فاركس حرفه اي فاركس حرفه اي .

فاركس حرفه اي

آموزش معامله فاركس پاكت آپشن

 ?نحوه معامله فاركس در پاكت آپشن?
از آنجايي كه امكان معامله فاركس و CFD هاي پاكت آپشن به پلتفرم PocketOption اضافه شده است، مشتريان اين بروكر معتبر مي‌توانند پس از ثبت نام در پاكت آپشن در كنار باينري آپشن، به معاملات فاركس نيز بپردازند.

معامله فاركس و  CFD ها در پاكت آپشن با استفاده از نرم افزار متاتريدر 5 در نسخه وب قابل انجام است. همانطور كه مي‌دانيد متاتريدر 5 و نسخه قبلي آن يعني متاتريدر 4 جزو محبوب‌ترين نرم‌افزارهاي معاملاتي براي معاملات فاركس و CFD هستند.

از اين رو اگر يك حساب دمو رايگان در پلتفرم بروكر پاكت آپشن داشته باشيد و به افتتاح حساب پاكت آپشن پرداخته باشيد، شما نيز مي‌توانيد به امكانات متاتريدر 5 براي معاملات فاركس بهره بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

معامله با متاتريدر 5 در پاكت آپشن
امكان استفاده از نرم افزار آنلاين متاتريدر 5 يا MT5 با استفاده از رابط معاملاتي پاكت آپشن وجود دارد. همينطور شما مي توانيد به راحتي نرم افزار متاتريدر 5 پاكت آپشن را دانلود كرده و سرور، نام كاربري و كلمه عبور پاكت آپشن خود را به نسخه دسكتاپ اضافه كنيد.

همه كاربران احراز هويت شده پاكت آپشن كه موجودي حسابي بيشتر از 1000 دلار داشته باشند، دسترسي اتوماتيك به معامله زنده در اين ترمينال خواهند داشت.

براي دسترسي به قابليت ترمينال متاتريدر 5 در پلتفرم پاكت آپشن، كافي است منوي سمت چپ بر روي گزينه MT5 كليك كنيد. همينطور اپليكيشن هاي جداگانه براي ويندوز، مك، لينوكس و همينطور اپليكيشن هاي موبايل براي اندرويد و آيفون را مي‌توانيد از بخش پلتفرم‌ ها (Platforms) در منوي سمت راست پيدا كنيد.

با اين قابليت شما به راحتي مي‌توانيد به تنوع بخشي معاملات خود در پاكت آپشن بپردازيد و با اضافه كردن معاملات فاركس پاكت آپشن و CFD به سبد معاملاتي خود،‌ ريسك از دست دادن سرمايه خود را به طور قابل توجهي كاهش دهيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

معامله باينري آپشن در متاتريدر پاكت آپشن
متاتريدر در حال حاضر براي كاربران پلتفرم پاكت آپشن تنها براي معامله فاركس كلاسيك و CFD در دسترس است. بنابراين گزينه‌اي براي باينري آپشن از اين روش وجود ندارد اما احتمالا در آينده نزديك شاهد اضافه شدن آن با ورود به سايت پاكت آپشن خواهيم بود.

در حال حاضر متاتريدري كه در داخل پلتفرم پاكت آپشن وجود دارد اجازه معامله فاركس به صورت كلاسيك و همينطور معاملات CFD پاكت آپشن را به طور مستقيم از نسخه وب مي‌دهد و براي اين كار نيازي به دانلود و نصب برنامه‌اي نداريد.

به عنوان يك راه جايگزين شما مي‌توانيد نسخه دسكتاپ نرم افزار متاتريدر 5 را دانلود كنيد و با ورود نام سرور، نام كاربري و رمز عبور پاكت آپشن از آن استفاده كنيد.

آموزش دسترسي به متاتريدر در پاكت آپشن
براي دسترسي به امكانات پلتفرم متاتريدر در بروكر پاكت آپشن، در وب سايت رسمي پاكت آپشن و هنگامي كه داخل كابين معاملاتي هستيد، بر روي موجودي خود در منوي بالاي صفحه كليك كنيد.

با اين كار يك منو باز مي‌شود كه داراي سه گزينه متفاوت است. اولين گزينه شما را بين حساب دمو و زنده پاكت آپشن جابه‌جا مي‌كند و به متاتريدر مربوط نمي‌شود. اما گزينه دوم به شما اجازه مي‌دهد به معامله واقعي متاتريدر 5 در پاكت آپشن بپردازيد.

گزينه سوم نيز همانطور كه از نامش مشخص است، به شما اجازه مي‌دهد در محيط متاتريدر 5 به معامله دمو پاكت‌ آپشن بپردازيد و با تمرين كردن استراتژي هاي خود، در استفاده از MT5 مهارت كسب كنيد.

توجه داشته باشيد با كليك كردن بر روي گزينه متاتريدر زنده (MetaTrader Live) يك پيام هشدار بر روي صفحه ظاهر مي‌شود. در اين پيام مشاهده مي‌كنيد كه اين گزينه براي معامله گران باتجربه با سطح بالاي سود ارائه مي‌شود. براي استفاده از امكانات اين گزينه شما بايد موجودي حساب خود را به بيش از 1000 دلار برسانيد.

بنابراين اگر اين امكان را نداريد بر روي گزينه متاتريدر 5 دمو كليك كنيد. با اين كار يك صفحه باز مي‌شود كه در آن بايد اطلاعات ورود و رمز عبور و سرور پاكت آپشن ايران خود را وارد كنيد. نام كاربري به طور اتوماتيك ثبت شده است

اما توجه داشته باشيد كه رمزعبور در بالاي صفحه است. با كليك كردن بر روي آيكون چشم مي‌توانيد آن را مشاهد كنيد و با زدن گزينه Copy to Clipboard مي‌توانيد آن را كپي كرده و در كادر مربوط به رمز عبور منتقل كنيد. حالا متاتريدر 5 آماده استفاده شما است.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

مقايسه معامله فاركس و باينري آپشن PocketOption
معامله فاركس و CFD مقداري با معامله باينري آپشن در سايت بروكر پاكت آپشن متفاوت است. در حالي كه باينري آپشن هميشه به يك تاريخ انقضا متصل است، يك معامله فاركس يا CFD از نظر زماني محدوديتي ندارد.

در عوض شما در معاملات فاركس و يا CFD، دو سطح قيمتي انتخاب مي‌كنيد. اگر قيمت به يكي از آنها برسد، معامله بسته مي‌شود و مبلغ سود يا ضرر شما به حساب پاكت آپشن منظور مي‌شود.

?معامله فاركس در پاكت آپشن
معامله باينري آپشن در پاكت آپشن
⚡بدون تاريخ انقضا
داراي تاريخ انقضا
?شخصي‌سازي نسبت ريسك و پاداش
نسبت ريسك و پاداش مشخص
✨بهره‌مندي از كسب سود و توقف ضرر
عدم نياز به سطوح كسب سود و توقف ضرر
?پتانسيل سودآوري و ضرر بالا
سودآوري و ضرر ثابت
توقف ضرر و كسب سود در معاملات فاركس
اولين سطح قيمتي كه بايد مشخص كنيد و اهميت بالايي دارد، سطح توقف ضرر است. توقف ضرر در واقع حداكثر ضرر شما را در هنگامي كه بازار خلاف ميل شما حركت كند، مشخص مي‌كند. ميزاني كه در اين حالت ضرر مي‌كنيد به اندازه مبلغ معامله و همينطور اهرم پاكت آپشن نيز بستگي دارد.

اگر شما يك توقف ضرر را در معامله فاركس خود مشخص نكنيد و قيمت برخلاف شما حركت كند، ممكن است شما كل مبلغ موجودي حساب هاي پاكت آپشن خود را تنها در يك معامله از دست بدهيد.

سطح كسب سود نيز سطحي است كه در آن شما از معامله خارج مي‌شويد تا سود خود را به حساب خود اضافه كنيد. زماني كه قيمت باب ميل شما حركت مي‌كند، معامله در سطح كسب سود بسته به طور اتوماتيك بسته مي‌شود و سود به موجودي حساب شما اضافه مي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

سودآوري و ضرر در فاركس پاكت آپشن
يك تفاوت بزرگ ديگر بين معاملات فاركس و باينري آپشن در بروكر PocketOption پتانسيل سودآوري يا ضرر در آنها است. در باينري آپشن ها، شما از ابتدا مي‌دانيد كه در صورت عدم موفقيت چقدر از دست مي‌دهد و در صورت موفقيت چه ميزان سود مي‌كنيد.

اين مبالغ در ابتدا توسط بروكر در معامله باينري آپشن مشخص مي‌شود. اما فاركس به صورت متفاوتي عمل مي‌كند و متوجه شدن سود و ضرر در آن پيچيده تر است.

پتانسيل سودآوري و ضرر شما در فاركس توسط چندين عنصر مختلف تعيين مي‌شود: حجم معامله شما، اهرم يا لوريج پاكت آپشن كه از آن استفاده كرده‌ايد و همينطور سطح توقف ضرر و كسب سود. با اين موارد مي‌توانيد پس ورود به پاكت آپشن بدون فيلترشكن ميزان احتمالي سودآوري و ضرر را تخمين بزنيد.

همينطور يك هزينه يا اسپرد پاكت آپشن براي معامله شما در نظر گرفته مي‌شود كه در واقع تفاوت قيمت خريد و فروش يك نماد معاملاتي است و اين به نمادي كه شما انتخاب مي‌كنيد و شرايط بازار بستگي دارد. بروكر پاكت آپشن از اين راه مي‌توانيد از خدمات خود درآمدزايي كند.

بنابراين معاملات فاركس و همينطور معاملات CFD در پاكت آپشن نسبت به معاملات باينري آپشن ريسك بيشتري دارند و در صورت استفاده ناصحيح از اين نوع معاملات، شما ممكن است بسيار بيشتر از مبلغي كه براي معامله اختصاص داده‌ايد را از دست بدهيد. اما در صورتي كه روش استفاده از آن را بدانيد، ريسك آن به طرز قابل توجهي كاهش پيدا مي‌كند.

مزاياي معامله فاركس در پاكت آپشن
يكي از مزيت هاي مهمي كه معامله فاركس و CFD نسبت به باينري آپشن در بروكر پاكت آپشن فارسي دارد اين است كه شما نيازي نيست نگران تاريخ انقضاي معامله باشيد.

در معامله باينري آپشن ممكن است بازار به سمت پيش‌بيني شما حركت كند اما اين حركت كمي دير اتفاق بيفتد و نتوانيد به سودآوري برسيد. اما در معاملات فاركس هنوز مي‌توانيد يك معامله متضرر را به يك معامله موفق و سودآور تبديل كنيد.

ديگر مزيت معامله فاركس اين است كه شما مي‌توانيد نسبت ريسك و پاداش در معاملات فاركس را خودتان در استراتژي پاكت آپشن خود تعريف كنيد.

استراتژي هاي پاكت آپشن بسياري وجود دارد كه شما حتي اگر در هر سه يا پنج معامله يكي را موفق شويد، مي‌توانيد سودآوري داشته باشيد. در اين نوع استراتژي ها معمولا سودآوري در معامله بسيار بزرگتر از پتانسيل ضرر در نظر گرفته مي‌شود.

استراتژي هاي فاركس پاكت آپشن
بسياري از معامله گران كه از قبل به معامله باينري آپشن پاكت آپشن مي‌پرداختند حالا مي‌خواهند وارد دنياي فاركس شوند و در سايت رسمي پاكت آپشن به معامله فاركس بپردازند. اما سوال اين است كه آيا مي‌توان از استراتژي هاي باينري آپشن خود براي معاملات فاركس استفاده كنيد؟

جواب از بسياري از جهات مثبت است. مشكل اصلي اين است كه در استراتژي هاي باينري آپشن سطوح توقف ضرر و كسب سود در نظر گرفته نمي‌شود. در زير به برخي از استراتژي هاي مهمي كه مي‌توانيد در معاملات فاركس استفاده كنيد و براي تشخيص سطوح توقف ضرر و كسب سود از آن بهره ببريد، اشاره كرده‌ايم:

استراتژي فيبوناچي: شما مي‌توانيد سطوح اصلاحي فيبوناچي را به استراتژي خود اضافه كنيد. با اين كار مي‌توانيد سطوح توقف ضرر و كسب سود را مشخص كنيد.

خطوط مقاومت و حمايت: حداكثر بالا و حداقل پايين قيمت را با يك خطوط افقي به هم متصل كنيد. قيمت اغلب جهت خود را در اين خطوط عوض مي‌كند. از اين خطوط براي تشخيص توقف ضرر و كسب سود نيز مي‌توانيد استفاده كنيد. همينطور به شكلي مشابه مي‌توانيد از ميانگين متحرك ها و خطوط ترند نيز در سايت پاكت آپشن بدون فيلتر بهره بگيريد.

توقف ضرر و كسب سود ثابت: يك گزينه ديگر اين است كه خودتان توقف ضرر و كسب سود را مشخص كنيد. اگر نسبت مناسبي بين آنها در نظر بگيريد، اين مي‌تواند نتيجه بسيار مثبتي به همراه داشته باشد.

انديكاتورهاي پاكت آپشن: شما مي‌توانيد از انديكاتورها استفاده كنيد و زماني كه انديكاتور به سطح موردنظر رسيد از معامله خارج شد. البته هميشه از اين روش براي كسب سود استفاده كنيد و هيچ وقت براي توقف ضرر استفاده نكنيد چون خودتان بايد از معامله خارج شويد.

به طور كلي راه‌هاي بسياري وجود دارد كه مي‌توانيد استراتژي باينري آپشن خود را به يك استراتژي مناسب براي معاملات فاركس تبديل كنيد. امكان استفاده از ربات هاي پاكت آپشن و نرم افزارهاي اتوماتيك نيز وجود دارد.

به ياد داشته باشيد كه نسبت بين توقف ضرر و كسب سود مهمترين جنبه معاملات فاركس است. اين مورد همينطور زمان ميانگيني كه يك معامله ممكن است طول بكشد را نيز مشخص مي‌كند. پيشنهاد مي‌كنيم كار خود را از يك حساب دمو پاكت آپشن شروع كنيد و به صورت عملي روند معامله فاركس پاكت آپشن را تجربه كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

سوالات متداول آموزش معامله فاركس پاكت آپشن
نحوه استفاده از متاتريدر 5 در پاكت آپشن چطور است؟
امكان استفاده از نرم افزار آنلاين متاتريدر 5 يا MT5 با استفاده از رابط معاملاتي پاكت آپشن وجود دارد. همينطور شما مي توانيد به راحتي نرم افزار متاتريدر 5 را دانلود كرده و سرور، نام كاربري و كلمه عبور پاكت آپشن خود را به نسخه دسكتاپ اضافه كنيد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما ارتباط برقرار كنيد.

تفاوت معامله باينري آپشن و فاركس در پاكت آپشن چيست؟
در حالي كه باينري آپشن هميشه به يك تاريخ انقضا متصل است، يك معامله فاركس يا CFD از نظر زماني محدوديتي ندارد. در عوض شما پس از افتتاح حساب در پاكت‌ آپشن، در معاملات فاركس و يا CFD، دو سطح قيمتي انتخاب مي‌كنيد. اگر قيمت به يكي از آنها برسد، معامله بسته مي‌شود و مبلغ سود يا ضرر شما به حساب پاكت آپشن منظور مي‌شود.

مزيت اصلي معامله فاركس در پاكت آپشن چيست؟
يكي از مزيت هاي مهمي كه معامله فاركس و CFD نسبت به باينري آپشن در بروكر Pocket Option دارد اين است كه شما نيازي نيست نگران تاريخ انقضاي معامله باشيد. در معامله باينري آپشن ممكن است بازار به سمت پيش‌بيني شما حركت كند اما اين حركت كمي دير اتفاق بيفتد و نتوانيد به سودآوري برسيد. اما در معاملات فاركس هنوز مي‌توانيد يك معامله متضرر را به يك معامله موفق و سودآور تبديل كنيد.

آيا مي‌توان از استراتژي باينري براي فاركس پاكت آپشن استفاده كرد؟
جواب در بسياري از جهات مثبت است. مشكل اصلي اين است كه در استراتژي هاي باينري آپشن سطوح توقف ضرر و كسب سود در نظر گرفته نمي‌شود. بنابراين به منظور اينكه از استراتژي باينري آپشن خود براي معاملات فاركس پاكت آپشن استفاده كنيد، بايد از ابزار مشخص كردن سطوح كسب سود و توقف ضرر بهره بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

ريسك معامله فاركس نسبت به باينري آپشن Pocketoption چقدر است؟
معاملات فاركس و همينطور معاملات CFD در پاكت آپشن نسبت به معاملات باينري آپشن ريسك بيشتري دارند و در صورت استفاده ناصحيح از اين نوع معاملات، شما ممكن است بسيار بيشتر از مبلغي كه براي معامله اختصاص داده‌ايد را از دست بدهيد. اما در صورتي كه روش استفاده از آن را بدانيد، ريسك معامله پاكت آپشن به طرز قابل توجهي كاهش پيدا مي‌كند.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: پلتفرم بروكر پاكت آپشن، اسپرد پاكت آپشن، معاملات CFD در پاكت آپشن، انديكاتورهاي پاكت آپشن، آموزش جامع باينري، مزاياي بروكر پاكت آپشن،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۴:۳۲ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

راهنماي حساب دمو پاكت آپشن PocketOption

?استفاده از حساب دمو پاكت آپشن PocketOption?
حساب دمو در پلتفرم پاكت آپشن در واقع از نظر فني و عملكرد يك كپي كامل از حساب زنده پاكت آپشن است با اين تفاوت كه مشتري در حساب دمو با استفاده از پول مجازي به معامله مي‌پردازد.

نمادهاي پاكت آپشن، نقل قول هاي قيمتي، انديكاتورهاي پاكت آپشن و سيگنال ها كاملا با حساب واقعي پاكت آپشن يكسان هستند و با ثبت نام در بروكر پاكت آپشن مي‌توانيد به راحتي به آنها دسترسي پيدا كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

بنابراين حساب دمو يك راه عالي براي تمرين و يادگيري، تست كردن تمام استراتژي هاي پاكت آپشن و توسعه مهارت هاي مديريت پول تلقي مي‌شود. اين يك ابزار فوق‌العاده براي اين است كه اولين قدم هاي معاملاتي خود را برداريد، نحوه علمكرد پلتفرم پاكت آپشن را ببينيد و معامله كردن را ياد بگيريد.

حتي معامله گران پيشرفته و حرفه‌اي پاكت آپشن نيز از حساب دمو استفاده مي‌كنند تا تكنيك هاي معاملاتي و استراتژي هاي پاكت آپشن جديد خود را محك بزنند و بدون ريسك بهترين روند معامله را پيدا كنند.

در پلتفرم پاكت آپشن مي‌توانيد قبل از ثبت نام حساب واقعي يا بعد از آن از با ورود به حساب تمريني پاكت آپشن از آن استفاده كنيد. در واقع حساب دمو براي اهداف آموزشي طراحي شده است و پيشنهاد مي‌شود حتما قبل از ورود به دنياي واقعي معاملات از امكانات اين نوع حساب بهره بگيريد.

شروع معامله با حساب دمو با يك كليك
ثبت نام در پلتفرم پاكت آپشن يك فرايند بسيار ساده است و مي‌توانيد در چند ثانيه اين كار را انجام دهيد. براي باز كردن رابط كاربري معاملات در پاكت آپشن با يك كليك، در صفحه اول وب سايت رسمي بروكر پاكت آپشن بر روي گزينه شروع با يك كليك يا Start in one Click كليك كنيد.

اين شما را به به صفحه معاملات دمو پاكت آپشن منتقل مي‌كند. در اينجا با كليك بر روي گزينه ادامه معاملات دمو يا Continue Demo Trading شما مي‌توانيد هزار دلار پول مجازي در حساب دمو شروع به معامله كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

به منظور ادامه استفاده از حساب دمو پاكت آپشن، مي‌توانيد نتايج معاملاتي خود را ذخيره كنيد و به سراغ استفاده از يك حساب واقعي برويد. بر روي گزينه ثبت نام يا Registration كليك كنيد تا به افتتاح حساب پاكت آپشن بپردازيد.

با اين كار سه گزينه در دسترس شما خواهد بود: ثبت نام با آدرس ايميل خودتان، ثبت نام با حساب فيس‌بوك يا ثبت نام با حساب گوگل. تمام كاري كه لازم داريد انجام دهيد انتخاب يك روش مناسب براي خودتان و ساخت يك رمز عبور است. در زير به مراحل ثبت نام با هر روش پرداخته‌ايم:

نحوه افتتاح حساب دمو پاكت آپشن با ايميل
در قدم اول بايد صفحه اول سايت رسمي پاكت آپشن بدون فيلتر، در سمت بالا سمت راست، بر روي گزينه ثبت نام يا Registeration كليك كنيد.

حالا براي ثبت نام شما بايد فرم ساده ارائه شده براي اطلاعات ضروري را پر كرده و بر روي گزينه Sign Up كليك كنيد. در اين فرم از شما يك آدرس ايميل صحيح خواسته مي‌شود. همينطور بايد يك رمز عبور قدرتمند بسازيد و دو بار آن را وارد كنيد.

در ادامه با زدن تيك گزينه خواندن قوانين ثبت نام، نهايتا بر روي گزينه Sign Up كليك كنيد و منتظر ايميلي باشيد كه از طرف پاكت آپشن فارسي به آدرس ايميل ارائه شده توسط شما ارسال مي‌شود.

در آن ايميل بر روي لينكي كه در اختيار شما قرار داده شده است كليك كنيد تا حساب پاكت آپشن خود را فعال كنيد. حالا حساب شما فعال شده است و ايميل شما نيز تاييد شده است.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

كافي است براي استفاده از حساب دمو بر روي گزينه Trading كليك كرده و در ادامه Trading Demo Account يا معامله با حساب دمو را انتخاب كنيد. حالا گزينه ادامه معامله دمو يا Continue Demo Trading را انتخاب كنيد.

حالا شما مي‌توانيد به معامله با حساب آموزشي پاكت آپشن بپردازيد. در حساب دمو شما 10 هزار دلار پول مجازي در اختيار شما قرار مي‌گيرد كه مي‌توانيد آن را دوباره شارژ كنيد.

اگر مي‌خواهيد به استفاده از حساب واقعي پاكت آپشن بپردازيد، پس از كليك بر روي معامله يا Trading روي گزينه معامله سريع با حساب واقعي يا Quick Trading Real Account كليك كنيد. در اين حالت شما بايد به واريز بپردازيد. حداقل واريز به حساب پاكت آپشن 10 دلار است.

ثبت نام حساب دمو پاكت آپشن با Facebook
اگر به حساب فيس‌بوك خود دسترسي آساني داريد يكي از گزينه هاي راحت ثبت نام در پاكت آپشن از طريق Facebook است. اين نوع ثبت نام تنها با چند كليك قابل انجام است. در صفحه‌اي كه بايد فرم اطلاعات اوليه را پر كنيد، به جاي گزينه Sign Up روي گزينه Facebook كليك كنيد.

حالا صفحه ورود به فيس‌‌بوك ظاهر مي‌شود كه بايد اطلاعات ورود و ايميلي كه براي فيس‌بوك استفاده كرده‌ايد را وارد كنيد. رمز عبور فيس‌بوك خود را وارد كرده و روي گزينه ورود يا Log In كليك كنيد.

پس از اين كار، پاكت آپشن از شما درخواست مي‌كند كه به نام، تصوير پروفايل و آدرس ايميل فيس‌بوك شما دسترسي پيدا كنيد. براي ادامه روي Continue كليك كنيد. با اين كار به طور اتوماتيك به پلتفرم پاكت آپشن منتقل مي‌شويد و مثل روش قبل، مي‌توانيد از حساب دمو در پاكت آپشن استفاده كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

ثبت نام حساب دمو پاكت آپشن با حساب گوگل
در كنار فيس‌بوك شما مي‌توانيد از حساب گوگل خود براي ثبت نام در پاكت آپشن كمك بگيريد. كافي است در صفحه اطلاعات اوليه، به جاي Sign Up روي گزينه Google كليك كنيد.

در صفحه‌اي كه باز مي‌شود لازم است شماره تلفن يا ايميل خود را وارد كرده و گزينه Next يا بعدي را بزنيد. حالا بايد رمز عبور حساب گوگل خود را وارد كرده و به صفحه بعدي برويد.

حالا شما بايد ايميلي كه به شما ارسال شده است را دنبال كرده و با استفاده از آن وارد حساب هاي پاكت آپشن خود شده و به راحتي به معامله با حساب تمريني پاكت آپشن بپردازيد.

از آنجايي كه معمولا شما از قبل به حساب گوگل خود وارد شده‌ايد، احتمالا حتي مرحله ورود ايميل و رمز عبور نيز پيش روي شما نباشد و تنها با يك كليك بتوان حساب گوگل خود را با پاكت آپشن ايران مرتبط كنيد و بدون مراحل اضافه از امكانات حساب دمو بهره بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

تفاوت معامله با حساب دمو و واقعي پاكت آپشن
?حساب دمو پاكت آپشن
حساب واقعي پاكت آپشن
⚡كيفيت و سرعت اجراي بالا
كيفيت و سرعت منطبق با شرايط بازار
?معامله با سرمايه مجازي
معامله با سرمايه واقعي معامله‌ گر
?عدم دخالت احساسات
تاثير بالاي احساسات
بسياري از معامله‌ گران در حساب دمو PocketOption خود به سودآوري قابل توجهي دست پيدا مي‌كنند اما زماني كه سراغ معاملات واقعي با پول خود مي‌روند، ممكن است با ضررهاي متوالي مواجه شوند. چرا چنين اتفاقي مي‌افتد؟

بايد توجه ويژه داشته باشيد كه حساب‌ هاي دمو سرعت و كيفيت اجراي بهتري نسبت به معاملات واقعي ارائه مي‌كند. در واقع شرايط معاملات واقعي پاكت آپشن ممكن است بر اساس نوسان در بازار و نقدينگي پايين تغيير كند و غيرقابل پيش‌بيني باشد.

نكته مهم ديگر اين است كه حساب‌ هاي دمو اغلب سرمايه‌ مجازي بيشتري نسبت به چيزي كه معامله ‌گر در واقعيت از آن مي‌تواند استفاده كند، براي او فراهم مي‌كند. بنابراين معامله با مبالغ بالا كه سودآوري بالايي نيز براي شما دارد، با معامله با مبالغ كم خودتان، متفاوت است.

اما مهمترين مورد اين است كه يك حساب دمو نمي‌تواند احساساتي مانند ترس، اميد يا طمع كه معامله ‌گران در هنگام معاملات واقعي تجربه خواهند كرد را شبيه‌ سازي كند و احساسات بازار پاكت آپشن بر روي آن تاثيري ندارد. وقتي با سرمايه خودتان در پاكت آپشن معامله مي‌كنيد، ممكن است از روي ترس يا طمع كارهايي انجام دهيد كه در هنگام معامله با حساب دمو انجام نمي‌دهيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

به طوري حساب ‌هاي دمو مي‌توانند تعدادي مزايا براي معامله ‌گران تازه‌كار فراهم كنند زيرا اجازه مي‌دهند تا بهتر با نرم‌افزار معاملاتي آشنا شويد و با روند كار بازار تا حدودي آشنا شويد. مشكل اين است كه نتايج شبيه‌ سازي شده با نتايج معاملات واقعي كاملا يكسان نيست.

بنابراين معامله ‌گران بايد بدانند كه پس از ورود به حساب پاكت آپشن بدون فيلتر نحوه‌ اجراي معاملات، ميزان سرمايه و احساسات نسبت به معاملات واقعي متفاوت است زيرا در حساب دمو با پول مجازي معامله مي‌شود و اين تاثير قابل توجهي به روند معاملات مي‌گذارد.

نحوه شارژ حساب دمو پاكت آپشن
يكي از جذابيت هاي حساب آزمايشي پاكت آپشن اين است كه حتي پس از به پايان رساندن مبلغ هزار دلاري خود به راحتي با چند كليك مي‌توانيد مبلغ مورد نظر را دوباره شارژ كنيد و به معامله بيشتر بپردازيد.

براي شارژ حساب دمو پاكت آپشن در منوي بالاي صفحه بر روي مبلغ باقي مانده كليك كنيد و در صفحه باز شده بر روي گزينه Top-Up يا شارژ كليك كنيد تا هر مقدار دلخواه خود را به حساب دمو اضافه كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

در صفحه‌اي كه باز مي‌شود شما مي‌توانيد هر مبلغي را در كادر مربوطه وارد كنيد و سپس روي گزينه Add كليك كنيد تا آن مبلغ مجازي به حساب شما واريز شود.

مزاياي حساب دمو پاكت آپشن PocketOption
واضح است كه استفاده از حساب دمو يا تمريني پاكت آپشن به طور قابل توجهي محبوبيت بالايي دارد و همه انواع معامله گران سعي مي‌كنند از امكانات آن بيشترين استفاده را بكنند. در واقع ورود به حساب واقعي پاكت آپشن بدون بهره گيري از حساب دمو ريسك بالايي دارد.

حساب دمو مزاياي بسياري دارد كه در زير به مهمترين آنها اشاره مي‌كنيم:

تست و امتحان كردن همه انديكاتورها و ابزارهاي تكنيكال
بهترين راه آشنايي با پلتفرم متاتريدر
يادگيري ترفندهاي معاملاتي براي سودآوري پاكت آپشن
كشف سبك معاملاتي خود كه با آن راحت تر هستيد
ساخت استراتژي هاي پاكت آپشن مختلف و امتحان كردن آنها
معامله بدون ريسك از دست دادن سرمايه
بنابراين حساب تمريني يا دمو يكي از ابزار كليدي است كه همه معامله گران حتي معامله گران حرفه‌اي نيز بايد از آن بهره بگيرند تا بدون ريسك تكنيك ها و استراتژي هاي معاملاتي پاكت آپشن خود را امتحان كنند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

جابه‌جايي بين حساب دمو و واقعي پاكت آپشن
از آنجايي كه معامله گران و سرمايه گذاران معمولا بايد زياد از دو نوع حساب واقعي و دمو استفاده كنند و بين آنها جابه‌جا شوند،‌ بايد به ياد داشته باشيد كه چطور سريع اين كار را انجام دهيد.

براي جابه‌جايي از حساب دمو به واقعي اقدامات زير را دنبال كنيد:

1 – بر روي حساب دموي خود در بالاي صفحه پلتفرم كليك كنيد.

2 – بر روي گزينه حساب زنده پاكت آپشن يا Live Account كليك كنيد.

3 – پلتفرم شما را مطلع مي‌كند كه بايد يك سرمايه گذاري در حساب خود انجام دهيد. اگر حساب شما شارژ نشده باشد شما مي‌توانيد با انتخاب گزينه Deposit Now اين كار را انجام دهيد. حداقل واريز پاكت آپشن 10 دلار است.

پس از شارژ حساب پاكت آپشن خود مي‌توانيد وارد حساب واقعي شويد و به راحتي در معاملات واقعي شركت كنيد.

براي انتقال از حساب واقعي به حساب دمو نيز به همين صورت با كليك بر روي حساب خود در بالاي صفحه، با كليك كردن بر روي Demo Account به صفحه حساب دمو منتقل مي‌شويد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

سوالات متداول راهنماي حساب دمو پاكت آپشن
نحوه افتتاح حساب دمو چگونه است؟
ثبت نام در پلتفرم پاكت آپشن يك فرايند بسيار ساده است و مي‌توانيد در چند ثانيه اين كار را انجام دهيد. براي باز كردن رابط كاربري معاملات در پاكت آپشن با يك كليك، در صفحه اول وب سايت رسمي بروكر پاكت آپشن بر روي گزينه شروع با يك كليك يا Start in one Click كليك كنيد. همينطور مي‌توانيد از فيس‌بوك و حساب گوگل براي فعال سازي حساب پاكت آپشن استفاده كنيد.

چرا از حساب دمو استفاده مي‌كنيم؟
حساب دمو يك راه عالي براي تمرين و يادگيري، تست كردن تمام استراتژي ها در پاكت آپشن و توسعه مهارت هاي مديريت پول تلقي مي‌شود. اين يك ابزار فوق‌العاده براي اين است كه اولين قدم هاي معاملاتي خود را برداريد، نحوه علمكرد پلتفرم پاكت آپشن را ببينيد و معامله كردن را ياد بگيريد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با ما ارتباط برقرار كنيد.

چطور حساب دمو را شارژ كنيم؟
براي شارژ حساب دمو پاكت آپشن در منوي بالاي صفحه بر روي مبلغ باقي مانده كليك كنيد و در صفحه باز شده بر روي گزينه Top-Up يا شارژ كليك كنيد تا هر مقدار دلخواه خود را به حساب دمو اضافه كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

بزرگترين تفاوت حساب دمو و واقعي چيست؟
مهمترين مورد اين است كه يك حساب دمو نمي‌تواند احساساتي مانند ترس، اميد يا طمع كه معامله ‌گران در هنگام معاملات واقعي تجربه خواهند كرد را شبيه‌ سازي كند. وقتي با سرمايه خودتان در پاكت آپشن معامله مي‌كنيد، ممكن است از روي ترس يا طمع كارهايي انجام دهيد كه در هنگام معامله با حساب دمو انجام نمي‌دهيد.

مزاياي حساب دمو چيست؟
تست و امتحان كردن همه انديكاتورها و ابزارهاي تكنيكال
بهترين راه آشنايي با پلتفرم متاتريدر
سودآوري در پاكت آپشن با يادگيري ترفندهاي مختلف
كشف سبك معاملاتي خود كه با آن راحت تر هستيد
ساخت استراتژي هاي مختلف و امتحان كردن آنها
معامله بدون ريسك از دست دادن سرمايه
 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: حساب مجازي PocketOption، پلتفرم اختصاصي PocketOption، حساب اموزشي، افتتاح حساب دمو، سودآوري در پاكت آپشن، بهترين استراتژي معاملات باينري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۱:۲۸ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

آموزش شارژ و برداشت در پاكت آپشن PocketOption

?واريز و برداشت در پاكت آپشن PocketOption?
بروكر معتبر پاكت آپشن PocketOption داراي روش هاي متنوعي براي واريز و برداشت است و شما مي‌توانيد طبق نيازهاي خود يكي از روش ها را انتخاب كنيد و پس از واريز وارد معامله شويد و پس از سودآوري مبلغ خود را برداشت كنيد.

با ثبت نام در بروكر پاكت آپشن شما به كابين پاكت آپشن دسترسي خواهيد داشت كه از طريق آن مي‌توانيد انواع اقدامات معاملاتي از جمله شارژ حساب پاكت آپشن و همينطور برداشت از حساب پاكت آپشن را انجام دهيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

در اين مطلب به شما نحوه شارژ و برداشت بروكر پاكت آپشن را آموزش مي‌دهيم تا بدون مشكل بتوانيد موجودي حساب پاكت آپشن خود را افزايش دهيد و معامله كردن در اين بروكر را شروع كنيد.

?هزينه واريز و برداشت
بدون هزينه و كميسيون
⏱زمان واريز و برداشت
واريز عمدتا به صورت آني و برداشت از 1 تا 3 روز كاري
✨انواع روش واريز و برداشت
كيف پول‌هاي الكترونيك، انتقال بانكي، كارت‌هاي بانكي، رمزارزها
⚡احراز هويت
براي شارژ بدون نياز به احراز هويت و براي برداشت نياز به احراز هويت
?بونوس واريز
50 درصد
آموزش شارژ حساب پاكت آپشن PocketOption
با اينكه شما مي‌توانيد به واريز و برداشت از طريق كارت هاي بانكي بين‌المللي در سايت بروكر PocketOption بپردازيد اما براي معامله گران ساكن ايران و به طور كلي معامله گران سرتاسر دنيا، روش واريز با كيف پول الكترونيكي محبوب بسيار بالاتري دارد.

اين به دليل راحتي و همينطور امنيت بالاي اين روش هاي پرداخت الكترونيك است و افتتاح حساب در آنها نيز به سختي دريافت كارت هايي مانند MasterCard و Visa نيست. بنابراين بهتر است هميشه از اين روش ها استفاده كنيد.

قدم اول اين است كه در كابين پاكت آپشن صفحه واريز يا Deposit را انتخاب كنيد. سپس بايد يكي از روش هاي پرداخت الكترونيك را كه با آن راحت تر هستيد و به آن دسترسي داريد را انتخاب كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

در حال حاضر در پاكت آپشن بدون فيلتر اين روش هاي پرداخت الكترونيك را به مشتريان خود ارائه مي‌كند:

وب ماني WebMoney
پرفكت ماني Perfect Money
Advcash
PayRedeem
Jeton
MoMo Pay
حالا كه كيف پول الكترونيك را انتخاب كرديد، به يك صفحه ديگر منتقل مي‌شود كه بايد در آن اطلاعات پرداخت را وارد كنيد. ابتدا مبلغي كه مي‌خواهيد واريز كنيد را به دلار وارد كنيد.

دقت داشته باشيد كه به ازاي واريز به حساب پاكت آپشن، اين بروكر به شما جايزه واريز ارائه مي‌كند. از بين صندوق هاي به نمايش درآمد يكي را انتخاب كنيد. به طور تصادفي شما هديه‌اي دريافت خواهيد كرد كه به معاملات شما و همينطور سودآوري در معاملات آينده شما كمك مي‌كند.

بعد از اينكه اين موارد را انتخاب كرديد، بايد بر روي گزينه ادامه يا Continue كليك كنيد تا به صفحه بعدي منتقل شويد. در اين صفحه جديد شما بايد آدرس ايميل و رمز عبور مربوط به روش پرداخت خود را وارد كنيد و وارد صفحه اختصاصي آن روش پرداخت الكترونيك شويد.

زماني كه اطلاعات پرداخت را تكميل كرديد، چند لحظه طول مي‌كشد تا مبلغ موردنظر شما به حساب زنده پاكت آپشن منظور شود. حالا به راحتي مي‌توانيد از مبلغي كه واريز كرده‌ايد براي معامله پاكت آپشن بهره بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

هزينه و كميسيون واريز پاكت آپشن
توجه داشته باشيد كه بروكر پاكت آپشن هيچ كميسيوني را براي واريز دريافت نمي‌كند. اما ممكن است روش پرداختي كه شما انتخاب مي‌كنيد، به ازاي واريز، درصدي از مبلغ را به عنوان كميسيون پاكت آپشن از شما دريافت كند.

حساب معاملاتي كه در حال حاضر پاكت آپشن ارائه مي‌كند تنها با ارز دلار آمريكا كار مي‌كند. با اين حال شما مي‌توانيد با انواع ارزهاي محبوب دنيا و ارزهايي كه روش پرداخت شما اجازه استفاده از آن را مي‌دهد، به شارژ حساب خود بپردازيد.

هر ارزي كه به حساب پاكت آپشن واريز كنيد، به طور اتوماتيك با توجه به نرخ فعلي تبديل آن ارز، به دلار آمريكا تبديل مي‌شود و بروكر پاكت آپشن ايران، هيچ هزينه‌ تبديلي را از شما دريافت نمي‌كند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

استفاده از بونوس واريز پاكت آپشن PocketOption
يكي از جذاب‌ترين روش هاي افزايش امكان سودآوري مخصوصا در زمان اولين واريز، استفاده از كد بونوس واريز است. پاكت آپشن نيز به مشتريان خود بونوس ارائه مي‌كند و شما مي‌توانيد از طريق وب سايت رسمي پاكت آپشن به كد اين بونوس هاي واريز پاكت آپشن دسترسي پيدا كنيد.

براي اعمال كردن كد بونوس واريز پاكت آپشن و دريافت يك بونوس واريز براي مبلغي كه واريز مي‌كنيد، شما بايد كد را در صفحه واريز،‌ در كادر مخصوص آن كه در مقابل كادر مبلغ واريز است، وارد كنيد. با اين روش بونوس مربوطه به طور اتوماتيك بر روي مبلغ شما اعمال مي‌شود.

توجه داشته باشيد كه پس از وارد كردن كد، در زير كادر بونوس، شرايط مربوط به آن بونوس در كادر سبز رنگي به نمايش درمي‌آيد. براي مثال براي بونوس 30 درصد پاكت آپشن، شما حداقل بايد 100 دلار و حداكثر 5000 دلار واريز كنيد تا بتوانيد از اين بونوس استفاده كنيد.

پس از تكميل واريز، مبلغ بونوس به حساب شما اعمال مي‌شود. شما مي‌توانيد به كسب سود با اين بونوس بپردازيد و آن را در معاملات پاكت آپشن سرمايه گذاري كنيد. اگر كل مبلغ معامله شما بيش از 2500 دلار شود، شما مي‌توانيد مبلغ بونوس را نيز برداشت كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

پيگيري واريز و پشتيباني مشتريان پاكت آپشن
اگر مبلغ واريز پاكت آپشن شما احيانا در زمان كوتاهي به حساب هاي پاكت آپشن شما منظور نشد، كافي است از طريق كابين پاكت آپشن به بخش خدمات مشتريان پاكت آپشن برويد و يك درخواست پشتيباني جديد ثبت كنيد.

در اين درخواست بايد اطلاعات موردنياز را در فرم وارد كنيد و آن را ثبت كنيد. تيم پشتيباني مشتريان پاكت آپشن در اولين فرصت پرداخت شما را مورد بررسي قرار داده و آن را تكميل مي‌كند.

خوشبختانه بروكر پاكت آپشن از زبان فارسي پشتيباني مي‌كند و شما مي‌توانيد با استفاده از اين زبان با پاكت آپشن فارسي ارتباط برقرار كنيد و مشكلات خود را با آنها در ميان بگذاريد.

همينطور شما مي‌توانيد از بخش Help Center بروكر پاكت آپشن براي پيدا كردن راه حل مشكلات خود در سايت پاكت آپشن PocketOption استفاده كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

درخواست برداشت از حساب پاكت آپشن
براي برداشت از حساب واقعي پاكت آپشن نيز در مقابل شما گزينه هاي متعددي وجود دارد و مي‌توانيد از هر روشي درخواست برداشت ثبت كنيد تا موجودي حساب پاكت آپشن خود را در حساب بانكي خود يا كيف پول الكترونيك خود دريافت كنيد.

در ابتدا در كابين پاكت آپشن به بخش Finance يا بخش مالي منتقل شويد و گزينه Withdrawal يا برداشت را انتخاب كنيد.

حالا كافي است مبلغي كه مي‌خواهيد برداشت كنيد را وارد كنيد و يك روش در دسترس براي برداشت برگزينيد. لطفا توجه داشته باشيد كه مبلغ حداقل برداشت پاكت آپشن با توجه به روش برداشت متفاوت است.

پس از انتخاب روش برداشت شما بايد شماره حساب مربوط به آن روش برداشت را در بخش Account Number وارد كنيد و سپس روي گزينه ادامه يا Continue كليك كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

توجه داشته باشيد كه اگر در هنگام داشتن يك بونوس فعال يك درخواست برداشت ايجاد كنيد، مبلغ بونوس از موجودي حساب شما كسر مي‌شود.

برداشت با كريپتوكارنسي در پاكت آپشن
همانطور كه مي‌دانيد امكان معامله رمزارزها در بروكر پاكت آپشن وجود دارد و شما مي‌توانيد نمادهاي مربوط به اين رمزارزها از جمله بيت كوين را به راحتي در پلتفرم پاكت آپشن معامله كنيد.

خبر خوب اين است كه شما حتي مي‌توانيد برداشت خود را نيز به صورت رمزارز يا كريپتوكارنسي پاكت آپشن انجام دهيد. كافي است در هنگام انتخاب روش برداشت در صفحه درخواست برداشت، از كادر Payment Method يا روش پرداخت يك گزينه رمزارز مانند بيت كوين را انتخاب كنيد.

حالا لازم است مبلغي كه مي‌خواهيد برداشت كنيد را وارد كنيد و در ادامه آدرس بيت كوين پاكت آپشن خود را وارد كنيد. بعد از كليك كردن بر روي گزينه Continue يا ادامه، شما با پيغامي مواجه خواهيد شد كه اعلام مي‌كند درخواست شما در صف انتظار است.

حالا شما مي‌توانيد به بخش تاريخچه يا History برويد و وضعيت آخرين برداشت هاي پاكت آپشن خود را بررسي كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

برداشت با Visa يا Mastercard پاكت آپشن
براي معامله گران و سرمايه گذاراني كه خارج از ايران هستند و دسترسي به حساب هاي Visa و Mastercard دارند، امكان برداشت آسان از اين طريق نيز با ورود به سايت پاكت آپشن وجود دارد. كافي است در هنگام انتخاب روش برداشت يكي از گزينه هاي Visa يا Mastercard را انتخاب كنيد.

حتما به ياد داشته باشيد كه در برخي مناطق شما بايد كارت بانكي خود را تاييد كنيد تا درخواست برداشت ثبت شود.

حالا بايد مقدار برداشت را در كادر مربوطه وارد كنيد و درخواست برداشت را ثبت كنيد. توجه داشته باشيد كه در برخي موارد ممكن است برداشت از اين روش 3 تا 7 روز كاري طول بكشد تا بانك شما پرداخت را پردازش كند.

در سايت بدون فيلتر پاكت آپشن پس از كليك كردن بر روي گزينه ادامه، پيغامي را مشاهده خواهيد كرد كه نشان مي‌دهد برداشت شما در صف انتظار است و شما مي‌توانيد از طريق بخش تاريخچه وضعيت درخواست برداشت خود را بررسي كنيد.

زمان پردازش و هزينه برداشت پاكت آپشن
حساب معاملاتي در پلتفرم پاكت آپشن در حال حاضر تنها با ارز دلار آمريكا يا USD در دسترس هستند. با اين حال شما مي‌توانيد مبالغ برداشتي از حساب خود را با هر ارزي دريافت كنيد و اين به روش برداشت شما بستگي دارد.

در اكثر مواقع پس از پردازش درخواست پرداخت، مبالغ به صورت آني به حساب شما انتقال داده مي‌شود. توجه داشته باشيد كه پاكت آپشن هيچ هزينه و كميسيوني را برداشت دريافت نمي‌كند. با اين حال پلتفرم روش برداشت شما ممكن است درصدي را به عنوان هزينه دريافت كند.

درخواست هاي برداشت معمولا بين 1 تا 3 روز كاري پردازش مي‌شود. با اين حال در برخي مواقع زمان برداشت مي‌تواند تا 14 روز كاري طول بكشد و اگر اين اتفاق بيفتد به شما از طريق بخش پشتيباني پاكت آپشن اطلاع داده مي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

نحوه لغو درخواست برداشت پاكت آپشن
به دلايل مختلفي ممكن است بخواهيد درخواست برداشت خود را از حساب پاكت آپشن حذف كنيد. شما مي‌توانيد اين كار را قبل از تغيير وضعيت برداشت به تكميل شده يا Complete انجام دهيد.

براي كنسل كردن درخواست برداشت شما بايد بخش تاريخچه مالي يا Finance History را باز كنيد و به بخش برداشت ها يا Withdrawals برويد.

حالا كافي است درخواست برداشتي كه مي‌خواهيد لغو كنيد را در سايت پاكت آپشن بدون فيلترشكن پيدا كرده و بر روي دكمه لغو يا Cancel كليك كنيد تا درخواست برداشت ناديده گرفته شود و مبلغ موردنظر در موجودي حساب شما دوباره منظور شود.

قوانين برداشت پاكت آپشن PocketOption
به ياد داشته باشيد كه شما تنها مي‌توانيد از روشي براي برداشت از حساب پاكت آپشن استفاده كنيد كه قبلا از آن واريز به حساب واقعي پاكت آپشن استفاده كرده‌ايد.

اگر شرايطي وجود دارد كه شما نمي‌توانيد از روش هاي قبل استفاده كنيد، با پشتيباني مشتريان پاكت آپشن ارتباط برقرار كنيد تا روش جديدي براي برداشت تعيين كند.

همينطور اگر اشتباهي كرده باشيد و اطلاعات اشتباه وارد كرده باشيد، مي‌توانيد درخواست برداشت خود را حذف كرده و دوباره يك درخواست جديد ثبت كنيد.

طبق قوانين AML و KYC، برداشت ها تنها براي مشترياني كه كاملا مراحل احراز هويت پاكت آپشن خود را انجام داده باشند، در دسترس است. اگر درخواست برداشت شما توسط يك مدير لغو شده باشد، يك بخش درخواست پشتيباني جديد ايجاد مي‌شود كه در آن دليل لغو شدن به شما توضيح داده مي‌شود.

در برخي شرايط زماني كه مبلغ برداشتي امكان ارسال به حساب انتخاب شده وجود ندارد، يك متخصص مالي از طرف پاكت آپشن يك درخواست جايگزين براي برداشت از طريق بخش پشتيباني براي شما ارسال مي‌كند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

سوالات متداول آموزش شارژ و برداشت در بروكر پاكت آپشن
كدام روش شارژ حساب پاكت آپشن براي ايرانيان مناسب است؟
با اينكه شما مي‌توانيد به واريز و برداشت از طريق كارت هاي بانكي بين‌المللي بپردازيد اما براي معامله گران ساكن ايران و به طور كلي معامله گران سرتاسر دنيا، روش واريز با كيف پول الكترونيكي محبوب بسيار بالاتري دارد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با مشاوران ما همراه باشيد.

بونوس واريز پاكت آپشن چگونه اعمال مي‌شود؟
شما مي‌توانيد از طريق وب سايت رسمي پاكت آپشن به كد اين بونوس هاي واريز پاكت آپشن دسترسي پيدا كنيد. براي اعمال كردن كد بونوس واريز پاكت آپشن و دريافت يك بونوس واريز براي مبلغي كه واريز مي‌كنيد، شما بايد كد را در صفحه واريز،‌ در كادر مخصوص آن كه در مقابل كادر مبلغ واريز است، وارد كنيد.

آيا پاكت آپشن پشتيباني فارسي زبان دارد؟
خوشبختانه بروكر پاكت آپشن از زبان فارسي پشتيباني مي‌كند و شما مي‌توانيد با استفاده از اين زبان با پاكت آپشن فارسي ارتباط برقرار كنيد و مشكلات خود را با آنها در ميان بگذاريد. كافي است از طريق كابين پاكت آپشن به بخش خدمات مشتريان پاكت آپشن برويد و يك درخواست پشتيباني جديد ثبت كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

آيا براي برداشت از حساب پاكت آپشن بايد احراز هويت كنيم؟
برداشت ها تنها براي مشترياني كه كاملا مراحل احراز هويت در پاكت آپشن خود را انجام داده باشند، در دسترس است. اگر درخواست برداشت شما توسط يك مدير لغو شده باشد، يك بخش درخواست پشتيباني جديد ايجاد مي‌شود كه در آن دليل لغو شدن به شما توضيح داده مي‌شود.

آيا امكان برداشت با رمزارز در پاكت آپشن وجود دارد؟
شما به راحتي مي‌توانيد برداشت خود را نيز به صورت رمزارز يا كريپتوكارنسي در پاكت آپشن انجام دهيد. كافي است در هنگام انتخاب روش برداشت در صفحه درخواست برداشت، از كادر روش پرداخت يك گزينه رمزارز مانند بيت كوين را انتخاب كنيد.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: پلتفرم بروكر پاكت آپشن، اسپرد پاكت آپشن، معاملات CFD در پاكت آپشن، انديكاتورهاي پاكت آپشن، آموزش جامع باينري، مزاياي بروكر پاكت آپشن،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۴:۴۴ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)

بهترين ارزهاي معامله در اليمپ تريد OlympTrade

✨بهترين ارزهاي معامله در اليمپ تريد OlympTrade?
معامله گران امكان انتخاب از بين نمادها و ارزهاي معاملاتي بسياري در پلتفرم اليمپ تريد را دارند. تبادل ارزها يكي از محبوب ترين راه هاي سودآوري در بازارهاي معاملاتي و وب سايت رسمي اليمپ تريد است.

براي شروع معامله ارزها شما بايد بدانيد كه كدام موارد محبوب ترين و بهترين ارزها هستند و با كداميك از آنها مي‌توانيد به بيشترين سودآوري در اليمپ تريد دست پيدا كنيد. به طور كلي معامله ارزها بر اساس تبادل يك ارز در مقابل دريافت ارز ديگر است.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

در زير به مهمترين ارزها و جفت ارزها براي معامله در اليمپ تريد پرداخته‌ايم تا بتوانيد انتخاب مناسبي داشته باشيد و در بازاري كه پتانسيل سودآوري بالايي دارد، به معامله بپردازيد.

?رايج‌ترين ارزهاي فاركس اليمپ تريد
نماد
?دلار آمريكا
USD
?يورو اروپا
EUR
?ين ژاپن
JPY
⚡پوند بريتانيا
GBP
?دلار استراليا
AUD
✨دلار كانادا
CAD
ارتباط جفت ارزهاي اليمپ تريد OlympTrade
بايد توجه داشته باشيد كه هيچ جفت ‌ارزي وجود ندارد كه كاملا مستقل از ديگر ارزها باشد. زماني كه از اين ارتباط جفت ارزها و نحوه‌ تغيير آنها آگاهي پيدا كنيد، مي‌توانيد از آن به نفع خود براي سودآوري در بروكر اليمپ تريد استفاده كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

ارتباط يا در واقع همبستگي جفت‌ ارزها به حالت هاي مختلفي وجود دارد و در برخي اين همبستگي مثبت بوده و در برخي نيز منفي است. در هنگام معامله و استفاده از انديكاتورهاي اليمپ تريد بايد به اين موضوع توجه كنيد.

براي مثال اگر شما به معامله پوند بريتانيا در مقابل ين ژاپن بپردازيد (GBP/JPY)، شما در واقع در حال معامله تركيبي از جفت ‌ارزهاي GBP/USD و USD/JPY هستيد. بنابراين  GBP/JPY مطمئنا با ديگر جفت ‌ارزها ارتباط و همبستگي دارد.

با اين حال ارتباط بين ارزها علاوه بر جفت‌ارز بودن، دلايل ديگري نيز دارد. در حالي كه برخي جفت ‌ارزها با همراهي هم حركت مي‌كنند، برخي جفت ‌ارز هاي ديگر ممكن است در جفت‌ هاي مخالفي نسبت به هم حركت كنند. از اين رو بهترين زمان معامله اليمپ تريد براي جفت ارزهاي مختلف متفاوت است.

دلار آمريكا در اليمپ تريد OlympTrade
دلار آمريكا با نماد USD رايج‌ ترين ارز معامله‌ شونده در دنيا محسوب مي‌شود. دلار آمريكا جزو جدايي ناپذير اكثر جفت‌ ارزهاي معاملاتي در فاركس اليمپ تريد است. از آنجايي كه دلار آمريكا در سرتاسر دنيا توسط بانك هاي مركزي و موسسات سرمايه گذاري نگه‌داري مي‌شود، به ارز ذخيره بين‌المللي تبديل شده است.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

با اينكه كشورهاي مختلف ارز رسمي خود را حفظ كرده‌اند اما در بسياري از كشورها مي‌توان با دلار پرداخت كرد. علاوه بر اين، برخي كشورها ارزش ارز خود را به دلار متصل مي‌كنند. با اين كار نرخ تبادل ثبات پيدا مي‌كند و بازار تا حد زيادي نمي‌تواند قيمت را ديكته كند.

از طرف ديگر از دلار به عنوان ارز استاندارد براي بسياري از كالاها استفاده مي‌شود و از اين رو ارزش آنها به ارزش دلار حساس است و در هنگام معامله اين كالاها در بروكر OlympTrade بايد به ارزش دلار نيز توجه ويژه داشته باشيد.

از آنجايي كه دلار به طور بسيار رايجي مورد استفاده است، شما به احتمال زياد در هنگام معامله جفت‌ارزها و ديگر موارد حتي CFD هاي اليمپ تريد، با آن مواجه خواهيد شد.

بنابراين بهتر است به تحليل فاندامنتال دلار از جمله گزارش هاي مربوط به نرخ بهره در ايالات متحده آمريكا و همينطور تورم در آنجا توجه كنيد چون اين موارد بر روي ارزش دلار تاثير بسزايي دارد.

براي مثال جفت ‌ارز EUR/USD تمايل به داشتن يك همبستگي منفي با USD/CHF و يك همبستگي مثبت با GBP/USD دارد. اين به ترتيب به همبستگي مثبت ارزهاي يورو، پوند بريتانيا و فرانك سوئيس بستگي دارد. در زمان تحقيق درباره اليمپ تريد و نحوه معامله در آن به اين مورد توجه كنيد.

معامله يورو اروپا در اليمپ تريد OlympTrade
دومين ارز رايج و محبوب در بازار معاملات فاركس يورو است. اين ارز به ارز رسمي اكثر كشورهاي عضو اتحاديه اروپا تبديل شده است. كشورهايي وجود دارد كه مانند دلار، ارزهاي خود را به ارزش يورو متصل كرده‌اند تا نرخ تبادل آن را تثبيت كنند.

به دليل محبوبيت بالايي يوروي اروپا، اين ارز به دومين ارز ذخيره يا Reserve Currency تبديل شده است. در كابين اليمپ تريد نيز به راحتي مي‌توان به شارژ حساب اليمپ تريد با اين ارز پرداخت.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

يورو كه با نماد EUR شناخته مي‌شود، نقدينگي جفت ارزهايي كه در آن حضور دارد را افزايش مي‌دهد. اين ارز به رويدادهاي سياسي در منطقه اروپا واكنش جدي نشان مي‌دهد.

براي مثال در زماني كه يورو معرفي شد، نرخ هاي بهره محلي به طور واضحي افت كردند و به اين حركت واكنش نشان دادند. در استراتژي هاي اليمپ تريد خود اين مورد را مي‌توانيد لحاظ كنيد.

معامله ين ژاپن در بازار اليمپ تريد
بين ارزهاي آسيايي، ين ژاپن محبوب ترين ارز در بازارهاي فاركس محسوب مي‌شود. با بررسي بروكر اليمپ تريد نيز به راحتي مي‌توانيد متوجه شويد كه اين ارز محبوبيت بالايي بين معامله گران و سرمايه گذاران دارد.

ارزش ين وضعيت اقتصاد ژاپن را منعكس مي‌كند و همينطور به وضعيت كلي منطقه آسيا و اقيانويسه واكنش نشان مي‌دهد. ارزش ين ژاپن كه با نماد JPY شناخته مي‌شود، به دلار آمريكا و همينطور يورو اروپا مرتبط است چون ين به طور گسترده‌اي در معامله حامل استفاده مي‌شود.

معامله حامل به زبان ساده قرض گرفتن ين با هزينه بسيار كم به دليل نرخ بهره كم و سرمايه گذاري كردن آن در ارزهايي كه داراي بازده بيشتري مي‌شود، است و در حساب هاي اليمپ تريد نيز قابل انجام است.

معامله پوند بريتانيا اليمپ تريد OlympTrade
پوند بريتانيا كه با نام GBP شناخته مي‌شود، در حال حاضر چهارمين ارز رايج در سرتاسر دنيا محسوب مي‌شود. تا سال 2020 بريتانيا به اتحاديه اروپا تعلق داشت اما همان زمان نيز هيچوقت يورو را به عنوان ارز رسمي خود معرفي نكرد.

ارزش پوند بريتانيا ارتباط مستقيمي با وضعيت سياسي و اقتصادي اين كشور دارد. پوند بريتانيا در طول سالها در مقايسه با ديگر ارزهاي بين‌المللي ارزش خود را ثابت كرده است و معيار مهمي براي بسياري از كشورهاي جهان است و در اليمپ تريد ايران نيز اهميت بالايي دارد.

براي واريز و برداشت اليمپ تريد نيز شما مي‌توانيد از پوند بهره بگيريد و يا اينكه آن را به ديگر ارزها تبديل كرده و در حساب زنده اليمپ تريد از آن استفاده كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

جفت ‌ارز GBP/USD تمايل به داشتن همبستگي منفي با USD/CHF و يك همبستگي مثبت با EUR/USD دارد. اين به دليل همبستگي موجود در بين سه ارز پوند بريتانيا، فرانك سوئيس و يورو اروپا است.

دلار استراليا در معاملات اليمپ تريد
دلار استراليا كه با نماد AUD شناخته مي‌شود و برخي مواقع با نام Aussie از آن ياد مي‌شود، جزو مهمترين ارزهاي منطقه آسيا و اقيانوسيه است. ارزش دلار استراليا بستگي بسياري به شرايط صادرات كالاهاي استراليا دارد.

بنابراين اگر مي‌خواهيد در سايت رسمي اليمپ تريد به معامله جفت ارزهايي كه شامل دلار استراليا مي‌شود بپردازيد،‌ حتما بايد به شرايط اقتصادي و صادراتي استراليا و همينطور ارتباطي كه اين ارز با ديگر ارزها از جمله ين ژاپن دارد، توجه داشته باشيد.

براي مثال جفت‌ارز AUD/USD به داشتن همبستگي منفي با جفت ‌ارزهاي USD/CAD، USD/CHF و USD/JPY تمايل دارد زيرا دلار آمريكا در اين سه جفت ‌ارز، ارز پايه محسوب مي‌شود. اين روابط را مي‌توانيد از طريق ربات هاي اليمپ تريد نيز پياده ‌سازي كنيد.

همبستگي با USD/CAD نيز به اين مربوط مي‌شود كه دلارهاي كانادا و استراليا همبستگي مثبتي را با هم به اشتراك مي‌گذارند و هر دو ارزهايي هستند كه از تغييرات قيمتي يك كالا تاثير مي‌پذيرند.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

معامله دلار كانادا در اليمپ تريد OlympTrade
دلار كانادا كه با نماد CAD شناخته مي‌شود و همينطور به آن Loonie نيز گفته مي‌شود، مشابه به دلار استراليا، يك ارز مرتبط با وضعيت صادرات كالا محسوب مي‌شود.

از آنجايي كه كانادا مسئول صادرات كالاهاي بسياري به طور عمده نفت خام و فلزات گرانبها است كه ارزش ارز اين كشور بسيار به قيمت كالاهاي آن بستگي دارد و در هنگام سرمايه گذاري در اليمپ تريد بايد اين نكته را در نظر بگيريد.

همينطور به دليل نزديكي به ايالات متحده آمريكا، كانادا به تغييرات اقتصاد آمريكا واكنش ويژه‌اي نشان مي‌دهد و اگر مي‌خواهيد در بروكر معتبر اليمپ تريد به معامله نمادهاي مرتبط با CAD بپردازيد،‌ حتما بايد به قيمت دلار آمريكا نيز توجه داشته باشيد.

جفت ‌ارز USD/CAD تمايل دارد كه همبستگي منفي با جفت ‌ارز‌هاي AUD/USD، GBP/USD و EUR/USD داشته باشد زيرا دلار آمريكا در اين سه جفت ‌ارز، ارز دوم به شمار مي‌آيد.

اهميت ارزهاي برتر فاركس در اليمپ تريد
اهميت بالايي دارد، ارزهايي كه مي‌خواهيد معامله كنيد را به طور كامل بشناسيد. اين به شما كمك مي‌كند متوجه شويد كه چه موارد بر روي قيمت اين ارزها در اليمپ تريد فارسي تاثير مي‌گذارد و شما مي‌توانيد بر اساس اين موارد عكس‌العمل نشاند دهيد و سودآوري كنيد.

6 ارز مهمي كه در اين مطلب به آن اشاره كرديم، بزرگترين ارزهاي بازار فاركس محسوب مي‌شوند و بخش بزرگي از مهمترين جفت ارزهاي اليمپ تريد هستند.

اين ارزها بزرگ در واقع پول و نقدينگي اصلي در دنياي معاملات امروز را بر عهده دارند. بازار فاركس يك سيستم يا شبكه به هم پيوسته است كه در آن نرخ يك ارز بر روي ديگر ارزها نيز تاثير مي‌گذارد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

براي مثال نرخ تبادل جفت ارز EUR/USD به ما اعلام مي‌كند كه قيمت 1 يورو بر اساس دلار آمريكا چقدر است. در سايت بروكر اليمپ تريد شما مي‌توانيد تمام ارزهاي بزرگ را معامله كنيد كه به صورت جفت ارزهاي مختلف در دسترس شما قراره گرفته‌اند.

همينطور شما مي‌توانيد از اين ارزها براي برداشت از حساب اليمپ تريد نيز استفاده كنيد يا اينكه حساب اليمپ تريد خود را با آنها شارژ كنيد.

فراموش نكنيد كه اليمپ تريد داراي يك حساب دمو اليمپ تريد است كه مي‌توانيد معامله اين جفت ارزها را در آن امتحان كنيد و با رفتار آنها در شرايط مختلف بازار و در هنگام نوسان و حالت افقي بازار آشنا شويد.

سوالات متداول بهترين ارزهاي معامله در اليمپ تريد
چه جفت ارزهايي در اليمپ تريد قابل معامله است؟
پس از افتتاح حساب در اليمپ تريد شما مي‌توانيد تمام ارزهاي بزرگ را معامله كنيد كه به صورت جفت ارزهاي مختلف در دسترس شما قراره گرفته‌اند. اين شامل جفت ارزهاي EUR/USD، USD/JPY، GBP/USD، USD/CAD، USD/CHF، AUD/USD و غيره مي‌شود.

رايج ترين ارز معامله شده در اليمپ تريد چيست؟
رايج ترين ارز بازار فاركس و اليمپ تريد دلار آمريكا يا USD است. دلار آمريكا جزو جدايي ناپذير اكثر جفت‌ ارزهاي معاملاتي است. از آنجايي كه دلار آمريكا در سرتاسر دنيا توسط بانك هاي مركزي و موسسات سرمايه گذاري نگه‌داري مي‌شود، به ارز ذخيره بين‌المللي تبديل شده است. براي اطلاعات بيشتر با مشاوران ما از طريق واتساپ و تلگرام ارتباط برقرار كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر اليمپ تريد   olymp tradeاينجا را كليك كنيد.

 

براي واريز و برداشت اليمپ تريد چه ارزهاي در دسترس است؟
شما مي‌توانيد از همه ارزهاي مهم براي برداشت از حساب اليمپ تريد نيز استفاده كنيد يا اينكه حساب اليمپ تريد خود را با آنها شارژ كنيد.

كدام جفت ارز در اليمپ تريد بيشترين نقدينگي را دارد؟
جفت ارز EUR/USD داراي بيشترين نقدينگي و همينطور تاثير بر روي ديگر جفت‌ارزها است. در اليمپ تريد بيشتر معامله گران و سرمايه گذاران به معامله اين جفت ارز و تاثيرات آن مي‌پردازند.

ين ژاپن در اليمپ تريد چقدر محبوبيت دارد؟
بين ارزهاي آسيايي، ين ژاپن محبوب ترين ارز در بازارهاي فاركس محسوب مي‌شود. در معرفي بروكر اليمپ تريد نيز به راحتي مي‌توانيد متوجه شويد كه اين ارز محبوبيت بالايي بين معامله گران و سرمايه گذاران دارد.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب: معامله در اليمپ تريد OlympTrade، كريپتو كارنسي در olymp trade، قوانين كريپتوكارنسي، سايت رسمي اليمپ تريد، جفت ارزها در اليمپ تريد، معامله در اليمپ تريد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۷:۴۲ توسط:روزبه افشاري موضوع: نظرات (0)