزها را فراهم كرده است و به راحتي مي‌توانيد رمزارز موردنظر خود را در كوينكس پيدا كنيد و به معامله آن بپردازيد. كارمزد كوينكس نيز چندان بالا نيست و در مقابل خدماتي كه ارائه مي‌كند، ارزش پرداخت دارد.

البته بايد توجه داشته باشيد كه به طور كلي در مقابل صرافي هاي برتر ديگر، كوينكس از نظر سرعت معاملات و كيفيت خدمات نمي‌تواند برتري خود را حفظ كند اما به دليل ارائه خدمات به مشتريان ايراني، يكي از پرطرفدارترين صرافي ها در بين معامله گران ايراني محسوب مي‌شود.

توجه داشته باشيد با اينكه اين صرافي مشتريان ايراني را محدود نكرده است، در حال حاضر سايت رسمي صرافي كوينكس CoinEx فيلتر شده است و بدون فيلترشكن نمي‌توانيد به آن دسترسي پيدا كنيد.

صرافي بايننس Binance ارز ديجيتال
براي همه مشخص است كه صرافي بايننس Binance بزرگترين صرافي ارز ديجيتال در سرتاسر دنيا محسوب مي‌شود و تعداد بسيار بالايي مشتري دارد و با امكانات گسترده‌اي كه ارائه مي‌كند و همينطور امنيت بالاي معاملات، نظر مثبت بسياري از اهالي معامله را به جلب كرده است.

با اين حال خريد و فروش در بايننس براي كاربران ايراني چالش بسيار زيادي دارد و از آنجايي كه افراد ساكن ايران در اين صرافي تحريم شده‌اند و فرايند احراز هويت بايننس بايد به صورت اجباري براي همه انجام گيرد، معامله از داخل ايران در اين صرافي بسيار سخت و تقريبا غيرممكن شده است.

از اين رو پيشنهاد مي‌كنيم اگر در داخل ايران هستيد، از ديگر صرافي‌هايي كه در اين مطلب به شما معرفي مي‌كنيم و استفاده كنيد و سرمايه خود را در معرض ريسك بايننس قرار ندهيد.

با اين حال اگر وضعيت ارائه خدمات به مشتريان ايراني را ناديده بگيريم، به طور كلي خدماتي كه بايننس به مشتريانش ارائه مي‌كند فوق‌العاده است و با سرعت بالاي معاملاتي، تنوع بالاي رمزارزها، امكانات جانبي بسيار و امنيت بالا، يك صرافي ايده‌آل براي معامله در خارج از ايران محسوب مي‌شود.

صرافي كوين بيس Coinbase ارز ديجيتال
يكي ديگر از صرافي هاي ارز ديجيتال مشهور خارجي كوين بيس Coinbase است كه طرفداران بسياري در سرتاسر دنيا دارد و به عنوان يكي از بهترين صرافي هاي كريپتوكارنسي شناخته مي‌شود.

اين صرافي از امنيت معاملات بالايي برخوردار است و با ارائه تعدادي بيش از 200 توكن متفاوت و امكانات جانبي ديگر، يكي از بهترين گزينه‌ها براي انتخاب يك صرافي امن و پرسرعت است. همينطور پشتيباني اين صرافي نيز قدرتمند و پرسرعت است و به راحتي مي‌توانيد مشكلات خود را از اين طريق حل كنيد.

اما متاسفانه كوين بيس نيز مانند صرافي بايننس، خدمات خود به مشتريان ايراني را محدود كرده است و اگر ساكن ايران هستيد، به راحتي نمي‌توانيد از خدمات اين صرافي استفاده كنيد و مجبور خواهيد بود براي ثبت نام در كوين بيس ريسك بسياري را به جان بخريد و از روش هاي تغيير آي پي بهره بگيريد.

بنابراين توصيه مي‌كنيم به سراغ صرافي هاي ديگري كه از كاربران ايراني استقبال مي‌كند مانند صرافي بينگ ايكس برويد و از امكانات آنها استفاده كنيد يا اينكه به سراغ صرافي‌هاي ايراني كه در ادامه معرفي خواهيم كرد، برويد. در صورت تغيير سياست‌هاي كوين بيس در زمينه كاربران ايراني، شما را مطلع خواهيم كرد.

صرافي باي بيت BYBIT ارز ديجيتال
از ديگر صرافي‌هاي شناخته شده دنياي رمزارزها مي‌توان به صرافي باي بيت BYBIT اشاره كرد كه به پشتيباني و امنيت بالاي خود مشهور است و تعداد كاربران بالايي نيز دارد. باي بيت در كنار رمزارزها به ارائه انواع ديگري از معاملات از جمله فيوچرز نيز مي‌پردازد كه مي‌تواند براي بسياري يك قابليت ويژه محسوب شود.

مانند بسياري ديگر از صرافي هاي خارجي رمزارزها، باي بيت نيز كاربران ايراني را تحريم كرده است و شما بايد براي استفاده از امكانات اين صرافي حتما به تغيير آي پي خود بپردازيد كه ريسك هاي بالايي دارد و ممكن است حساب شما مسدود شده و سرمايه خود را از دست بدهيد.

به طور كلي اگر مشكلي با احراز هويت اجباري باي بيت و تحريم كاربران ايراني نداريد و در خارج از ايران به دنبال يك صرافي مطمئن هستيد، پس باي بيت مي‌تواند يك گزينه منطقي و امن براي شما محسوب شود.

صرافي هات بيت Hotbit ارز ديجيتال
هات بيت Hotbit يكي از صرافي‌هاي خارجي است كه شروع نسبتا تازه‌اي در دنياي كريپتو داشته است و از سال 2018 فعاليت خود را شروع كرده است. با اين در همين مدت زمان كم توانسته است به مشتريان بيش از 170 كشور خدمات ارائه كند و از اكثر رمزارزها پشتيباني مي‌كند.

يكي از بهترين نكات مثبت صرافي هات بيت Hotbit اين است كه با مشتريان ايراني مشكلي ندارد و به راحتي مانند مشتريان ديگر كشورها به آنها خدمات ارائه مي‌كند و شما مي‌توانيد با گذراندن مراحل ثبت و احراز هويت از امكانات اين صرافي بهره‌مند شويد.

با وجود اينكه سابقه اين صرافي هنوز به 5 سال هم نرسيده است اما هات بيت از امكانات جانبي جذابي نيز بهره‌مند است و همينطور اپليكيشن اختصاصي نيز براي معامله از طريق دستگاه‌هاي هوشمند براي مشتيان خود فراهم كرده است.

تنها چيزي كه بايد در مورد ثبت نام در صرافي هات بيت احتياط كنيد مسائل امنيتي و حقوقي مربوط به آن است. در چند ماه قبل هات بيت به دليل مشكلات حقوقي و مشكوك شدن به فعاليت‌هاي غيرقانوني، خدمات رمزارزي خود را متوقف كرد و حساب‌هاي مشتريان را به حالت تعليق درآورد.

از آن زمان اين مشكلات رفع شده است و مشتريان به طور عادي در حال فعاليت در اين صرافي هستند. با اين حال شما بايد با احتياط در اين صرافي فعاليت كنيد و از گذشته آن به خوبي آگاه باشيد.

صرافي گيت Gate.io ارز ديجيتال
يكي از صرافي‌هاي خارجي كه كمتر شناخته شده است صرافي گيت Gate.io نام دارد. اين صرافي كه از سال 2013 تاسيس شده است، قابليت‌ها و امكانات فراواني براي مشتريان خود در طول 10 سال فعاليت خود فراهم كرده است.

تنوع جفت‌ارزها و رمزارزهاي معاملاتي در Gate.io بسيار گسترده است و شما به بيش از 250 كوين دسترسي خواهيد داشت. كارمزد معاملاتي نيز در اين صرافي نسبتا كم است و به نفع مشتريان است.

نكته منفي Gate.io اين است كه از كاربران ايراني پشتيباني نمي‌كند و اصلا و ابدا نمي‌توان با مدارك ايراني به احراز هويت صرافي Gate.io كرد. بنابراين شما بايد در خارج از كشور و با روش هاي جانبي در اين صرافي احراز هويت كنيد كه اين كار نيز داراي ريسك قابل توجهي است.

از نظر امنيتي نيز صرافي Gate.io داراي تاريخچه پر از افت و خيز بوده است و با اينكه اين صرافي اعلام كرده است به امنيت حساب و مبالغ مشتريان اهميت زيادي مي‌دهد، اما به طور كلي نگراني‌هايي در مورد سايت اين صرافي و امنيت آن وجود دارد.

صرافي هيوبي Huobi ارز ديجيتال
صرافي هيوبي Huobi با اينكه در ايران چندان شهرتي ندارد اما در واقع جزو 10 صرافي پرطرفدار از نظر حجم معاملات به شمار مي‌آيد و مخصوصا در كشورهايي آسيايي طرفدار بسياري دارد.

هيوبي به طور كلي امكانات فراواني براي مشتريان خود فراهم مي‌كند از امكان معامله در بازارهاي معاملاتي مختلف مانند فيوچرز، امكان استفاده از ربات تريد، تا معاملات مارجين و غيره.

امكان معامله تا يك سقف مجاز بدون احراز هويت در هيوبي Huobi وجود دارد اما مشكل اين است كه اين صرافي نيز كاربران ايراني را در ليست تحريم‌هاي خود قرار داده است و براي استفاده از امكانات آن بايد از يك اين نام مجاز نمي باشد با آي پي ثابت بهره بگيريد. همينطور امكان احراز هويت براي كاربران ايراني وجود ندارد.

بنابراين با اينكه اين صرافي در دنيا طرفداران بسياري دارد اما استفاده از آن براي معامله‌گران ساكن ايران داراي ريسك است و بهتر است از گزينه‌هاي ديگر مانند صرافي بينگ اكس يا صرافي‌هاي ايراني بهره بگيريد.

صرافي ال بانك LBank ارز ديجيتال
صرافي ال بانك LBank از سال 2015 تاسيس شده است و تنوع بالاي در ارائه انواع معاملات و نمادهاي معاملاتي در اختيار مشتريان قرار مي‌دهد و به همين دليل توجه بسياري از معامله گران را به خود جلب كرده است.

ال بانك معاملات فيوچرز، معاملات اسپات، معاملات NFT و ETF را براي معامله‌گران در دسترس قرار داده است و شما مي‌توانيد از اين تنوع بالا با سرعت بالا بهره بگيريد.

به دليل رابط كاربري ساده اين صرافي، معامله كردن در آن آسان است اما از آنجايي كه از زبان فارسي بهره‌مند نيست و تمركز سايت ال بانك بر روي زبان چيني است و انگليسي در تمام بخش‌ها به كار نرفته است، ممكن است تشخيص صفحات مختلف و خواندن آن كمي چالش‌برانگيز باشد.

معامله‌گران ايراني بسياري از اين صرافي با بهره‌گيري از اين نام مجاز نمي باشد استفاده مي‌كنند و با اينكه اين يك كار ريسكي محسوب مي‌شود اما به دليل اينكه احراز هويت ال بانك LBank اجباري نيست، مي‌تواند با احتياط گزينه مناسبي براي عده‌اي از معامله‌گران باشد.

صرافي MEXC ارز ديجيتال
شايد نام MEXC را تا به حال نشنيده باشيد اما يكي از گزينه‌هاي مناسبي است كه مي‌توانيد براي معاملات و خريد و فروش رمزارزهاي خود انتخاب كنيد. صرافي MEXC به طور كامل از زبان فارسي پشتيباني مي‌كند و به كاربران ساكن ايران خدمات ارائه مي‌كند.

اين صرافي در سرتاسر دنيا داراي بيش از 7 ميليون نفر مشتري است و به دليل امكانات فراوان و مدرن آن بسياري از معامله گران به استفاده از خدمات آن مي‌پردازند. اين صرافي در گذشته با نام MXC فعاليت مي‌كرد و از سال 2021 نام خود را تغيير داد.

با اين حال امكان احراز هويت MEXC براي افراد ايراني وجود ندارد و مشتريان ايراني مي‌توانند بدون احراز هويت و محدوديت كمي در سقف برداشت روزانه به فعاليت در اين صرافي بپردازند. در حال حاضر نيازي به استفاده از اين نام مجاز نمي باشد يا آي پي ثابت در هنگام استفاده از سايت MEXC وجود ندارد اما براي احتياط مي‌توانيد اين كار را انجام دهيد.

صرافي BKEX ارز ديجيتال
صرافي بيككس BKEX نيز مي‌تواند يك گزينه مناسب براي انتخاب از بين صرافي‌هاي خارجي دنياي كريپتو باشد. با اينكه ممكن است اسم اين صرافي را نشنيده باشيد اما به صورت هفتگي بيش از 300 هزار كاربر از خدمات آن بهره مي‌گيرند.

اين صرافي طيف وسيعي از رمزارزها و بازارها را براي مشتريانش فراهم كرده است و مي‌توانيد از امكانات جانبي مانند معامله مارجين در اين صرافي برخوردار شويد.

يكي از نكات مثبت اين صرافي اين است كه مشكلي با كاربران ساكن ايران ندارد و شما مي‌توانيد به راحتي به ثبت نام در BKEX بپردازيد و از خدمات آن استفاده كنيد. با اين حال پيشنهاد مي‌كنيم در هنگام ثبت نام از شماره موبايل خود استفاده نكنيد و از ايميل خود براي تاييد حساب استفاده كنيد.

يكي از مشكلات اين صرافي تمركز آن بر روي زبان چيني است كه در هنگام ارتباط با پشتيباني نيز با اين مورد مواجه خواهيد شد. با اين حال اگر با مشكلات آن كنار بياييد از آنجايي كه محدوديتي براي كاربران ايراني وجود ندارد، با احتياط مي‌توانيد از اين صرافي استفاده كنيد.

صرافي ‌هاي ارز ديجيتال ايراني
✨صرافي ايراني ارز ديجيتال
نكات قوت
?Nobitex نوبيتكس
پرطرفدارترين صرافي ايران با امكانات ويژه
?GreenChange گرين‌چنج
تعداد بالاي رمزارزها، احراز هويت آسان
?Bit 24 بيت24
كارمزد مناسب معاملات
⚡اكسير EXIR
ارائه حساب آزمايشي، سرعت بالاي معاملات
?والكس Wallex
پشتيباني قوي و تعداد بالاي رمزارزها
?اكسكوينو Excoino
سرعت بالا و كيف پول اختصاصي
?تترلند Tetherland
اجراي سريع معاملات و امكانات جانبي گسترده
?رمزينكس Ramzinex
ثبت نام ساده و امكان كسب درآمد
?بيت پين Bitpin
كيف پول اختصاصي و پشتيباني مناسب
?اوكي اكسچنج OK-EX
سيستم درآمدزايي و احراز هويت سريع
?آبان‌تتر Abantether
ثبت نام و احراز هويت ساده
صرافي نوبيتكس Nobitex ارز ديجيتال
به احتمال زياد نام صرافي نوبيتكس Nobitex را شنيده‌ايد چون اين صرافي ارز ديجيتال در واقع مشهورترين و پرطرفدارترين صرافي رمزارز در ايران محسوب مي‌شود و با توجه به تعداد بالاي مشتريانش و اعتباري كه در سالهاي اخير كسب كرده است، يك گزينه عالي براي شما محسوب مي‌شود.

تعداد ارزهاي ديجيتالي كه نوبيتكس خدمات خريد و فروش آن را ارائه مي‌كند چندان زياد نيست اما به طور كلي اكثر ارزهاي ديجيتال معروف و پرطرفدار در آن حضور دارند و شما مي‌توانيد به راحتي به معامله آنها بپردازيد.

احراز هويت در نوبيتكس داراي چند سطح مختلف است و شما بايد براي افزايش ميزان واريز و برداشت به اين صرافي به احراز هويت بپردازيد و سپس به سراغ معامله و خريد و فروش نوبيتكس برويد. البته توجه داشته باشيد كه مراحل احراز هويت نوبيتكس مي‌تواند كمي طولاني شود.

يك حالت ويژه به عنوان تريدر وجود دارد كه شما مي‌توانيد با فعال كردن آن از كارمزدهاي كمتري برخوردار شويد. اما از طرف ديگر در اين حالت قابليت انتقال مبالغ رمزارزي به كيف پول هاي ديگر از شما سلب مي‌شود و تنها مي‌توانيد پول خود را به طور ريال در كارت بانكي خود دريافت كنيد.

صرافي گرين‌چنج GreenChange ارز ديجيتال
گرين‌چنج يك بخش مهم از صرافي تاپ‌چنج TopChange به شمار مي‌آيد كه به طور اختصاصي براي خدمات رمزارزها و كريپتوكارنسي ايجاد شده است. از آنجايي كه گرين‌چنج مستقيما بخشي از تاپ‌چنج است بنابراين نيازي به ثبت نام جداگانه از تاپ چنج نيست و اگر در تاپ‌ چنج حساب داشته باشيد يا احراز هويت كرده باشيد، نيازي به انجام دوباره آن نخواهيد داشت.

صرافي گرين‌چنج GreenChange بر پايه اهداف سبز و حفاظت از محيط ‌زيست تاسيس شده است و خدمات مالي سبز كه آسيبي به محيط زيست وارد نمي‌كند را ارائه مي‌كند. در واقع تراكنش هاي شما در گرين چنج با حداقل اتلاف انرژي انجام مي‌شود و آلاينده‌هايي به محيط زيست وارد نمي‌كند.

تعداد رمزارزهايي كه در گرين‌چنج ارائه مي‌شود نسبتا گسترده است و شما مي‌توانيد بدون مشكل به تبادل آنها بپردازيد. امكان واريز، برداشت، ارسال و دريافت رمزارزها در گرين چنج به راحتي مهيا است. با تراكنش هاي پرسرعت و اعتبار زيادي كه گرين چنج در سالهاي اخير از مشتريان كسب كرده است،‌ اين مي‌تواند انتخابي مناسب براي شما محسوب شود.

صرافي Bit24 بيت 24 ارز ديجيتال
براي مشترياني كه به دنبال يك صرافي ارز ديجيتال با قابليت هاي متنوع و طيف وسيعي از رمزارزها هستند، صرافي بيت 24 مي‌تواند گزينه بسيار مناسبي باشد. با كارمزد مناسبي كه اين صرافي ارائه مي‌كند، توانسته طرفداران بسياري پيدا كند.

لازم به ذكر است كه دفتر مركزي صرافي بيت 24 داخل شهر تهران است و اعتبار آن قابل تاييد شدن است. بنابراين مي‌توانيد با اقدام خودتان و تحقيق ميداني درباره اين صرافي، از امنيت سرمايه خودتان اطمينان حاصل كنيد و سپس به افتتاح حساب در بيت 24 اقدام كنيد.

يكي از نكات مهم اين صرافي اين است كه شما نمي‌توانيد رمزارزهاي خود را در آن نگه داريد و كيف پولي به شما ارائه نمي‌شود. بنابراين بايد سرمايه خود پس از خريد و فروش تبادل به كيف پول خودتان منتقل كنيد و در واقع امكان ذخيرسازي سرمايه در اين صرافي وجود ندارد.

با اين حال نبايد از Bit24 انتظار امكاناتي در حد صرافي هاي بزرگ و خارجي داشته باشيد چون براي مثال معامله فيوچرز و همينطور معامله با مارجين در اين صرافي ارائه نمي‌شود و تمركز اين صرافي در ارائه خدمات سريع و ارزان در قالبي ساده است.

صرافي اكسير EXIR ارز ديجيتال
اكسير نيز يك گزينه پرطرفدار در بين صرافي هاي ارز ديجيتال داخلي محسوب مي‌شود. يكي از بهترين امكانات صرافي اكسير امكان معامله در حالت حساب دمو يا آزمايشي است كه براي تازه‌واردان بسيار مفيد است و مي‌تواند به راحتي شما را با اين پلتفرم آشنا كند.

با اينكه اكسير تعداد زيادي رمزارز ارائه نمي‌كند اما اكثر رمزارزهاي بزرگ و محبوب بازار در آن قابل معامله هستند و با توجه به سرعت بالاي صرافي اكسير EXIR مي‌توانيد يك تجربه روان و سريع از معامله و واريز و برداشت را تجربه كنيد.

تنها چيزي كه در اكسير كند پيش مي‌رود، روند احراز هويت است كه ممكن است نسبت به ديگر گزينه‌ها بيشتر به طول بيانجامد. كارمزد معاملاتي اكسير نيز در ابتدا نسبتا بالا است اما اين امكان را داريد كه از روش هاي مختلف مانند بالا بردن حجم معاملات خود و معرفي مشتريان جديد آن را كاهش دهيد.

صرافي والكس Wallex ارز ديجيتال
صرافي والكس Wallex جزو صرافي هاي ايراني موفقي است كه تعداد نسبتا زيادي از رمزارزها را براي معامله در اختيار مشتريان خود قرار داده است. با اين حال جاي خالي برخي از رمزارزهاي مهم در آن حس مي‌شود.

يكي از نكات منفي اين صرافي كارمزد بالاي آن است. با اين حال مانند برخي ديگر از صرافي‌ها، امكانات جانبي براي كاهش اين كارمزد تعبيه شده است مانند معرفي كاربران جديد.

اين صرافي از پشتيباني مناسب و 24 ساعته برخوردار است و شما مي‌توانيد در سايت والكس روش هاي مختلف برقراري ارتباط با پشتيباني مشتريان را مشاهده كنيد. همينطور كيف پول اختصاصي براي شما در دسترس قرار گرفته است كه در صورت انتخاب بتوانيد رمزارزهاي خود را در آن ذخيره كنيد.

خدمات در والكس در سه سطح مختلف ارائه مي‌شود كه براي افزايش سطح خود نياز به احراز هويت داريد. در برترين سطح يعني سطح دو شما مي‌توانيد به واريز ريالي و برداشت رمزارز به طور نامحدود دست پيدا كنيد.

صرافي اكسكوينو Excoino ارز ديجيتال
صرافي اكسكوينو Excoino يك صرافي ايراني محبوب است كه به تنوع بالاي رمزارزهاي معاملاتي‌اش شهرت دارد و سعي كرده است طيف گسترده‌اي از امكانات را براي مشتريان خود فراهم كند تا نيازي به چند صرافي همزمان نداشته باشيد و تمام نيازهاي خود را در يك صرافي برطرف كنيد.

با اين حال يكي از مشكلات اين صرافي پشتيباني نامناسب آن است كه ممكن است به راحتي پاسخ مشكلات و سوالات خود را دريافت نكنيد. با اين حال به لطف رابط كاربري جذاب و ساده آن، مي‌توانيد پس از مدتي نحوه كار با اين پلتفرم را ياد بگيريد و با مشكلي مواجه نشويد.

اين صرافي كيف پول اختصاصي در اختيار شما مي‌گذارد تا رمزارزهاي خود را ذخيره كنيد و همينطور مي‌توانيد از طريق اپليكيشن اكس كوينو Excoino با سرعت بالا و از هر مكاني به معامله رمزارزهاي معاملاتي بپردازيد.

صرافي تترلند Tetherland ارز ديجيتال
يكي از پرطرفدارترين صرافي هاي ارز ديجيتال ايراني، تترلند Tetherland است و همانطور كه از نامش مشخص است با تاكيد بر روي معامله و خريد و فروش تتر Tether فعاليت مي‌كند اما تعداد زيادي از رمزارزهاي محبوب و بزرگ ديگر را هم براي مشتريان خود فراهم كرده است.

با اينكه صرافي تترلند Tetherland از امكانات جانبي و فني تحليل بازار قابل توجهي بهره‌مند نيست اما به دليل سرعت بالايي كه دارد و سايت جذاب و كاربرپسندش، طرفداران بسياري پيدا كرده است و در حال حاضر يكي از بهترين گزينه‌ها براي تبادل و خريد و فروش ارز ديجيتال براي ايرانيان محسوب مي‌شود.

زمان احراز هويت تترلند عمدتا سريع است و شما مي‌توانيد از قابليت‌هايي مانند كيف پول اختصاصي، پشتيباني چت آنلاين، اپليكيشن موبايل و برنامه درآمدزايي از تترلند بهره‌مند شويد و يك تجربه روان و آسان از معامله رمزارزها داشته باشيد. لازم به ذكر است كه حداقل خريد در تترلند معادل با 5 تتر تعيين شده است.

صرافي رمزينكس Ramzinex ارز ديجيتال
صرافي رمزينكس يكي از صرافي هاي ايراني شناخته شده است كه خدمات آن به دو بخش صرافي و تريد تقسيم مي‌شود. در بخش تريد شما مي‌توانيد با قيمت پيشنهادي خودتان به صورت مستقيم با ديگر افراد معامله كنيد. البته امكانات رمزينكس در زمينه معاملاتي به پاي صرافي هاي بزرگ نمي‌رسد.

ثبت نام و احراز هويت رمزينكس به سادگي و در زمان كم انجام مي‌گيرد و شما مي‌توانيد با ثبت نام در اين صرافي به صورت پاداش مبلغي تتر دريافت كنيد. همينطور با معرفي يك مشتري به اين صرافي مي‌توانيد تا 30 درصد كارمزد معاملات آنها را دريافت كنيد و از اين طريق به سودآوري بپردازيد.

سرعت بالاي معاملات در رمزينكس و همينطور امكان ذخيره سازي دارايي ها در كيف پول سرد و همينطور لايه هاي امنيتي مناسب جهت حفاظت از سرمايه و اطلاعات مشتريان نيز از ديگر مزاياي رمزينكس است كه آن را به يك گزينه مناسب براي خريد و فروش كريپتوكارنسي‌ها تبديل كرده است.

صرافي بيت پين Bitpin ارز ديجيتال
صرافي بيت پين Bitpin از جمله صرافي‌هاي ايراني تازه تاسيس است كه امكانات نسبتا مناسبي براي تبادل ارزهاي ديجيتال براي معامله گران فراهم كرده است. بيش از 50 ارز ديجيتال در اين پلتفرم قابل دسترسي است و شما مي‌توانيد به راحتي در كمترين زمان آنها را معامله كنيد.

صرافي بيت پين قابليت هايي مانند كيف پول اختصاصي، اپليكيشن اندرويد، پشتيباني مشتريان از چند روش و سيستم ورود دو مرحله‌اي براي امنيت حساب را براي مشتريانش در دسترس قرار داده است.

زمان احراز هويت در صرافي بيت پين حداكثر 2 روز است و معاملات اين صرافي از كارمزد نسبتا پاييني برخوردار هستند كه باعث شده است توجه مشتريان بسياري به آن جلب شود. حداقل خريد و حداقل فروش در اين صرافي 90 هزار تومان تعيين شده است.

اين صرافي از شبكه هاي لايتنيگ، اتريوم، اسمارت چين و ترون پشتيباني مي‌كند و پايه پولي آن تتر و تومان است. توجه داشته باشيد كه اپليكيشن همراه صرافي بيت پين تنها براي اندرويد موجود است و در حال حاضر نسخه‌اي براي iOS در نظر گرفته نشده است.

صرافي اوكي اكسچنج OK-EX ارز ديجيتال
صرافي اوكي اكسچنج يكي ديگر از صرافي هاي ايراني است كه شما مي‌توانيد براي تبادل رمزارزها از آن استفاده كنيد. اين صرافي با اينكه چندان شناخته شده نيست اما به طور كلي امكانات مناسبي براي مشتريان خود فراهم مي‌كند.

امكان معامله و مبادله ارز در اوكي اكسچنج به صورت حرفه‌اي وجود دارد و از امكانات ويژه آن مي‌توان به كيف پول اختصاصي، افزايش امنيت با ورود دو مرحله‌اي، سيستم درآمدزايي از پلتفرم اوكي اكسچنج و غيره اشاره كرد.

احراز هويت اوكي اكسچنج نهايتا تا 1 روز انجام مي‌شود و حداقل خريد و فروش در آن 10 دلار تعيين شده است. توجه داشته باشيد كه اوكي اكسچنج موجودي هاي كوچك داخل حساب شما را تبديل نمي‌كند و همينطور از نظر پشتيباني ضعيف عمل مي‌كند و امكانات زيادي براي ارتباط با پشتيباني مشتريان در اختيار نمي‌گذارد.

صرافي آبان‌تتر Abantether ارز ديجيتال
صرافي آبان تتر به عنوان يك صرافي ايراني تعداد بالايي از رمزارزها را براي معامله ارائه مي‌كند و از آنجايي كه داراي كيف پول مخصوص رمزارز است، امكان ذخيره‌سازي مبالغ را براي شما فراهم مي‌كند. اين صرافي داراي دفتر مركزي مشخصي داخل تهران است و مي‌توانيد قبل از سرمايه‌گذاري در مورد آن تحقيق كنيد.

يكي از نكات مثبت آبان تتر احراز هويت و ثبت نام Abantether بسيار ساده است كه تنها در سه گام انجام مي‌شود و زمان زيادي از شما نمي‌گيرد. براي ثبت نام نيز تنها لازم است شماره موبايل خود را در ابتدا ارائه كنيد و ثبت نام اوليه را انجام دهيد.

با معرفي دوستان خود به صرافي آّبان تتر اين امكان را داريد كه به اندازه 30 درصد از كارمزد دوستان خود را به عنوان سود دريافت كنيد و از اين طريق به كسب درآمد بپردازيد. با اين حال روش خريد و فروش در آبان تتر چندان شفاف نيست و برخي مشتريان نيز با مشكلات واريز و برداشت در آبان تتر مواجه شده‌اند كه بايد در هنگام استفاده از اين صرافي به آن توجه داشته باشيد.

بهترين صرافي‌هاي بازار ارز ديجيتال
با صرافي‌هاي خارجي و ايراني متنوعي كه در حال فعاليت در زمينه ارز ديجيتال هستند آشنا شديد. اما سوال كليدي و مهم اين است كه برترين صرافي ارز ديجيتال كدام است؟

هر مشتري با توجه به شرايط خود و اينكه به دنبال استفاده از چه خدماتي در بازار ارز ديجيتال است و همينطور رمزارزهايي كه به آن علاقه دارد، بايد بين صرافي هاي مختلف گزينه‌اي را انتخاب كند بيشترين انطباق را با نيازهاي او دارد.

با اين حال در هر زمينه چند گزينه به عنوان بهترين وجود دارد كه هم از نظر امكانات،‌ هم امنيت سرمايه و سرعت معاملات مي‌تواند نيازهاي شما را به بهترين شكل برطرف كند. در جدول زير به برخي از بهترين صرافي هاي خارجي و ايراني اشاره كرده‌ايم:

?BingX بينگ اكس
افتتاح حساب بينگ اكس BingX
?Kucoin كوكوين
افتتاح حساب كوكوين Kucoin
?Binance بايننس
افتتاح حساب بايننس Binance
✨Nobitex نوبيتكس
افتتاح حساب نوبيتكس Nobitex
?Abantether آبان تتر
افتتاح حساب آبان تتر Abantether
⚡Gate.io گيت
افتتاح حساب گيت Gate.io
?Hotbit هات بيت
افتتاح حساب هات بيت Hotbit
?Lbank ال بانك
افتتاح حساب ال بانك Lbank
?Mexc
افتتاح حساب Mexc
?Houbi هيوبي
افتتاح حساب هيوبي Houbi
?Bkex
افتتاح حساب Bkex
سوالات متداول بهترين صرافي هاي ارز ديجيتال
چرا انتخاب يك صرافي مطمئن اهميت بالايي دارد؟
براي اينكه در دام كلاهبرداري صرافي‌هاي نامعتبر نيفتيد و همينطور توسط قوانين خاص صرافي‌هاي خارجي مبالغ شما مسدود نشود، قبل از ورود به دنياي صرافي‌هاي ارز ديجيتال حتما بايد به طور كامل از گزينه‌هايي كه مي‌توانيد انتخاب كنيد آگاه شده و به تحقيق و بررسي آنها بپردازيد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

آيا صرافي خارجي گزينه‌اي مناسب است؟
صرافي هاي خارجي ارز ديجيتال معمولا داراي امكانات بيشتري هستند و امنيت معاملات آن با تكنولوژي‌هاي پيشرفته‌اي محافظت شده است. اين در حالي است كه اگر ساكن ايران هستيد، اكثر صرافي هاي خارجي از شما پشتيباني نمي‌كنند و اگر صرافي تشخيص دهد كه در ايران زندگي مي‌كنيد، ممكن است حساب شما را ببندد و دريافت سرمايه‌تان براي شما سخت شود.

صرافي هاي ايراني ارز ديجيتال چه نكات قوت و ضعفي دارند؟
صرافي هاي ايراني مشكل دسترسي و محدوديت حساب را ندارند و شما مي‌توانيد به راحتي در آنها ثبت نام كرده و احراز هويت كنيد و شروع به خريد و فروش نماييد. اما از طرف ديگر اكثر صرافي هاي ايراني ارز ديجيتال داراي امكانات نه چندان قدرتمندي هستند و از آنجايي كه اكثرا قدمت چنداني ندارند، امنيت تضمين‌شده‌اي ندارند.

بهترين صرافي ارز ديجيتال كدام است؟
هر مشتري با توجه به شرايط خود و اينكه به دنبال استفاده از چه خدماتي در بازار ارز ديجيتال است و همينطور رمزارزهايي كه به آن علاقه دارد، بايد بين صرافي هاي مختلف گزينه‌اي را انتخاب كند بيشترين انطباق را با نيازهاي او دارد. با اين حال در هر زمينه چند گزينه به عنوان بهترين وجود دارد كه هم از نظر امكانات،‌ هم امنيت سرمايه و سرعت معاملات مي‌تواند نيازهاي شما را به بهترين شكل برطرف كند.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: ثبت نام در سايت صرافي، صرافي هاي معتبر ارز ديجيتال، اعتبار صرافي بينگ ايكس، ثبت نام در صرافي، معرفي بهترين صرافي هاي ارز ديجيتال،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۵:۰۰ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

صرافي ارز ديجيتال بينگ ايكس BingX

?بررسي صرافي بينگ ايكس BingX?
در حال حاضر يكي از مهمترين عواملي كه معامله گران در بازارهاي ارز ديجيتال برايشان مهم است، امكان استفاده از خدمات بهترين صرافي هاي خارجي و بين‌المللي است. از آنجايي كه بسياري از صرافي هاي خارجي كاربران ايراني را تحريم كرده‌اند و به آنها خدمات ارائه نمي‌كنند، اين به يكي از دغدغه هاي بزرگ معامله گران تبديل شده است.

صرافي بينگ ايكس BingX يكي از محبوب ترين صرافي هايي است كه توجه بسياري از مشتريان ساكن ايران را به خود جلب كرده است و خدمات بسيار جذابي ارائه مي‌كند و مي‌تواند تا حد زيادي نيازهاي شما را براي تبادل و خريد و فروش رمزارزها برطرف كند.

در اين مطلب با صرافي بينگ ايكس BingX آشنا مي‌شويم و آن را از جهات مختلف مورد بررسي قرار مي‌دهيم. براي انتخاب سايت ارز ديجيتال بينگ ايكس BingX به عنوان گزينه اول صرافي كريپتوكارنسي ها، بايد به طور كامل از نقاط قوت و ضعف آن آگاه شويد و با توجه به شرايطي كه داريد، آن را مورد تحليل قرار دهيد.

?سال تاسيس
2018
?امكان فعاليت كاربران ايراني
بله
✨احراز هويت
اختياري
✔پشتيباني از زبان فارسي
بله
?حداقل واريز به حساب
1 USDT
?اپليكيشن موبايل
اندرويد و iOS
?انواع معاملات
اسپات، فيوچرز، كپي، معاملات گريد
⚡پشتيباني
24 ساعته در 7 روز هفته
تاريخچه صرافي بينگ ايكس BingX
به عنوان يكي از صرافي هاي نسبتا جديد دنياي معاملات رمزارزها، بينگ ايكس از زمان تاسيس خود يعني سال 2018 توانسته پيشرفت هاي بسياري از خود نشان دهد و مشتريان فراواني را از سرتاسر دنيا به خود جذب كند. اين صرافي در ابتدا با نام Bingbon در حال فعاليت بود و اخيرا نام خود را به صرافي كريپتو بينگ ايكس BingX تغيير داده است.

بينگ ايكس به عنوان يكي از صرافي هاي متمركز كريپتوكارنسي تمركز خود را بر روي فعاليت در آسيا قرار داده است و دفتر اصلي بينگ ايكس نيز در كشور سنگاپور واقع شده است.

صرافي بينگ ايكس در حال حاضر بيشتر از 1 ميليون مشتري دارد و بيشتر آنها به كشورهاي آسيايي مانند ژاپن، روسيه، كره و غيره مربوط مي‌شوند. سايت رسمي بينگ ايكس به صورت ماهيانه بيش از 8 ميليون بازديدكننده دارد كه نشان‌دهنده محبوبيت بالاي آن است.

در حدود 5 سال مدت فعاليت،‌ اين صرافي دستخوش تغييرات و پيشرفت هاي فراواني شده است كه از جمله آنها مي‌توانيم به اضافه شدن امكانات كپي معامله بينگ ايكس، معامله در بازار فاركس و معاملات آپشن اشاره كنيم. اين صرافي سعي كرده است مشتريان ايراني را نيز پشتيباني كند كه در ادامه بيشتر به آن مي‌پردازيم.

 

آيا صرافي بينگ ايكس به مشتريان ايراني خدمات ارائه مي‌كند؟
اين مهمترين سوال اين روزها در مورد صرافي ها رمزارز خارجي است. خوشبختانه سايت پلتفرم بينگ ايكس از جمله معدود صرافي هايي محسوب مي‌شود كه محدوديتي براي مشتريان ايراني در نظر نگرفته است و ايرانيان مي‌توانند به راحتي از آن استفاده كنند.

با اينكه هميشه در هنگام استفاده از صرافي ها اين ريسك وجود دارد كه سياست ها تغيير كند و پس از مدتي حساب شما مسدود شود اما صرافي بينگ ايكس فارسي تا به حال چنين كاري را انجام نداده است و اعلام كرده است كه مشتريان ايراني مي‌توانند يك تجربه عادي مانند ديگر مشتريان در اين صرافي داشته باشند.

با اين حال قانونا با توجه به تحريم ها بينگ ايكس BingX ايران نبايد به مشتريان ايراني خدماتي ارائه كند و اين در بخش قوانين اين صرافي نيز ذكر شده است. بنابراين با اينكه در حال حاضر اين خدمات به ايراني ها ارائه مي‌شود اما بايد هميشه در نظر داشته باشيد كه ممكن است اين خدمات از شما سلب شود.

از اين رو بهتر است مبالغ خود را در كيف پول اختصاصي بينگ ايكس BingX نگه‌داري نكنيد و پس از خريد و فروش و معامله، مبالغ خود را بهتر است خارج نماييد و خودتان به صورت امن آن را ذخيره كنيد.

سايت صرافي بينگ ايكس BingX
سايت رسمي صرافي بينگ ايكس در دسترس مشتريان ايراني قرار دارد و خبر خوب اين است كه سايت اين صرافي فيلتر نيست و شما مي‌توانيد به راحتي بدون نياز به اين نام مجاز نمي باشد وارد سايت شده از آن بهره بگيريد.

بنابراين شما مي‌توانيد با آي پي ايران وارد سايت صرافي رمزارز پينگ ايكس شويد و به فرايند ثبت نام، احراز هويت و در نهايت خريد و فروش و مبادله ارز بپردازيد. با اين حال براي اينكه احتياط بيشتري كنيد مي‌توانيد از يك اين نام مجاز نمي باشد مناسب با آي پي ثابت استفاده كنيد تا ريسك فعاليت شما در بينگ ايكس به حداقل برسد.

به طور كلي اگر شما در هنگام استفاده از پلتفرم صرافي بينگ ايكس از قوانين مشخص شده تخطي نكنيد و عمل مشكوكي انجام ندهيد، احتمال اينكه در روند معاملات خود به مشكل بخوريد بسيار كم است. با اين حال اين امكان دارد كه صرافي از شما بخواهد مدارك خود را براي احراز هويت ارائه كنيد.

اعتبار صرافي بينگ ايكس BingX
اعتماد كردن به هر صرافي ارز ديجيتالي مي‌تواند سخت باشد اما بينگ ايكس داراي سابقه‌اي است كه اين كار را براي شما راحت مي‌كند. تا به حال گزارشي از كلاهبرداري، مشكلات فني مشكوك، هك يا ديگر موارد امنيتي پس از افتتاح حساب در بينگ ايكس BingX گزارش نشده است.

بنابراين از اين نظر مي‌توانيد خيالتان راحت باشد كه سابقه بدي در مورد بينگ ايكس وجود ندارد و همينطور شما مي‌توانيد با مشتريان فراوان بينگ ايكس ارتباط برقرار كنيد يا اينكه نقد و بررسي صرافي بينگ ايكس آنها از تجربه‌اي كه با اين صرافي ارز ديجيتال داشته‌اند را بخوانيد و از اين طريق در مورد اعتبار آن تصميم بگيريد.

از طرف ديگر يكي از راه هايي كه مي‌توانيد در مورد اعتبار بينگ ايكس BingX و ديگر صرافي ها اطلاع كسب كنيد بررسي رتبه بندي آنها در سايت هاي مرجع معتبر است. براي مثال سايت CoinMarketCap كه جايگاه ويژه‌اي در اطلاع‌رساني قيمت رمزارزها دارد، رتبه‌بندي هاي مهمي ارائه مي‌كند.

رتبه‌بندي بينگ ايكس BingX در حال حاضر در اين سايت رتبه 36 است كه با توجه به تعداد بالاي صرافي هاي ارز ديجيتال خارجي، مناسب است و نشان دهنده اين است كه افراد زيادي در حال استفاده از آن هستند.

 

امكانات ويژه صرافي بينگ ايكس BingX
بينگ ايكس BingX جزو صرافي هايي است كه خلاقيت و ارائه خدمات متنوع را در اولويت قرار داده است و از اين طريق توانسته مشتريان بسياري را جذب پلتفرم خود بكند. از جمله امكانات ويژه اين صرافي مي‌توان به كپي تريدينگ بينگ ايكس اشاره كرد.

بينگ ايكس اولين پلتفرم معاملاتي محسوب مي‌شود كه تعداد زيادي از معامله گران حرفه‌اي كه رقم آنها به بيش از 3000 مي‌رسد را براي كپي معاملات در سايت صرافي بينگ ايكس در دسترس قرار داده است. با بيش از 70 هزار كاربر روزانه، بينگ ايكس در صنعت كريپتو موج بزرگي از معاملات كپي راه انداخته است.

از طرف ديگر با پشتيباني از انواع معامله اسپات، فيوچرز استاندارد و فيوچرز هميشگي، نيازهاي كاربران بينگ ايكس با قابليت هاي معاملاتي متفاوت برطرف شده است و معامله گران تازه كار و حرفه‌اي مي‌توانند در كنار هم در پلتفرم معاملاتي بينگ ايكس به فعاليت بپردازند.

همينطور بينگ ايكس يكي از اولين پلتفرم هايي است كه از قراردادهاي مارجين USDT و كوين پشتيباني كرده است تا نيازهاي متفاوت كاربران را در هر شرايط صعودي و نزولي از بازار برآورده كند.

با ارائه خدمات معاملاتي با انواع نمادها از جمله شاخص‌ها، كالاها، فاركس و ديگر محصولات معاملاتي فيوچرز بينگ ايكس كه مي‌تواند كاربران را در مقابل ريسك نقدينگي پايين ايجاد شده توسط بازارهاي نزولي پوشش دهد، بينگ ايكس صرافي ويژه‌اي محسوب مي‌شود كه مي‌تواند انتخاب شماره يك مشتريان باشد.

كارمزد معاملاتي صرافي بينگ ايكس BingX
كارمزد معاملات از جمله موارد مهمي است كه بايد در هنگام انتخاب صرافي ها به دقت مورد بررسي قرار گيرد چون كارمزد مي‌تواند هزينه خريد و فروش شما را تعيين كند و در صورت بيش از حد بودن آن، هزينه اضافه‌اي به شما تحميل كند.

بينگ ايكس BingX به طور شفافي ميزان كارمزدهاي دريافتي خود در هنگام انواع معاملات را با مشتريان در ميان گذاشته است و شما مي‌توانيد به راحتي از طريق بخش پشتيباني سايت صرافي BingX از كارمزد انواع معاملات و خريد و فروش آگاه شويد.

بينگ ايكس مانند بسياري ديگر از صرافي ها، كارمزد را به عنوان درصدي از سفارشي كه براي خريد و فروش ثبت مي‌كنيد، دريافت مي‌كند. در معاملات اسپات بينگ ايكس كارمزد ميكر Maker برابر 0.05 درصد و كارمزد تيكر Taker برابر 0.02 درصد است.

توجه داشته باشيد كه اين مبالغ كارمزد معامله بينگ ايكس مي‌تواند تغيير كند. با اين حال كارمزدي كه بينگ ايكس براي معاملات اسپات دريافت مي‌كند، از ميانگين صرافي ها كمتر است و به طور كلي مي‌تواند معامله گران را راضي نگه دارد.

نكته جذاب اين است كه براي مشترياني كه توسط معرف ديگري به بينگ ايكس معرفي شده‌اند و از كد مربوط به آن استفاده مي‌كنند، كارمزد معاملات اسپات BingX برابر صفر است. در واقع كارمزد از حساب آنها كسر مي‌شود اما در انتهاي ماه به حساب بازمي‌گردد.

براي معاملات فيوچرز بينگ ايكس نيز كارمزد ميكر Maker برابر با 0.02 درصد و كارمزد تيكر 0.05 درصد است. البته اين مي‌تواند براي جفت ارزهاي بينگ ايكس مختلف، كمي متفاوت باشد اما به طور كلي كارمزد اكثر معاملات فيوچرز با همين درصدها محاسبه مي‌شود.

براي كاهش كارمزدها نيز راه هايي وجود دارد از جمله استفاده از كد بونوس ثبت نام بينگ ايكس. اما مهمترين گزينه مربوط به روند پله‌اي كاهش كارمزد با افزايش دادن حجم معاملاتي ماهانه در بينگ ايكس است. در واقع هر چقدر بيشتر خريد و فروش انجام دهيد، مي‌توانيد كارمزد كمتري پرداخت كنيد.

 

امنيت صرافي بينگ ايكس BingX
در كنار معتبر بودن صرافي، امكانات مناسب، هزينه و كميسيون كم، يكي از مشخصات كليدي يك صرافي ايده‌آل، امن بودن آن است. يك صرافي كه بتوانيد بدون نگراني سرمايه خود را وارد آن كنيد و به معامله و خريد و فروش در بينگ ايكس بپردازيد.

هك شدن سايت هاي صرافي و حساب هاي مشتريان يك خطر جدي محسوب مي‌شود و بينگ ايكس سعي كرده است با استفاده از لايه هاي امنيتي مناسب و مدرن جلوي آن را بگيرد. با توجه به اينكه تا به حال در طول 5 سال فعاليت سايت بينگ ايكس مشكل امنيتي براي آن پيش نيامده است نيز مي‌تواند يك نكته مثبت قلمداد شود.

اما مشتريان مي‌توانند با استفاده از امكاناتي كه پلتفرم بينگ ايكس BingX در اختيار آنها قرار داده است، تا حد زيادي حساب خود را در مقابل تهديدها، هك و كلاهبرداري بينگ ايكس BingX امن كنند.

يكي از مهمترين امكانات تاييد دو مرحله‌اي است كه مي‌توانيد با اپليكيشن Google Authenicator به بهترين شكل ممكن و بدون نگراني در مورد امنيت آن، از ورود به حساب بينگ ايكس BingX به صورت غيرقانوني خودداري كنيد. همينطور امكان استفاده از شماره همراه براي تاييد وجود دارد.

در صورتي كه مشكلي برايتان پيش آمد مي‌توانيد با بهره گيري از پشتيباني 24 ساعته كه در هر 7 روز هفته در دسترس است، آن را با مشاوران بينگ ايكس BingX در ميان بگذاريد و در مورد لايه هاي امنيتي و روش هاي استفاده امن از اين صرافي از آنها سوال بپرسيد.

نحوه ثبت نام در صرافي بينگ ايكس BingX
براي ثبت نام و افتتاح حساب در صرافي بينگ ايكس شما بايد وارد سايت رسمي اين صرافي شويد. ثبت نام در اين صرافي بسيار ساده است و نكته ويژه و مشكل‌سازي در مقابل ديگر صرافي هاي ارز ديجيتال ندارد.

پس از ورود به وب سايت صرافي بينگ ايكس، از طريق گوشه سمت راست بالا گزينه ثبت نام يا Register را كليك كنيد. حالا در صفحه باز شده شما بايد آدرس ايميل معتبر خود را وارد كرده و يك رمز عبور براي حساب بينگ ايكس خود انتخاب كنيد كه بين 8 تا 20 كركتر باشد.

توجه داشته باشيد كه در اين صفحه همينطور در صورت داشتن كد معرف، آن را كه براي دريافت بونوس در بينگ ايكس بسيار مفيد است به صورت اختياري وارد كنيد. اين مورد را در بخش ديگري از اين مطلب با جزئيات بررسي خواهيم كرد.

شما مي‌توانيد به جاي ايميل در اين صفحه از شماره تلفن خودتان كمك بگيريد تا حساب بينگ ايكس خود را تاييد كنيد. پس از انتخاب گزينه Next يك ايميل يا يك پيامك به شما ارسال مي‌شود كه با كليك كردن بر روي آن يا ارائه كد ارسالي به تلفن همراه مي‌توانيد حساب خود را موردتاييد قرار دهيد.

حالا كافي است بر روي گزينه ثبت نام كليك كنيد تا به راحتي فرايند ثبت نام به پايان برسد. از آنجايي كه احراز هويت در بينگ ايكس اجباري نيست،‌ بلافاصله مي‌توانيد شروع به خريد و فروش در صرافي بينگ ايكس بكنيد.

آموزش احراز هويت در صرافي بينگ ايكس BingX
با اينكه احراز هويت در حال حاضر در صرافي بينگ ايكس اجباري نيست اما ممكن است به دلايلي از طرف بينگ ايكس از شما خواسته شود كه به احراز هويت بپردازيد يا اينكه بخواهيد محدوديت هاي معامله بدون احراز هويت بينگ ايكس كه سقف برداشت 50 هزار دلاري در 24 ساعت است را كنار بزنيد.

همينطور احراز هويت براي افزايش امنيت حساب بينگ ايكس BingX مي‌تواند مفيد باشد. در هنگام احراز هويت چند مورد اهميت بالايي دارد. اينكه بالاي 18 سال داشته باشيد و اينكه در يك كشور مجاز در حال معامله باشيد.

با اينكه بينگ ايكس BingX تا به حال مشكلي با كاربران ايراني نداشته است اما با توجه به قوانين بين‌المللي و تحريم ايران، اگر با مدارك ايراني نسبت به احراز هويت اقدام كنيد ممكن است در آينده دچار مشكل شويد. با اين حال بينگ ايكس در حال حاضر از اين نظر مشكلي ايجاد نمي‌كند.

شما مي‌توانيد پس از ثبت نام در بينگ ايكس به بخش تاييد هويت رجوع كنيد و با ارائه كارت شناسايي مانند پاسپورت يا كارت ملي و ارسال تصوير مدارك خود، مراحل احراز هويت خود را تكميل كنيد. در هنگام احراز هويت و در بخش كشورها مشخصا مي‌توانيد ايران را پيدا كنيد. اين نشان‌دهنده آن است كه در حال حاضر مشكلي با احراز هويت كاربران ايراني وجود ندارد.

 

شرايط معامله در صرافي بينگ ايكس BingX
با توجه به اينكه به طور كلي صرافي بينگ ايكس داراي شرايط معاملاتي متوسطي در بازار رمزارزها است و مطمئنا صرافي هايي وجود دارد كه خدمات گسترده‌تري ارائه مي‌كنند اما از نظر هزينه معامله و خريد و فروش بينگ ايكس BingX يكي از بهترين صرافي ها به شمار مي‌آيد.

معامله در اين پلتفرم نسبت به ديگر صرافي ها مي‌تواند براي شما سود بيشتري داشته باشد. حداقل واريز به صرافي بينگ ايكس 1 دلار است كه با توجه عدم احراز هويت اجباري، يك فرصت عالي براي امتحان كردن اين صرافي محسوب مي‌شود.

پلتفرم معامله بينگ ايكس به طور اختصاصي و مبتني بر TradingView توسعه داده شده است و شما مي‌توانيد از رمزارزهاي بيت كوين (BTC)، اتريوم (ETH)، تتر (USDT) و يو اس دي كوين USDC به عنوان ارز پايه حساب خود در سايت صرافي معتبر بينگ ايكس استفاده كنيد.

شارژ و برداشت در بينگ ايكس تماما با كيف پول هاي رمزارز انجام مي‌شود. به ياد داشته باشيد كه اين صرافي امكان استفاده از اهرم يا لوريج را در معاملات فيوچرز براي مشتريان فراهم كرده است. همينطور مي‌توانيد از امكاناتي مانند برنامه معرفي مشتريان و دريافت بونوس هاي ويژه و همينطور امكان معامله با اپليكيشن موبايل بهره‌مند شويد.

معاملات اسپات در بينگ ايكس BingX
مهمترين بخش در سايت رسمي بينگ ايكس، معاملات اسپات است كه به شما اجازه مي‌دهد به صورت آني به خريد و فروش بيش از 300 توكن متفاوت بپردازيد. از آنجايي كه اين قابليت كاربرد اصلي صرافي بينگ ايكس است، طرفداران بسياري نيز دارد و گستردگي آن قابل توجه است.

شما مي‌توانيد معاملات اسپات در بينگ ايكس را به صورت جفت ارز يا تكي انجام دهيد و سرمايه خود را در كيف پول اختصاصي كه اين صرافي براي شما در دسترس قرار مي‌دهد، ذخيره كنيد. با اين حال توصيه مي‌شود از صرافي بينگ ايكس و به طور كلي صرافي هاي خارجي براي ذخيره سرمايه استفاده نكنيد و پس از معامله سرمايه خود را خارج نماييد.

در واقع بخش معامله اسپات بينگ ايكس شامل دو نوع عمل مي‌شود. يكي از آنها بازار اسپات است كه با ثبت كردن سفارش خريد و فروش بينگ ايكس به انجام معامله مي‌پردازيد و بخش ديگر، تبديل است كه به راحتي و به صورت آني مي‌توانيد با قيمت لحظه‌اي سرمايه خود را به رمزارزي ديگر تبديل كنيد.

معاملات فيوچرز در بينگ ايكس BingX
معامله فيوچرز بينگ ايكس BingX به صورت دو نوع در قالب معاملات فيوچرز استاندارد و فيوچرز هميشگي يا Perpetual ارائه مي‌شود. يكي از مهمترين تفاوت هاي اين دو نوع فيوچر عدم وجود تاريخ انقضا براي فيوچرز هميشگي است. در حالي كه فيوچرز استاندارد در سايت BingX داراي تاريخ انقضا هستند.

به معامله گران تازه كار پيشنهاد مي‌شود از فيوچرز استاندارد بينگ ايكس بهره بگيرند و پس از كسب تجربه به سراغ فيوچرز هميشگي بينگ ايكس بروند. براي قراردادهاي فيوچرز هميشگي در معاملات ميكر 0.02 درصد و تيكر 0.03 درصد است و قراردادهاي فيوچرز استاندارد نيز هزينه معامله 0.045 درصدي دارند.

امكان استفاده از اهرم يا لوريج بينگ ايكس در هنگام معامله هر دو نوع فيوچرز وجود دارد. حداكثر اهرم در حال حاضر 1 در 150 است. در هنگام استفاده از اهرم بينگ ايكس ريسك ضرر را در نظر بگيريد و آگاه باشيد كه هر چقدر ميزان سودآوري احتمالي شما بيشتر شود، ميزان ضرر احتمالي نيز افزايش پيدا مي‌كند.

قراردادهاي فيوچرز در صرافي بينگ ايكس براي انواع مختلفي از نمادها مانند شاخص‌ها، كالاها،‌ جفت ارزهاي معاملاتي و غيره در دسترس است.

كپي معاملات در صرافي بينگ ايكس BingX
كپي معامله در سايت صرافي BingX يكي از امكانات جذاب اين صرافي است كه با وجود ريسك هاي فراوان به شما اجازه مي‌دهد از تجربه معامله گران حرفه‌اي نهايت استفاده را بكنيد. امكان كپي معاملات در هر دو بازار فيوچرز و همينطور اسپات وجود دارد.

شما مي‌توانيد از طريق سايت اين صرافي معامله گر حرفه‌اي موردنظر خود را كه داراي آمار و ارقام مناسبي است و افراد زيادي آن را كپي مي‌كنند را براي كپي معامله در بينگ ايكس انتخاب كنيد. پس از اين سرمايه شما طبق معامله اين افراد معامله مي‌شود و ممكن است به سودآوري يا ضرر برسيد.

براي انتخاب معامله گر مناسب مي‌توانيد از فيلترهاي مختلفي كه در سايت اين صرافي در دسترس است از جمله ميزان سرمايه گذاري، رتبه‌بندي معامله گر، تعداد افراد كپي‌كننده، مجموع درآمد و غيره، استفاده كنيد.

اين نكته را به ياد داشته باشيد كه در حالت كپي تريدينگ بينگ ايكس شما كنترلي بر روي نحوه سرمايه گذاري و معامله خود نداريد و از اين رو اين امكان وجود دارد كه بخش بزرگ يا كل سرمايه خود را در اين حالت از دست بدهيد. بنابراين پيشنهاد مي‌شود قبل از هر اقدامي در مورد فردي كه معاملات او را كپي مي‌كنيد به خوبي تحقيق كنيد.

معاملات گريد بينگ ايكس Grid Trading
معاملات گريد يا Grid Trading پس از ورود به پلتفرم معاملاتي بينگ ايكس قابل انجام است و به نوعي از استراتژي معاملاتي گفته مي‌شود كه خريد و فروش را اتوماتيك مي‌كند. اين نوع معامله طوري طراحي شده است كه در محدوده قيمت و بازه‌هاي مشخص شده‌اي، معامله ثبت شود.

در واقع گريد تريدينگ بينگ ايكس به نوعي معامله گفته مي‌شود كه در آن دستورات معاملاتي در بالا و پايين‌تر از يك قيمت تعيين شده طبق حالت حسابي يا هندسي ثبت مي‌شوند. اين باعث شكل‌گيري شبكه‌اي توري‌ از دستورهاي معاملاتي كه به طور تدريجي افزايش يا كاهش پيدا مي‌كنند، مي‌شود.

به اين شكل يك گريد معاملاتي ايجاد مي‌شود كه در قيمت پايين به خريد پرداخته و در قيمت بالا به فروش مي‌پردازد تا سودآوري بينگ ايكس براي شما ايجاد كند. دو نوع معامله گريد در اين صرافي وجود دارد كه به گريد اسپات و گريد فيوچرز محدود مي‌شود.

 

زبان فارسي در بينگ ايكس BingX
يكي از بزرگترين سوالاتي كه مشتريان ايراني در هنگام انتخاب يك صرافي خارجي دارند، پشتيباني از زبان فارسي است. خوشبختانه سايت فارسي صرافي پينگ ايكس در اختيار شما قرار دارد و مي‌توانيد از بين گزينه هاي مختلف زبان فارسي را انتخاب كنيد و به راحتي در اين صرافي فعاليت نماييد.

خبر خوب اين است كه حتي يك پشتيبان تلگرام به زبان فارسي نيز از طرف صرافي بينگ ايكس ايجاد شده است كه به صورت رسمي مي‌توانيد با پشتيبان فارسي صرافي بينگ ايكس ارتباط برقرار كنيد و سوالات و مشكلات خود را مطرح نماييد. همينطور يك گروه تلگرام به زبان فارسي وجود دارد كه در آن مي‌توانيد با ديگر مشتريان ارتباط برقرار كنيد.

بنابراين به عنوان يك صرافي خارجي، بينگ ايكس از نظر پشتيباني از زبان فارسي و همينطور مشتريان ايراني در رده بهترين صرافي هاي خارجي رمزارز قرار مي‌گيرد و مي‌تواند از اين نظر اولين انتخاب شما براي خريد و فروش و معامله رمزارزها باشد.

راهنماي واريز به حساب بينگ ايكس BingX
1 – در گام اول پس از ورود به حساب صرافي BingX، در صفحه اول اپليكيشن گزينه My Assets را انتخاب كنيد و سپس بر روي گزينه Deposit/Buy Crypto يا خريد يا واريز كريپتو كليك كنيد. در سايت نيز مي‌توانيد با كليك بر روي علامت كيف پول در منوي سمت بالا و انتخاب گزينه واريز يا Deposit اين كار را انجام دهيد.

2 – در اين مرحله بايد كوين موردنظر خود را براي واريز انتخاب كنيد.

3 – براي واريز يك شبكه بلاكچين را انتخاب كنيد. بينگ ايكس در حال حاضر از چندين شبكه بلاكچين براي واريزها مانند ERC20، TRC20، BEP20، POLYGON و غيره پشتيباني مي‌كند. شبكه هاي بلاكچين بينگ ايكس مختلف هزينه هاي خدمات متفاوتي دريافت مي‌كنند.

4 – حساب گيرنده را انتخاب كنيد. در حال حاضر واريز بينگ ايكس به طور مستقيم به حساب فيوچرز و حساب سرمايه براي معاملات سريع، قابل انجام است.

5 – دوباره كوين موردنظر براي واريز، بلاكچين واريز و حساب گيرنده را بررسي كنيد و از صحت آن اطمينان حاصل كنيد. حالا آدرس كيف پول خود را كه مي‌خواهيد از آن برداشت كنيد كپي نماييد. پس از تاييد شبكه واريز انجام خواهد شد. زماني كه واريز به حساب بينگ ايكس انجام شد، اين صرافي از طريق پيامك شما را مطلع خواهد كرد.

راهنماي برداشت از حساب بينگ ايكس BingX
1 – وارد حساب صرافي بينگ ايكس شويد، در صفحه اول اپليكيشن گزينه My Assets را انتخاب كنيد و سپس بر روي گزينه Withdraw يا برداشت كليك كنيد. در وب سايت صرافي بينگ ايكس نيز مي‌توانيد با كليك بر روي علامت كيف پول در منوي سمت بالا و انتخاب گزينه برداشت يا Withdraw اين كار را انجام دهيد.

2 – حالا بايد كوين موردنظر خود را براي برداشت انتخاب كنيد.

3 – در اين قسمت كافي است گزينه برداشت يا Withdraw يا گزينه انتقال داخلي يا Internal Transfer را انتخاب كنيد.

براي برداشت از حساب بينگ ايكس نام بلاكچين و هزينه موردنظر آن را تاييد كنيد. آدرس و مبلغ برداشت را وارد كنيد و پس از بررسي زمان تكميل برداشت، بر روي گزينه برداشت يا Withdraw كليك كنيد.

براي انتقال داخلي نيز بر روي گزينه User UID، ايميل يا شماره تلفن به عنوان روش انتقال كليك كنيد. سپس ميزان برداشت را تعيين كنيد. پس از بررسي زمان تكميل برداشت، گزينه برداشت از BingX را انتخاب كنيد تا درخواست شما ثبت شود.

طرح دعوت مشتريان به بينگ ايكس BingX
در طرح دعوت مشتريان صرافي بينگ ايكس شما مي‌توانيد دوستان خود را به سايت ارز ديجيتال BingX دعوت كنيد و بخشي از هزينه هاي معاملاتي آنها را به عنوان پاداش دريافت نماييد. اين شامل معاملات اسپات و فيوچرز مي‌شود كه به صورت كميسيون به شما پرداخت مي‌گردد.

براي استفاده از اين طرح ويژه كافي است پس از ورود به سايت اين صرافي در صفحه اول گزينه بيشتر يا More را انتخاب كنيد و بر روي گزينه Invite to Earn يا دعوت براي سودآوري كليك كنيد. در اپليكيشن صرافي BingX نيز براي اين كار بر روي آواتار خود كليك كنيد و گزينه دعوت يا Invitation را انتخاب كنيد.

در ادامه گزينه دعوت حالا يا Invite Now را انتخاب كنيد تا يك لينك دعوت بينگ ايكس اختصاصي براي شما ايجاد شود. حالا مي‌توانيد اين لينك را كپي كرده و در شبكه هاي اجتماعي آن را به اشتراك بگذاريد تا دوستان خود را دعوت كنيد. همينطور دعوت از طريق كد معرفي نيز قابل انجام است.

با دعوت 10 دوست به بينگ ايكس مي‌توانيد سطح خود را در اين طرح افزايش دهيد از نسبت كميسيون 20 درصد بهره‌مند شويد. با افزايش تعداد افرادي كه به پلتفرم معامله بينگ ايكس معرفي مي‌كنيد، درصد كميسيون بينگ ايكس شما نيز افزايش پيدا مي‌كند.

شما مي‌توانيد افرادي كه دعوت كرده‌ايد و همينطور كميسيون دريافتي خود را از طريق بخش معرفي يا referral و انتخاب گزينه جزئيات يا Details بررسي كنيد.

 

اپليكيشن اختصاصي بينگ ايكس BingX
بينگ ايكس BingX از جمله صرافي هاي معتبري است كه خدمات خود را علاوه بر وب سايت بينگ ايكس، از طريق اپليكيشن هاي اختصاصي نيز به مشتريان ارائه مي‌كند. پلتفرم هايي كه اپليكيشن بينگ ايكس BingX بر روي آن در دسترس است شامل اندرويد و iOS مي‌شود.

اپليكيشن موبايل بينگ ايكس محدوديتي در مقايسه با نسخه وب بينگ ايكس ندارند و تمام امكانات اين صرافي را به راحتي و با دسترسي آسان و سريع براي شما فراهم مي‌كنند تا بتوانيد در هر زمان و مكاني از امكانات اين صرافي امن استفاده كنيد.

براي دانلود اپليكيشن‌ بينگ ايكس مي‌توانيد به سايت رسمي بينگ ايكس مراجعه كنيد و نسخه متناسب با دستگاه خود را دانلود كرده و نصب نماييد. در زير لينك مستقيم دانلود اين اپليكيشن ها نيز براي شما قرار گرفته است:

دانلود نسخه اندرويد اپليكيشن صرافي بينگ ايكس

دانلود نسخه iOS اپليكيشن صرافي بينگ ايكس

 

حساب دمو صرافي بينگ ايكس BingX
پس از ثبت نام در صرافي BingX شما قادر خواهيد بود كه از قابليت حساب دمو بينگ ايكس بهره‌مند شويد. حساب دمو بينگ ايكس به شما اين امكان را مي‌دهد كه بدون ريسك از دست رفتن سرمايه خود به معامله بپردازيد و خريد و فروش در صرافي بينگ ايكس را امتحان كنيد.

پس از ثبت نام شما 100 هزار واحد توكن مجازي VST دريافت خواهيد كرد كه مي‌توانيد از آن براي خريد و فروش استفاده كنيد. VST در واقع توكن مجازي صرافي BingX محسوب مي‌شود و شما مي‌توانيد آن را شارژ كرده و تا هر مدتي به معامله با آنها بپردازيد.

استفاده از حساب تمريني بينگ ايكس مخصوصا براي افراد تازه‌وارد به شدت پيشنهاد مي‌شود و شما مي‌توانيد بدون نياز به سرمايه گذاري و در معرض خطر قرار دادن سرمايه خود، با روند معامله و خريد و فروش در پلتفرم بينگ ايكس آشنا شويد.

بونوس در صرافي بينگ ايكس BingX
صرافي بينگ ايكس به طور كلي انواع مختلفي از بونوس را براي مشتريان خود ارائه مي‌كند و اين مخصوصا براي مشتريان تازه وارد مي‌تواند بسيار مفيد واقع شود. پس از ورود به سايت بينگ ايكس شما اين امكان را داريد از بونوس هاي اين صرافي استفاده كنيد.

اين صرافي به طور ماهانه، هفتگي و مناسبتي طرح هايي را ايجاد مي‌كند كه مي‌توانيد با استفاده از آنها به درآمدزايي دست پيدا كنيد يا اينكه كارمزد معاملات بينگ ايكس خود را تا حد قابل توجهي كاهش دهيد.

علاوه بر اين هر چه بيشتر به معامله در زمينه هاي مختلف مانند فيوچرز در بينگ ايكس ادامه دهيد، شانس دريافت بونوس هاي بيشتر كه باعث تخفيف در هزينه هاي معاملاتي و امكان دريافت جوايز ويژه مي‌شود، برايتان بيشتر خواهد شد.

با توجه به پشتيباني بينگ ايكس از مشتريان فارسي زبان، حتي شاهد رويدادها و بونوس هايي هستيم كه به مناسبت هاي ايراني، مستقيما به مشتريان ايراني ارائه مي‌شود.

در زير به برخي از بونوس‌هاي ويژه حال حاضر صرافي بينگ ايكس اشاره كرده‌ايم:

تا 5000 USDT بونوس در هنگام شارژ حساب بينگ ايكس
بونوس 10 دلاري براي جبران ضرر كپي تريدينگ براي مشترياني كه تا 7 روز از ثبت نام آنها مي‌گذرد.
10000 VST ارز ديجيتال مجازي با ثبت نام و استفاده از حساب دمو BingX
2 USDT با واريز كل بيش از 200 USDT
3 USDT با معامله اسپات و رسيدن به حجم معاملاتي بيش از 300 USDT
10 USDT با معامله فيوچرز و رسيدن به حجم كل بيش از 10000 USDT (شامل اهرم، تنها در معاملات فيوچرز)
100 USDT با معامله فيوچرز و رسيدن به حجم كل بيش از 200000 USDT (شامل اهرم، تنها در معاملات فيوچرز)

پشتيباني مشتريان بينگ ايكس BingX
بخش پشتيباني مشتريان در سايت صرافي ارز ديجيتال بينگ ايكس يكي از نقاط قوت قابل توجه اين صرافي محسوب مي‌شود و به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته پاسخگوي مشكلات و سوالات مشتريان است.

پاسخگويي در بينگ ايكس معمولا به سرعت و كيفيت مناسب انجام مي‌گيرد و خبر خوب اين است كه مشتريان مي‌توانند از طريق تلگرام بينگ ايكس به صورت فارسي با اين صرافي ارتباط برقرار كرده و نيازهاي خود را برطرف كنند.

در كنار پشتيباني مشتريان بينگ ايكس كه از طريق چت آنلاين و تيكت ارائه مي‌شود، مشتريان ايراني مي‌توانند در گروه اختصاصي اين صرافي در تلگرام عضو شده و با ديگر كاربران ارتباط برقرار كرده و تعامل كنند.

مزايا و معايب صرافي بينگ ايكس BingX
به طور كلي با ورود به صرافي بينگ ايكس BingX بلافاصله با مزاياي ويژه اين صرافي آشنا خواهيد شد و متوجه مي‌شويد كه نسبت به صرافي هاي خارجي ديگر، مخصوصا براي افراد فارسي زبان ساكن ايران، گزينه‌اي بسيار مناسبي محسوب مي‌شود.

از مزاياي اين صرافي مي‌توانيم به پشتيباني از زبان فارسي، كارمزد پايين در معاملات، عدم اجبار در احراز هويت، امكانات حساب دمو بينگ ايكس بدون ريسك، استفاده از امكانات تريدينگ ويو، امكان معامله كپي، بونوس هاي متنوع و جذاب، امنيت مناسب و غيره اشاره كنيم.

در مقابل اين صرافي داراي معايب بسيار كمي است كه در كنار نقاط قوت آن چندان ديده نمي‌شود. يكي از معايب اين صرافي در مقابل صرافي هاي ايراني اين است كه امكان شارژ و برداشت ريالي بينگ ايكس وجود ندارد.

از طرف ديگر از آنجايي كه هميشه اين امكان وجود دارد كه صرافي هاي خارجي پشتيباني از مشتريان ايراني را قطع كرده و حساب شما را مسدود كنند، اين مي‌تواند يك نكته منفي براي بينگ ايكس نيز محسوب شود. با اينكه در حال حاضر چنين چيزي رخ نداده است.

سوالات متداول بررسي صرافي بينگ ايكس BingX
آيا استفاده از صرافي بينگ ايكس امن است؟
بينگ ايكس سعي كرده است با استفاده از لايه هاي امنيتي مناسب و مدرن جلوي آن را بگيرد. با توجه به اينكه تا به حال در طول 5 سال فعاليت بينگ ايكس مشكل امنيتي براي آن پيش نيامده است نيز مي‌تواند يك نكته مثبت قلمداد شود. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما در ارتباط باشيد.

آيا بينگ ايكس به مشتريان ايراني خدمات ارائه مي‌كند؟
اين مهمترين سوال اين روزها در مورد صرافي ها رمزارز خارجي است. خوشبختانه بينگ ايكس از جمله معدود صرافي هايي محسوب مي‌شود كه محدوديتي براي مشتريان ايراني در نظر نگرفته است و ايرانيان مي‌توانند به راحتي با ثبت نام در سايت بينگ ايكس از آن استفاده كنند.

احراز هويت در بينگ ايكس اجباري است؟
خير. با اينكه احراز هويت بينگ ايكس در حال حاضر اجباري نيست اما ممكن است به دلايلي از طرف بينگ ايكس از شما خواسته شود كه به احراز هويت بپردازيد يا اينكه بخواهيد محدوديت هاي معامله بدون احراز هويت كه سقف برداشت 50 هزار دلاري در 24 ساعت است را كنار بزنيد.

كارمزد معاملات بينگ ايكس چقدر است؟
بينگ ايكس مانند بسياري ديگر از صرافي ها، كارمزد را به عنوان درصدي از سفارشي كه براي خريد و فروش ثبت مي‌كنيد، دريافت مي‌كند. در معاملات اسپات بينگ ايكس كارمزد ميكر Maker برابر 0.05 درصد و كارمزد تيكر Taker برابر 0.02 درصد است.

آيا سايت بينگ ايكس از زبان فارسي پشتيباني مي‌كند؟
خوشبختانه سايت فارسي پينگ ايكس در اختيار شما قرار دارد و مي‌توانيد از بين گزينه هاي مختلف زبان فارسي را انتخاب كنيد و به راحتي در اين صرافي فعاليت نماييد. حتي يك پشتيبان تلگرام به زبان فارسي نيز از طرف صرافي بينگ ايكس ايجاد شده است كه به صورت رسمي مي‌توانيد با پشتيبان اين صرافي ارتباط برقرار كنيد و سوالات و مشكلات خود را مطرح نماييد.

 

 


ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب: ثبت نام در سايت صرافي، اعتبار صرافي بينگ ايكس، كارمزد معاملاتي صرافي، امنيت صرافي بينگ ايكس، كپي تريدينگ بينگ ايكس، معيارهاي انتخاب بهترين صرافي، صرافي ارز ديجيتال،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۲:۴۳ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

معامله با نقاط شكست در پاكت آپشن PocketOption

?نقاط شكست حمايت و مقاومت بروكر پاكت آپشن⚡
شناسايي سطوح حمايت و مقاومت يكي از مهمترين مهارت هايي است كه يك معامله گر پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن بايد آن را بهبود ببخشد. اين مهارت به شما اجازه مي دهد كه متوجه شويد قيمت در زمان رسيدن به سطوح حمايت و مقاومت از خود چه واكنشي نشان مي‌دهد.

بدين ترتيب با استفاده از نقاط شكست در چارت معاملاتي پاكت آپشن شما مي‌توانيد نقاط مهم براي ورود به معامله و خروج از معامله پاكت آپشن را راحت تر پيدا كنيد و به سودآوري در اين بروكر بپردازيد.

در برخي مواقع، قيمت به سطح حمايت و مقاومت مي‌رسد و سپس تغيير جهت مي‌دهد. در برخي مواقع ديگر، قيمت از اين سطوح حمايت و مقاومت عبور مي‌كند و شما مي‌توانيد طبق اين رويدادها به سودآوري در بروكر پاكت آپشن بپردازيد.

در اين مطلب به نحوه بهره گيري از نقاط شكست حمايت و مقاومت براي سودآوري و معامله كردن به صورت موفقيت آميز مي‌پردازيم و شما را آماده مي‌كنيم كه در زمان عبور قيمت از سطوح حمايت يا مقاومت يا حتي برگشت از اين سطوح چه اقدام معاملاتي مي‌توانيد انجام دهيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

رسم سطوح حمايت و مقاومت در پاكت آپشن
سطوح حمايت و مقاومت با يك خط افقي و مورب به نام خطوط ترند پس از افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن رسم مي‌شوند. اگر قيمت در دو نقطه قيمتي مشابه متوقف شده و تغيير جهت دهد، بنابراين يك خط افقي رسم مي‌شود تا نشان دهد بازار كار سختي در عبور از اين منطقه دارد.

در يك ترند صعودي، قيمت حد بالا و همينطور حد پايين بالاتري ثبت مي‌كند. در يك ترند نزولي، قيمت حد پايين و همينطور حد بالاي پايين‌تري ثبت مي‌كند.

حداكثرها و حداقل ‌ها را در حين يك ترند به وسيله‌ يك خط به هم وصل مي‌كنيم. در ادامه اين خط را به سمت راست گسترش مي‌دهيم تا ببينيم در كدام نقطه احتمال توقف قيمت در حمايت و مقاومت آينده وجود دارد. اين خطوط ساده، ترند ها، محدوده ‌هاي قيمتي و ديگر الگو هاي پاكت آپشن را نمايان مي‌كنند.

سطوح مقاومت و حمايت براي معامله ‌گران اطلاعاتي بصري را فراهم مي‌كنند كه نشان مي‌دهد نماد معاملاتي در حال حاضر به كدام سمت در حال حركت بوده و در آينده احتمال چه روندي در بازار پاكت آپشن وجود دارد و از اين طريق مي‌توانيد براي سودآوري خود برنامه ريزي كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

زمان شكست سطوح مقاومت و حمايت پاكت آپشن
حالا با فرض اينكه مي‌دانيد سطوح حمايت و مقاومت در سايت بروكر پاكت آپشن چه هستند، بايد توجه كنيد كه چه زماني قيمت با اين سطوح واكنش نشان مي‌دهد و از آنها عبور مي‌كند.

در واقع قيمت در محدود سطوح حمايت و مقاومت نوسان مي‌كند و معمولا از بين اين سطوح خارج نمي‌شود. در واقع سطوح حمايت و مقاومت دو تا از بهترين انديكاتورهاي پاكت آپشن هستند كه معامله گران بايد حتما از نحوه عملكرد آنها آگاه باشند.

با نوسان قيمت يك نماد معاملاتي پاكت آپشن، معمولا قيمت به نقطه‌اي مي‌رسد كه از آن بازمي‌گردد. اين سطوح حمايت و مقاومت هستند. سطح حمايت در سمت پايين و حداقل قيمت ايجاد مي‌شود و سطح مقاومت در سمت بالا و حداكثر قيمت پاكت آپشن ايجاد مي‌شود.

سطوح حمايت و مقاومت در انواع ضعيف و قوي ايجاد مي‌شوند. قدرت يك سطح حمايت يا مقاومت با تعداد دفعاتي كه قيمت با برخورد به آن سطح بازگشته است محاسبه مي‌شود. سطوح حمايت و مقاومت قدرتمند در واقع سطوح هستند كه قيمت بازار پاكت آپشن در يك بازه زماني مشخص به تعداد متعددي از آن بازگشته است.

اگر قيمت تنها يك بار با برخورد به سطح حمايت يا مقاومت بازگشته است، آن سطح ضعيف در نظر گرفته مي‌شود و شكستن آن نيز در آينده براي قيمت چندان سخت نخواهد بود. اندازه حركت قيمت بايد قدرتمند باشد تا از يك سطح حمايت يا مقاومت قدرتمند در سايت بروكر PocketOption عبور كند.

 


براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

نحوه تشخيص قدرت سطوح حمايت و مقاومت پاكت آپشن
در استفاده از يك چارت كندل در سايت رسمي بروكر PocketOption شما ابتدا بايد ترند غالب بازار را شناسايي كنيد. اگر با يك ترند قدرتمند سر و كار داريم، متوجه خواهيد شد كه كندل هاي ايجاد شده بزرگتر هستند و اغلب دو يا بيشتر كندل با يك رنگ به طور متوالي شكل مي‌گيرد.

شما همينطور مي‌توانيد انتظار داشته باشيد كه اگر يك رويداد اقتصادي يا اخبار اقتصادي پاكت آپشن در راه باشد، اندازه حركت يا Momentum قيمت قدرتمندتر مي‌شود. پس از انتشار اخبار مشاهده خواهيد كرد كه قيمت ها در يك جهت خاص حركت كرده و اغلب از سطوح حمايت و مقاومت عبور مي‌كنند.

در مواقع ديگر، يك ثبات قيمت قبل از رسيدن قيمت به سطح حمايت يا مقاومت به وجود مي‌آيد. اين يعني قيمت وارد يك محدوده باريك در كابين بروكر پاكت آپشن مي‌شود و براي مدتي از آن خارج نمي‌شود.

با نزديك شدن قيمت به سطوح حمايت و مقاومت، قيمت قدرت و اندازه حركت كافي را جمع مي‌كند تا سطح موردنظر را بشكند. با اين حال در بسياري از مواقع قيمت معمولا قبل از اينكه سطح را بشكند دوباره به محدوده قيمت پاكت آپشن قبلي بازمي‌گردد.

 


براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

نقاط شكست اشتباه در بروكر پاكت آپشن PocketOption
نقاط شكست اشتباه زماني رخ مي‌دهند كه قيمت از سطح حمايت يا مقاومت پس از ورود به سايت بروكر پاكت آپشن عبور مي‌كند و تقريبا به طور آني قبل از اينكه ترند معاملاتي تغيير جهت دهد دوباره به محدوده قبلي بازمي‌گردد.

نقاط شكست اشتباه در واقع مناطقي هستند كه بيشتر معامله گران بروكر پاكت آپشن دچار معامله ناموفق و ضرر و از دست دادن سرمايه مي‌شوند. يك راه براي اجتناب از نقاط شكست اشتباه اين است كه به رفتار قيمت در زمان رسيدن به سطوح حمايت و مقاومت توجه كنيم.

اينكه چه ترندي ايجاد مي‌شود؟ براي مثال قيمت ممكن است در زمان برخود با سطح مقاومت يك ترند نزولي پاكت آپشن ايجاد كند. نقطه شكست اشتباه در واقع زماني رخ مي‌دهد كه قيمت از سطح مقاومت عبور كرده و بالاتر از آن باقي مي‌ماند و سپس پس از مدت بسيار كوتاهي سقوط مي‌كند.

?شرايط ورود به معامله با نقاط شكست
توضيحات
✨قدرتمند بودن سطح مقاومت يا حمايت
سطح مقاومت يا حمايت بايد حداقل چند بار جلوي عبور قيمت را گرفته باشد
⚡زمان ورود به معامله پس از شكست سطوح
صبر كردن و ورود به معامله پس از ديدن واكنش بازار
❗اجتناب از سيگنال اشتباه
بررسي وضعيت اشباع بازار و آمادگي براي تغيير جهت
نحوه بهره‌گيري از نقاط شكست در پاكت آپشن
اگر قيمت از يك سطح مقاومت يا حمايت ضعيف عبور كند، شما مي‌توانيد انتظار داشته بشايد كه ترند در همان جهت در وب سايت رسمي كارگزاري پاكت آپشن ادامه پيدا خواهد كرد. در صورت وجود يك سطح حمايت يا مقاومت قدرتمند، در زمان برخورد قيمت با آن به رفتار قيمت توجه داشته باشيد.

پس از برخورد قيمت با يك مقاومت قيمت معمولا يك ترند نزولي را پيش مي‌گيرد. اگر شكست صورت گيرد، صبر كنيد تا زماني كه بازار واكنش خود را نشان دهد و سريعا وارد معامله نشويد. پس از آن زمان ورود به معامله بر اساس ترند پاكت آپشن ايجاد شده است.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

چرا نقاط شكست اشتباه به طور كلي ايجاد مي‌شوند؟ نقاط شكست اشتباه معمولا زماني رخ مي‌دهند كه معامله گران زماني وارد بازار مي‌شوند كه از قبل اشباع شده است و آماده تغيير جهت بازار پاكت آپشن است.

معامله گران حرفه‌اي مي‌دانند كه بايد كمي پس از نقطه شكست صبر كنند تا بازار واكنش خود را نشان دهد و سپس وارد معامله شوند. پس از اينكه با برخورد به سطح مقاومت و كمي عبور از آن، دوباره بازار وارد روند نزولي مي‌شود، بهترين زمان براي ورود به معامله فروش پاكت آپشن است.

معامله بر اساس ترندهاي بازار پاكت آپشن
همانطور كه گفتيم، آگاه بودن از اينكه قيمت در زمان رسيدن به يك سطح مقاومت يا حمايت چطور عمل مي‌كند به شما اجازه مي‌دهد كه بدانيد وقتي دوباره اين اتفاق افتاد چطور در سايت كارگزاري پاكت آپشن به سودآوري بپردازيد.

بنابراين خواندن چارت هاي پاكت آپشن بسيار مهم است. ما پيشنهاد مي‌كنيم كه با استفاده از بازه هاي زماني بزرگ در چارت ها معامله كنيد. براي مثال اگر شما با كندل هاي 5 دقيقه‌اي به معامله مي‌پردازيد، بهتر است به خواند چارت هاي 30 دقيقه‌اي يا 3 ساعته بپردازيد.

مواقعي وجود دارد كه قيمت به طور مداومي از سطوح حمايت و مقاومت عبور مي‌كند. شما مي‌توانيد از ابزارهاي بيشتر و انديكاتورها در پاكت آپشن استفاده كنيد تا مشخص كنيد كه چه زماني بهترين موقع براي ورود به معامله براي شما است.

يكي از ابزار بسيار مفيد انديكاتور باندهاي بولينگر در پاكت آپشن است. راه هاي مختلفي براي استفاده از اين انديكاتور وجود دارد. براي مثال زماني كه قيمت قبل از نزولي و شكست باند پايين، به سطح مقاومت يا حمايت نزديك مي‌شود، اين سيگنالي براي يك معامله فروش در پاكت آپشن است.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

استفاده از سطوح حمايت و مقاومت به طور كلي يك مهارت است كه نياز به صبر و تمرين زيادي دارد. هدف شما اين است كه پس از شكست سطوح حمايت و مقاومت، نقطه ورود مناسبي براي معامله خود پيدا كنيد و از طريق آن به سود در پاكت آپشن دست پيدا كنيد.

اگر مي‌خواهيد اين مهارت ها را به چالش بكشيد بهتر است به باز كردن يك حساب دمو پاكت آپشن بپردازيد و شروع به معامله بدون ريسك بكنيد. تنها راه شناسايي سطوح حمايت و مقاومت و همينطور مشخص كردن اينكه چه زماني قيمت قرار است آنها را بشكند، تمرين كردن است.

سوالات متداول معامله با نقاط شكست در پاكت آپشن
سطوح حمايت و مقاومت در پاكت آپشن چيست؟
در واقع قيمت در محدود سطوح حمايت و مقاومت نوسان مي‌كند و معمولا از بين اين سطوح خارج نمي‌شود. در واقع سطوح حمايت و مقاومت دو تا از بهترين انديكاتورهاي پاكت آپشن هستند كه معامله گران بايد حتما از نحوه عملكرد آنها آگاه باشند. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

چطور از نقاط شكست اشتباه در پاكت آپشن اجتناب كنيم؟
نقاط شكست اشتباه در واقع مناطقي هستند كه بيشتر معامله گران بروكر پاكت آپشن دچار معامله ناموفق و ضرر و از دست دادن سرمايه مي‌شوند. يك راه براي اجتناب از نقاط شكست اشتباه پس از افتتاح حساب در پاكت آپشن اين است كه به رفتار قيمت در زمان رسيدن به سطوح حمايت و مقاومت توجه كنيم.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

سطح حمايت قدرتمند در پاكت آپشن چه كاربردي دارد؟
سطوح حمايت و مقاومت در انواع ضعيف و قوي ايجاد مي‌شوند. قدرت يك سطح حمايت يا مقاومت با تعداد دفعاتي كه قيمت با برخورد به آن سطح بازگشته است محاسبه مي‌شود. سطوح حمايت و مقاومت قدرتمند در واقع سطوح هستند كه قيمت در يك بازه زماني مشخص به تعداد متعددي از آن بازگشته است.

چطور از باندهاي بولينگر در پاكت آپشن استفاده كنيم؟
يكي از ابزار بسيار مفيد انديكاتور باندهاي بولينگر پاكت آپشن است. راه هاي مختلفي براي استفاده از اين انديكاتور وجود دارد. براي مثال زماني كه قيمت قبل از نزولي و شكست باند پايين، به سطح مقاومت يا حمايت نزديك مي‌شود، اين سيگنالي براي يك معامله فروش در پاكت آپشن است.

نحوه رسم سطوح حمايت و مقاومت پاكت آپشن چگونه است؟
حداكثرها و حداقل ‌ها را در حين يك ترند به وسيله‌ يك خط به هم وصل مي‌كنيم. در ادامه اين خط را به سمت راست گسترش مي‌دهيم تا ببينيم در كدام نقطه احتمال توقف قيمت در حمايت و مقاومت آينده وجود دارد. اين خطوط ساده، ترند ها، محدوده ‌هاي قيمتي و ديگر الگوهاي چارتي پاكت آپشن را نمايان مي‌كنند.

 

 


ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: پلتفرم بروكر پاكت آپشن، اسپرد پاكت آپشن، معاملات CFD در پاكت آپشن، انديكاتورهاي پاكت آپشن، آموزش جامع باينري، مزاياي بروكر پاكت آپشن،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۴:۲۰ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

ريسك معاملات بروكر پاكت آپشن PocketOption

?مقابله با ريسك معامله در بروكر پاكت آپشن?
در هر بازار معاملاتي ريسك ضرر و از دست دادن سرمايه وجود دارد و پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن نيز شما با ريسك معامله مواجه خواهيد شد. يادگيري اينكه چگونه اين ريسك را مديريت كنيد به همان اندازه يادگيري تكنيك هاي سودآوري پاكت آپشن اهميت دارد.

براي مديريت ريسك شما بايد با مفاهيم متعددي از جمله تحمل ريسك و تنوع بخشي به معاملات در پلتفرم پاكت آپشن آشنا باشيد تا بتوانيد به طور كم نقصي به مديريت ريسك بپردازيد و از ضررهاي بي رويه دوري كنيد.

يك معامله گر موفق در پاكت آپشن كسي است كه در كنار داشتن يك استراتژي پاكت آپشن كاربردي و سودآور يك استراتژي مفيد براي مديريت سرمايه و ريسك معاملات داشته باشد و از سودآوري هايي كه كرده است به خوبي محافظت كند.

در اين مطلب با هم به اجزاي مختلف مديريت ريسك پاكت آپشن مبارزه با ضرر و به طور كلي تحليل ريسك در بازار معاملاتي مي‌پردازيم. پس از مطالعه اين مطلب مي‌توانيد يك ديد كلي و كاربردي از وضعيت ريسك در بازار و نحوه مديريت آن به دست آوريد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

?راه هاي مقابله با ريسك پاكت آپشن
توضيحات
?شناسايي ميزان تحمل ريسك خود
معامله گر مهاجمانه يا محافظه كار
?تنوع بخشي به معاملات پاكت آپشن
استفاده از انواع مختلف نمادها در سبد معاملاتي خود
?تحليل تاريخچه معاملات خود
يادگيري از اشتباهات معاملاتي گذشته خود
?تحليل تكنيكال و فاندامنتال موثر در پاكت آپشن
بهره‌ گيري از ابزارهاي تحليل و تقويم اقتصادي پاكت آپشن
تحمل ريسك در بازار پاكت آپشن PocketOption
تكنيك هاي مديريت پول پاكت آپشن همگي به دنبال اين هستند كه در عين رشد سرمايه شما، ريسك معاملات را نيز در وب سايت رسمي بروكر پاكت آپشن كنترل كنند. اين كار به وسيله تنظيم اندازه پوزيشن هاي معاملاتي يا در واقع سرمايه‌اي كه به هر معامله اختصاص داده مي‌شود،‌ انجام مي‌شود.

برخي معامله گران رفتار مهاجمانه تري دارند و يك رويكرد ريسكي را دنبال مي‌كنند و معاملاتي انجام مي‌دهد كه بخش بزرگي از سرمايه معامله پاكت آپشن آنها را در بر مي‌گيرد. اين در حالي است كه عده‌اي ديگر يك رويكرد محافظه‌ كارانه دارند و تنها درصد كمي از سرمايه كل خود را به هر معامله اختصاص مي‌دهند.

براي مثال اين افراد حداكثر 3 درصد از سرمايه كل خود را به هر معامله اختصاص مي‌دهند. براي معامله گران تازه كار، يك رويكرد محافظه كارانه پيشنهاد مي‌شود تا از ضررهاي پاكت آپشن كه باعث از دست رفتن بخش بزرگي از سرمايه آنها مي‌شود، جلوگيري شود.

كابين بروكر پاكت آپشن به شما اجازه مي‌دهد كه اندازه پوزيشن معاملاتي خود را به صورت دلاري تعيين كنيد يا اينكه آن را به صورت درصدي از سرمايه خود انتخاب كنيد.

يك ابزار مهم ديگر در مديريت پول استفاده از توقف ضرر پاكت آشن است. در صورتي كه بازار در جهتي ناخوشايند براي شما حركت كند، معامله به صورت اتوماتيك براي شما بسته مي‌شود. اين همينطور در زمان شما براي نظارت به بازار و چارت معاملاتي صرفه جويي مي‌كند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

تنوع بخشي به معاملات بروكر پاكت آپشن
تنوع ‌بخشي يك استراتژي مديريت ريسك در سايت بروكر پاكت آپشن است كه در يك پرتفوي، طيف وسيعي از سرمايه‌ گذاري ‌ها را با هم تركيب مي‌كند. يك پرتفوي تنوع‌ سازي شده شامل تركيبي از انواع كاملا متفاوت نمادهاي معاملاتي و سرمايه‌گذاري مي‌شود و اين به منظور جلوگيري از ريسك ‌هايي كه از يك نماد خاص حاصل مي‌شود، انجام مي‌گيرد.

منطق مربوط به اين استراتژي به اين صورت است كه يك پرتفوي پاكت آپشن كه از انواع مختلفي از نمادهاي معاملاتي تشكيل شده است، به طور ميانگين سودآوري بيشتر و ريسك كمتري از يك پرتفوي تشكيل شده از يك نماد، دارد.

تنوع ‌بخشي در واقع به دنبال اين است كه از ريسك ‌هاي غير قابل پيش‌ بيني در پرتفوي جلوگيري كند و در نتيجه عملكرد مثبت برخي از سرمايه ‌گذاري‌ ها، عملكرد منفي برخي ديگر از سرمايه ‌گذاري ‌ها پس از ورود به سايت PocketOption را خنثي مي‌كند.

فوايد تنوع‌ بخشي تنها زماني اثرگذار است كه نمادهاي معاملاتي مختلف در پرتفوي به همديگر ارتباط زيادي نداشته باشند و در مواقعي حتي به حركات بازار پاكت آپشن واكنش عكس نشان دهند. ايده‌ تنوع ‌بخشي، ساخت يك پرتفوي است كه شامل چند نماد معاملاتي مختلف به منظور كاهش ريسك مي‌باشد.

براي مثال، يك سرمايه ‌گذاري در پاكت آپشن را در نظر بگيريد كه تنها شامل سهام يك شركت مي‌شود. اگر آن شركت با ضرري جدي مواجه شود، پرتفوي شما به صورت كامل تحت تاثير آن ضرر قرار مي‌گيرد. با جدا كردن و تنوع دادن به سرمايه ‌گذاري خود بين سهام دو يا چند شركت مختلف، مي‌توانيد ريسك احتمالي را در پرتفوي خود به اندازه‌ي قابل توجه‌اي كاهش دهيد.

راه ديگر كاهش ريسك پاكت آپشن در پرتفوي شما اين است كه اوراق قرضه و ارز را نيز به پرتفوي خود اضافه كنيد. ارز مي‌تواند در زمان اضطراري مورد استفاده قرار گيرد و اينگونه نمادهاي معاملاتي كه بيشتر براي معاملات كوتاه‌مدت استفاده مي‌شود،‌ به راحتي قابل نقدينه شدن هستند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

نقاط ورود و خروج معامله پاكت آپشن PocketOption
مشخص كردن شرايط صحيح در بازار براي نقاط ورود و خروج معامله بخش مهمي از مديريت ريسك در هنگام معامله در سايت رسمي PocketOption محسوب مي‌شود. اين مهم است كه جهت يك ترند را شناسايي كنيد و همينطور زمان مناسب براي ورود به معامله براي سودآوري از آن ترند را نيز بدانيد.

ابزاري از تحليل تكنيكال معمولا مورد استفاده قرار مي‌گيرند تا جهت ترند بازار پاكت آپشن را شناسايي كرده و همينطور نقاط ورود به معامله يا خروج را به شما نشان دهند. بروكر پاكت آپشن طيف وسيعي از ابزار تحليل تكنيكال و چارت ها را براي انجام اين كار در اختيار شما مي‌گذارد.

در اين زمينه شما حتي مي‌توانيد از سطوح حمايت و مقاومت براي شرايط ورود به معامله يا خروج از معامله پاكت آپشن استفاده كنيد. به ياد داشته باشيد با وجود اينكه الگوهاي قيمتي پاكت آپشن به شما سيگنالي براي خريد يا فروش مي‌دهند، اما هيچ چيزي در بازار معاملاتي تضميني نيست.

معامله كردن هميشه شامل ريسك مي‌شود و قيمت نمادهاي معاملاتي پاكت آپشن هميشه در حال نوسان هستند. از اين رو يك روند رايج اين است كه از چندين انديكاتور پاكت آپشن در كنار هم استفاده كنيد و همينطور از تحليل تكنيكال و فاندامنتال به صورت تركيبي بهره بگيريد.

تاريخچه معاملاتي در بروكر پاكت آپشن
ممكن است شما پس از ورود به سايت بروكر پاكت آپشن يك استراتژي خاص را در هنگام برنامه‌ريزي براي معامله انتخاب كرده باشيد اما اين دليل نمي‌شود كه امكان تغيير آن وجود نداشته باشد.

يادگيري از اشتباهات يك بخش مهم از فرايند معاملاتي است. با اين حال بسياري از معامله گران پاكت آپشن زمان كافي را به اين كار اختصاص نمي‌دهند. جلوگيري از اشتباهات معاملاتي قبل از اينكه آنها را تشخيص دهيد و مورد تحليل قرار دهيد بسيار سخت است.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

براي اينكه اين تحليل به ساده‌ترين شكل ممكن انجام گيرد بروكر پاكت آپشن تاريخچه تراكنش هاي پاكت آپشن شما را در بخش پروفايل ذخيره مي‌كند و هميشه مي‌توانيد اين تاريخچه را بر اساس زمان، نوع معامله و غيره مرتب كرده و مورد جستجو قرار دهيد.

علاوه بر اين، بروكر پاكت آپشن در انتهاي صفحه كابين معاملاتي بر اساس تاريخچه معاملاتي شما، پيشنهادهايي از ليست نمادهاي معاملاتي سودآور، بهترين معامله گران و دقيق ترين سيگنال هاي پاكت آپشن به شما ارائه مي‌كند.

داشتن يك دفترچه ثبت وقايع معاملاتي نيز مي‌تواند در زمينه تحليل عملكرد معاملاتي خودتان، بسيار موثر باشد. شما مي‌توانيد به سادگي الگوهايي را در فرايند معاملاتي خود مشخص كنيد كه منجر به اشتباه معاملاتي پاكت آپشن مي‌شود.

از اين طريق مي‌توانيد مشخص كنيد كه كدام نمادهاي معاملاتي،‌ استراتژي هاي پاكت آپشن، زمان معامله و چارچوب معاملاتي بيشترين سودآوري را براي شما داشته است و در كدام شرايط بيشترين ضرر را تجربه كرده‌ايد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

تحليل بازار معاملاتي پاكت آپشن PocketOption
ريسك هايي كه يك نماد معاملاتي در معرض آن قرار دارد معمولا به دو بخش اصلي تقسيم مي‌شود. ريسك هاي بازار و ريسك هاي مربوط به شركت. يك نماد معاملاتي در سايت كارگزاري پاكت آپشن توسط عناصر مختلفي تحت تاثير قرار مي‌گيرد.

عناصري مانند تغييرات نرخ بهره، تحريم ها، بحران هاي اقتصادي، رويدادهاي سياسي مانند نتايج انتخابات، اتفاقات بين‌المللي مانند پاندمي‌ها يا ديگر فجايع محيط زيستي. اين مي‌تواند سخت باشد كه هميشه از اخبار پاكت آپشن و رويدادهاي اقتصادي مطلع باشيد.

از اين رو براي هر نماد معاملاتي مي‌توانيد بيشترين عناصري كه بر روي آن تاثيرگذار هستند را شناسايي كنيد و به آنها نظارت كنيد. مثلا ممكن است سهام يك شركت بيشترين واكشن را به رويدادهاي اقتصادي، كشور، قيمت ارز و ريسك هاي نقدينگي پاكت آپشن، نشان دهد.

بروكر پاكت آپشن يك تقويم اقتصادي پاكت آپشن را براي مشتريان خود فراهم كرده است كه رويدادهاي مرتبط را براي شما به نمايش مي‌گذارد و همينطور از يك بخش تحليلي نيز بهره مند است.

اين بروكر همينطور ابزار تحليلي كه مي‌توانيد به سادگي بر روي دستگاه معاملاتي خود دانلود كنيد را فراهم كرده است. البته امكان بهره گيري از اپليكيشن هاي پاكت آپشن براي سيگنال هاي معاملاتي و استراتژي ها نيز وجود دارد.

حالا شما ديد بهتري از ريسك هاي مختلف در بازار معاملات پاكت آپشن و تكنيك هاي مديريت پول در پاكت آپشن داريد. هميشه اين امكان وجود دارد كه از طريق حساب دمو پاكت آپشن بدون ريسك سرمايه خود به تمرين بپردازيد و مهارت هاي خود را تقويت كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

سوالات متداول بروكر پاكت آپشن PocketOption
تاريخچه معاملات بروكر پاكت آپشن چيست؟
براي اينكه اين تحليل به ساده‌ترين شكل ممكن انجام گيرد بروكر پاكت آپشن تاريخچه تراكنش هاي پاكت آپشن شما را در بخش پروفايل ذخيره مي‌كند و هميشه مي‌توانيد اين تاريخچه را بر اساس زمان، نوع معامله و غيره مرتب كرده و مورد جستجو قرار دهيد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران مختصص ما ارتباط برقرار كنيد.

كاربرد تنوع بخشي به معاملات چيست؟
تنوع ‌بخشي يك استراتژي مديريت ريسك در سايت بروكر PocketOption است كه در يك پرتفوي، طيف وسيعي از سرمايه‌ گذاري ‌ها را با هم تركيب مي‌كند. يك پرتفوي تنوع‌ سازي شده شامل تركيبي از انواع كاملا متفاوت نمادهاي معاملاتي و سرمايه‌گذاري مي‌شود و اين به منظور جلوگيري از ريسك ‌هايي كه از يك نماد خاص حاصل مي‌شود، انجام مي‌گيرد.

نحوه مقابله با ريسك در پاكت آپشن چطور است؟
براي مديريت ريسك شما بايد با مفاهيم متعددي از جمله تحمل ريسك و تنوع بخشي به معاملات در پاكت آپشن آشنا باشيد تا بتوانيد به طور كم نقصي به مديريت ريسك بپردازيد و از ضررهاي بي رويه دوري كنيد. يك معامله گر موفق در پاكت آپشن كسي است كه در كنار داشتن يك استراتژي پاكت آپشن كاربردي و سودآور يك استراتژي مفيد براي مديريت سرمايه و ريسك معاملات داشته باشد و از سودآوري هايي كه كرده است به خوبي محافظت كند.

از انديكاتورها و ابزار تحليلي پاكت آپشن چطور استفاده كنيم؟
معامله كردن هميشه شامل ريسك مي‌شود و قيمت نمادهاي معاملاتي پاكت آپشن هميشه در حال نوسان هستند. از اين رو يك روند رايج اين است كه از چندين انديكاتور پاكت آپشن در كنار هم استفاده كنيد و همينطور از تحليل تكنيكال و فاندامنتال به صورت تركيبي بهره بگيريد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

ميزان سرمايه هر معامله در پاكت آپشن را چطور تعيين كنيم؟
برخي معامله گران رفتار مهاجمانه تري دارند و يك رويكرد ريسكي را دنبال مي‌كنند و معاملاتي انجام مي‌دهد كه بخش بزرگي از سرمايه معامله در سايت كارگزاري PocketOption آنها را در بر مي‌گيرد. اين در حالي است كه عده‌اي ديگر يك رويكرد محافظه‌ كارانه دارند و تنها درصد كمي از سرمايه كل خود را به هر معامله اختصاص مي‌دهند.

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: پلتفرم بروكر پاكت آپشن، اسپرد پاكت آپشن، معاملات CFD در پاكت آپشن، انديكاتورهاي پاكت آپشن، آموزش جامع باينري، مزاياي بروكر پاكت آپشن،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۵:۲۵ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

انواع دستور معاملاتي در بروكر پاكت آپشن

?دستورات معاملاتي بروكر پاكت آپشن PocketOption?
سايت رسمي بروكر پاكت آپشن طيف قابل توجهي از دستورهاي معاملاتي را ارائه مي‌كنند تا معامله ‌گران انعطاف لازم را در معاملات داشته باشند و بتوانند بهتر معامله خود را شخصي ‌سازي كرده و در مقابل ريسك از خود حفاظت كنند.

دستورهاي معاملاتي پاكت آپشن عضوي بسيار مهم از هر معامله محسوب مي‌شوند زيرا استفاده از دستور مناسب در معامله باعث ايجاد حس اطمينان در معامله مي‌شود كه معامله خود را در زمان و با قيمت دلخواه پياده‌سازي كنند.

انتخاب دستور مناسب همينطور مي‌تواند باعث به حداكثر رساندن سودآوري پاكت آپشن در بازارها شود. بدين ترتيب، اهميت بالايي دارد كه شما با هر نوع دستور آشنايي كافي را داشته باشيد و بتوانيد از ويژگي‌هاي مختلفي را در دسترس قرار گرفته است،‌ بهترين استفاده را بكنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

?انواع دستور معاملاتي پاكت آپشن
كاربردها
?دستور توقف ضرر پاكت آپشن
محدود كردن ضرر در معاملات
?دستور توقف ضرر دنباله دار پاكت آپشن
محدودكننده متغير ضرر
?دستور كسب سود پاكت آپشن
حفظ سود كسب شده و از دست ندادن آنها
?دستور GTC پاكت آپشن
بسته شدن تنها تا زمان اجرا يا لغو
?دستور پايان روز پاكت آپشن
بسته شدن معامله در پايان روز معاملاتي
نحوه بهره‌گيري از دستورهاي معاملاتي پاكت آپشن
اينكه معامله‌ گر پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن از چه دستوري استفاده مي‌كند،‌ تفاوت بزرگي در قيمتي كه براي ورود به معامله ارائه مي‌كنند و بازدهي كه از معامله دريافت مي‌كند، ايجاد مي‌كنند.

ديدگاه مناسب اين است كه به هر نوع دستور به عنوان ابزار جداگانه‌اي كه هدف مشخص و متفاوتي دارد، نگاه كنيد. چه در هنگام خريد و چه فروش، مهترين نكته اين است كه هدف اصلي خود از معامله در بروكر پاكت آپشن را شناسايي كنيد.

آيا مي‌خواهيد قيمت معامله خود را كنترل كنيد؟ آيا به دنبال اين هستيد كه بلافاصله و به سرعت معامله خود را با قيمت فعلي بازار اجرا كنيد؟ شما مي‌توانيد مشخص كنيد كه از كدام دستور معاملاتي پاكت آپشن براي هدف معامله خود بهره بگيريد.

قبل از اينكه شروع به استفاده از انواع دستورها در بازار معاملات واقعي و با سرمايه‌ خودتان كنيد، ضروري است كه در يك حساب دمو پاكت آپشن به امتحان كردن آنها با پول مجازي بپردازيد.

كافي است يك حساب معاملاتي دمو باز كنيد، يك نماد معاملاتي را انتخاب كرده و شروع به پياده‌ سازي دستورهاي حد،‌ بازار و توقف بكنيد و نتيجه‌ آنها را در حساب تمريني پاكت آپشن به طور كاملا خوانا و ساده مشاهده كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

دستور توقف بازار يا توقف ضرر پاكت آپشن
يك دستور Stop Market يا توقف بازار در واقع نوعي از دستور توقف ضرر است كه براي محدود كردن مقدار قابل ضرر براي معامله ‌گر در يك معامله، طراحي شده است و شما مي‌توانيد از طريق سايت رسمي بروكر PocketOption به آن دسترسي پيدا كنيد.

اين دستور مي‌تواند براي يك معامله خريد يا فروش باشد و تنها زماني اجرا مي‌شود كه قيمت بازار براي آن نماد، سهام يا كالا به سطح تعيين شده‌اي برسد. زماني كه بازار سريعا حركت مي‌كند، قيمت نهايي معامله مي‌تواند بدتر از چيزي باشد كه در دستور توقف ضرر پاكت آپشن ثبت شده است.

از آنجايي كه معاملات موفق تمركز زيادي بر روي به حداقل رساندن ضررها و به حداكثر رساندن سودها دارند، هر معامله ‌گر حرفه‌اي داراي قيمتي در ذهنش است كه آستانه است و نياز به خروج از معامله پاكت آپشن دارد.

دستور توقف بازار پاكت آپشن يا Stop Market در واقع اين آستانه را به صورت رسمي بر روي چارت پاكت آپشن ثبت مي‌كند و شما را از بررسي مداوم قيمت‌ها، نجات مي‌دهد.

دستور توقف بازار كه به صورت ساده به عنوان دستور توقف ضرر نيز شناخته مي‌شود، براي محافظت معامله‌ گر از ضرر در هنگام نوسان ‌هاي قيمتي پاكت آپشن و پيش‌ بيني اشتباه، طراحي شده است.

در اين دستور يك قيمت تعيين مي‌شود كه در آن معامله خريد يا فروش پاكت آپشن به صورت اتوماتيك انجام مي‌گيرد. تا زماني كه قيمت به آن حد مشخص نرسد، معامله‌اي در پاكت آپشن انجام نخواهد گرفت.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

دستور حد توقف ضرر در بروكر پاكت آپشن
اين دستور نوعي از توقف ضرر است كه از دستورهاي حدي براي اجرا استفاده مي‌كند. دستورهاي توقف ضرر حدي معمولا از دو نوع قيمت پس از ورود به سايت بروكر پاكت آپشن استفاده مي‌كنند، يكي قيمت توقف و ديگري قيمت حد.

دستور تا زماني كه قيمت به قيمت توقف نزسد، اجرا نمي‌شود و پس از آن دستور حد فعال مي‌شود. دو نوع دستور حد در معاملات وجود دارد: دستور حد براي باز كردن يك معامله پاكت آپشن و دستور حد براي بستن يك معامله.

در هنگام استفاده از يك دستور حد، معامله شما زماني اجرا مي‌شود كه بازار به قيمت انتخابي شما يا بهتر از آن برسد. براي مثال فرض كنيد كه شما يك نماد معاملاتي با قيمت 46 دلار خريداري مي‌كنيد و يك دستور حد توقف ضرر را با قيمت توقف 45.50 و قيمت حد 45 دلار تنظيم مي‌كنيد.

اين يعني وقتي قيمت كمتر از 45.50 بيايد، دستور توقف در پاكت آپشن فعال شده و شروع به فروش مي‌كند و تا زماني كه قيمت بالاتر از 45 دلار باقي بماند،‌ اين فروش ادامه پيدا مي‌كند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

توقف ضرر دنباله ‌دار در بروكر پاكت آپشن
براي معامله‌ گراني كه مي‌خواهند بيشترين كنترل را داشته باشند، توقف ضررهاي دنباله ‌دار گزينه‌ بسيار مناسبي در سايت بروكر پاكت آپشن هستند.

توقف ضرر دنباله ‌دار در واقع توقف ضررهايي هستند كه با حركت قيمت به نفع معامله‌ گر، تغيير پيدا كرده و قيمت را دنبال مي‌كنند تا ريسك پاكت آپشن براي اشتباه كردن در پيش‌بيني روند بازار را بيشتر از هميشه كاهش دهند.

در دستور توقف ضرر دنباله دار، مقدار فاصله با قيمت بازار را مي‌توان به صورت يك مبلغ دلاري ثابت يا يك درصد مشخص كرد. اگر شرايط توقف ضرر ايجاد شود و قيمت بازار به آن سطح مشخص شده برسد، دستور اجرا شده و به يك دستور بازار پاكت آپشن تبديل مي‌شود.

براي مثال فرض كنيد يك معامله‌ گر براي جفت ‌ارز پاكت آپشن EUR/USD در قيمت 1.1800 وارد معامله شده و يك توقف ضرر 200 پيپي را در 1.1780 ثبت كرده است. با افزايش قيمت به 1.1810، سطح توقف ضرر نيز از 1.1780 بالاتر رفته و به سطح 1.1790 تغيير پيدا مي‌كند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

دستور حد بسته شدن در پاكت آپشن PocketOption
يك دستور حد بسته شدن يا Limit On Close در واقع يك دستور حد است كه براي اجراي معاملات سايت معامله پاكت آپشن در قيمت بسته شدن بازار به وجود آمده است. دستورهاي حد يا Limit قيمتي كه براي نماد معاملاتي پرداخت مي‌شود، يا قيمتي كه نماد معاملاتي به فروش مي‌رود را كنترل مي‌كند.

حد بسته شدن به اين معنا است كه معامله تنها در زماني كه قيمت در محدوده‌ قيمت بسته شدن باشد، انجام خواهد گرفت. دستور بسته شدن در واقع يك دستور حد پاكت آپشن است كه اجراي آن بر اساس قيمت بسته شدن بازار مي‌باشد.

دستورهاي حد براي سرمايه‌ گذاران پاكت آپشن فرصت‌ هايي را فراهم مي‌كنند كه براي خريد يا فروش نمادهاي معاملاتي قيمتي را تنظيم كنند. اين نسبت به معاملات معمول بازار داراي مزيت ‌هايي است زيرا به سرمايه ‌گذار اجازه مي‌دهد قيمت دقيق و سودي كه مي‌توانند كسب كنند را براي خريد و فروش نماد انتخاب كنند.

از طرفي ديگر، دستورهاي حد اجرا شدن معامله را تضمين نمي‌كنند زيرا قيمت بايد به قيمت حد يا بهتر از آن برسد. دستورهاي معاملات بازار يا Market Order داراي پارامترهاي ضعيف تري هستند اما حتما اجرا مي‌شوند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

دستور كسب سود در بروكر پاكت آپشن
هر معامله‌اي نيازمند يك خروج در زمان مناسب است. وارد شدن به معامله در واقع مرحله‌ آسان آن است اما زماني كه از معامله خارج مي‌شويد، سود يا ضرر شما را در سايت رسمي كارگزاري پاكت آپشن مشخص مي‌كند.

معاملات مي‌توانند بر اساس مجموعه شرايطي خاص بسته شوند. براي مثال يك دستور توقف ضرر دنباله ‌دار يا با استفاده از يك نقطه‌ هدف سودآوري.

يك هدف سودآوري در واقع سطح قيمتي از قبل مشخص ‌شده‌اي است كه شما به بستن معامله و كسب سود تمايل خواهيد داشت. به اين كار استفاده از دستور كسب سود پاكت آپشن يا Take Profit مي‌گويند و شما مي‌توان از طريق آن از حذف شدن سودآوري هاي كسب شده خود جلوگيري كنيد.

اگر قيمت به سطح هدف برسد، معامله به طور اتوماتيك بسته مي‌شود. نقاط هدف سودآوري در پاكت آپشن هم مزايايي دارد و هم معايبي و همينطور چندين راه براي مشخص كردن مكان اعمال نقطه هدف وجود دارد.

دستور معاملاتي GTC در بروكر پاكت آپشن
دستور معاملاتي Good Till Canceled يا فعال تا زمان لغو شدن به يك درخواست خريد يا فروش مربوط مي‌شود و طوري طراحي شده است تا زمان لغو يا اجرا شدن پس از ورود به سايت بدون فيلتر پاكت آپشن باز باقي بماند.

اين دستور مي‌تواند توسط يك سرمايه ‌گذار كه به دنبال خريد يا فروش يك نماد معاملاتي پاكت آپشن در يك قيمت مشخص است،‌ مورد استفاده قرار بگيرد. اين نوع از دستور معاملاتي به تدريج به يك جايگرين براي دستورهاي روزانه‌ كه پس از به پايان رسيدن نشست معاملاتي بازار در آن روز بسته مي‌شوند، تبديل شده‌اند.

اين در حالي است كه دستور معاملاتي GTC باعث مي‌شود تا زماني كه معامله اجرا شده يا اينكه لغو شود، فراتر از اين محدوديت، در كابين بروكر پاكت آپشن باز باقي بماند.

البته بايد توجه داشته باشيد كه دستورهاي معاملاتي GTC در حين ساعات پس از بسته شدن نشست معاملاتي فعال نيستند و فقط تنها در زمان عادي بازار معاملاتي قابل اجرا هستند.

دستور معاملاتي پايان روز پاكت آپشن
يك دستور معاملاتي پايان روز در واقع يك معامله خريد يا فروش براي نمادهاي معاملاتي است كه به درخواست سرمايه ‌گذار، فقط تا پايان روز معاملاتي در سايت بروكر رسمي PocketOption باز است.

اين مي‌تواند يك دستوري باشد كه يك معامله جديد را آغاز مي‌كند يا يك معامله باز را مي‌بندد اما در هر دو صورت معمولا به عنوان يك دستور توقف يا حد،‌ بر اساس يك قيمت شرطي ثبت شده است.

يك دستور معاملاتي پايان روز، هر نوع دستور معاملاتي براي سهام يا ديگر نمادهاي معاملاتي پاكت آپشن را شامل مي‌شود كه داراي محدوديت زماني پايان آن روز معاملاتي باشد. اين دستور همينطور با نام يك دستور روز نيز شناخته مي‌شود و در تضاد با دستورهاي GTC مي‌باشد.

پايان نشست معاملاتي پاكت آپشن به اينكه چه نمادي در حال معامله است و در چه بازاري معامله مي‌كنيد،‌ بستگي دارد. صرف نظر از زماني كه دستور ثبت شده است، معاملات پايان روز بايد تا پايان روز يا نشست معاملاتي، تراكنش شوند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

سوالات متداول دستورات معاملاتي بروكر پاكت آپشن PocketOption
دستور معاملاتي در بروكر پاكت آپشن چيست؟
دستورهاي معاملاتي پاكت آپشن عضوي بسيار مهم از هر معامله محسوب مي‌شوند زيرا استفاده از دستور مناسب در معامله باعث ايجاد حس اطمينان در معامله مي‌شود كه معامله خود را در زمان و با قيمت دلخواه پياده‌سازي كنند. براي دريافت اطلاعات بيشتر در اين زمينه بهتر است از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

چطور شروع به استفاده از دستورهاي معاملاتي پاكت آپشن بكنيم؟
قبل از اينكه شروع به استفاده از انواع دستورها در بازار معاملات واقعي و با سرمايه‌ خودتان كنيد، ضروري است كه در يك حساب دمو به امتحان كردن آنها با پول مجازي بپردازيد. كافي است يك حساب معاملاتي دمو باز كنيد، يك نماد معاملاتي را انتخاب كرده و شروع به پياده‌ سازي دستورهاي حد،‌ بازار و توقف پس از افتتاح حساب در پاكت آپشن بكنيد.

توقف ضرر دنباله دار پاكت آپشن چيست؟
براي معامله‌ گراني كه مي‌خواهند بيشترين كنترل را داشته باشند، توقف ضررهاي دنباله ‌دار گزينه‌ بسيار مناسبي هستند. توقف ضرر دنباله ‌دار در واقع توقف ضررهايي هستند كه با حركت قيمت به نفع معامله‌ گر، تغيير پيدا كرده و قيمت را دنبال مي‌كنند تا ريسك پاكت آپشن براي اشتباه كردن در پيش‌بيني روند بازار را بيشتر از هميشه كاهش دهند.

دستور حد بسته شدن پاكت آپشن چه كاربردي دارد؟
حد بسته شدن به اين معنا است كه معامله تنها در زماني كه قيمت در محدوده‌ قيمت بسته شدن باشد، انجام خواهد گرفت. دستور بسته شدن در واقع يك دستور حد پاكت آپشن است كه اجراي آن بر اساس قيمت بسته شدن بازار مي‌باشد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

دستور معاملاتي پايان روز پاكت آپشن چيست؟
يك دستور معاملاتي پايان روز در واقع يك معامله خريد يا فروش براي نمادهاي معاملاتي است كه به درخواست سرمايه ‌گذار، فقط تا پايان روز معاملاتي در سايت PocketOption باز است. اين مي‌تواند يك دستوري باشد كه يك معامله جديد را آغاز مي‌كند يا يك معامله باز را مي‌بندد اما در هر دو صورت معمولا به عنوان يك دستور توقف يا حد،‌ بر اساس يك قيمت شرطي ثبت شده است.

 

 


ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: پاكت اپشن معتبر، بررسي بروكر هاي باينري، روش شارژ ريالي، حداقل شارژ حساب پاكت اپشن، حساب ازمايشي پاكت اپشن،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۱:۲۷ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

بهترين استراتژي هاي معاملاتي بروكر پاكت آپشن

?استراتژي هاي سودآور در بروكر پاكت آپشن?
معامله گر نابغه دنياي بازارهاي معاملاتي آقاي لري ويليامز (Larry Williams) استراتژي هاي پاكت آپشن و همينطور انديكاتورهاي بسياري را توسعه داده است كه مي‌توان با ثبت نام در بروكر پاكت آپشن به راحتي از آنها استفاده كرد و سودآوري نمود.

براي مثال انديكاتور %R ويليامز به معامله گران اطلاع مي‌دهد كه قيمت فعلي بازار در 14 دوره اخير در چه نسبتي با بالاترين حداكثر قيمت در كابين پاكت آپشن دارد. مانند انديكاتور تمساح يا Alligator و بسياري ديگر، اين موارد در استراتژي هاي و سبك هاي معاملاتي بسياري مورد استفاده قرار گرفته است.

آقاي لري ويليامز در بازارهاي مالي بسيار موفق ظاهر شد و دنبال كنندگان بسياري دارد. استراتژي هاي بروكر پاكت آپشن او بر اساس الگوهاي چارتي كندل استيك است و تحليل تكنيكال او شامل ابزار پيچيده نمي‌شود.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

در اين مطلب به انواع استراتژي هاي كوتاه مدت و بلند مدت كه بخشي از آنها توسط لري ويليامز توسعه داده شده است نگاهي مي‌كنيم و با هم آنها را ياد ميگيريم. اگر مي‌خواهيد استراتژي هاي پاكت آپشن را امتحان كنيد، چارت كندل استيك پاكت آپشن را انتخاب كنيد و بازه زماني مناسب را براي آن تعيين كنيد.

?استراتژي معاملاتي پاكت آپشن
نوع استراتژي
?استراتژي نقطه اوج Peak Point
كوتاه مدت
✨استراتژي شكاف Gap
بلند مدت
?تركيب انديكاتور تمساح و فراكتال
كوتاه مدت و بلند مدت
?استراتژي اسيلاتور Awesome
كوتاه مدت و بلند مدت
استراتژي نقطه اوج بروكر پاكت آپشن PocketOption
در سايت رسمي بروكر پاكت آپشن انديكاتورهاي ويليامز براي اندازه گيري ترند بازار و قدرت آن به كار گرفته مي‌شوند. بنابراين اين استراتژي به پيدا كردن نقاط ورود به معامله مربوط مي‌شود.

اكثر معامله گران بروكر پاكت آپشن قبل از استفاده از استراتژي نقطه اوج يا Peak Point صبر مي‌كنند كه با خط صفر تقاطع صورت گيرد و سپس وارد معامله شوند اما اين مي‌تواند دير باشد.

با بهره گيري از اين استراتژي در طول زمان، شما مي‌توانيد بر روي حركات ضد ترند سرمايه گذاري پاكت آپشن انجام دهيد. به صورتي كه به سادگي پتانسيل سودآوري خود را از هر حركت بازار دو برابر كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

اين استراتژي بروكر پاكت آپشن به خوبي با آپشن هاي توربو Turbo عمل مي‌كند. چنين معاملاتي نيازمند تصميم گيري سريع است بنابراين بايد بازه زماني را بر روي 1 دقيقه تنظيم كنيد و يك نماد معاملاتي بسيار نوساني براي مثال جفت ارز EUR/USD يا كريپتوكارنسي هاي پاكت آپشن را انتخاب كنيد.

آموزش استفاده از استراتژي نقطه اوج پاكت آپشن
اين استراتژي كوتاه مدت ويليامز بر اساس نوسان هاي محلي قله بين سه ميله عمل مي‌كند. لري ويليامز پيشنهاد مي‌كند كه در هنگام استفاده از اين استراتژي در جهت ترند اصلي بازار در سايت رسمي پاكت آپشن معامله كنيد.

در حين يك ترند صعودي، معامله گران بايد به بررسي انديكاتور %R ويليامز بپردازند و ببينيد كه چه زماني اين انديكاتور پاكت آپشن به زير -80 عبور مي‌كند. زماني كه قيمت شروع به بالا رفتن مي‌كند و انديكاتور به بالاتر از -80 بازمي‌گردد، اين مي‌توانيد سيگنالي از يك ترند صعودي دوباره در قيمت باشد.

اگر يك حداقل اصلاحي شكل بگيرد و كندل بعدي بالاتر از كندل قبلي بسته شود، به معامله Call آپشن بپردازيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

در حين يك ترند نزولي زماني كه انديكاتور بالاتر از -20 است، بررسي كنيد كه قيمت در كنار خط ويليامز %R به پايين تر از -20 باز گردد و اين يك سيگنال پاكت آپشن است از ادامه احتمالي يك ترند نزولي. اگر حداكثر اصلاحي شكل بگيرد و كندل بعدي پايين تر از كندل قبلي بسته شود، به معامله Put آپشن بپردازيد.

استراتژي شكاف Gap در بروكر پاكت آپشن
استراتژي شكاف يا Gap يك استراتژي جالب است چون به جاي اينكه بر اساس انديكاتورها در سايت رسمي بروكر PocketOption باشد، در عوض بر اساس روانشناسي معاملات است.

طبق لري ويليامز، معامله گران تازه كار معمولا عكس ‌العمل بش از حد به اخبار و رويدادها نشان مي‌دهند مخصوصا زماني كه خبر بتواند جهت بازار معاملاتي پاكت آپشن را نشان دهد. در حين اخبار مخرب، بسياري از معامله گران مضطرب مي‌شوند و با معاملات بيهوده، شرايط را پيچيده مي‌كنند.

در چنين شرايطي يك شكاف كوچك بر روي چارت پاكت آپشن ايجاد مي‌شود. چنين هرج و مرج  و آشفتگي باعث غير قابل پيش‌بيني بودن و اضطراب مي‌شود و كوچكترين حركت در جهت مخالف باعث مي‌شود معامله گران پوزيشن معاملاتي خود را عوض كنند. اين به شكلي است كه انگار بازار به چند جهت متمايل شده است.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

نحوه استفاده از استراتژي شكاف پاكت آپشن
اگر اين استراتژي بلند مدت پاكت آپشن را دنبال مي‌كنيد، اين گام ها را پس از افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن نظر بگيريد:

اگر در يك ترند نزولي كندلي پايين تر از كندل قبلي باشد و بازار پس از آن شروع به حركت صعودي كرده باشد به معامله آپشن Call پاكت آپشن بپردازيد.
از طرف ديگر اگر در يك ترند صعودي كندلي بالاتر از كندل قبلي باشد و بازار پس از آن شروع به حركت نزولي كرده باشد، به معامله آپشن Put پاكت آپشن بپردازيد.
در هنگام استفاده از اين استراتژي شما مي‌توانيد تاريخ انقضا را بر روي 12 تا 24 ساعت تنظيم كند. اكثر سيگنال هاي پاكت آپشن نياز دارند كه قيمت به حالت صعودي يا نزولي بازگردد تا سيگنالي براي ورود به معامله ايجاد كنند.

استراتژي تمساح Alligator پاكت آپشن
انديكاتور تمساح در سايت كارگزاري پاكت آپشن از اين قانون پيروي مي‌كند كه بازارهاي مالي و نماد هاي معاملاتي تنها در 15 تا 30 درصد از مواقع در حال ترند هستند و در 70 تا 85 درصد مواقع حركتي افقي دارند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

معامله‌ گران و موسسات تمايل دارند كه بيشتر سودآوري پاكت آپشن خود را در حين دوره ‌هاي در حال ترند قدرتمند جمع ‌آوري كنند. انديكاتور تمساح ويليامز از سه ميانگين متحرك هموار شده استفاده مي‌كند كه بر روي دوره ‌هاي 5، 8 و 13 تنظيم شده‌اند و اين اعداد در واقع اعداد فيبوناچي هستند.

ميانگين هموار شده‌ اوليه با يك ميانگين متحرك ساده (SMA) محاسبه مي‌شود و اضافه كردن ميانگين متحرك‌ هاي هموار شده اضافي باعث آهسته شدن روند اين انديكاتور پاكت آپشن مي‌شود.

سه ميانگين متحرك اين انديكاتور با آرواره، دندان و لب ‌هاي تمساح شناخته مي‌شوند كه در عكس العمل به ترند هاي بازار پاكت آپشن و محدوده‌ هاي بازار باز و بسته مي‌شوند:

آرواره: با ميانگين متحرك هموار شده با 13 ميله آغاز مي‌شود و در مقادير بعدي با 8 ميله هموارتر مي‌شود.
دندان: با ميانگين متحرك هموار شده با 8 ميله آغاز مي‌شود و در مقادير بعدي با 5 ميله هموارتر مي‌شود.
لب‌ ها: با ميانگين متحرك هموار شده با 5 ميله آغاز مي‌شود و در مقادير بعدي با 3 ميله هموارتر مي‌شود.
اين انديكاتور رابطه‌ همگرايي واگرايي را اعمال مي‌كند تا سيگنال ‌هاي معاملاتي پاكت آپشن را بسازد كه در آن آرواره آهسته ‌ترين دور و لب ‌ها سريع ‌ترين دور را انجام مي‌دهند. عبور لب ‌ها از ديگر خطوط به سمت پايين، سيگنالي براي فروش ايجاد مي‌كند در حالي كه عبور خط لب ‌ها به سمت بالا از يك فرصت خريد خبر مي‌دهد.

معامله با انديكاتور فراكتال در پاكت آپشن
انديكاتور فراكتال يا Fractal داراي كاربردهاي بسياري براي معامله پس از ورود به سايت بروكر پاكت آپشن است. براي شروع اين انديكاتور مي‌تواند مناطقي كه معامله گران مي‌توانند دستورهاي توقف ضرر و كسب سود خود را قرار دهند را مشخص كند.

اين انديكاتور همينطور مي‌تواند مناطق عطف قيمتي كه معامله گران بايد به پرايس اكشن پاكت آپشن توجه ويژه كنند را مشخص كند.

به طور كلي استراتژي معامله پاكت آپشن با اين انديكاتور شامل اين مي‌شود كه در جهت شروع فراكتال معامله كنيم اما تنها زماني كه بازار حركت بازگشتي انجام مي‌دهد و به نظر مي‌رسد مي‌خواهد نقطه قيمت اوليه را بشكند.

اين انديكاتور زماني بهترين عملكرد خود را نشان مي‌دهد كه با انديكاتور تمساح يا Alligator تركيب شود. در هنگام استفاده از اين دو انديكاتور، زماني كه فراكتال خريد بالاتر از بخش دندان تمساح (خط قرمز) قرار گرفت، وارد معامله خريد پاكت آپشن شويد.

از طرف ديگر زماني كه يك فراكتال فروش پايين تر از دندان تمساح ظاهر شد، وارد معامله فروش شويد. همينطور مي‌توان انديكاتور فراكتال را با ابزار فيبوناچي تركيب كرد كه اطلاعات قدرتمندي براي سودآوري در معاملات پاكت آپشن ارائه مي‌كند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

اسيلاتور Awesome در بروكر پاكت آپشن PocketOption
به زبان ساده اسيلاتور Awesome يك ميانگين متحرك پاكت آپشن با دوره 34 است كه از يك ميانگين متحرك با دوره 5 كم شده است. بهترين خاصيت اين انديكاتور اين است كه ميانگين متحرك هاي آن از قيمت مايه كندل استيك ها در سايت بروكر معتبر پاكت آپشن تشكيل شده است.

اين انديكاتور در واقع در بخش اسيلاتورهاي پاكت آپشن اندازه حركت يا Momentum قرار مي‌گيرد كه همينطور شامل انديكاتورهاي مشهوري مانند اسيلاتور تصادفي، ميانگين متحرك همگرا واگرا MACD و شاخص قدرت نسبي يا RSI مي‌شود.

استراتژي هاي مختلفي براي استفاده از اين اسيلاتور وجود دارد. يكي از ساده‌ترين و پرطرفدارترين استراتژي هاي معامله پاكت آپشن، معامله بر اساس تقاطع خط صفر است.

زماني كه خط اين اسيلاتور از خط صفر به بالا عبور مي‌كند، اين تاييدي براي حضور يك ترند صعودي است و معامله گر پاكت آپشن در اين شرايط بايد به دنبال معامله خريد در بازار باشد. از طرف ديگر اگر خط اسيلاتور به سمت پايين عبور كند، يك ترند نزولي شكل گرفته است و بهتر است به دنبال معامله فروش باشيد.

شاخص تسهيل Facilitation بازار پاكت آپشن
اين انديكاتور به گونه‌اي طراحي شده است كه تمايل بازار به حركت قيمت پس از ورود به سايت كارگزاري پاكت آپشن را نشان دهد. به زبان ساده شاخص تسهيل بازار در واقع يك ارزيابي از نحوه عكس العمل قيمت هاي بازار به حجم جديد در بازار است.

با ارزيابي تغييرات قيمتي و حجم تيك، انديكاتور شاخص تسهيل بازار مي‌تواند يك ارزيابي مناسب و منسجم از رفتار بازار معاملاتي و احساسات بازار پاكت آپشن ارائه كند.

اين انديكاتور در واقع حركات قيمتي اشتباه را حذف مي‌كند تا اطمينان حاصل كند كه معامله گران بروكر پاكت آپشن تنها در شرايط ايده آل بازار وارد معامله مي‌شوند.

فرمول محاسبه اين انديكاتور ساده است. تنها كافي است بالاترين قيمت ميله فعلي در چارت معامله پاكت آپشن را از كمترين قيمت ميله فعلي كم كنيد و نتيجه را بر حجم ميله فعلي تقسيم نماييد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

سوالات متداول استراتژي هاي ويليامز در پاكت آپشن PocketOption
استراتژي نقطه اوج پاكت آپشن در چه شرايطي بهترين عملكرد را دارد؟
اين استراتژي پس از افتتاح حساب پاكت آپشن به خوبي با آپشن هاي توربو Turbo عمل مي‌كند. چنين معاملاتي نيازمند تصميم گيري سريع است بنابراين بايد بازه زماني را بر روي 1 دقيقه تنظيم كنيد و يك نماد معاملاتي بسيار نوساني براي مثال جفت ارز EUR/USD يا كريپتوكارنسي هاي پاكت آپشن را انتخاب كنيد.

شاخص تسهيل بازار پاكت آپشن چيست؟
اين انديكاتور به گونه‌اي طراحي شده است كه تمايل بازار به حركت قيمت پس از ورود به سايت كارگزاري پاكت آپشن را نشان دهد. به زبان ساده شاخص تسهيل بازار در واقع يك ارزيابي از نحوه عكس العمل قيمت هاي بازار به حجم جديد در بازار است. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

استراتژي شكاف Gap پاكت آپشن چيست؟
معامله گران تازه كار معمولا عكس ‌العمل بش از حد به اخبار و رويدادها نشان مي‌دهند مخصوصا زماني كه خبر بتواند جهت بازار معاملاتي پاكت آپشن را نشان دهد. در حين اخبار مخرب، بسياري از معامله گران مضطرب مي‌شوند و با معاملات بيهوده، شرايط را پيچيده مي‌كنند. در چنين شرايطي يك شكاف كوچك بر روي چارت پاكت آپشن ايجاد مي‌شود.

نحوه استفاده از انديكاتور فراكتال پاكت آپشن چيست؟
اين انديكاتور مي‌تواند مناطق عطف قيمتي كه معامله گران بايد به پرايس اكشن پاكت آپشن توجه ويژه كنند را مشخص كند.به طور كلي استراتژي معامله پاكت آپشن با اين انديكاتور شامل اين مي‌شود كه در جهت شروع فراكتال معامله كنيم اما تنها زماني كه بازار حركت بازگشتي انجام مي‌دهد و به نظر مي‌رسد مي‌خواهد نقطه قيمت اوليه را بشكند.

اسيلاتور Awesome در پاكت آپشن چه كاربردي دارد؟
به زبان ساده اسيلاتور Awesome يك ميانگين متحرك پاكت آپشن با دوره 34 است كه از يك ميانگين متحرك با دوره 5 كم شده است. بهترين خاصيت اين انديكاتور اين است كه ميانگين متحرك هاي آن از قيمت مايه كندل استيك ها در سايت پاكت آپشن PocketOption تشكيل شده است.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: استراتژي معاملاتي پاكت آپشن، معامله با انديكاتور، سودآوري در معاملات پاكت آپشن، معامله گر پاكت آپشن، اسيلاتورهاي پاكت آپشن،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۷:۱۵ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

آموزش انواع تحليل در بروكر پاكت آپشن PocketOption

?تحليل بازار در بروكر پاكت آپشن PocketOption?
به طور كلي چند نوع تحليل را مي‌توان در بازارهاي معاملاتي انجام داد و يكي از مهمترين تحليل ها كه معامله گران به طور ويژه‌اي پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن بر روي آن حساب باز مي‌كنند، تحليلي تكنيكال يا Technical Analysis است.

انواع ديگر تحليل ها شامل تحليل فاندامنتال يا تحليل بنيادي و تحليل احساسات بازار مي‌شود كه با توجه به نيازهاي خود و سبك معاملاتي خود در پلتفرم پاكت آپشن مي‌توانيد آنها را در كنار تحليل تكنيكال به كار بگيريد و به سودآوري در بروكر پاكت آپشن دست پيدا كنيد.

اما چيزي كه باعث مي‌شود در نگاه اول تحليل تكنيكال مهمترين نوع تحليل باشد اين است كه بازار هميشه خود را تكرار مي‌كند و اگر به روند بازار در گذشته توجه كنيد هميشه الگوهاي چارتي پاكت‌ آپشن بسياري وجود دارد كه خود را در شرايط مختلف تكرار مي‌كند و شما مي‌توانيد با استفاده از آنها سودآوري كنيد.

در اين مطلب به انواع تحليل ها، تفاوت آنها با يكديگر و ابزارها و اصولي كه براي آنها به كار گرفته مي‌شود مي‌پردازيم تا متوجه شويد كه چطور مي‌توان از طريق اين نوع تحليل هاي بازار مي‌توان در اين پلتفرم به كسب درآمد پاكت آپشن پرداخت.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

✨انواع تحليل در پاكت آپشن
توضيحات
?تحليل تكنيكال Technical
مناسب معاملات كوتاه مدت
?تحليل فاندامنتال Fundamental
مناسب سرمايه‌ گذاري هاي بلند مدت
?تحليل احساسات بازار Sentiment
تركيب با ديگر تحليل ها
آمادگي براي تحليل تكنيكال در پاكت آپشن
معامله گردن شامل مراحل بسياري از آماده‌سازي مي‌شود و اين تنها به تقويت و تمرين مهارت هاي معاملاتي اختصاص ندارد بلكه شما بايد از طريق وب سايت رسمي بروكر پاكت آپشن با بازار و نحوه معامله نمادهاي معاملاتي آشنايي پيدا كنيد.

شما نياز داريد كه به طور مداوم به نظارت و تحليل نمادهاي معاملاتي و بازار پاكت آپشن كه در حال معامله در آن هستيد، بپردازيد. مهمترين نوع تحليل ها تحليل تكنيكال پاكت آپشن و تحليل فاندامنتال است.

تحليل تكنيكال به طور ريزبينانه به حركات قيمتي يك نماد معاملاتي توجه مي‌‌كند تا حركات آن در آينده را پيش بيني كند. اين كار را مي‌توان با بررسي دقيق چارت هاي پاكت آپشن و با كمك انديكاتورهاي معاملاتي و ابزارهايي براي رسم آنها بر روي چارت پاكت آپشن انجام داد.

شما همينطور مي‌توانيد نوع چارت را تغيير دهيد تا تحليل پرايس اكشن پاكت آپشن در آن راحت تر انجام شود و همينطور از ابزار رسم بسياري استفاده كنيد تا داده ها را بهتر و ساده تر از بازار معاملاتي دريافت كنيد.

 

تفاوت تحليل تكنيكال با تحليل فاندامنتال پاكت آپشن
از طرف ديگر معامله گران در تحليل فاندامنتال پاكت آپشن به دنبال مشخص كردن ارزش ذاتي نماد معاملاتي مانند سهام يك شركت هستند. اين نوع تحليل در سايت بروكر پاكت آپشن به ميزان بيشتري در هنگام سرمايه گذاري هاي بلند مدت مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

تحليل فاندامنتال در واقع براي شما يك تصوير كلي تر از بازار نماد معاملاتي و عملكرد آن فراهم مي‌كند و اينكه در گذشته چه طور عمل كرده است و چشم انداز آينده آن براي معامله در كابين بروكر پاكت آپشن چيست. اغلب از تحليل تكنيكال و تحليل فاندامنتال در كنار هم استفاده مي‌شود.

تحليل تكنيكال فرض مي‌كند كه عناصر فاندامنتال يا بنيادي از قبل تاثير خود را بر روي قيمت گذاشته‌اند و اين باعث مي‌شود نتايجي كه احتمال بالايي دارد در آينده تكرار شوند و از اين رو به سودآوري در بروكر پاكت آپشن كمك مي‌كند.

تحليل تكنيكال همينطور عناصر روانشناسي بازار را نيز در داده‌ هاي تاريخي خود شامل مي‌شود در حالي كه تحليل فاندامنتال نمي‌تواند عناصر روانشناسي را بازتاب كند و از اين رو بهتر است از اين دو نوع تحليل در كنار هم در معامله PocketOption استفاده كنيم.

به طور كلي، تفاوت‌ هايي اساسي در نوع سرمايه‌گذاراني كه به هر يك از اين دو نوع تحليل علاقه ‌مند هستند، وجود دارد. تحليلگران تكنيكال پاكت آپشن معمولا به معاملات كوتاه مدت علاقه دارند در حالي كه معامله‌ گران فاندامنتال، به سودآوري بلند مدت اعتقاد دارند.

نحوه تركيب تحليل تكنيكال و فاندامنتال پاكت آپشن
معامله‌ گران اغلب تفاوت‌ هاي بين تحليل تكنيكال و تحليل فاندامنتال را با هم مقايسه مي‌كنند. با اين حال، تركيب اين دو مزاياي مثبت خود را دارد. به طور كلي استفاده همزمان از اين دو تحليل مي‌تواند فرصت‌ هاي معاملاتي بيشتري در سايت رسمي بروكر PocketOption براي شما فراهم كند.

چندين راه مختلف براي تركيب تحليل فاندامنتال و تكنيكال وجود دارد. در معامله مبتني بر محدوده معامله گر سعي مي‌كند كه يك كانال قيمتي مربوط به يك بازار معاملاتي پاكت آپشن را شناسايي كند تا از آن براي خريد در سطح حمايت و فروش در سطح مقاومت بهره بگيرد.

در يك بازار داراي ترند صعودي قدرتمند، معامله ‌گران به دنبال خريد در پايين ‌ترين سطح ممكن هستند تا سودآوري خود را به حداكثر برسانند. با اين حال، رويدادهاي خبري مي‌تواند يك بازار مبتني بر محدوده را مختل كند. در اين صورت، معامله ‌گر بايد از باز كردن معامله در هنگام انتشار اخبار اقتصادي پاكت آپشن خودداري كند.

استراتژي پاكت آپشن نقاط شكست يا Breakout نيز شامل سرمايه ‌گذاري بر روي قيمت يك نماد معاملاتي مي‌شود كه از محدوده‌ از قبل مشخص شده‌ خود خارج شده است. با اينكه معامله ‌گران بايد براي ورود به معامله در هنگام انتشار اخبار مهم دقت بسياري داشته باشند اما مي‌توان از عكس‌العمل بيش از حد بازار به اخبار نيز سودآوري كرد.

اسيلاتورها در پاكت آپشن معمولا براي كشف شرايط اشباع از خريد و اشباع از فروش در بازار مورد استفاده قرار مي‌گيرند. اسيلاتورها همينطور مي‌توانند در شناسايي نقاط ورود و خروج از معامله كمك كنند. در زمان قرارگيري بازار در شرايط اشباع از خريد يا فروش، انتشار يك خبر در بازار مي‌تواند باعث تغيير جهت قابل توجه بازار شود.

تحليل احساسات بازار در پاكت آپشن
احساسات بازار پاكت آپشن يكي ديگر از رايج ‌ترين راه‌ هاي تحليل پس از ورود به سايت بروكر پاكت آپشن است. زماني كه احساسات بازار گسترده‌اي را در يك جهت مشاهده مي‌كنيد، پس اكثر معامله ‌گران حركات بازار را به آن سمت پيش‌ بيني مي‌كنند.

براي مثال اگر تعداد قابل‌ توجهي از سرمايه ‌گذاران ديدگاه صعودي نسبت به بازار دارند، پس آنها به معامله خريد پرداخته‌اند و اين را مي‌توان با بررسي انديكاتورهاي پاكت آپشن كه در مورد احساسات بازار هستند، در بازار تشخيص داد.

بنابراين مي‌دانيم كه اين حجم بالاي معامله ‌گران پس از مدتي معامله خود را مي‌خواهند ببندند و به فروشندگان بازار تبديل خواهند شد. اين تحليل باعث مي‌شود نمادهاي معاملاتي پاكت آپشن در آستانه‌ يك عقب‌ نشيني تند احتمالي باشند و مي‌توان از اين اطلاعات به نفع خود براي ورود به معامله استفاده كرد.

 

بهترين چارت ها براي تحليل تكنيكال پاكت آپشن
چارت هاي كندل‌ استيك قيمت‌ هاي حداكثر، حداقل، باز شدن و بسته شدن را در هر دوره‌ مربوط به هر كندل نشان مي‌دهد و به عنوان يكي از بهترين انتخاب ها براي تحليل در وب سايت بروكر PocketOption مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

بدنه‌ كندل استيك نشان‌ دهنده‌ قيمت‌ هاي باز شدن و بسته شدن است و سايه‌ يا شدو هاي آن قيمت‌ هاي حداكثر و حداقل را براي هر دوره نشان مي‌دهد. خواندن اين نوع چارت پاكت آپشن با وجود اطلاعات زيادي كه ارائه مي‌كند بسيار ساده است.

چارت ميله‌اي نيز اطلاعات مشابه كندل استيك را به شكل متفاوت تري براي انواع معامله گران پاكت آپشن ارائه مي‌كند. در اين نوع چارت خط عمودي توسط قيمت ‌هاي حداكثر و حداقل در ميله‌ قيمتي ايجاد مي‌شود. خطوط افقي به سمت راست و چپ نيز به ترتيب قيمت ‌هاي بسته شدن و باز شدن هستند.

اگر به دنبال چارت ساده‌تري هستيد، چارت خطي پاكت آپشن بهترين گزينه براي شما محسوب مي‌شود. يك چارت خطي معمولا تنها قيمت‌ هاي بسته شدن را نشان مي‌دهد. هر قيمت بسته شدن به قيمت بسته شدن قبلي متصل است تا يك خط ادامه ‌دار كه دنبال كردن آن آسان است ايجاد شود.

تحليل ترند در بازارهاي معاملاتي پاكت آپشن
معامله ‌گران با تحليل ترند سعي مي‌كنند حركات يك ترند را پيش ‌بيني كنند. حركاتي مانند حركت صعودي در بازار، تغيير جهت ترند و غيره. تحليل ترند سودآور است زيرا حركت با ترند و عدم معامله در خلاف جهت آن باعث سودآوري براي سرمايه‌ گذاران در سايت كارگزاري پاكت آپشن مي‌شود.

يك ترند در واقع جهتي كلي است كه بازار در يك بازه زماني مشخص در آن سمت حركت مي‌كند. ترندها مي‌توانند صعودي يا نزولي باشند. با اينكه زمان مشخصي براي اينكه يك حركت در بازار ترند محسوب شود، وجود ندارد اما هر چقدر اين حركت در يك جهت صعودي يا نزولي بيشتر باشد، ترند در پاكت آپشن قدرتمند تر است.

تحليل ترند نوعي از تحليل مقايسه‌اي است كه با بررسي ترند هاي فعلي براي پيش‌ بيني جهت بازار در آينده، انجام مي‌گيرد. اين تحليل شامل مشخص كردن اينكه آيا يك ترند به حركت خود ادامه خواهد داد و همينطور اينكه آيا يك ترند در يك بازار خاص باعث ايجاد ترند در بازار ديگري خواهد شد يا خير، مي‌شود.

با اينكه تحليل ترند شامل مقادير بسياري از داده مي‌شود، هيچ تضميني براي اينكه نتيجه درست از آب دربيايد وجود ندارد. بنابراين شما بايد هميشه در هنگام تحليل ترند در بازار امكان اشتباه را در نظر بگيريد و از استراتژي هاي مديريت ريسك پاكت آپشن بهره بگيريد.

 

سوالات متداول آموزش انواع تحليل در بروكر پاكت آپشن
چرا تحليل تكنيكال مهمترين نوع تحليل پاكت آپشن است؟
چيزي كه باعث مي‌شود تحليل تكنيكال مهمترين نوع تحليل باشد اين است كه بازار هميشه خود را تكرار مي‌كند و اگر به روند بازار در گذشته توجه كنيد هميشه الگوهاي چارتي بسياري وجود دارد كه خود را در شرايط مختلف تكرار مي‌كند و شما مي‌توانيد با استفاده از آنها پس از افتتاح حساب در پاكت آپشن سودآوري كنيد.

بزرگترين تفاوت تحليل تكنيكال و فاندامنتال پاكت آپشن چيست؟
تفاوت‌ هايي اساسي در نوع سرمايه‌گذاراني كه به هر يك از اين دو نوع تحليل علاقه ‌مند هستند، وجود دارد. تحليلگران تكنيكال پاكت آپشن معمولا به معاملات كوتاه مدت علاقه دارند در حالي كه معامله‌ گران فاندامنتال، به سودآوري بلند مدت اعتقاد دارند. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

تحليل ترند در پاكت آپشن چيست؟
تحليل ترند نوعي از تحليل مقايسه‌اي است كه با بررسي ترند هاي فعلي براي پيش‌ بيني جهت بازار در آينده، انجام مي‌گيرد. اين تحليل شامل مشخص كردن اينكه آيا يك ترند به حركت خود ادامه خواهد داد و همينطور اينكه آيا يك ترند در يك بازار خاص باعث ايجاد ترند در بازار ديگري خواهد شد يا خير، مي‌شود.

چارت كندل استيك در پاكت آپشن چه مزايايي دارد؟
چارت هاي كندل‌ استيك قيمت‌ هاي حداكثر، حداقل، باز شدن و بسته شدن را در هر دوره‌ مربوط به هر كندل نشان مي‌دهد و به عنوان يكي از بهترين انتخاب ها براي تحليل بازار نمادهاي پاكت آپشن مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

احساسات بازار در معاملات پاكت آپشن چه تاثيري دارد؟
احساسات بازار پاكت آپشن يكي ديگر از رايج ‌ترين راه‌ هاي تحليل پس از ورود به وب سايت پاكت آپشن است. زماني كه احساسات بازار گسترده‌اي را در يك جهت مشاهده مي‌كنيد، پس اكثر معامله ‌گران حركات بازار را به آن سمت پيش‌ بيني مي‌كنند.

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: پلتفرم بروكر پاكت آپشن، اسپرد پاكت آپشن، معاملات CFD در پاكت آپشن، انديكاتورهاي پاكت آپشن، آموزش جامع باينري، مزاياي بروكر پاكت آپشن،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۱:۲۹ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

انواع حساب هاي بروكر پاكت آپشن PocketOption

?امكانات حساب هاي بروكر پاكت آپشن PocketOption?
بروكر معاملاتي پاكت آپشن از سال 2017 ميلادي آغاز به كار كرده است و در مدت زمان نسبتا كوتاهي كه در بازار حضور داشته است، به اعتبار و تعداد مشتريان زيادي دست پيدا كرده است. پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن شما مي‌توانيد از امكانات ويژه و وسيع اين بروكر براي كسب بهترين سودآوري ممكن استفاده كنيد.

بروكر پاكت آپشن براي هر سبك معاملاتي و هر نوع معامله گري كه داراي شرايط معامله متفاوتي است در پلتفرم پاكت آپشن امكانات متنوعي فراهم كرده است تا هر كسي طبق اولويت ها و سبك خود معامله كند.

همينطور روش هاي مختلفي براي واريز و برداشت از حساب پاكت آپشن وجود دارد كه معامله گران از سرتاسر دنيا مي‌توانند با توجه به محدوديت ها و شرايط خود از آنها بهره بگيرند. براي مثال معامله گراني ايراني مي‌توانند از كيف پول هاي الكترونيك و امن مانند وب ماني پاكت آپشن بهره‌مند شوند.

در اين مطلب با هم به امكانات و انواع حساب بروكر پاكت آپشن مي‌پردازيم تا ببينيم شما به عنوان يك معامله گر مي‌توانيد از چه ابزار و روشي در هنگام معامله در پلتفرم پاكت آپشن استفاده كنيد و خود را با روشي مطمئن به سودآوري و گسترش سرمايه برسانيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

معاملات اجتماعي در بروكر پاكت آپشن
با ورود به سايت بروكر پاكت آپشن مشتريان مي‌توانند به طور مستقل و تكيه كردن بر روي مهارت هاي خود معامله كنند يا اينكه به تقليد از فعاليت هاي معامله گران موفق بپردازند و در كنار آنها سودآوري كنند.

به لطف قابليت معاملات اجتماعي پاكت آپشن مشتريان و سرمايه گذاران پاكت آپشن اين امكان را دارند كه به كسب درآمد جانبي بدون نياز به حضور هميشگي در بازار بپردازند.

به طور كلي معامله اجتماعي در پاكت آپشن به كاربران اجازه مي‌دهد كه تراكنش هاي ديگر معامله گران موفق از سرتاسر دنيا را مشاهده كنيد و طبق آنها به معامله بپردازند. از بين بهترين معامله گران شما مي‌توانيد يك يا چند سيگنال معاملاتي را برگزينيد تا به معامله بپردازيد.

معامله گراني كه به معامله كپي پاكت آپشن مي‌پردازند مي‌توانند از چند طريق اين كار را انجام دهيد و ليست معامله گران را به نحوه هاي مختلفي دسته‌بندي كنند. مثلا اينكه چه تعداد معامله انجام داده‌اند، سودآوري معاملات آنها چقدر بوده است و به طور كلي از عملكرد و جايگاه آنها در اين پلتفرم، اطلاع حاصل كنند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

روش هاي سودآوري در پاكت آپشن PocketOption
در سايت بروكر پاكت آپشن شما مي‌توانيد از روش هاي جانبي نيز سودآوري كنيد. اين بروكر يك سيستم كميسيون پاكت آپشن پيچيده ارائه مي‌كند كه برايتان امكان سودآوري فراهم مي‌كند.

زماني كه يك مشتري كه آن را به اين بروكر معرفي كرده‌ايد براي اولين بار حساب پاكت آپشن خود را شارژ مي‌كند، شما مي‌توانيد يك بونوس پاكت آپشن دريافت كنيد.

معامله گران همينطور مي‌توانند با شركت كردن در مسابقات پاكت آپشن و رقابت كردن در آنها به كسب درآمد بپردازند و در كنار سودآوري از معاملات، يك درآمد جانبي فوق‌العاده را تجربه كنند.

در دنياي باينري آپشن پاكت آپشن، شرايطي كه اين بروكر براي معامله ارائه مي‌كند بسيار استاندارد و مناسب است . با استفاده از يك پلتفرم وب پاكت آپشن كه انعطاف بالاي براي معامله آپشن ها دارد، شما مي‌توانيد به معامله جفت ارزهاي فاركس پاكت آپشن، اوراق بهادار، كالاها و ارزهاي ديجيتال بپردازيد.

حساب واقعي بروكر پاكت آپشن PocketOption
براي انواع حساب در سايت رسمي بروكر PocketOption شما بايد حداقل به واريز به حساب پاكت آپشن به اندازه 5 دلار بپردازيد تا بتوانيد با اين حساب ها به معامله بپردازيد.

همه انواع حساب هاي واقعي پاكت آپشن شامل دسترسي به امكانات ويژه از جمله معاملات اجتماعي (Social Trading)، هدايا با پاداش هاي فوق‌العاده، امكان شارژ بدون محدوديت، امكان تعامل با ديگر معامله گران، امكان باز كردن چندين معامله و غيره است.

توجه داشته باشيد كه حساب پاكت آپشن به 6 نوع حساب قابل تقسيم است كه با توجه به ميزان واريز و شارژ حساب پاكت آپشن شما امكانات متفاوت و دسترسي گسترده‌تري مي‌تواند به منظور معامله براي شما تامين كند.

در زير به ويژگي هاي مختلف اين 6 نوع حساب زنده پاكت آپشن مي‌پردازيم و شما مي‌توانيد با توجه به اين بخش متوجه شويد كه در كدام نوع حساب پاكت آپشن قرار داريد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

انواع حساب بروكر پاكت آپشن PocketOption
حساب تازه كار Novice پاكت آپشن: معامله گراني كه در اين سطح قرار دارند در واقع كمتر از 100 دلار به حساب خود در سايت بروكر معتبر پاكت آپشن واريز كرده‌اند و مي‌توانند تراكنش هايي تا 1000 دلار با كمك اهرم پاكت آپشن انجام دهند.

حساب باتجربه Experienced پاكت آپشن: اين حسابي است كه نيازمند واريز سرمايه ابتدايي 1000 دلاري است و شما با اين حساب مي‌توانيد به پوزيشن هاي گسترده تري كه شركت پاكت آپشن براي شما فراهم مي‌كند، دسترسي پيدا كنيد.

نكته مهم ديگر اين است كه اگر داراي حساب باتجربه هستيد مي‌توانيد از 2 درصد امكان سودآوري بيشتر بهره مند شويد كه اگر به طور كلي تعداد زيادي معامله انجام مي‌دهيد، مي‌توانيد كمك بسياري به سودآوري در پاكت آپشن براي شما بكند.

حساب ماهر Master پاكت آپشن: اين يك حساب ويژه است براي شما اين امكان را فراهم مي‌كند كه تا 4 درصد سودآوري خود را افزايش دهيد. توجه داشته باشيد كه براي اينكه از اين حساب زنده در پاكت آپشن استفاده كنيد بايد به واريز حداقل 5 هزار دلار بپردازيد.

اين امكان وجود دارد كه در اين حساب درخواست بازگشت تراكنش هاي تكميل شده با تفاوت يك پيپ و حداكثر مجموع 10 دلار را بدهيد و همينطور از اولويت در برداشت از حساب پاكت آپشن بهره مند شويد. حداكثر مبلغي كه مي‌توانيد به يك معامله اختصاص دهيد 2000 دلار خواهد بود.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

حساب حرفه‌اي Professional پاكت آپشن: حداقل ميزان واريز براي اين نوع حساب 15 هزار دلار است و شما مي‌توانيد از يك افزايش سودآوري تا 6 درصد بهره مند شويد. حداكثر مبلغي كه مي‌توانيد به يك معامله پاكت آپشن اختصاص دهيد 3 هزار دلار خواهد بود.

همينطور به راحتي مي‌توانيد درخواست بازگشت تراكنش هايي با تفاوت يك پيپ را بدهيد كه مبلغ تفاوت آن بيش از 50 دلار نباشد. در اين نوع حساب درخواست هاي برداشت شما سريعا انجام مي‌شود و به يك مدير حساب پاكت آپشن شخصي و بونوس هاي ديگر دسترسي خواهيد داشت.

حساب متخصص Expert پاكت آپشن: اين حساب براي متخصص هاي دنياي معاملاتي ايجاد شده است و داراي يك حداقل واريز 50 هزار دلاري است. شما مي‌توانيد با اين حساب در سايت رسمي كارگزاري پاكت آپشن تا 8 درصد سود اضافه را تجربه كنيد.

درخواست بازگشت تراكنش با تفاوت يك پيپ نيز براي مبالغ حداكثري 100 دلار قابل انجام است و علاوه بر در اولويت قرار گرفتن براي برداشت از حساب، هداياي ويژه، از تخفيف هاي ويژه و شخصي در بخش بازار پاكت آپشن نيز بهره مند خواهيد شد.

حساب متاتريدر 5 پاكت آپشن: مشترياني كه داراي مجموع واريز حداقل 1000 دلار هستند مي‌توانند از امكانات پلتفرم معاملاتي متاتريدر 5 در پاكت آپشن استفاده كنند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


?نوع حساب پاكت آپشن
حداقل واريز اوليه موردنياز حساب
✨حساب تازه كار Novice
زير 100 دلار
?حساب با تجربه Experienced
1000 دلار
?حساب ماهر Master
5000 دلار
?حساب حرفه‌اي Professional
15000 دلار
?حساب متخصص Expert
50000 دلار
?حساب متاتريدر 5 يا MT5
مجموع واريز 1000 دلار
حساب دمو بروكر پاكت آپشن PocketOption
تنها تفاوت بين حساب واقعي پس از ورود به سايت بدون فيلتر پاكت آپشن و حساب دمو اين است كه حساب دمو يا تمريني تنها اجازه معامله با پول مجازي كه بروكر پاكت آپشن در اختيار معامله گر مي‌گذارد را دارند.

هر چيزي از جمله نمادهاي معاملاتي پاكت آپشن، قيمت نمادها،‌ انديكاتورهاي پاكت آپشن و سيگنال كاملا با معاملات واقعي يكسان است و از اين رو مي‌توانيد يك تجربه بسيار نزديك به واقعيت را بدون ريسك پاكت آپشن در حساب دمو تجربه كنيد.

از حساب دمو پاكت آپشن به بهترين شكل ممكن بهره بگيريد تا ورود به دنياي معاملات را تجربه كنيد، از استراتژي هاي پاكت آپشن مختلف استفاده كنيد و از طريق معامله با پول مجازي تجربه كسب كنيد.

پول مجازي در حساب تمريني پاكت آپشن به راحتي قابل جايگزيني است و كافي است تنها با يك دكمه دوباره 10 هزار پول مجازي دريافت كنيد و بدون محدوديت زماني از حساب دمو پاكت آپشن بهره بگيريد.

حساب بدون سواپ در بروكر پاكت آپشن
در بروكر معتبر پاكت آپشن براي انواع حساب هاي مختلف امكان معامله بدون سوآپ و تبديل كردن حساب به يك حساب بدون سوآپ تعبيه شده است. اين يعني شما نيازي به افتتاح حساب پاكت آپشن دوباره نداريد و همه چيز به سادگي انجام مي‌شود.

بنابراين معامله گران بروكر پاكت آپشن كافي است گزينه معامله بدون سواپ يا Swap-Free را انتخاب كنند و همانطور كه مي‌خواهند به معامله خود بپردازند.

بنابراين هزينه هاي شبانه انتقال معامله به روز بعد براي اين نوع حساب هاي پاكت آپشن وجود ندارد و شما به راحتي مي‌توانيد تا هر زماني كه مي‌خواهيد معامله پاكت آپشن خود را باز نگه داريد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

سوالات متداول امكانات حساب هاي بروكر پاكت آپشن
بهترين حساب بروكر پاكت آپشن كدام است؟
بروكر پاكت آپشن براي هر سبك معاملاتي و هر نوع معامله گري كه داراي شرايط معامله متفاوتي است در پلتفرم پاكت آپشن حساب هاي متنوعي فراهم كرده است تا هر كسي طبق اولويت ها و سبك خود معامله كند. پس از افتتاح حساب پاكت آپشن شما مي‌توانيد به راحتي با شارژ حساب به اين موارد دسترسي پيدا كنيد.

معاملات اجتماعي در پاكت آپشن چيست؟
به طور كلي معامله اجتماعي پاكت آپشن به كاربران اجازه مي‌دهد كه تراكنش هاي ديگر معامله گران موفق از سرتاسر دنيا را مشاهده كنيد و طبق آنها به معامله بپردازند. از بين بهترين معامله گران شما مي‌توانيد يك يا چند سيگنال معاملاتي را برگزينيد تا به معامله بپردازيد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

امكانات حساب هاي واقعي پاكت آپشن شامل چه مي‌شود؟
همه انواع حساب هاي واقعي پاكت آپشن شامل دسترسي به امكانات ويژه از جمله معاملات اجتماعي (Social Trading)، هدايا با پاداش هاي فوق‌العاده، امكان شارژ بدون محدوديت، امكان تعامل با ديگر معامله گران، امكان باز كردن چندين معامله و غيره است.

روش هاي واريز و برداشت پاكت آپشن چطور است؟
روش هاي مختلفي براي واريز و برداشت از حساب پاكت آپشن وجود دارد كه معامله گران از سرتاسر دنيا مي‌توانند با توجه به محدوديت ها و شرايط خود از آنها بهره بگيرند. براي مثال معامله گراني ايراني مي‌توانند از كيف پول هاي الكترونيك و امن مانند وب ماني پاكت آپشن بهره‌مند شوند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

حساب بدون سواپ پاكت آپشن چيست؟
هزينه هاي شبانه انتقال معامله به روز بعد براي اين نوع حساب هاي بروكر پاكت آپشن وجود ندارد و شما به راحتي مي‌توانيد تا هر زماني كه مي‌خواهيد معامله پاكت آپشن خود را باز نگه داريد. بنابراين معامله گران بروكر پاكت آپشن كافي است گزينه معامله بدون سواپ يا Swap-Free را انتخاب كنند و همانطور كه مي‌خواهند به معامله خود بپردازند.
ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: پلتفرم بروكر پاكت آپشن، اسپرد پاكت آپشن، معاملات CFD در پاكت آپشن، انديكاتورهاي پاكت آپشن، آموزش جامع باينري، مزاياي بروكر پاكت آپشن،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۷:۰۱ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

مديريت ضرر معاملات بروكر پاكت آپشن PocketOption

✨آموزش كنترل ضرر در بروكر پاكت آپشن?
احتمالا شما نيز مانند بسياري ديگر با فكر سودآوري هزاران دلاري در زمان كم شروع به معامله پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن كرده‌ايد. اميدوار به يك تراكنش خوب هستيد كه براي شما به سرعت و آساني سرمايه فراهم كند و سرمايه خود را به سرعت چند برابر كنيد.

خب اگر چنين تفكري داريد اشكالي ندارد اما در تله باز كردن تعداد زيادي تراكنش در پلتفرم پاكت آپشن به منظور جبران ضررها يا سودآوري بالا نيفتيد. اين از اشتباهاتي است كه نه تنها تازه‌ كارها بلكه معامله گران حرفه‌اي نيز مرتكب مي‌شوند.

پشت تصميماتي كه مي‌گيريد هميشه احساسات نيز وجود دارد و احساسات به شما مي‌گويد كه بارها و بارها وارد معامله شويد حتي اگر شرايط بازار معاملاتي پاكت آپشن به نفع شما نباشد. پس سوال بزرگ اين است كه چه زماني معامله كردن را متوقف كرده و ضررمان را كنترل كنيم؟

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

✨عوامل كنترل كننده ضرر در معاملات
عوامل اصلي ضرر در معاملات
?داشتن يك برنامه معاملاتي پاكت آپشن
عدم كنترل احساسات
?تحليل بازار قبل از معامله پاكت آپشن
نداشتن استراتژي مديريت ريسك
?استفاده از حساب دمو پاكت آپشن
معامله بيش از حد
روانشناسي معاملات بروكر پاكت آپشن
صرف ساعات طولاني در مقابل كامپيوتر مي‌توانيد بسيار خسته‌كننده باشد. نظارت بر حركات قيمتي در سايت بروكر پاكت آپشن، صبر كردن براي سيگنال هاي مربوط به انديكاتورهاي پاكت آپشن و دنبال كردن معاملات به توجه بسياري نياز دارد.

زماني كه خسته هستيد قادر به تفكر به صورت شفاف نخواهيد بود. به همين دليل است كه شما بايد مهارت اينكه خود را كنترل كنيد و بگوييد معامله كردن براي امروز بس است را تقويت كنيد و به كنترل ضرر پاكت آپشن بپردازيد.

روانشناسي معاملات در واقع يك اصطلاح گسترده محسوب مي‌شود كه شامل تمام احساساتي كه يك معامله ‌گر با آن مواجه مي‌شود،‌ است. برخي از اين احساسات بازار پاكت آپشن مفيد بوده و بايد آنها را قبول كنيد اما برخي ديگر مانند ترس، طمع، استرس و عصبانيت را بايد كنترل كنيد.

در واقعيت، بسياري از معامله‌ گران بروكر پاكت آپشن اثرات منفي روانشناسي معاملات را بيشتر از اثرات مثبت آن تجربه مي‌كنند. براي مثال بستن معامله متضرر بدون فكر از ترس ضرر بيش از حد و از آن طرف نگه داشتن بيش از حد معاملات متضرر با اميد واهي تغيير مسير بازار.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

احساسات در معاملات بروكر پاكت آپشن PocketOption
زماني كه شما تنها بر روي كسب سودآوري زياد در سايت بروكر PocketOption تمركز مي‌كنيد اما پشت سر هم با معاملات ناموفق مواجه مي‌شيد، ممكن است احساس خستگي، ترس و اضطراب را تجربه كنيد اما اين احساسات اثر خوبي را بر روي شما ندارند.

به همين شكل احساس هاي طمع، اعتماد به نفس بيش از حد، يك دندگي يا هيجان نيز به عملكرد شما كمكي نمي‌كنند و شما را در مسير ضرر در بروكر پاكت آپشن قرار مي‌دهند.

شما بايد آگاه باشيد و ابتدا خود را بشناسيد. عكس العمل هاي خود را بدانيد و نقاط ضعف و قوت خود را شناسايي كنيد. به شما كمك خواهد كرد كه از هر ضرري اجتناب كنيد. فراموش نكنيد كه شما يك چوب دستي جادويي در اختيار نداريد بنابراين كسب سود پاكت آپشن آسان نخواهد بود.

مثالي بارز از تاثير احساسات بر معاملات زماني است كه معامله ‌گران از حساب دمو يا تمريني به سراغ حساب واقعي پاكت آپشن و معامله با مبالغ واقعي مي‌روند. اغلب معامله ‌گران در اين مواقع متوجه مي‌شوند كه استراتژي آنها به طور ناگهاني به يك استراتژي بي ‌فايده تبديل شده است.

دليل اينكه يك استراتژي در پاكت آپشن يكسان در دو حساب دمو و واقعي نتايج متفاوتي دارند، روانشناسي معاملاتي بي ‌ثبات و حساسيت در مورد احساسات است. زماني كه معامله‌ گران از پولي كه خودشان به سختي به دست آورده‌اند در معاملات استفاده مي‌كنند، احساسات بسياري بر روي معاملات تاثير مي‌گذارد.

اين باعث مي‌شود تصميم ‌گيري متعادل در بازار معاملاتي سخت‌ تر شود. نتايج مثبت احساسات مثبت و نتايج منفي احساسات منفي به ارمغان مي‌آورند. بنابراين بايد تفاوت اين دو را به طور جدي بدانيد و قبل از ورود به معامله در پاكت آپشن از آن آگاه باشيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

ترس و طمع در معاملات پاكت آپشن PocketOption
ترس و طمع و به طور كلي احساسات بازار اغلب جزو اصلي ‌ترين عناصر گرداننده‌ بازارهاي مالي هستند. درك اينكه چه زماني بايد اين احساسات را در كنترل خود نگه‌داريد، مي‌تواند سرنوشت شما به عنوان يك معامله‌ گر موفق يا ناموفق در سايت كارگزاري پاكت آپشن را مشخص كند.

ترس و طمع مي‌تواند بين معامله‌ گران رايج باشد و اگر آن را به خوبي مديريت نكنيد، مي‌تواند خسارت‌ هاي بسياري براي شما ايجاد كند. ترس اغلب به عنوان يك بي‌ميلي براي ورود به معامله PocketOption يا بستن يك معامله‌ موفق به طور مبتديانه، در بازار خود را بروز مي‌دهد.

از طرف ديگر، طمع زماني كه معامله ‌گران سرمايه‌ي بيشتري به معاملات سودآور اضافه مي‌كنند يا از اهرم پاكت آپشن بيش از حد در معاملات بهره مي‌گيرند، خود را نشان مي‌دهد.

يكي از ساده ‌ترين راه‌ هاي كاهش تاثير احساسات معاملات ‌پاكت آپشن، كاهش اندازه يا حجم معاملات‌ است. معامله‌ گران با انجام معامله بزرگ و ديدن نوسانات قيمتي بر روي آن، بدون شك دچار استرس مي‌شوند و اين استرس مي‌تواند منجر به تصميم‌ هاي بد شود.

خلق يك برنامه معاملاتي در بروكر پاكت آپشن
همانطور كه مطمئنا خودتان مي‌دانيد، ثروت و سودآوري يك روزه به سراغ شما نخواهد آمد. شما بايد يك برنامه معاملاتي قدرتمند در وب سايت رسمي بروكر پاكت آپشن خلق كنيد و با آن كارهاي معاملاتي خود را انجام دهيد.

شما بايد طمع را كنار بگذاريد و آماده پيشرفت آهسته در دنياي معاملات پلتفرم بروكر پاكت آپشن باشيد. برنامه معاملاتي خود را در طول مسير معاملاتي خود تغيير دهيد و بدانيد كه امكان ندارد هميشه تراكنش هاي موفق و سودآور داشته باشيد.

زماني كه يك تراكنش و معامله ضرر و زيان به بار مي‌آورد، چه كاري بايد انجام دهيد؟ آيا مدام به اشتباه خود فكر مي‌كنيد و خودتان را آزار مي‌دهيد يا اينكه از آن درس مي‌گيريد و بررسي مي‌كنيد كه چه كاري را در هنگام معامله در كابين پاكت آپشن اشتباه انجام داده‌ايد؟

يك معامله گر موفق از معاملات ناموفق خود بهره مي‌گيرد، براي هر كدام از آنها را تحليل تكنيكال پاكت آپشن انجام مي‌دهد و تاكتيك معاملاتي خود را براي آينده بهبود مي‌بخشد. اين حقيقت را قبول كنيد كه ضرر وجود دارد. بايد با آن كنار بياييد و ادامه دهيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

تحليل بازار در بروكر پاكت آپشن PocketOption
تصميمات معاملاتي خوب نمي‌توانند بر اساس غريزه باشند بلكه اين تصميمات بايد بر اساس ارزيابي مناسب از شرايط اقتصادي باشند. بنابراين نمي‌توانيد بدون آمادگي و بررسي شرايط بازار به ورود به سايت بدون فيلتر پاكت آپشن بپردازيد و معامله كنيد.

يك رويكرد معاملاتي متعادل چيزي است كه انديكاتورهاي تحليل تكنيكال را در نظر مي‌گيرد و شامل انواع مختلفي از چارت‌ هاي ارزيابي قبل از تصميم‌ گيري نهايي براي سرمايه ‌گذاري مي‌شود.

بهبود روانشناسي معاملاتي خود به اين معنا است كه آماده‌ گذراندن زمان بر روي تحليل تكنيكال پاكت آپشن و تحليل فاندامنتال و پياده ‌سازي تكنيك‌ هايي كه در حساب دمو پيدا كرده‌ايد، باشيد.

براي افزايش سطح توجه خود، نتايج معاملات خود را صرف نظر از اينكه چه هستند، بررسي كنيد. به اين فكر كنيد كه چرا نتايج به اين صورت است و چه كاري مي‌توانيد براي بهبود آن انجام دهيد. سپس دوباره بر اساس نتايج كسب شده به معامله در پاكت آپشن بپردازيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

معامله بيش از حد در بروكر پاكت آپشن
همانطور كه قبل تر اشاره كرديم، شما بايد يك برنامه معاملاتي خوب را توسعه دهيد. لازم نيست تمام روز در مقابل ميز خود بنشينيد. لازم نيست وارد معاملات زيادي پس از ورود به سايت بروكر پاكت آپشن شويد.

چيزي كه مهمتر است، باز كردن يك پوزيشن در زماني است كه احتمال موفقيت معامله بيشتر است. با يك برنامه معاملاتي پاكت آپشن خوب، تنها تعداد كمي از معاملات مي‌تواند نتيجه بسيار بهتري نسبت به تعداد بالايي از معاملات براي شما به ارمغان بياورد.

بنابراين تعداد معامله زياد هيچگاه به معناي اين نيست كه سودآوري شما نيز بيشتر خواهد بود بلكه حتي مي‌تواند ضررهاي شما را تا حد زيادي افزايش دهد و شما را با يك حساب پاكت آپشن خالي از موجودي مواجه كند.

عادت به معامله در بروكر پاكت آپشن
عادت كردن و اعتياد به معامله توسط احساسات ايجاد مي‌شود. پس از افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن، شما معمولا مي‌خواهيد سرمايه تان در حساب معاملاتي بروكر پاكت آپشن رشد پيدا كند يا اينكه سريعا ضرر خود را جبران كنيد.

هر دو راه مي‌تواند باعث شود كه كنترل معاملات پاكت آپشن خود را از دست دهيد و خود را در معرض ريسك پاكت آپشن و غيرضروري براي خالي كردن حساب خود قرار دهيد.

بنابراين زماني كه شما يك برنامه معاملاتي را در دست خود داريد و اين نيازمند اين است كه تنها در روز 2 ساعت را در بازار معاملاتي حضور داشته باشيد، به آن برنامه و استراتژي پاكت آپشن وفادار بمانيد. زماني معاملات را متوقف كنيد كه زمان به پايان رسيده است و بقيه معاملات را به نشست معاملاتي بعدي نگه داريد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

امكانات بروكر پاكت آپشن براي سودآوري
وقتي در مورد كسب و كار معامله در سايت بروكر معتبر پاكت آپشن صحبت مي‌كنيم، شناختن خودتان يكي از ضروري ترين مهارت ها است. شما مي‌توانيد از نقاط قوت و همينطور نقاط ضعف به نفع خود بهره بگيريد.

احساسات خود را تحت كنترل دربياوريد و زماني كه حس مي‌كنيد تمركزتان از بين رفته است به معامله كردن نپردازيد. يك برنامه معاملاتي ايجاد كرده و آن را دنبال كنيد و هميشه به آن پايبند بمانيد چه ضرر كنيد و چه موفق شويد.

از امكانات ويژه بروكر پاكت آپشن نيز نهايت استفاده را بكنيد. يكي از اين امكانات در واقع يك حساب دمو پاكت آپشن است كه به عنوان يك قابليت رايگان در اختيار شما قرار مي‌گيرد. شما به راحتي مي‌توانيد حساب دمو را با پول مجازي تا هر چند بار كه مي‌خواهيد شارژ كنيد و براي هميشه از آن استفاده كنيد.

با حساب تمريني پاكت آپشن يك رويكرد جديد را امتحان كنيد، استراتژي پاكت آپشن خود را تست كنيد و انديكاتورها در پاكت آپشن را قبل از اينكه به سراغ حساب زنده پاكت آپشن برويد، بشناسيد.

 

سوالات متداول كنترل ضرر در معاملات بروكر پاكت آپشن
چطور ضرر در معاملات پاكت آپشن را كنترل كنيم؟
زماني كه خسته هستيد قادر به تفكر به صورت شفاف نخواهيد بود. به همين دليل است كه شما بايد مهارت اينكه خود را كنترل كنيد و بگوييد معامله كردن براي امروز بس است را تقويت كنيد و به كنترل ضرر پاكت آپشن بپردازيد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

معامله بيش از حد در پاكت آپشن چيست؟
تعداد معامله زياد هيچگاه به معناي اين نيست كه سودآوري شما نيز بيشتر خواهد بود بلكه حتي مي‌تواند ضررهاي شما را تا حد زيادي افزايش دهد و شما را با يك حساب پاكت آپشن خالي از موجودي مواجه كند. پس از افتتاح حساب در بروكر PocketOption هميشه با تعداد معاملات كم و سرمايه پايين شروع كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

حساب دمو پاكت آپشن چه فوايدي دارد؟
حساب دمو پاكت آپشن به عنوان يك قابليت رايگان در اختيار شما قرار مي‌گيرد. شما به راحتي مي‌توانيد حساب دمو را با پول مجازي تا هر چند بار كه مي‌خواهيد شارژ كنيد و براي هميشه از آن استفاده كنيد. با حساب تمريني پاكت آپشن يك رويكرد جديد را امتحان كنيد، استراتژي پاكت آپشن خود را تست كنيد و انديكاتورهاي پاكت آپشن را قبل از اينكه به سراغ حساب زنده پاكت آپشن برويد، بشناسيد.

چرا معاملات متضرر پاكت آپشن خود را بررسي كنيم؟
براي افزايش سطح توجه خود، نتايج معاملات خود را صرف نظر از اينكه چه هستند، بررسي كنيد. به اين فكر كنيد كه چرا نتايج به اين صورت است و چه كاري مي‌توانيد براي بهبود آن انجام دهيد. سپس دوباره بر اساس نتايج كسب شده به معامله در پاكت آپشن بپردازيد. اين كمك مي‌كند كه دوباره اشتباهات خود را تكرار نكنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

چطور از معاملات ناموفق پاكت آپشن خود درس بگيريم؟
يك معامله گر موفق از معاملات ناموفق خود بهره مي‌گيرد، براي هر كدام از آنها را تحليل تكنيكال معاملات پاكت آپشن انجام مي‌دهد و تاكتيك معاملاتي خود را براي آينده بهبود مي‌بخشد. اين حقيقت را قبول كنيد كه ضرر وجود دارد. بايد با آن كنار بياييد و ادامه دهيد و سعي كنيد معاملات سودآور شما بيشتر از معاملات متضرر باشد.

 

 


ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: پلتفرم بروكر پاكت آپشن، اسپرد پاكت آپشن، معاملات CFD در پاكت آپشن، انديكاتورهاي پاكت آپشن، آموزش جامع باينري، مزاياي بروكر پاكت آپشن،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۲:۰۹ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)